Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
HooKoo No josoa se ois nyt raskauteen liittyvää ku tulee ennen menkkojen alkamispäivää. Peukutan!!

Almond Kyllä miekii viivasta näen =)

Empuska Siehän taisit tuota manata.. ku pääset kokeisiin ni menkat alkaa. No mut toivottavasti nyt kierto ois lyhempi ja menkat ei alkas olleskaan.

Kamala olo nu koko ajan tuntuu että jotain valuu ku kosteeta on mut ei sit kuitenkaan tule. Tässä pitäs nyt kaikkia asioita toimittaa eikä pääse veskiin tarkistelee vuotaako.
 
Joo näinhän mä sanoin, hitto. Olisi pitänyt mennä jo aiemmin ;)

Ehdin tekeen aamulla jo pcn puikon ja se antoi kans haaleaa haamua. Sitten aloin vain katsomaan että onpahan tummaa pissiä ja pyyhkiessä olikin jo verta :D housuun asti ei ollut ehtinyt tulemaan vielä nimittäin. Hassua n__n
 
Riikkunen -Siellähän kurkkii viivanpoikanen! :)

nelHM -Kyllä sulla vielä toivoa on! Haamua pukkaa! Ja noista menkkakivuista niin mulla oli tosi pitkään hirveät juilimiset mahassa ja alaselässä. Olin varma että vuoto alkaa just... Joten älä vielä vaivu epätoivoon :)

Empuska -Voihan kurjuus...no mutta ainakin nyt näet juurikin että onko edes kiinnittymisyritystä ollut....Seuraavaankiertoon ja josko se ovisplussakin löytyis :)

Itellä oli jännä kun tosiaan sen kkm:n jälkeen mulla kesäkuussa alkoi ekat menkat,heinäkuussa aloitettiin oviksen tikutus ja se ei tuottanut toivottua tulosta niin luovutin ja ajattelin että paskat! Elokuussa en enää tikuttanut ja yrityskin oli ihan olematonta. Silti kun tikkuriipuvainen olen niin oli pakko välillä tikkua uittaa ja kappas! Yllätys oli aikamoinen kun eka selvä haamu ilmestyi testiin :)
 
LeGu Viiva näkyy tokassa kuvassa.

Dark Hieno plussa. Ihanaa.

Riikkunen Kuva on nii hämärä etten erota.. :(

Noniin.. tuli pyyhkiessä aavistus rusehtavaa.. että kellontarkasti ne sieltä alkaa. Vittu. Kaikki pännii just nii paljon prkl! Sit ku vuotaa ni hetki itketään ja sit jatkuu varmaan vitutus kun tää on tässä ja miussa joku vika. Anteeksi kielenkäyttö. .
 
Voi neIHM, josko se olisi jotain muuta kuin menkat:(

Mullakaan ei vielä vuoda kunnolla, ei tosiaankaan. Tamponin kärki vähän vain kastuu, mutta viimeistään yöllä/huomenna se tavallinen vuoto alkaa :) tai sitten nää on vain niukemmat menkat, niinkun edellisen kierron menkat.

Hassua miten voi olla ihminen hyvällä tuulella tämmöisen asian takia:) Harmi kun ei ehtineet tulla tänään ne verikokeen tulokset, no ne tulee sitten maanantaina. Mutta ihana päästä taas tosi toimiin, kun ei stressin keskellä edes seksi maistunut niin nyt sitten himottelee senkin edestä <3
 
Voi itku nelHM :( voi kun ois jotain muuta..
Voikohan sun tärppäämättömyys johtua tuosta sun testailuinnosta, jos oot kokoajan kauheen jännittyneessä tilassa ja tiirailet tikkuja, en osaa paremmin muotoilla asiaa.. Tiedän tosin kokemuksesta että testaamattomuus on vaikeaa!! Tsemppiä joka tapauksessa!

Omanapa: kp20 ja ovista ei näy, sofin ovistestit käytössä eikä kovin vahvaa viivaa näytä. Olotkin on vähäisiä. Valkkaria välillä runsaammin ja alavatsaa tunnustellessa kipua oikealla, varmaan tuloillaan!

Kokemuksia sofin ovisliuskoista?
 
boomm Se voi olla ite oon syypää kaikkeen kyllä. Varmaan pitäs hankkia elämä. En tiiä miten sitä niin hurahti testailuun ja sit ku ties tän kierron olevan se vika ni annoin luvan mopon karata jo alkumetreillä.
 
Voih neIHM. :hug: mä oon täällä taustalla seurannut sun testailuja ja toivonut, että tärppi sullakin kävisi.
Mä oon miettinyt, et kun sulla "haamuilee" noi testit aina ovikseen tosi voimakkaasti niin voisiko olla niinkuin mullakin, et saat aina jotain haamuja aikaseks. Mullahan oli samaa vikaa ja aina ennen menkkoja näytti vielä selkeempää haamua. Nuo testit kun on niin pirun herkkiä. Se on tod. Inhottavaa kun odottaa sitä oikeaa haamua. :hug:

Heilanga ja veikkonen 21+1
 

Yhteistyössä