Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^ mulle näytti tyttö tyttö poika tyttö ja tyttö.. toi vika tyttö oia vielä hakusessa mut järjestys meni kans oikein. Miehelle näytti tyttö tyttö.. ja siltä puuttuu just toi toinen tyttö. Tiiä sit.. mut nää on kivoja.

Mun tarvii kyllä aamulla testata. Eihän se mitään näytä. En usko raskauteen prosentinkaan verran. Mutta silti on tikkuun kustava. Tää olo on sellanen että oon sit jotenki muuten kipee. Vuotoa ei ole enää tänään tullu, ainoastaa muutaman kerran reippaamin kellertävää limaa (ei ruskee vanhaa verta). Iha on nii sekasi mun kroppa että huhhuh! Päätä on särkenyt ihan sairaana, paha olo ollut ja tuo alaselkä ja tonne vasemmalle alas edelleen jomottaa. Väsyttää tosi paljon kans. Voisko ovis tehdä vaa tuloaan? Ihme ois sekin ku kp20 ovuloin ja toissa kiertokin oli 41 päivää. Oisko se tuo imetys mikä sotkee pahan kerran tätä systeemiä? Kuiteskin todistetusti ovuloin ja menkatkin tulleet että en tiiä. Kierronhan se voi laittaa sekasi kyllä. Mut tärppäshän se heti eka yk:sta eli ekojen menkkojen (synnytyksestä) jälkeen heti. Mut ei pysyny kyydissä. Tuolloin vielä yöimetin.. enää en ole kolmeen kuukauteen about.. aaargh!

Plussaa odottaville ja aamua jännääville tuulosia <3

Viimeksi muokattu:
mymosa
Rinnat on pirun kipeet.. johtuukohan clomeista.. vai voiko ovisoire olla? Ovat kyllä hyvin läsnä koko ajan, turpeet ja arat kun ottaa liiveistä.

Tulis vaan se ovis nyt ajoissa.

Heräsin hervottomaan alavatsakipuun. Tällaista on menkkojen aikaan ja vetelisin Buranaa kipuun mutta nyt ei voi ottaa mitään. Ei tämä kaiketi enää mitään kiinnittymiskipua voi olla... Kipuilu kestänyt nyt n. 12 tuntia ja pahentui tosiaan yhtäkkiä ihan uusiin sfääreihin. Vuoto vain puuttuu edelleenkin vaikka olin sängystä vessaan raahustaessani ihan varma että sekin alkoi. Eihän se edelleenkään ole oikein kait edes mahdollista kun ovis ollut vasta ja kierto aina säännöllinen. Mitä lie tämä nyt sitten onkaan niin kovin on samanlaista kuin kuukautiskivut ja selkeästi kipu tuntuu kohdun alueella. Onko nuo kaikki minun popsimat tabut tehneet limakalvosta niin paksun että kiinnittyminen ei ilman poraa ja vasaraa onnistu... :D

Sitte tykitellään aamun testikuvilla. Seuraavan meen kyllä ulos kuvaamaan, kun sisällä otetut kännykkäkuvat on jotenkin ihan mössöä. :D
Mutta viivaan.. Se on paljaalle silmälle selkeämpi kuin eilen ja piirtyikin nopeemmin. :)

Viimeksi muokattu:
Mullinmalli, kyllähän siellä jotain pilkistää :) toivotaan et alkais vahvistuu!

Itellä nyt dpo 6 ja ruskeaa tuhrua, tai sellaista valkkarin ja tuhrun sekoitusta, tulee :/ menkkamaista vatsajomotusta, aika kovaakin välillä. Just sellainen olo et menkat alkaa mikä päivä tahansa vaik nyt vasta se dpo 6, yleensä yällaista vasta dpo 10-12 eteenpäin :(

Täällä tuli edelleen blanco. Ja maha on kipeä edelleen myös. Ei kait kohdunulkoinen vielä oireilisi? Jotenkin huolettaa, kun ei tällasta kipuilua yleensä ole ja nyt tämä on jatkunut 20 tuntia putkeen. Yöllä oli koko lantion seutu alaselkää myöten tulessa. Nyt kipuilu taas iisimpää mutta koko ajan jotain tuntuu.

