Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea miree <3

Kp2 ja yk5. Eka kierto imetyksen loputtua. Josnei tästä tärpä ni jätän tän touhun enkä kesää ressaile enää. Jospa tolla imetyksellä ollut oma vaikutuksensa? Toka tärppäs pian imetyksen loputtua.

Plussatuulia ihanaiset < 3!
 
Omanapapäivitys. Oletetusta oviksesta dpo11 ja jos olisin raskaana näillä päivillä, näkyisi kyllä jo vahvistuneena.

SEN SIJAAN... Jos lasketaan 28 päivän kierron mukaan, olis nyt vasta kp20 eli aikaisintaan huomenna vois alkaakin haamuilemaan.

Jälkimmäiseen en oikein usko, koska ovulaatio-oireet oli niiiiin selvät silloin kp9, että olen 90% varma sen tapahtuneen silloin. Aion hiukka nyt rauhoittaa tota testaamista ja vaikka aamuisin vaan. :D

Tässä kuitenkin tämän aamun tikku.
Kp 20/22-28
 
Suuret pahoittelut ikäviä uutisia saaneille ja uuteen kiertoo joutuneille! *tähän tulisi halaavat hymiöt, jos tää kone toimisi kunnolla*
Paitsi Mymosalle mä voin kyllä seuraavat menkkani lähettää jo näin etuajassa! Toivottavasti asia selviää pian.

Mä tuossa taannoin laitoin tänne kuvan yhdestä pc:n raskaustestistä, jossa oli jonkinlaista viivaista dpo 12, mutta kuten silloin arvelin niin eipä se mitään tarkoittanut. Nyt kuitenkin uusi kierros menossa, johon liittyen haluaisin mielipiteitä. Onko tämä jo ovisplussa?



Kiertopäivä olisi ainakin sama kuin viime kierrossa, mutta silloin plussa oli todella selkeä.
Kiitos, jos joku viitsii vastailla. :)
 
Amora itselläni tulkitsin samanlaisen viivan plussaksi :) tosin kuten kirjoittelinkin ehdin testata vain yhtenä iltana ja aamuna ennen reissua, jolle lähdin ilman tikkuja. Eli jos se olis siitä vahvistunut vielä, ei voi tietää... Tuntemukset tuli noiden plussatestien jälkeisinä päivinä/öinä vasta lämmön nousua lukuunottamatta.

Ilmeisesti se munasolu siis ei välttämättä sinä päivänä vielä irtoa kun hormoni nousee?

Mutta samalla lailla sain jännästi yhtä tummat mutta kontrolliviivaa kapeammat plussaviivat kuin sullakin, juuri noin että ohenee oikealle laidalle :)
 
Mymosa Jos sulla romahti lämmötkin niin voisko keho yrittää nyt ovuloida? Kerta selvää sellastako sulla ei ollutkaan vielä vaan lämpöjen mukaan lasket? Teeppäs ovistikku ;)

Mä luulen että mulla yritystä kiinnittymiseen ollut, en mä muuten ois haamuillut. Ei kait niin moni testi voi olla viallinen? Mut sama se enää. Tän kierron vielä aktiivisemmin seuraan itseäni js sit luovouta tän kyyläämisen. Nyt on taas iha eri tilanne kun imetys on täysin loppunut tässä viimesen parin viikon aikana.

Nissukalle onnea =)
 
mymosa
Nii en oo testannut säännöllisesti. . Nyt tehny sillotällö mutta testitukun testit selvää negaa.

Lämpöjä mitannut mutta sekin meni vähän pieleen kun tulin kipeeks ja tulehdus piti varmaan reilun viikon korkeella.

Toki mälläsin ajatuksella että ovis ois ollu sillon kun tuli sitä tuhrua ja edellispäivälle olin merkinnyt eggwhite.. sen mukaan nyt ois dpo 7-8.. eilen sattu nivusiin ja se loppu*iltaan mennessä. .

Turha tietty arpoa kun ylihuomenna tilanne ratkeaa.
 
