Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
ARG! :headwall: mulla alkoi tänään sitten menkat... jää noita testejä sitten ens kertaan vielä muutamat. Nyt pitäisi tilata lisää ovistestejä. Onko teillä jotain suosikkeja? ite oon tilannu tuolta raskauskeiju.fi sivustolta.

Tästä kierrosta aloitan samalla ne terolutit.. toivottavasti ei jää ovis tulematta kun viimeksi bongasin sen kp 16 ja nyt aloitan jo kp15 syömään teroluteja. Kuulin että ne voi jotenkin estää sen oviksen sitten |O

Nää päivät menee niin hitaasti kohta taidan tulla hulluksi :p

^kiitos :) olen ihan aloittelija näissä jutuissa niin onneksi löysin tänne :) ajattelin vasta perjantaina testata uudestaan kun tilasin tänään testejä niin huomenna tulevat. Huolestuttaa vain tänään alkanut menkkajomotus :(

Niisku-Rouva Omg! Vai kaksoset... :D Mulla oli se eka keskenmennyt raskaus tosi kivulias alussa mutta muistelen kipujen alkaneen plussauksen jälkeen. Silloin testasin kuuliaisesti vasta sinä päuvänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sain todella vahvan plussan. Myöhemmin sitten vuotojen alettua väläyteltiin mahdollisuutta että olisi ollut kaksoset tulossajoista toinen meni ensin krsken aiheuttaen kohtuun sen ison verihyytymän. Mene ja tiedä sitten oliko oikeasti kaksoset mutta hyvinkin saattoi olla. En ole sellaista superplussaa toista kertaa saanut. En edes edellisen km yhteydessä.

Myrtti viiva ainaki näkyy mutta väristä vaikea sanoa kun nii tumma kuva :)

Mun pitäs hankkia elämä ku mä täällä kusen käytettyyn rtestiin johon tuli toinenki joku viiva :D ja ei en pidä sitä minään! Kai se on kauppaan mentävä ja haettava se testi nii ei tarvii skitsoilla..

Mä tein niiin sen virheen että kun laatikkoon kolahti testit ja tiesin etten oo käyny vessassa muutakun 10 aikaa aamulla ni oli pakko yks sofi pissiä...

märkä sofi - Aijaa.com

kuiva sofi - Aijaa.com

näissä on kunnollinen viivanpaikkaura siis :LOL: enkä edes tiedä mikä herkkyys on, mut tuli kylkiäisenä :D Ja kun on niin kiva pissiä tikkuun ni piristi taas päivääkin tää harrastus... luoja mun kanssani :headwall: odotan suosiolla maanantaihin asti... (lukekaa: niin varmaan :popcorn:)

sarasofia... dpo 6 en usko vielä... meinaan sit mul olis ollu supernopee ovis ja hedelmöitys ja sikanopee kiinnittyminen :D ovis melkein plus viiva tuli kp 14 oviskivut kp15 ja nyt on kp21/28-32:) Mulla on viimisenä R-testinä kaapissa digi joten sen teen vasta kun kp on täys :D (sit mä uskon ehkä)

Sanotaanko näin että tuolla psykan saralla työtä tehny niin ei hirveen vahvasti kyllä mene mullakaan. Jonkin sortin pakkoneuroosi tästä tikkuihin kusemisesta on tullut. Se ärsyttää! Mut vittu ku just nyt ei ole muuta elämää ja vähä kaikkee ni on sellanen oma maailma lihin hrtkeksi paeta.

Mä oon tosi väsynyt. Jotenki tuntuu etten jaksa enkä kestä mitään. Hermo repee hetkessä ja on nii vitun kylmäkin että mokta villatakkia päällekkäin täällä kuljen. Wondfot tein, molemmat. Ovistesti ei ollu läheskää nii vahva ku pc aamulla. Mut mun tokanpissanon paras dipata ovista.. r testiin toki mielestäni sain haamun taas. Jokainen testi antaa jonku haamun.. mulla varmaa puhelimen linssissä jo viiva sillä kohin :D. Hullu mä ennole mutta ihan just mie romahan!!!!

Yhteistyössä