Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Niin mäkin käsitin, mutta sen mukaan mulla pitäs olla menossa viikko 5+0, mutta ovis on ollut paljon myöhemmin, niin ei voi sen mukaan mennä. Ovis on ollut tyyliin 2+5 niin nyt vasta pitäs oikeestaa näkyy raskaus (kaksi viikkoa oviksesta) ja sit taas toisaalta pitäs olla jo rv 5+0...
 
Ihana ketju! :heart:

Itse oon pitäny itseäni piinassa enkä oo tehny vielä testejä.
Tilanne tällä hetkellä: kp 27/?, torstaina otin viimeisen terolutin, mutta ei ole ainakaan vielä menkat alkanu.. :whistle:

pieni vinkki: ootteko huomannu, että ne liuskatestit voi halkaista ja näin yhdestä saa kaks! :D
t.himotestaaja :saint:
 
Oleteta te olleet taas ahkeria kirjoittelemaan!

Kovasti vahvistumista kaikille haamuilijoille!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

muumin haamujen se on ja tosiaan ihan värillinen sellainen :heart:

Täällä päästään jännittelemään miten kävi ja laskemaan päiviä että,pääsee testailemaan :) to tosiaan ovisplussa testiin. Pe oli varmaan itse irtoaminen oli illasta sellaiset kivut... Yritystä pe ja la :) tänään mies lähtikin taas viikoksi pois...
Jännätään siis taas muutama viikko...
 
Empuska Sie olit niiin oikeessa. Kaveri vippas pari liuskaa.. heti piti uittaa :D. Mutta nyt sinun pc:ssä ei nöy sitä eilistä haamua :(. Oisko ollu laimea pissa?

Muumin Miekii väitsin että haamu on ja pinkki.

Mullinmalli Hieno plussa ja oman kehon tuntemus! Nyt vaa kaverit apajille ;)

Niin mie sit uitin sofin kun pari sellasta sain. Dpo7.. onko tuo nyt sen viivanpaikka vai näettekö väriä? Mie olevinaan iiihan hitusen näen mutta en omista silmistä mene enää vannomaan. Aamulla uusiksi tujummasta pissasta. Enhän mie voi vaan olla tikuttamatta.. blaah!

sofi 25mlU 5min ja kuiva
 
neIHM, miähä sanoin! Haha :D
Ja kyllä olin näkevinäni jotain värinpoikasta siellä :)

Ja mun haamu on tipotiessään, sekin ilmestyi eilen siihen ihan tyhjästä jossain tunnin kohdalla? Ja tänään ei sitten 5-10min kohdalla tullut mitään ja kyrsiinnyin samalla ja linkaisin testin menemään. Tosin tein sen myös kyllä päiväpissasta, en vaan voinut olla tekemättä :"D

Nyt tänään kipeytyi rinnat, turvonneet ja tuntuu kun joku vetäisi niitä alaspäin! Samalla naamakin näyttää aika nätille, näppyjä pukkaa 0_o
Ja kohdunnapukka on edelleen kova ku mikä ja ihan takana. :)
 
Onnea Hopeakissalle plussasta. :heart: Hieno rivi testejä :) (Viimeks plussasit vähän ennen kuin minä, toivottavasti saan tällakin kerralla seurata kohta perässä sinne plussanneiden puolelle :) )

Salliina85: Kyllä toi aika vahvasti plussalle näyttää :) (Saako onnitella? :O ) Ja raskausviikkojen lasku alkaa viimeisten kuukautisten alkamispäivästä eli periaatteessa jokainen nainen on ennen menkkojen alkua raskaana jo viikolla n. 4+0, vaikka ei raskaana oliskaan ;) (Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan :LOL: )

Muumin: Kyllä toi haamulta näyttää :)

Mullinmallilla hyvä ovis siellä menossa. :)

Äiskä73: Jotain siinä on :) Oisko väriäkin :) Tosi selvä viiva(npaikka) ainakin :)

Kalla76: Sullakin näkyy tikussa jotain. Ja musta on punaista väriäkin mukana :)


ON: Mulla alko tänään menkat :( Vaikka siellä jossain DPO7 tienoilla näkykin jo viivaa tikussa ja näky vielä kuivanakin. Oisko yrittäny kiinnittyä, mutta ei onnistunut kuitenkaan... : / Tällä hetkellä ei ole kaapissa tikun tikkua :O TAidan ostaa vaan PC:n tikkuja... ne näyttää mulla hyvin, kun on aihetta näyttää ;) Noi Sofit anto viivanpaikkaa vähän turhan helposti...
 
nelHM kyllä minä nään tuossa jotai, väriä valitettavasti en mutta on viel tosi aikaiset dpot...vahvistumista! Anteeksi ku minä kysyn täällä tällaista, mutta haluan kokemuksia..eli minulla nyt rv5+4 ja tuli pyyhittäessä ruskeaa vuotoa paperiin kahtena päivänä. Pelottaa että menee kesken ja tätä lasta ollaan vuosia toivottu..tiedän että saan tällä viikolla varhais uä:ssä tietää mut silti haluaisin kokemuksia asiasta. Täällä niin ihania ihmisiä että uskallan kysyy..lisäksi rinnat ei ole enää niin arat, mutta usein on nälkä, wcssä saa juosta ja lämpö koholla..
 
Sunflower Kahdesti alkuraskaudessa tullut ruskeaa tuhrua. Ekalla kerralla se oli km ja tokalla tuulimuna. Mutta toisilla tuhrut yms.ihan normaalia. Mie vaa tiedän että miulla ei. Toivon todella että olisi harmitonta.
 
Palaan kommentoimaan myöhemmin, nyt liikenteessä, lapsen kanssa lääkärireissulla. Pikainen raportti tältä aamulta: davidissa taas haalea viiva, mutta heti seuraavalla vessakäynnillä tuli pyyhkiessä punaista. Katsotaan kuinka päivä etenee että alkaako kunnon vuoto.. Kuvaan testin ku takaisin kotona.

NelHm, selvä punertava viiva siellä näkyy!!
 

Yhteistyössä