Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jopas ollaan jengi, kun niin monilla haamuilee ja sitten taas ei haamuile ja taas haamuilee. Osuttiinkin kaikki samalle palstalle :D
On kyllä stressaavaa tämmönen kun ei voi asennoitua mihinkään. Mielialatkin heittelee toiveikkaasta epätoiveikkaaseen. Välillä tuntuu et ihan sama mikä lopputulos ja välillä taas niin kuumottaa vauva. En selkeestikään ole kärsivällisin tyyppi.:headwall:
Eipä tässä auta ku ootella..Meidän kaikkien joiden menkat ei ole vielä alkanut. Itsellä "jo" semmosessa vaiheessa että tänään kuuluis olla mun menkkojen viimenen päivä.
Mulla käy psyykkeen päälle tämä piinailu. Kaverikin ihmetteli että mitä mä hermoilen kun vauva olis kerta tervetullut. No mutta ei siitä olekaan kyse, vaan siitä että en kestä tätä epätietoisuutta! Menkat tai positiivinen testi, thank you. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: empuska
Mariska Onnea valtavasti!

Jomppe Isot halit ja onnea uuteen kiertoon < 3

Valeriaana No nyt en kyllä mikää nää noissa kahdessa alimmassa mitään :(

Aikamoista on-off meininkiä joo! Tuli ne taavetin puikot ja tein sit yhden.. kyllä se oviskin reagoi enemmän ku nyt :(. No pitää aamulla yrittää uudestaan. Paha olo vähän jo toista päivää ja kahvi ei uppoa. Oon todellinen kahvisieppo. Mut laitan kohta kuvaa.. vaikka ei varmaan ees kannattas.
 
Mua harmittaa..oon alkanu paniikioireilee (paniikkihäiriö taustalla mutta oli jo hallinnassa) taas. Mun viimesin raskaus oli ahdistava ja panikoin kokoajan fyysisiä oloja. Sydän mulju ja tykytti..vaik tutkittiinkin ja oli ihan vaaratonta niin ilmeisesti raskaushormoonit sekotti aivoissa kemiat.
Tänään kans ollu paniikkia ilmassa..ei toistaseks mitään suurta kohtausta ollu,mut ahistaa ajatus et tätäkö tää sit taas olis. Haluan vauvan niin kovasti, mutta 9kk peloissaan on tosi kuluttavaa :(
Mä ajattelin laatia itelleni listan millä parantaa oloa..esim kävisin kävelyllä ja liikkuisin. Olen aika laiska liikkumaan ylimääräistä ja auto tulee otettua alle liiankin herkästi. Eli huono kunto.
Uskosin et jos saisin kunnon paremmaksi niin kroppakin vois paremmin.
Sorry tämmönen psykologinen purkaus..piti vaan päästä kirjottamaan päivän fiilikset.
plussatuulia odotellessa- meille kaikille :)
 
Jomppe75 :hug: Ilmeisesti menkat eivät kuitenkaan ole vielä alkaneet...onko toivo kokonaan heitetty?

Iltatähti2015, pahoittelut kp1! Paljon tärppionnea reissuun :)

Mariska86 onnittelut plussasta! :heart:

Valeriaana, en ikävä kyllä nähny viivaa vanhemmissa tikuissa, mutta tässä tuoreemmassa jotain ihan haaleen haaleeta oon näkevinäni :)

Empuskallakin jotain näkyy!

Esittelyä, olen 32v ja lapsia kolme (-04, -05 ja -07). Mies on vuoden nuorempi. Yrityksissä olisi ensimmäinen yhteinen, yk 3 menossa.
 
Kiitos mamoska :)
Ei tästä ota kyllä mitään tolkkua, parempi vaan kun kävisi toteamassa tulokset oli ne niin tai näin. Mitä luultavimmin en ole raskaana, mutta huomisen jälkeen menkat alkaa varmaan saman tien. Jos ressi vaikka helpottaisi huomisella tiedolla.

Nyt kotiin tullessa mahaa on särkenyt aika lailla. Ja alaselkä on kipeytynyt aika huolella parin viime päivän aikana:( ja mun tissit, voi Jeesus mikä turvotus. Varmaan kasvaneet yhdellä tai kahdella kuppikoolla -.- Ja verisuonet näkyy selvästi!
Miehestä se on niiiiin siiiistii kun akalla on isot lollot. Miehet :D
 
Empuska päivän uitossa kyllä näkyy haaleeta viivaa =)

Valeriaanan testissä taas en näe nyt viivaa.. tässä viimesessä :(

Mamoska Miulla oli kans paniikkikohtauksia viime raskaudessa. Hankaloitti töissä eritoten olemista. Fyysisesti oli rankka raskaus, kaikki ollu, mut en mie niitä panikoinu. Raskaushormonit vaan pahensi oireita..mulla siis myös taipumusta tykyttelyyn ja muljuamiseen. Ei kiva. Uusi raskaushan voi olla noiden suhteen myös oireeton =). Mutta noi sun keinot on hyviä ja niitä kannattaa käyttää!

Mie joudun kans toteamaan että tissit on pirun kipeet. En just muista millo viimeksi näin ollut. Ja maitoa tulee. Ei ole mitää keltasta nestettä vaan valkoista maitoa. Alamahaa ja alaselkää kans juilii mut ei menkkamaisesti. Väsyttää ja ei tee mieli syödä kun huonoa oloa on. Oireita kyllä ois ja paljon mutta sit jotenki toivo jo mennyt! Nii lämmöt on korkeet ja helotan.
 
neimhälä vielä kokonaan luovuta ennenkun täti kurvaa kylään jos on lopulta tullakseen...

Piti itsekin kuitenkin tänään uittaa testi... Viikonlopun onkin reissussa eli seuraava testi sit ma iltana. (Ellei jaksa vielä su iltana tehdä kun kotiutuu). Aamut aina niin kiireisiä ettei oo aikaa testejä tiirailla...

N. 5min
image

N.15 min
image

image
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Nutturuu Just se taavetin 10mlU liuska ei oikein meinaa ajallaan sitä viivasta antaa vahvana kun joku muu 20-25mlU jo antaa selvempänä. Ihan kokemuksella ja lukemalla näitä palstoja tätä mieltä. Toinen on se perhosten 10mlU liuska. Mie sain selvää plussaa viimeks jopa rfsu:lla kun se oli sit niiiin haalee että just näki että jotain piirtyi. Tulkin mieleen että noi taavetin puikot on mammaksin nettisivujen mukaan 10mlU. Raskauskeijuhan myi noita samoja ennen one steppejä ja sillo noi ihan samat oli 20mlU.. et en tiiä kumpia noi mun nyt sit oikeesti on. Ja jos ne on 10mlU niiku väittäävät, ni toimiiks ne yhtä huonosti ku noi taavetin 10mlU liuskat :/
 
Nyt alkoi oikeesti jännittää :popcorn: mulla vasta ehkä dpo 6.... No, maanantaina sit uusi testi... Ollaan viikonloppu pitkälti kyläilemässä niin ei oikein voi testailla edes :)
Oireita ei oikeestaan oo muuta kun tissit turvonnut ja kipeytyneen "normaalia" aikaisemmin...

Höh, onpas tylsää jos ei varmuudella edes tiedä minkä vahvuisiksi testejä on saanut...
 
^ siis lukihan siellä mammaksin sivuilla että 10mlU mutta keijulta tilattuna oli 20mlU. Ja paketti ja kaikki kyllä ihan samanlaisia. Voihan niitä olla toki kahta herkkyyttä markkinoilla :D. Nyt tarvii jännätä siun maanantai testiä siis ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu

Yhteistyössä