Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmallin selvää viivaaa namillakin viivasta näkyy, naksup hieno ovis+

Käden viivoja en osaa katsoa mutta uskon kaikkiin ei tosikoiden juttuja :D

itselläni on kristalliheiluri ja siltä voin kysyä omiin asioihin liittyviä kysymyksiä... viime kierrossa kysyin et olenko raskaana ni se heilui ei vastauksen mukaan. Nyt en ole vielä kyselly mutta jos saan illalla rauhan voisimpas kysellä kattoo sitten loppukierrosta tietääkö toi heiluri mistään mitään mutta itse uskon tuon sortin juttuihin... kaikella on syynsä ja joku ohjailee meitä täällä tekemään asioita.

Unia en osaa tulkata mutta anoppini osaa... ja tienny aina mun odotukset ennen ko ollaan kerrottu ja näki myös keskenmenon ekasta... aika pelottavaa mutta totta ;)

Mut en kauheesti huutele näistä omista uskomuksista maailmalle kun paljon on tosikkoja jotka vain mollaavat :)

Menipäs suvälliseks :D

Viime kerralla kun kävin ennustajalla kerroin aikomuksemme lisääntyä ja aina kortit ollu huonoja paljon vihaa ja menetyksiä lupaillu... nyt ne kortit näytti pelkkää voimaa ja hyvyyttä ja selkeyttä tulevaan ;) kerrankin mä tiedän mitä teen:)

Namilla vahvistuu!! Tuo taavetti vissii ei näytä niin vahvana ku joku muu testi.. näin googletin siitä ite ku testailin.. hotain siihe iteki olevinaan sain mut sulla selvä.

Naksulla taitaa olla ovis =)

Ja mä en noista viivoista tajunnu.. ne kämmenen poikki menevät? Vai kaikki siinä olevt vaikka ei menis sivulta sivulle.. mun kät ei voi tulkita :D

Mulla juilii alaselkään ja väsyttää ja tissejä särkee.. mutta mitää vuotoja ei ole nyt tullu. Tänään siis kp6. Taidan vaa ootella ovista. . Eiköhän nuo jomotukset herkiä. En raaskis ykstyiselle.. nyt ei ois vara paria sataa siihe laittaa. Julkisen puolella tuskin pääsisin gynelle enkä muutenkaa alapääasioissa sinne hakeudu..

En tiedä katsoinko nyt oikeita viivoja, mutta muitakaan en löytänyt... :D Mulla siis vain yksi viiva pikkusormen ja sydämen viivan välissä. Toivottavasti se tarkoittaa biologista lasta eikä avioliiton kautta tullutta tytärpuolta. Ja näin Oodikas ottaa asian liian vakavasti ja huolestuu... :D

Sori kun täältä tulen huutelemaan ihan testeihin liittymätöntä juttua, mut oli pakko :) Nimittäin ihana tuo kädestäennustus :D Mulla on oikeassa kädessä viisi pikku viivaa ja yhtä tässä oikeastaan ollaan vaan yrittämässä :D Pitääköhän miestä varoittaa, että mun käsi kertoo nyt suurperheestä, varaudu siihen :LOL:

Muoks: Jaa vasemmalla? No siellä on neljä :LOL:

Viimeksi muokattu:
Oli ihan pakko kokeilla tuota mun heiluria.

Kysyin siltä että olenko raskaana ja vastaus oli ehkä (dpo5 ei ole kiinnittynyt vielä) ja kun kysyin että synnytänkö joulukuussa heiluri antoi kyllä vastauksen. Tiedän tämä on niin "yliluonnollista " Mutta leikkimielisesti katsotaan nyt kierto loppuun asti ni tiedän vasta sitten uskonko vai enkö usko :) :popcorn:

Ja Niily onnea :hug:

Ottaakee tälle maalais tollukalle kuva herrantähden mistä hiton kohdasta ne viivat pitää laskee!! :O :D

Oma diagnoosi olotilastani. Voisko olla aiksnen ovis tulossa. Kun alaselkään tosiaa juilii jabtonne muniksiin.. alas kuiten sivuille. Ja tissit kipeenä. Sopis kyllä ovikseen. Äsken tuli veskireissulla kirkasta limaa.. mut nnenmmin ovis ku raskaus.

Ja nää käden viivat ja heilurit piti olla päivää keventämään! =)

Itse olen joskus korteista jotain katsellut ja heiluriakin käyttänyt jne ja uskon kaikkeen tollaseen hömppään! Eräs ennustajaeukko näki, että saan vielä pojan nykyisen ukkoni kanssa. Sillon en siis ollut suhteessa edes. Niin näki että tummatukkaisen miehen löydän ja poikalapsi tulisi... =)

Niin elikkä Onko ovis sitten VARMANA tapahtunut jos menkat tulee siitä noin 14vrk päästä? Vai miten. Itsellä tuli tasan tarkkaan eilen kaksi viikkoa kun ovis plussan tein ja eilen siis menkat alkoi elikkä kertooko se nyt varpilla sen, että olen ovuloinut ja munasolu on irronnut??

