Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa. Tässä teille testi eksperteille kuvat, sanokaa näkyykö mitään? Vauva ei ole tilauksessa ja hetken huumassa tuli hölmöiltyä miehen kanssa kymmenen päivää sitteb. Miltäs näyttää nämä...



 
Viimeksi muokattu:
Oletteko tilanneet lähiaikoina Raskauskeijusta ovulaatiotestejä? Erittäin herkkä ovulaatiotesti -liuska- (60kpl) - Raskauskeiju

Aikaisemmin kun sieltä tilasin, sain Davidin testejä, mutta nyt ovat muuttaneet merkkiä. Minkähän merkkisiä noi testit on? Harmi, Davidit oli mielestäni parempia, niissä näkyi selvästi kun ovulaatio oli tulossa. Nämä näyttävät milloin mitäkin, tänäänkin kun testailin molemmat viivat tulivat yhtä vahvoina (ei tosin hirveän tummina kuten normaalisti ovulaatiossa), vaikkei minulla nyt ovulaatio vielä olekaan tulossa ainakaan muista oireista päätellen).
 
Tärimoonika Mammaksi myy david merkkisiä nykyäön. Laitoin palautettakin vielä että kuvat sivuilla wonfon testeistä.. erehdyin itekin keijulta tilaa ja ine steppejä tuli. Sain niilä selvän plussan kp8 eikä ollu ovis sillo. Mut tilaa mammaksilta ;)
 
neIHM, harmi jos meinaat palstalta häipyä:(

Täällä tilanne se, että dpo12 ja pari päivää ollu jo kauheet alavatsa kivut, mut tätiä ei oo tullut vielä. kp31 jo.
Tänään testasin negan aamulla perhosten herkällä testillä. Nyt illalla prisman pregchek testi näytti samanlaista viivaa mitä Laran kuvissa. Pari päivää sitten tein myös noita prisman testei ja niis myös jotaki samantyylistä, mutta tänään oli selvempi viiva. Tuleeko nois prisman testeissä viivan paikkoja aina?
 
nelHM, mammaksilta olen joskus davideja tilannut, mutta sitten raskauskeijulta sai niitä halvemmalla, joten sieltä olen sitten tilaillut. Mutta pitänee taas siirtyä mammaksilta tilailemaan, sillä en tykkää noista toisista ovistesteistä yhtään.

riikkunen, mä en ole saanut pregcheckeillä koskaan mitään viivanpaikkoja /turhia viivoja ellen ole oikeasti raskaana ollut. Paitsi nyt viimeksi oviksen aikaan näkyi väriä testiviivassa.
 
Vielä mä tänne tungen höpisemään!

nelHM -Kuulostaa tosi kurjalta sun puolesta....mutta älä kuitenkaan vielä luovuta! Ja voihan olla tosiaan että sitten kun yritys loppuu niin se ylläri tuleekin :) näin kävi meillä toisen lapsen kanssa....

Empuskan uutisia jännäilen :) toivottavasti tulos oli se mikä pitikin!

LeGu -Sun testejä katoin kuule ihan kunnolla ja tässä puhelimen näytössä mä kyllä näen nyt jokaisessa tikussa hyyyyvin haalean mutta leveän viivahkon :) Tee lisää vielä ja laita uusia kuvia :)

Riikkunen -mä ite sain noihin pc testeihin tosi myöhään sen viivan aluksi....myöhemmin sitten tuli viiva kyllä lähes heti mutta tummui vielä varmaan 10min. Ja kyllä mä ainakin luotan noihin testeihin :) ei näytä turhia viivoja.
 
riikkunen Mie jo aiemmin tuolla kerroinki ku viimeksi plussasin niin oli noita perhosen 10mlU liuskoja ja rfsu:in näytti selkeemmin kun ne. En pitäis niitä kovin herkkinä.. jatka ihmeessä testailua jollai muulla testillä. Tossa siun pc:ssä näkyy hentoa viivasta myös. =)

Me ollaan siis päätetty että jos se toinen on tullakseen niin ikäeroa ei saa olla yli 2 vuotta. Tässä on niin monta asiaa.. työkuviot mm.ettö ei oikein voi venyä tää homma enää. Miulla on varmasti joku ongelma tuossa kiinnittymisessä :(. On taatusti kemiallisia ollut näiden km:n lisäksi kun välillä saanut ennen menkkoja selvää haamua. Vielä ei ole menkat alkaneet eikä tuhruja tullu. Mutta huomenna dpo13 ja alkaa olee niiden aika ja varmasti ajallaan tuleekin. Harmittaa. Vähän sellainen epäonnistunut olo, koska aiemmin ei mitäö ongelmaa. Toisaalta ajattelen että luintoäiti varmaan koittaa viestiä jotain miulle tän vauva-asian suhteen.. ehkä meidän ei ole tarkoituskaan saada enää yhtään. Oisin vaan tuolle miehelle toisen muksun suonut. . Kuopus siis meidän eka yhteinen lapsi.
 
Fokka Kiitos! Miullahan on juuri noin mitä tuossa että matala RR ja korkee hemoglobiini.. liekkö sit vaikuttaa asiaan?

