Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
LallatiLaa toivotaan nyt ettei vuoto ala!

Sunflower Ymmärrän täysin että huolettaa. Se on kuitenkin hyvä, jos hcg ollut normiraskauden veroinen. Miulla ei tuulimunasta ollu just mitään oireita ja ne vähisetkin katos siinä tuhrun alettua. Varhasessa km:ssä oli vähön kans oireita.. no se meni niinki aikasin kesken ku 5+1. Entäs jos soitat neuvolaan ja kerrot huolesi ja pyydät päästä hcg kontrolliin? Kun se voi olla ihan huoletontakin. Tietäisit missä mennään, jos mieltä rauhottaisi.

Ja kiva jos jotkut näkee miun testissä pinkkiä.. kyllä siinä eri tavalla kuulsi se pinkki kuin eilisessä.. parhaiten näkyy pinkki tokassa kuvassa 10min kohdalla.. varsinki jos suurentaa kuvaa. Vaikea pimeässä kuvata, kivempi ois luonnonvalossa niin tulisi vähön enemmän sitä esille mitä itse näkee.. en kyllä silti osaa innostua mutta hieman toiveet nousi.

Viimeksi muokattu:
Sunflower5, esikoisesta tuli tuhrua rv 4-6. Rv 6+ jotain kävin lääkärissä tuon tuhrun ja vatsakipujen takia ja pääsin äippäpolille tarkastamaan ettei ole kohdunulkonen. Tiputtelua ei enää sen jälkeen tullut. Oliskohan stressi aiheuttanu ku edellinen raskaus oli menny kesken 6+0 niin koko ajan oli pelko että tuokin menee.

Muoks. Niin ja raskaustestit näytti haamua, mutta veressä hcg "vastaa viikkoja". En tiedä mitä se sit oli. Ja tämä siis 5+2 ja la siirry vielä aikasemmaksi myöhemmin.

Muok.muok. Ja noista oireista. Itellä niitä tuli ja meni. Oksenteluun tuli rv 8 viikon tauko ja hyvä ettei hiukset tipounu päästä ku olin niin huolissani. Sit se tuliki takas rv 16 saakka :(. Tissikipua oli silloin tällöin. Alkuun enemmän. Tuli huomattua että kaiken laiset vatsakivut on ihan normaalia. Tuossa keskenmenneessä ei ollutmitään oireita. Oliskohan ollu sit kemiallinen.

Viimeksi muokattu:
nelHM näenhän minä tuossa sinun 10min kohdalla otetussa kuvassa pinkin haamun :) olisipa ihana kun olisit raskaana! :heart:
Mimmi92 kiva että joku kokemus on myös tuosta normaalista vuodosta. Toivottavasti minullakin kyse siitä...minulla on onneksi varhaisuä tällä viikolla, niin saa jotain tietää..

Täällä taas..en oo jaksanu ees kirjotella ku ärsyttää tää oma tilanne. lauantaina aamulla sain mielestäni hailakan haamun..tänä aamuna apteekin testillä nega. Kp 29/28..ei oo ees tuhrua tullu ja valkovuoto runsastunu. Mut se kohdunnipukka on mielestäni tullu vähä alemmaksi mikä kai meinais menkkoja? Lämmöt ei ole laisinkaan koholla..eli kaikki puhuu sen puolesta etten ole raskaana. Mutta missä ne menkat?!!! Tässä vaiheessa ois kuulunu jo tiputella vähintään.
Jos oli se kemiallinen raskaus ni voikohan se hieman sekottaa kiertoa?

TäälläKP4 Päätin etten tikuttele ovista tässä kierrossa. Suurinpiirtein tiedän et ensiviikolla pitäs olla se aika. Mies lähtee 5pv:n reissuun just otollisiin kohtiin niin en halua sit pettyä jos näyttääki viivaa sen poissa ollessa, koitetaan vaan joka toinen pv. ahkeroida ennen lähtöä sen viikon ja toivotaan parasta :) Ärsyttää kyllä noi sen reissun ajankohdat. Vähän saanu stressiä helpotettua ja muuta ajateltavaa, kun mentiin kihloihin pe <3

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Onneksi olkoon eläinystävä! :) täälläkin kp4 ja mietin myös että pitäiskö tässä kierrossa ottaa mahd. Rennosti. Miehelle tullu äksyiltyä turhaan yms. Koko ajan pinna jotenki kireellä. Eikös sen joka toinen pv pupuilun pitäis ihan hyvin riittää?

