Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Puuuuh, pakko kirjoittaa tänne kun mies ei jaksa enää kuumeilua ja töhöilyä... :p
Selkeä ovis tikutettu, tänään mennään dpo 15. Hain testin apteekista, mut pelottaa niin sairaasti pettyä. Yritystä puolisen vuotta takana ja joka kerta tiputaan korkeelta ja kovaa.
Oloja on tai sitten kuvittelen. Lämmöt korkeella, väsyttää ja tissit arat. Haistan outoja, heppa-ihmisenä tallin tuoksu on mun mielestä mitä ihanin ja toissa päivänä pikkutalliin mennessä siellä haisi mun mielestä niiiiiin pahalle. Samoten myös hiki haisee joka paikassa. Mieli tosin tekee usein kepposia ja mielikuvitus oireita... kun niin kovasti toivoo.
Jokohan sitä uskaltais testata?

Illacrimo Ihailtavaa itsekuria ja malttia! Hyvin todennäköisesti huomenna aamulla näyttää kyllä jos niikseen on. Mut ei se aina kaikilla näytä sillon kun pitäis.. kun ei menkat ala niin toivoa on. Tulehan infoamaan sit =)

Illacrimo tervetuloa meidän pissataan ja tiiraillaan tikkuja ryhmään :D pidän peukkuja sun seuraavalle testille ja sitten jos on epäselvää niin kuva tänne vain... "me ammattilaiset" löydämme viivan kuin viivan :D

omista oloista unhotin mainita aikasemmin niin ne finnit on lisääntyny + hormooninäpyt... mä olen ihan riemunkirjava + hiukset rasvottuu päivässä sillasiksi lorteiksi et oksat pois... pissattaa mut ei tuu ku liru.... iltasin palelen sen taisin mainita eilen :D tänään kaivan lämpöpeiton kaapista ja nukun sen kanssa! Unista edellisyönä näin sen haamutesti unen ja viimeyönä näin unen digistä miten se näyttää 1-2 raskaana... mielenkiinnolla menen nukkumaan illalla ja odotan seuraavaa unta :D vasen munis aina välillä muistuttaa olemassaoloa ja alaselkä on ihan väsyny... sillane raskas olo seisten... mutta katsellaan ja kuulostellaan... menkat pitäis alkaa ens ti tai ke ;)

Uijuijuiii täällähän on viiva yhellä jos toisella! Huikee homma ja onnittelut kaikille plussanneille :flower: niin hyviä haamuja kans et uskon niitä plussia tulevan vielä lisää :) Illacrimo samassa veneessä ollaan, täällä yk 6 menossa. Viime kierrossa sain davidin ovistikuilla ovisplussan kp12 mut tässä kierrossa pregcheckin ovistikuilla tulee tosi hailakkaa haamua vaan ja nyt menossa kp 13. Kaveripiirissä raskausuutisia satelee ja facebook tulvii ultrakuvia, ei oo helppoo täälläkään..mut ei pidä lannistua! :)teet testin kans niinku parhaalta tuntuu, ite oisin varmaan jo tikutellut moooonta kertaa! Tsemppiä ja toivotaan et teidän odotus palkittais :)

• Tykkää
Reactions: Illacrimo
Mie näin kaikilla viivoja, siis oikeesti näin! ja namilla ihana selkeä viiva, ONNEA!!!

Minuu nyt ahistaa. Mul on ollu tän päivää maha kipee. Juiliminen alko jännästi toiselta sivulta ja juili sit myös selän puolelle. Mut nyt on jo koko ala-vatsa tules, ja siis mul ei oo näin kipeet menkatkan ollu enää...ääh tuska! Voisko olla kumminkin kiinnittymistä???

Kiitokset tsemppailusta, lämmittää mieltä! Siksipä tänne lähdin kirjoittamaan , kun arvelin täällä olevan juurikin sitä tikutuksen ja viivojen tulkitsija-eksperttejä, joten kuvaa pukkaa jos ei oma äly riitä. :D
On niin vahvat oireet kuitenkin ja unohdin lisätä sen pissalla juoksun ja helposti hengästymisen. Toissapäivänä olin aivan loppu ratsastuksen jälkeen, normisti ei näin ole. Onko kellään muuten tapahtunut oireena huulien _aivan_järkyttävää_ kuivumista/rohtumista? muistelen näin olleen joskus silloin kun olin kerran raskaana ( meni kesken rv 9 ) Voi toki olla että muistan rohtumisen väärin, mutta tää on outoa koska mulla ei koskaan rohdu huulet ja tää ei mee ohi vaikka mitä laittais tai tekis.

Kirjoitin pitkän pätkän ja sit se hävis. Perkele!! :D

Tahtoisin uskoa vielä plussan tulevan, mutta enää ei tuu juurikaan viivaa. Aamuksi yksi pc enkä osta lisää, jos ei muutosta ole.