Vikoja tikkuja uitellessa.. nyt tuli kyllä taavettiin haamu :O. On vaa iha menkkaolo mut ei vielä tule mitään. Tuossa kuvaa.. siinä vartin kuvassa näkyy paremmin.. kun 15min menee että toi punasuuus laskee. Outo testi. Enkä uita kun sen 2-3 sekuntia.

taavetti 5min ja 15min
 
neIHM, minä näen kyllä haamua molemmissa testeissä. Wautsi, älä menetä toivoa!

Ite tein taas ton pc testin aamulla ja 5 minuutin sisällä tuli iha hailua viivaa näkyviin, tosi haaleeta, etä erotin valon kans et tos se viiva. Saa nähdä kun on pidempää tuleeko tummempi kun eilisillan testistä.

Kyllä tääki miun tilanne kun ei tätiä kuulu, mut ei vaa tule plussaakaa kunnolla. Ja jo dpo13! Laskettuaika laskurin mukaan pitäis sikiön olla jo 4+0 menossa. Eiks pitäis jo jotaki näkyä? Jos oon ovuloinut silloin 13.9 kun sain selkeen plussan aamulla ovistestiin. Lauantai iltana oli jo plussa haalentunut.. Perjantaina ei ollut vielä vahvaa viivaa.
 
neIHM kyllä nään selvää haamua kaikissa noissa :) mulle tuli cb:n testiin selkee vaaleensininen haamu mut en jaksa luottaa siihen ku kuullu et siihen tulee ihan turhia haamuja herkästi. Nyt lähden viikon reissuun ja sielä en varmaan missään pysty testata :/ höh, no menkkojen pitäs viimestään 4.10 alkaa.
 
Riikkunen ja almond Kuvaa ;) ! Voi kumpa vahvistuisi teilläkin!

Kiha kun te näette myös =). En todellakaan odottanut enää mitään testeihin. Nyt olen vähän ymmälläni koska on tosi kovat juilinnat alamahalla ja nivusissa.. ja selänki puolella :(. Olen aivan varma että menkat alkaa. Lähettiin kans päiväksi "isolle kirkolle" reissuun ja kyllä mie pikkunhousunsuojalla jo varaudun alkavaan vuotoon. On tyhmää kun tällai nostattelee vielä toiveita.. tuo taavetti tosiaan aika kiva haamu jo.. huoh.
 
Täälläpä tänään kp27/30 ja ruskeaa tuhrua tuli pyyhkiessä.. ei ikinä menkat ala ennen aikojaan. eilen sain yöpissaan jo hyvän viivasen :'( v*ttu tätä kroppaa.. Noh suru pyyhittävä pois, huomenna meijjän toinen yhteinen lapsemme täyttää 1vee <3 äitin murunen :) ja kirsikkana kakkuun mie jo 2viikkoa polttamatta :D
 
Nel, kyllä siellä näkyy viivasta ja se varmana vahvistuu :heart: Etkö sä sanonut että sulla tullut aiemminkin melko myöhään plussa testiin? Ja nuo juilinnat kuulostaa lupaavalle ;) Lisää testikuvia vaan kehiin :)

riikkunen ja almond myös kuvia kaivataan testeistä :)
 
Kyllä kannatti käydä verikokeissa eilen, tulos aivan odotettavissa ja ei yllättänyt yhtään, helpottunut olo.

Selvennykseksi, verikokeen tulokset eivät ole vielä tulleen mutta tättärärärää, menkat alkoivat ihan järkyttävien kipujen saattelemana! Koko alavatsa ja munasarjat aivan tulessa. Niistä verikoetuloksista ainakin näkee oliko hcgtä veressä, että onko ihan tavalliset menkat vai miksi haamuili testit aina.

Oikeesti tosi helpottunut olo, eikä harmituksesta tietoakaan. Nää kivut vaan harmittaa kun olisi vielä töihin kyettävä päivemmällä.

Meillä alkaakin nyt sitten yk12, Hui. Tässä kierrossa mulla on tarkoitus metsästää se ovisplussakin. Mutta mietin vain että syönkö tässä kierrossa sitten taas niitä teroluteja vai en...

Kp1, jesjesjesjes! <3 huh, ei ollut kuin 40 päivän kierto. Ja mitä luultavimmin huomasin oviksen ihan kropan perusteella pari vkoa sitten, sitä se oli aika varmasti eikä mitään raskausoireita! :)

Ihanaa naiset kun olette olemassa! Paljon haleja ja jaksamisia ja plussatuulia ja ja ja ja ja ihanaa lauantaita <3
 
HooKoo, tuo tuhruttelu kuuluu varmasti raskauteen, jos ei siis muutu ihan kirkkaaksi vereksi. Mulla oli kans viimeisen kohdalla sitä tuhruttelua, jota kovasti ihmettelin. Laitappa kuvaa sun viivasesta :) Ja onnea teidän pikkuiselle sekä sun polttamattomuudelle :D
 
Ps. Kuulkaas naiset, mullakin on edessä tupakoinnin lopettaminen. Lopetan lokakuun puolessa välissä, käydään risteilyllä työporukan kanssa ja sieltä tuliaisiksi itselleni tuoma tupakkakartonki saa olla viimeinen! Lokakuun puoleen väliin se kestää ja sitten minä lopetan!
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL

Yhteistyössä