Empuska noita miehiä pitää vähän patistaa :) meillä meni niin että mies kyllä kosi. 2v kuluttua kysyin niin että millon me mennään naimisiin ku haluaisin ennen raskautta yms. Vastaus oli että vaikka heti. Siitä sitte lähtiki hää suunnittelut käyntiin :) niin ja plussa tuli häämatkan jälkeen. Naimisiin mennessä oli rv 3+2 ja tissit tosi tosi turvoksissa :) en sillon tajunnu mitään:)

Pahoittelut menkoista Na-dene ja karoliinas. Toivotaan meille kaikille parempaa onnea ensi kiertoon! :hug:

Jennyliinille ja muuminille viivan vahvistumista!

Mullinmallille onnekkaita talletuksia!

Eläinystävälle onnittelut kihlauksesta :heart: Ja toivotaan että ovis ehtis tulla ennen isännän reissuun lähtöä!

Toivottavasti kaikkien piinailijoiden kierto päättyis onnellisesti!

Aamun haamusta viis, näyttää vahvasti siltä että tästä tulee kp 1. Ilmeisesti jotain yritystä tässä kierrossa nyt sitten kuitenkin oli.. Noh, mutta ruskeaa tuhrua kuitenkin tullut jo ihan reilusti ja vatsa on sekaisin niinku jostain syystä usein mulla sillon ku menkat alkaa.. Alaselkä jomottaa menkkamaisesti, mutta sitä se on tehnyt viikon verran jo.

Tein aamulla r-testin joka näytti puhdasta negaa.. :( . Menkat pitäisi alkaa huomenna, viimeistään kuitenkin torstaina. Lämmöt pysyy yhä koholla (ollut jo kohta kaksi viikkoa koholla) aamulla ennen kun nousee sängystä 36,7-36,8 ja koko loppupäivä 37-37,2..Tänään dpo13, uskon että olis pitäny näkyy edes haamu, jos on tärpänny :(

Onnea eläinystävälle kihlautumisesta! :)

Mulla on aika sekavat tunnelmat täällä..

Viime torstaina kävin progesteroni (vai miten se oikein kirjoitetaan) verikokeissa ja tänään soitin tuloksia, nooo, hoitaja sano, että ei osaa tulkita vastauksia, sopiiko, että lääkäri soittaa? Joo tottakai..

No en malttanut odottaa soittoa vaan hain apteekin testin ja siihen tuli ihan selkeä haamu (harmi kun kuvasta ei erota niin selvästi kuin luonnossa). Ja lääkärikin jo soitti kun siinä sekavana tihrustin testiä vielä ja kertoi, että kyllä nyt näyttää siltä, että keltarauhashormoni arvot on niin matalalla, että ei ole tainnut munasolu irrota, että ootellaan ensi kiertoa. Sitten keskeytin ja kerroin testin teosta, niin lääkäri sano, että positiivinen tulos voi todellakin olla mahdollista, koska minulla on omakierto niin pitkä, niin voi olla, että verikoe ja r.testi on otettu liian aikaisin! :confused:

Onneksi tilasin eilen netistä r.testejä, niin pääsen tosissaan testaan.. :D

Onnistuinko edes laittaan kuvaa.. :D

[/url][/IMG]

Muoks. Sanokaa, eikö olekkin selkeä haamu tuossa?? :)

Viimeksi muokattu:
No niin, juuri laitettu tilausta vetämään kotitestille, ovistestejä ja raskaustestejä. Tilasin noita Sofin liuskoja, molemmat satsit siis. Enkä tosiaankaan tilannut mitään erittäin herkkiä testejä, jotka on pilannut mun tän kierron kyllä ihan totaalisesti turhilla haamuillaan. -.-' Nyt vaan oottelen menkkoja, äsken kyllä oli sellainen kipu ja särky että olin ihan varma että nytpähän muuten alkaa mutta eipä alkaneetkaan.
Millään en jaksaisi oottaa että pääsisi uuteen kiertoon, en sitten millään.

Ikinä en ole ovista jaksanut loppuun asti tikuttaa, tai saatikka saanut ovisplussaa. Joten ensi ykssa on sitten sekin edessä. Ja jos sitä ei tule niin painun suoraan gynelle, mulla rupeaa mielenterveys nimittäin kohta järkkymään.