Namilla jo selkeä viiva, varovaiset onnittelut! <3

Niisku-Rouvallakin selvä viiva, mutta hassun näköinen. Niinku ois värikertymää. Toivottavasti ois kuitenki beibi tuloillaan. :)

Tässä iltapäivällä tehty tikku. Vähän harmittaa, mutta kuitenkaan ei nyt niin vakavaa. Tulee, jos tulee. :)

Ps. Kuivassa testissä en enää näe mitään. :(

Muoks. Voivoivoi, että mahaa koskee. :(

Viimeksi muokattu:
Mullinmallille halit. Toivotaan kuiteski viimeseen asti sitä plusssa! <3

Niisku-Rouvan olot paljon samanlaiset kun mun olot. Ainut ero vaa että mulla ne menkat oli ja meni jo. Mutta listaanpa silti: alamahapoltot, paljon tonne vasuriin munikseen mutta kylläpä tuikkii oikeallekin. Lämmöt reippaasti koholla, 0,5 vähintään, aamulla asteenkin ollut. Alaselkää polttelee. Väsyttää ja kylmä. Ei oikein jaksa mitään. Ruoka ei maistu mut illasta sit kamala nälkä ja sit syön kyllä iha hyvin iltapalaa. Ajoittain etovaa oloa. Unia! Iha hitokseen unia! Viime yönä tein niin tein plussatestin. Noi plusssunet ja levottomat unet ylipäätään ollu aina mulla raskauoire. Päänsärky. Jep, olo on niin raskautettu.. kun on sellanen tunne vaan. Mutta realiteetit ovat toiset.. Valitettavasti. Ovistesti ollut jo monta päivää lähes tasavahvaa viivaa.. mun silmää ihan tasavahva eilen. Mutta kun ei ole yhtään ovisolo :(. Ei limaa eikä mitää muuta ku saharaa tuolla alakerrassa. Kohdunsuu ihan takana ja pieni, vetäytynyt. Niin ja tissejä kivistää ja ne näyttää turvonneilta.. mut toisaalta maitoa tulee enemmän nyt nii siitä johtuu? Mut niitä vihloo aikalailla. Ja tänään iltakävelyllä vihlo alapäähän pari kertaa niin kovasti että ulahdin ja piti pysähtyä. Jännästi tuo alapää kans sellanen tuikkivan vihlova :O. Kaikin puolin EI menkkojen jälkeinen olotila ja sekö suututtaa!

Aaaaaaaaaaaaaaargh! Ja anteeksi vuodatus.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vaavi-haavi
NelHM: Anna tulla vaan :) Me ollaan täällä sitä varten :hug:

Mullinmallille nyt peukutuksia sen oikean puolesta... hus pois kaikki huolet ja murheet plussa on vain tervetullut :hug:

Mä olen ihan umpi jäässä vaikka istun takan edessä jossa roihuaa tuli!!! Lämmöt oli 36.5 seuraavaks menen saunaan ja jos sielläkin saan vaan viluväreitä niin pikkanen on mukana... :D :LOL: tykkään ilmeisesti tippua sieltä pilvilinnoistani kun näin niitä tunti tunnilta rakentelen :whistle::p

Muoks: nyt alko juilinta... lievää tosin mutta pisti huomaamaan :popcorn:

Viimeksi muokattu:
Mä kävin lukee kolmosen odotusajalta alkuraskauden juttuja. Olin kirjotellut sinne, että kävin hcg:n ottaa verestä rv4+4 ja ollut 37. Olin pitänyt kiinnittymisenä kp20-21 limoja.. vaikka se ois ollu sillo vasta ovis niin todella alhaset noi mun hcg luvut kyllä ollu. Jos ei siis sillo rv4+4 niin 3+4 vähintäänkin.. mulla taitaa tosiaan olla hidas tuo hcg eritys. Ja se esikoinen vasta rv5+6 plussattu.. ja sillo oli säännöllinen kierto.. tosin oviksesta ei hajuakaan. Mu jatkoa ajatellen, hyvä oli löytää noi kirjotukset. Kiva ku löytää kaiken kaksplussan palstoilta :D

Muoks. Piti ihan katsoa neuvolakortista niin ei laskettuaika ollu ultrassa muuttunut. Eli rv4+4 hcg 37 :O. Jos tää yhtään helpottas plussaa odotellessa muitakin piinailijoita =). Itse en odota nyt kun ovista ja uutta iskua :D (ja näiden olojen loppumista)

Viimeksi muokattu:
Huomenta :wave:

Onnea Hannele :hug::heart:

Hentuntenttu sullakin joku viiva siellä :D

Omanapa... dpo 8 JA MULLA EI OLE TESTEJÄ!!!!! :stick::kieh::headwall:
Noh ajattelin et nou hätä raskauskeijun paketti tulee tänään... mutta niin mun tuuria. Sieltä oli tullut aamulla tekstiviesti!!! Hei nimeni, puikkotestit ovat jääneet tulliin?!??! Lähetämmekö liuskoja ykkösluokan kirjeessä?!??! Ja tiistaina sitten puikot kun tulevat niin perässä? Kaunista kevään aikaa perheellenne! Terkuin nimi/raskauskeiju...

:LOL: en mä tajua... hauskinta tässä on se että horoskooppi lupaili mulle pieleenmennyttä loppuviikkoa ja että asiat selkeentyy taas alku viikosta :LOL:

näillä mennään... aamulämpö 36.5 ja alamasu kipristelly nyt tunnin =)

Yhteistyössä