Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi harmitus Ooti. Suklaan voimalla etiäpäin ja seuraavaan kiertoon parempaa onnea!

Almondin eilisessä testissä haaleaa viiva näkyy tännekin. Laitapa ihmeessä tänpäiväisestä töiden jälkeen kuvaa :popcorn: . Mä muuten muistelen että ois raskauksien alussa ollut nimenomaan semmosta paineentunnetta alavatsalla!

Samhe, mulla meni esikoisesta noin että monta kuukautta kuvittelin kaikki mahdolliset oireet (ja aina ne menkat tuli), mut sit tärppikierrossa ei niin mitään, edes kuvittelemalla. Oireet alkoi sitten reippaasti plussan jälkeen vasta.. Tohon currymajoneesin tuoksuiseen pissaan en osaa mitään sanoa :D

NelHM, kyllä noissakin nyt sitä viivasta näen. Voi kun nyt lähtisi tummumaan nuo sun viivat vaan reippaasti, kun niin lupaavalta vaikuttanut monta päivää!

Mimmi92, toivottavasti täti pysyy poissa! Mä oon yrittänyt noita negatiivisia testituloksia ajatella niin että se ei tarkoita ettei olisi raskaana. Nega voi aina muuttua positiiviseksi! :)

karoliinas, tottakai toivoa on. Sehän vaihtelee hurjasti milloin plussa näkyy testissä. Hyvin voi vielä tulla negasta huolimatta :)

Hopeakissalla tosiaan ihan selvä haamu jo! :heart:

Empuskan tänpäiväisessä näkyy haalea viiva :)

Kotihippiäisellä tosi selvä viiva :)

Niin ja varmasti meni jotain ohi taas, ei oo tarkoituksellista!

Aamulla heräsin superaikaisin pahaan makuun suussa ja en sitten saanut enää nukuttua. On vähän sellainen tukkoinenkin olo että voi olla kyllä jotain flunssanpoikasta vaan. Itse en saanut aamulla ollenkaan testattua (no, ovistestin kyllä dippasin > siinä oli samanlainen haalea viiva ku nyt monena päivänä jo ollut) kun en saanutkaan testejä vielä lisää. Olin eilen kaverin kanssa kaupoilla enkä pystynyt huomaamatta hakemaan mistään. Tänään pitäisi netistä tilattujen tulla, joten postia odottelen.. Koitan vaikka päivällä pidätellä pidemmän välin sitten ja testailla. Nyt on kaks päivää ollut semmonen jatkuva pissahätä-olo, mut tiedä näistä sitten et onko pääkopansisäistä :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Herramunjee, vai on se sittenkin ihan viiva, oikea sellainen. Musta tuntuu, että oon tän vajaan vuoden aikana tullut jotenkin viivasokeaksi. Näen viivoja kun niitä ei oikeasti ole ja nyt taas epäilen. :D Mies on jo useasti pyydellyt, että voinko lopettaa meidän kotilaboratorion toiminnan ja olla kiikuttamatta jatkuvasti kusitikkuja sen nenän eteen. :whistle:

Muoks. Niin ja suuret kiitokset pikkuriikkisistä onnitteluista. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kuule, kun kierto on parhaimmillaan 48 päivää, niin siinä ehtii ihan muutaman ovistikunkin kusasta plus loppukierron raskaustestit, niin siinä on miehelläkin kestettävää! Sitten siihen päälle syyllistämiset: " Ihan varmana et halua mun kanssa lisääntyä, jos et nyt kunnolla tarkastele tätä ja tätä ja tätä kusitikkua." Miesparka. :whistle:
 
Hei kaikille! En ole tänne ennen kirjoitellut kun en ole pitänyt itseäni himotestaajana (vaikka taidan kyllä olla)... Meillä on yritystä nyt neljä kuukautta takana ja tässä kierrossa olen löytänyt itsestäni varsinaisia epätoivon merkkejä... :xmas:

Ja siksi ajattelinkin tänne kirjoittaa! Onko täällä ihmisiä, joilla on kokemusta lämpöjen seuraamisesta raskautta yrittäessä? Olen siihen itse nyt tässä kierrossa sortunut pahemman kerran... Ovis oli viime perjantaina kp.16 ja tuolloin myös nousivat lämmöt n.36.5. asteeseen (normaalisti alle 36). Sen jälkeen lämmöt ovat koko ajan olleet n.36.5-36.8. Kuitenkin tänään lämmöt yht äkkiä laskivat ja olivat vain 35.7! Nyt olisi siis dpo.5. Olen tietysti pakkomielteisesti tutkiskellut asiaa ja lämpöjen pitäisi kai hetkellisesti laskea kiinnittymispäivänä, eikös juu? Eli jos lämmöt huomenna taas nousevat uskallan innostua? Tai sitten petyn karvaasti... :headwall:

Onko kenellään kokemusta tuollaisesta kiinnittymisen ajan lämmön laskusta?
 
Aisha4, ite oon pari kiertoa viime raskautta yrittäessä mittaillut ja nyt taas kun vauvahaaveet nostaneet päätään aloitin mittaamisen tässä kierrossa. Tuosta kiinnittymisdipistä taisin jossain vaiheessa kirjoittaakin, että se voi merkitä raskautta tai sitten ei, eli semmoisia esiintyy sekä plussa- että negakierroissa. Lämpöjen pysyminen ylhäällä on mielestäni varmempi merkki lämmöissä raskautumisen puolesta. Mutta kyseessä voi siis kohdallasi olla kyse kiinnittymisdipistä, sen näkee sitten loppukierrosta :) Suosittelen fertility friend-sivustoa, jos et sitä aikaisemmin ole käyttänyt Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting. Se kun kertoo ovulaation ajakohdankin suoraan ym. hyödyllistä. Ja voi käydä tiirailemassa jo raskautuneiden lämpökäppyröitä :D

Kotihippiäisellä näkyy tosiaan selvää viivaa :) Onnea!

Ooti :hug: Toivottavasti ensi kierto toisi plussaa!

ON, kuten arvelinkin lämmöt tänään laskeneet kuin lehmän häntä. Eiköhän se täti tule illalla kylään :( Teen kuten ooti ja haen tänään suklaata. Täytyy kuitenkin olla iloinen siitä, että lämpöjen ja omien tuntemusten mukaan ovulaatio tapahtuu ja kiertokin täsmällinen. Muoks. joo alkoi jo, kohdunsuuta kokeillessa tuli kunnolla verta. Nyt sitä suklaata!
 
Viimeksi muokattu:
Kp12 ja aamuseltaan heti nega. Tänää on alkanu olee tyypillisiä menkkakipuja. Mietin et onkohan kierto vielä sekaisin alkukesästä lopetetun hormonaalisen ehkäisyn vuoksi, että alkais menkat jo nyt, SIT tajusinkin et oon laskenu väärin päivät ja niiden pitäiski alkaa jo viim! ylihuomenna :D Eli olis testi jo plussaa antanut.. hölmö minä :( Tää testailu saa mut ihan sekasin. Nut tästä ei voi erehtyä. Uuteen kiertoon vaan ja ovistestejä osteleen, muutaman viikon päästä saa taas alkaa pohdiskelemaan josko tärppäis. Onnea kaikille plussanneille <3
 
Täällä yks kärsimätön säheltää täysillä.. Testit tuli ja tein aamupissasta -3h seisoneesta :LOL: (ei siis kovin luotettavaa tulosta voi odottaa varmastikaan).. Miten tuo One Step (herkkyys 25mlU), näyttääköhän yleensä jotain viivanpaikkaa? En ole näillä ennen testannut.. Davidissa (nämä siis niitä herkempiä 10mlU) näkyy taas ehkä jotakin.. En ehtinyt kuvata ja piti lähteä liikenteeseen. Koitan napata kuvat kun pääsen takas kotio.
Nyt yritän pidetellä että sais kunnon tujun testipissan vielä myöhemmin :D
 
Kiitos kaikille tsempeistä, olette ihania! :heart:

Halit ootille <3 Tsemiä haamuilijoille ja onnea plussanneille :) muoks. nelHM mulla on peukut ja varpaat pystyssä että viivat vahvistuu :)

Mulla menkat tekee tuloaan, tänään kp 1. Joo itkut on taas itketty, mutta kyllä se tästä!

Olen varma että jälleen kerran sain kemiallisen. Musta tuntuu, että on jotain häikkää keltarauhashormonin toiminnassa. Ei taida olla normaalia että oviksen jälkeen tulee päivittäin rusehtavaa valkkaria, joka lisääntyy päivä päivältä. Pitää varmaan varailla aikaa gynelle oviksen tienoilla. Voisinkohan saada jotain lääkettä ko vaivaan?
 
Viimeksi muokattu:
Aisha4: kuulostaa vielä ihan lupaavalta. Olen kuullut että ne pysyvät jonkin verran korkealla ovulaatiosta kuukautisiin asti jolloin romahtavat, mutta jos alkaakin raskaus niin ne kohoavat takaisin ylös. Korjatkaa jos olen väärässä. :) pidetään nyt kuitenkin peukkuja, olet niin aikaisessa että kaikki on vielä mahdollista :p


Mä testasin tänään haamulaisten haamun. Joka on siis juuri ja juuri näkyvissä enkä mene edes takuuseen onko kyseessä viivanpaikka, koska voi hyvin olla että kuvittelen siihen punaisuutta.. noh testailen ennen viikonloppua uudelleen. Pitäkäähän peukkuja. Nyt siis kp30/n.30 ja tänään taas aamusta asti järjettömät menkkakivut. Mitä hittoa tämä on?! Jos sieltä täti sittenkin kurvaa niin aika ihme, koska mulla on nyt 4-5 päivää kestäneet menkkakivut. Yleensä niitä esiintyy vain vuodon 1-2. päivinä. Huoh.
 