Viimeksi muokattu:
Alavatsassa ollut polttavaa tunnetta ja menkkamaisia jomotuksia nyt useamman tunnin ajan. Epäilyttää jo, että menkat on alkamassa, mutta ei se kyllä ole mahdollista, kun oviksesta ei ole viikkoakaan. Jospa siellä pieni joulutonttu tekisi pesää... :heart:

Täälläpä on paljon viivoja :) Jee.

Mä en ole vielä uskaltautunut tekemään testiä. Huomenna pitäisi aamulla testata jos ei tule tätiä ennen sitä. Mutta ei ainakaan vielä siltä näytä. Viikon verran on pistellyt mahaan mutta ne loppui eilen kun seinään ja tänään ei ole merkkiäkään menkoista... vielä... laukkaan huomenna tänne sitten kertomaan mitä testi näytti ja miten siitä jatkan :D huuuiii.

Mulla ei pidä paikkansa toi sormiruttuhommeli. Vaikka itestänikin kiva tällasia miettiä. Se sormushomma on näyttänyt mulla aina oikein. Sukupuoli menny kans kaikissa oikein :D. Näytti sen km raskaudenkin. Tein miehellekin kun ei uskonu sitä ja näytti sillekin oikein. Mulle ois siis vielä yks tyttö joskus tulossa!

Josoa siellä ois Oodikas tonttu porailee majaanss <3. Itekin olin lähes varma dpo7 että jotain tapahtui kun sen yhden päivän oli kovia kipuja alavasemmalla ja sit ne loppu.

Ja anteeksi kirjotusvirheet.. tää samsug pi**uilee mulle.

No pitihän se munkin sitten..(varmaan tosi fiksun näköstä ku silmät kierossa tuijotan omaa kämmentä ja vääntelen sitä eri asentoihin) :LOL: mulla yks isompi viiva mikä haarautuu kahdeksi...kaksoset?? On tämäkin nyt ku jos ei testeistä etitä viivoja niin käsistä sitten! No Namilla ja Mullinmallilla nään molemmilla testeissä viivoja ja ihan värillisiä, tekis mieli jo onnitella :) Niilyä vissiin saakin onnitella! Onnea siis!! :flower: :heart:

Tänne on tullut paljon viivoja!!

Mulla nyt vihlovaa kipua ollut alavatsalla oikealla nyt kolmena iltana, tänään ollut jo parempi. lauantaina ja sunnuntaina ovistesteissä suht vahvaa viivaa, ei kuitenkaan tasavahva. Eilen en kerennyt tekemään testiä. Tänään ovis testiin tuli hyvin hyvin hailakka viiva, mutta kyllä sen siitä erotti. Voisko kuvitella että ovis oli eilen?
vai vaihteleeko valeneeko/tummuuko viivat miten sattuu? kaikki testit on ollut sofin testejä? mä en ole aikaisemmin ovistestejä tehnyt, niin en tiedä miten noi vaihtelee...

Molly: laita hiukseen solmimalla kiinni sormus, esim.vihkisormus. laita sitten se roikkumaan ranteesi päälle ja pidä ihan paikallaan. Jos sormus lähtee yksin liikkeeelle, eestaas liike on poika ja pyöriminen tyttö. Pysäytä ja aloita alusta. Sormus liinkuu niin monesti kun sulla on lapsia tai tulee olemaan. Ja mulla tosiaan tää piti paikkansa :D.

Viimeksi muokattu:
Mä oooooon pölö! Tietty kusin tikkuun illallakin. Viivaa siihenkin pukkaa, mutta turhaa rahaahan noihin vaan menee kun ei ne siitä miksikään noin vain muutu. :D No mut harrastus tääkin, välineet maksaa aina. :D

Laitan kuvan kohta. Otin useamman niin käyn läpi. :)

Muoks. Tässä kostea testi ilman salamaa ja salaman kanssa. Tummensin salamakuvaa, kun oli niin hitsin kirkas.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Oodikas
Täällä "poltot" jatkuu ja tulen kohta hulluksi, kun luulen koko ajan että menkat alkaa kuitenkin. Yritän ajatella kiinnittymiskipuna niin on helpompi kestää. Vaan jos tämä on siitä johtuvaa niin testatahan kannattaa oikeastaan vasta 2-3 päivän kuluttua että hormonia olisi ehtinyt tulla. Näin siis järjellä ja aamulla uitetaan tikkua. :LOL:

Tietty uitat heti aamulla! Hei mäkin oon tänään uittanut ko kolme, koska harrastus. :D

Ja siis eihän sitä muuten mitenkään saa tietää, jos ei viikkoa ennen ala jo himona niitä lirissä liottamaan. :D

Tsemppiä testiin! Mulla on tänään kipeytyneet tissit jonkin verran lisää ja nyt mulla vihloo välillä nivusiin ja alamahalle sattuu hiukan. Voiskohan olla oire...?

Ps. Nysse kuivus.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä