Voi harmitus
Ooti. Suklaan voimalla etiäpäin ja seuraavaan kiertoon parempaa onnea!
Almondin eilisessä testissä haaleaa viiva näkyy tännekin. Laitapa ihmeessä tänpäiväisestä töiden jälkeen kuvaa
opcorn: . Mä muuten muistelen että ois raskauksien alussa ollut nimenomaan semmosta paineentunnetta alavatsalla!
Samhe, mulla meni esikoisesta noin että monta kuukautta kuvittelin kaikki mahdolliset oireet (ja aina ne menkat tuli), mut sit tärppikierrossa ei niin mitään, edes kuvittelemalla. Oireet alkoi sitten reippaasti plussan jälkeen vasta.. Tohon currymajoneesin tuoksuiseen pissaan en osaa mitään sanoa
NelHM, kyllä noissakin nyt sitä viivasta näen. Voi kun nyt lähtisi tummumaan nuo sun viivat vaan reippaasti, kun niin lupaavalta vaikuttanut monta päivää!
Mimmi92, toivottavasti täti pysyy poissa! Mä oon yrittänyt noita negatiivisia testituloksia ajatella niin että se ei tarkoita ettei olisi raskaana. Nega voi aina muuttua positiiviseksi!
karoliinas, tottakai toivoa on. Sehän vaihtelee hurjasti milloin plussa näkyy testissä. Hyvin voi vielä tulla negasta huolimatta
Hopeakissalla tosiaan ihan selvä haamu jo! :heart:
Empuskan tänpäiväisessä näkyy haalea viiva
Kotihippiäisellä tosi selvä viiva
Niin ja varmasti meni jotain ohi taas, ei oo tarkoituksellista!
Aamulla heräsin superaikaisin pahaan makuun suussa ja en sitten saanut enää nukuttua. On vähän sellainen tukkoinenkin olo että voi olla kyllä jotain flunssanpoikasta vaan. Itse en saanut aamulla ollenkaan testattua (no, ovistestin kyllä dippasin > siinä oli samanlainen haalea viiva ku nyt monena päivänä jo ollut) kun en saanutkaan testejä vielä lisää. Olin eilen kaverin kanssa kaupoilla enkä pystynyt huomaamatta hakemaan mistään. Tänään pitäisi netistä tilattujen tulla, joten postia odottelen.. Koitan vaikka päivällä pidätellä pidemmän välin sitten ja testailla. Nyt on kaks päivää ollut semmonen jatkuva pissahätä-olo, mut tiedä näistä sitten et onko pääkopansisäistä