Yrittäjä J Lugesteron vois olla kokeilemisen arvoinen, jos keltarauhashormonin tuotannossa häikkää. Tiputteluvuoto ennen menkkoja voisi viitata siihen. Itse sitä syön nyt, vaikka mulla ei todennäköisesti olekaan mitään häikkää. Gyne määräsi sitä, kun mulla oli muutamassa kierrossa tiputtelua ja olin niin epätoivoinen, kun ei tärppää. Vähän siis tällaisena mieltä rauhoittavana juttuna sain reseptin, ettei tarvitse miettiä auttaisiko Luget vai ei. Kolmeen kiertoon sain reseptin ja viimeisellä tärppäsi. En tiedä onko Lugejen ansiota vai ei, mutta syön nyt niitä ohjeen mukaan rv9 asti.
 
Oodikas, kiitos viestistäsi. Ihana että teillä tärppäsi! Mulla on tuota tiputtelua joka kierrossa, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Mutta poikkeuksetta vuoto alkaa oviksen jälkeen ja jatkuu loppuun saakka. Vahvin haamu tulee testiin viikko oviksesta jonka jälkeen alkaa haalenemaan.

Mulla on kaksi lasta (10v ja 12v) edellisestä avioliitosta. Molemmat ekasta yk:sta.
 
Mulle gyne sanoi tiputteluvuodon mahdolliseksi syyksi sen, että kohdun limakalvo lähtee surkastumaan liian aikaisin. Ja tämä taas johtuisi siitä, ettei keltarauhashormonia erity tarpeeksi. Tuossa tilanteessa mahdollisesti alkanut raskauskaan ei voi jatkua, kun limakalvo ei ole kunnossa ja keltarauhasen täytyisi pitää hommaa toiminnassa, kunnes istukka on kehittynyt. Itse suuntaisin gynelle selvittelemään tilannetta ja lääkityksen tarvetta.
 
Lämmöistä kyselleille: Itsellä menkoista ovikseen noin 36,3. Oviksesta nousi noin 36,8:aan. Kun kiinnittyminen tapahtui, tuli selkee hyppäys 37,2 asteeseen. Siellä se lämpökäyrä sit hurjasteli monta viikkoo putkeen. Ei tullu ns. kiinnittymisdippiä. Onnea plussanneille! :heart:

-jofa + mahaäijä rv25
 
  • Tykkää
Reactions: Syli
Voi harmitus sentään Anemone ja YrittäjäJ ! :( Kovasti tsemppiä molemmille uuteen kiertoon. Eläinystävälläkin menkkaoloja, mutta toivotaan että ne tästä huolimatta pysyis poissa!

karoliinas, peukut pystyssä haamun vahvistumiselle ja tädin poispysymiselle!

Tässä kuva aikaisemmasta testauksesta, mutta kyllä se one stepin viiva on ihan väritön viivanpaikka ja davidissakaan mitään kuvassa ainakaan oikein näy. one step ja david
 
YrittäjäJ ja muutkin kellä alkoi menkat. Halit ja onnea taas uuteen kiertoon.

Plussiakin oli siellä tullu. Ihanaa! Paljon tekstiä ja unohtuu heti kuka mitäkin kirjoittanut :(.

Mie tein apteekin oman ja one step 25mlU. Apteekin omaan sain vähön turhan monta viivaa.. ei vaan yksikään taida tarkoittaa raskautta :(. One step antoi ekan kerran jotain silminnähtävää mutta kuivuttuuaan ei enää vakuuta. Eli viivanpaikkaa sekin antaa. En mie raskaana ole. Tai jos ei menkat ala lauantaina viimeistään niin sit senmahti ovisplussa tarkotti ovista ja tänään vain dpo3. Laitan kuvaa noista iha just..
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Lämpöinen halaus jokaiselle, jota kuukautiset tulivat piinaamaan. :hug: Täällä on taas tekstiä tullut paljon! :) Kivaa. :kiss: Haamulaisille vahvistumista kovasti. Ja yksi pikkuriikkinen onnentoivotus myös Kotihippiäiselle. :heart:

Aamun tikku: Dpo 10, aamu.

Tässäpä tämä dpo10:n tulos. Kyllä nyt voin sanoa itsekkin, että plussa tuo jo on. :heart: Hurjaa! Hiukan yllättyny olen viivan vahvuudesta ja mieleen hiipii se mahdollinen seikka, että tuplat olis kyydissä. Clomeillahan se mukava vaikutus on, että munasoluja saattaa kypsyä useampikin. Tässä tämän kierron ovulaatiossa kipuja oli sekä vasemmalla että oikealla, ku ennen se on selvästi ollu vaan toisella puolella alavatsalla. Melkosta jännäämistä tiedossa.. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma

Yhteistyössä