Tulin tänne huutelemaan täysin ketjun ulkopuolelta, mutta tarvitsen hiukan apua pro-testaajilta ja vaikka itsekin olen ex-hätähousu, ketjusta huokuva kokemus ylittänee omat kokemukseni :D. Eli: olen aloittamassa minipillereitä synnytyksen jälkeen ja koska ihan siveellisesti ei olla eletty synnytyksen jälkeen (=keskeytetyllä ollaan siis menty), katsoin tarpeelliseksi varmistaa, ettei siveettömyys ole johtanut suunnittelemattomiin tuloksiin. Apteekin Omaan liruttelin aamusella ja ihan heti siihen ei mitään tullut, joten jätin tyhmyyksissäni testi vessaan enkä heti heittänyt menemään ja kas, kuinka ollakaan - siihen oli ilmestynyt heikko toinen viiva. En osaa sanoa onko viivassa väriä, kuin en myöskään sitä onko viiva tullut testiajan puitteissa vai sen jälkeen. Kysymykseni siis kuuluu: ootteko saaneet ko. testillä viivanpaikkoja tai vääriä haamuja? Tällä kertaa ei olis pahitteeksi, vaikka sellaisesta olisikin kysymys :)...

Tuplaviivoja toivottelen teille kaikille ja kiitän nöyrimmästi mahdollisista kokemuksistanne!

Dpo 6 ei mitään tuntemuksia missään...aamulämpö 36.5

Mullinmallilla viivasta näkyy :)

Oodikas: jos siellä porautuu kaksoset :D Mulla oli kanssa kipuja paljon ja muistaakseni söin panadolia :) voimia kuitenkin ja loppuviikosta sitten lekurille ainakin soittoa jos ei helppaa yhtään :)

NelHM: sullakin kinkkinen tilanne, veikkaan et ovis olis tuloillaan ;)

hentuntenttu1: Jospa olis kiinnittymisvuotoa?!??!? mulla on vaan valkkari muuttunut kellertäväksi "räkäklimpiksi":$

• Tykkää
Reactions: Oodikas
Onnenmurunen: mulla on tullut parikin kertaa apteekin testiin viivaa testiajan jälkeen. Kannattaa testata viikon päästä varuiks uudestaan ehkä kuitenki :)
Mullinmalli: näkyyyyyy!!! Ihanata! Vahvistumista <3

Aaaaaääää tulis jo posti! Sais tikut :)) pahoinvointi on ihan kamalaa ja väsymys. Samoten rinnat kainaloista kipeet. Ja vuoto loppu jo :0
No mut sotasuunnitelma on punottu ja aion kellistellä ukon joka toinen pvä tästä eteenpäi,ehkä nii pääsee ilman stressiä :)

Tulin hulluks. Vielä yks. Alan uskoa, että nyt on nalli napsahtanut. Kahden tunnin pidätys. Lupaan etten ainakaan muutamaan tuntiin lisää YHTÄÄN kuvaa. :D
Ilman salamaa ja salaman kanssa.

NelHM, mä nään kyllä vieläkin rt:ssä hentoa viivasta, mut voisko se johtua aikaisesta ovulaatiosta..? Tosi varhain ois kyllä tulossa. :eek:

Viimeksi muokattu:
NelHM tummensin sun kuvaa hiukan kun on niin hailura koko kuva ja ihan selkeä haamu on siellä. Oliko sulla pe se lääkäri? Veritestin paikka vois olla..

Tässä se nelHMin testi. Hyvä valo tossa on. Yhtään mitään kontrasteja en säädellyt, kun sellaisella automaattiparannuksella vaan klikkasin. Aika hyvin erottuu..

Viimeksi muokattu:
Jei!!! Mul tulee tänään lisää testejä :D R-testejä :p:whistle:

Tänään vasta dpo 6 ja tekis niin mieli huomenna jo pissiä tikkuun, mä en yleensä näe mitään unia mutta viime yönä näin unen jossa pissisin tikkuun ja sit siihen tuli kunnon haamu ja jaoin sen teidän kanssa ja kaikki oli ihan et vau ja noin vähäsillä dpo... te tulette mun uniin :LOL:

2 yötä olen nukkunut tuplapeitolla ja villasukat jalas, viluväreitä ihan kauheesti aina nukkumaan mennessä :rolleyes:

Yhteistyössä