Huomenta kaikille
! Kiitos paljon sympatiasta! roks ja höpönenä <3
Eilen oli kyl aika hajoilupäivä varmaan juuri tuon miehen toissapäiväisen epäröinnin takia, tuntui vaan että ei oo todellista ja fantasioin erosta. Mutta pitäis olla kärsivällinen.
Mä olen laskenut nyt tänne palstalle liittymisestä tavallaan puhtaalta pöydältä, jolloin mentäis vasta toisessa yk:ssa. Mut tosiasia on, ettei meillä ole koskaan ollut ehkäisyä ja puhuttiin jo ennen seurustelun alkamista siitä, että molemmat on haaveilleet perheestä.
Että sit en noita kiertoja edes halua laskea. Mutta ei niistä iso osa ole yritystä ollut, kun ollaan asuttu eri kaupungeissa ja näkeminen on osunut todennäköisesti vääriin päiviin. Ja kyl usein ollaan keskeytetty yhdyntä, onhan sekin ehkäisy vaikka ei kuulemma varmimmasta päästä.
Mulle tässä varmaan rankkaa on vaan se, kun oon niin pitkään haaveillut ja odottanut että pääsis todella yrittämään, niin nyt tuntuu ettei hermoja ole jäljellä tähän. Turhautumista on niin paljon ja mietin, miksi en ole valinnut elämässä tiettyjä asioita toisin.
Mut nyt kasaan itteni ja yritän reipastua, emmä voi koko tätä yritysaikaa itkeä sohvan pohjalla
kiitos kun saa avautua =)
Tänään tuli jänskä viivanpaikka tai haamu, valitettavasti näyttää enemmän viivanpaikalta kun siinä ei ole väriä. Eikä oikeen välittynyt kuvaan. Mut pistän koht kuvii kun saan myös kuivasta.