Onko kellään kokemusta Find Out Diagnostic r testistä..Myydään prismassa? Sellainen sininen paketti, maksaa jotain 3e kaksoi kappaletta? Jos on kokemusta, niin tuleeko niihin viivan paikka? Ja voiko valkoinen viivan paikka yleensä tarkooittaa jotain?????
 
Ruusutarha: no juu, kyllä mäkin tuon jo plussaksi luen, vaikka on tosiaan vähän tuollainen toispuoleinen. Tein nyt illemmalla testin ja se oli ehkä vähän tummempi, mutta muuten samanlainen. Lähden siis siitä olettamuksesta, että tänään on dpo -1 :)
 
Hookoo, voimia kovasti !!

Dpo4, kp19/28-30.. joo tyhmä minä, en malttanut olla kastamatta aamukuseen. Eihän siinä mitään vois näkyäkään. Ehkä hyvällä mielikuvituksella löysin viivanpaikan.

ois vaan kiva nähdä jos vaikka hipasis, nostaakohan hipasu näillä päivillä edes hcg:tä sitä vertaa et näkyis... ei varmaan. Vitsit et mieli voi olla malttamaton...

olenkohan mä nyt yksin piinistelemässä? Kun hiljaista on?
 
^En usko, että dpo 4 voi vielä mitenkään näkyä, koska eihän se ole edes vielä todennäköisesti ehtinyt kiinnittyä kohtuun eli silloin ei vielä erity koko istukkahormonia. Jostain dpo 7 lähtien uskoisin, että voi joku haamu alkaa näkymään.
 
Et oo yksin, höpönenä.

Mä tarvin nyt tulkinta-apua. Kp on nyt (muistaakseni) 21/22-28. Ovistuntemukset oli jo kp9-10 eli sen puolesta pitäis jo olla haamu. Haamuilin kun repesin testaamaan koko helvetin kierron ( :D ) ja nyt oon tehnyt pari negaa, ei viivanpaikkojakaan.
Eilen sattui kovasti mahaan, luulin, että alkaa menkat, mut ei oo tullut.
Testasin tosi aikaisin aamulla puhtaan negan ja sit äsken vielä toisen, joka nyt on hankalasti tulkittavissa. Salamalla erottuu selvä haamuviiva/viivanpaikka, mut ilman salamaa tai livenä ei juur mitään. Viivanpaikka varmaan kyseessä.

Ilman salamaa


Salaman kanssa


Mun diagnoosi on, että joko toi on viivanpaikka tai sitten mulla on nyt 28 päivän kierto (tai sinnepäin), ovistuntemukset meni mönkään ja eilinen kipu oli kiinnittymisestä. Mene ja tiedä.

Soooooori omanapainen pitkä sepustus!!
 
Mullinmalli, mä näen noissa ylemmissäkin ne viivanpaikat / kapeat hailurat, salama toki korostaa. Paha sanoo kumpi olis kyseessä, mun mielestä ne on kyllä aika selvät et suurella mielenkiinnolla odotan huomisis ja ylihuomisia kuvia!

Höpönenä tääl on toinen piinailija, dpo 5 tai 6, ehkä lasken ton 5 mukaan varman päälle.

Aika menee hi-taas-ti...
 
Heipsan.. Täältä joukkoonne änkee pitkään sivusta seuraillut vauvakuumeinen :) jätin pillerit hiljattain pois ja nyt muutama päivä sitten alkoi yk3, kierto on aika säännöllinen 25-26pv. Ekan kierron pystyin menemään ihan vaan omilla tuntemuksilla, mutta toisessa kierrossa oli otettava ovistestit käyttöön, käytin koko kierron pregcheckkejä ja löysin plussan kp16, mutta ei tärppi käynyt. Nyt otin jo aamulämmötkin mukaan kuvioihin :) miten ne lämmöt menikään jos joku viitsis hiukan kertoa :) plussatuulia kaikille !! :)
 

Yhteistyössä