Oon vain nyt pohtinut, että pitäisiköhän mun sitten ensi kierrossa syödä taas terokuuri, koska ei näytä pysyvän nää kierrot normaalina ei sitten millään. : / Kohta menossa kp40 JO!

Ei oikein usko todeksi tätä. Minäkö raskaaksi pelkällä yhdellä tero-kierrolla!? :O

miten maltan olla kertomatta miehelle mahdollisesta plussasta, kun haluaisin yllättää hänet varmalla plussalla???!!!!?

Anteeksi omanapaisuus.. päässä on vaan miljoonia ajatuksia ja töihin pitäis lähtee ja miten maltan olla töissä kun en saa kellekkään puhua asiasta mitään.

tsemppiä nyt ihan kaikille seuraaviin kiertoihin ja toivottavasti nää haamut näyttäytyy kunnolla pian!

Eläinystävälle lämpimät onnittelut kihlauksesta :)
monta haamua täällä näemmä..toivottavasti kaikki pysyvät plussanpuolella!
itse odotan kp 1:stä ihan vilpittömin mielin. Enää ei oikeastaan edes harmita niin paljon ettei tärpännyt. Ollut niin kuluttavaa tää testaaminen ja oireiden tarkkailu. Haluun me menkat ja hengen vedon.
Vanha ystäväni paniikkikohtauskin nosyi tänään hieman päätään..että siinä sen kanssa karisi viimesetkin kuumeilut tälle kierrolle. Ensi kierrosta koitan ottaa rennommin (kun sais sen nyt ees alottaa!)..ja testeihin en koske ennen ku on aika. Tosin tuon lupauksen tulen rikkomaan aika varmasti :D

Viimeksi muokattu:
Eläinystävä Voi kun ihanaa. Onnea paljon molemmille <3

Tanja Voihan höh! Toki vielä aikaa on.. peukut pystyyn!

Jomppe Aivan selvä haamuplussa. Ei tuo testi tollasia turhaan anna. Aika jännä tilanne sulla =)

Empuska Pitkä on kierto siulla. . Mut katohan nyt loppuun miten käy. Vaikka tiedän tunteen ku hanskat on tiskissä.

Mullinmalli Jatkuu vaa vahvat viivan. Hyvä ovis tuloillaa!!

Äiskä en mie kyl näe r-testissä :(

Mamoska Jospa ensi kierto olisi kaikin puolin parempi.. tosin odotahan ne menkat eka ;)

Ite en malttas odottaa aamuun taas.. en tiiä. Haluan sellasen haamun että hiottaa ja sydän lyö kahta sataa! Voi kumpa saisin! Viimeks ku sofi anto haaleeta haamua oli se ovis tietämättäni tuloillaan ja ainahan minulla r-testi reagoi.. ja vielä yleensä päivää kahta ennen lh-huippua. Siis nii monesti tuon todenneena :D. Alamahaan koskee.. tissejä särkee ja väsyttää. Lämmöt koholla. Se plussatesti uni oli muute sinä ylnä ku mahdollinen kiinnttyminen tapahtui kun tuli sitä outoa vuotoakin sillo yöllä.. no viime yönä näin unen jossa ssin kaksoset ja toinen kuoli.. haudattiin täysaikainen vauva :(. Unet siis vilkastuneet ja nöin ollu ku raskaana olen ollut. Mutta en mie uskalla edes toivoa plussaa tällasesta kierrosta. Oviskin kp23 vasta :O

Ihania naikkosia ootte <3

NeIHM toivon kyllä että oot raskaana<3 oli niin lupaavat haamut, tuli iha sellainen fiilis.

Mä en oikein tiedä mikä kroppaa vaivaa. Olin työmaalla iltavuorossa, en ole enää. Verenpaineet ja pulssi taivaissa, hiottaa ihan simona, raajat on ihan spagettia. Lämpöä 37,5. (Normaalisti on 35 hujakoissa) kumma kun iski tälläisen kuumetaudinkin vielä päällensä! Ihan kaamea olo.

Mullakin on neIHM muuten nuo unet vilkastuneet ihan hirveesti, mieskin on sanonut jo parina päivänä että mitä ihme unia mä nään oikein kun niin levotonta menoa öisin mulla :)
Ja voi luoja mikä ummetus tänään, meinasin moneen kertaan oikeasti itkua vääntää pytyllä kun koski niin vimmatusti. Kroppa käy aivan kierroksilla! Ihan totaalikierroksilla. -.-

Yhteistyössä