Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Cristal3 Niin ei tässä taija olla muita vahtoehtoja ku ootella vaan kunnon vuodon alkua. Mulla vaan ei jotenki ymmärrys riitä nuihin oireisiin, miten ne vaan voi jatkua. Nyt ois kuitenki jo dpo14-16, viimeks testasin dpo11-13 joten kyllä nyt kaiken järjen mukaan sillon ois pitäny jo näkyä. Ja tosiaan kun tuota tuhrua tulee niin tuskin tässä nyt raskaanakaan ollaan. Ajatukset vaan jotenki ihan hajalla kun ei tiiä mitä ajatella. Tänään pitäis tulla ovistestit ja pari r-testiä niin kai mää vielä sellasen sitten huomena aamulla teen, vaikka nega se aivan takuu varmasti on.
 
Nutturuu Minä sain kans tuohon testiin (Predictor) viivalaisen ja todettiinkin täällä, että se on ihan susi. Ei kannata kyllä niitä Predictoreja ostaa. :/
Mut pahoittelut menkoista. Ärsyttäviä tuollaset, jotka nostaa sitten toiveita. Perhana.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Onko RiiMini ja Nutturuu tuo se early predictor? Mä en uskalla luottaa enää mihinkään testeihin muuta kuin digi testiin.. siinä ei tavallaan jää epäilyn sijaan, vaikka haamuja tykkäänkin tiirailla niin en tykkää tuollaisista testeistä mitä nyt monella menossa mitkä antaa ihan selviä värillisiä erotettavia haamuviivoja!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
http://aijaa.com/yXFasv
Näkeekö kukaan tarkkasilmäinen tässä mitään? Mie en näe kuvassa kunnolla mitään, mutta testissä näkyi ..ei kerennyt kunnolla edes kuivaa, niinkuin näkyykin kuvastakin kun on tuo vaaleanpunertava läntti. .

Mie kun en tosiaan tajua, menkat oli ja meni mutta menkkamainen särky oli eilen pahimmillaan. . Ja sitä ihme vuotoa tuli lauantaina, pyyhkiessä paperiin tuli vaaleanpunaista vuotoa..

No, ehkä olen fiksumpi viikon päästä:)
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, kp37.

Olin jo ihan varma että yk3 starttaa tänään, päivällä näet paperiin tarttu rusehtavaa valkovuotoa. Siis juuuri ja juuri rusehtavaa, sellasta että sen huomas valkeaa paperia vasten jos ois ollu perus keltanen serlan paperi, en oisi ehkä huomannut mitään... mutta oikeesti olin varma et nyt aukee hanat, kun useemmalla vessareissulla tuli.

Ja nyt ei tullu enää mitään...? outoa mulle.

Noh, ehkä en sitten vielä laske tätä uuden kierron aluksi, vaikka aioin. Jos ne menkat nyt tulee niin kai ne hanat huomiseen mennessä aukee kunnolla... kai.
Mahaa ainakin juilii sopivaan malliin ja lämmöt laskemaan päin...
 
Tänään siis kp29 vai 30 (?) ja tiputteluvuoto kestänyt 5 päivää, oireet edelleen pysyneet ja jopa voimistuneet. Tässä pari todella huonolaatuista kuvaa.

kp29
kp29
kp29
kp29

aijaa.com saa kuvista entistä epäselvemmät, mutta siis koneella/puhelimessa ja luonnossa viivanen näkyy.

(kuvat selvempiä kun aukaisee sen kuvan sieltä yläkulmasta)

Näkyykö mitään????
 
Viimeksi muokattu:
Mies ei nähnyt mitään. Mutta uskoi miulla höpötyksiä viivoista. .:) mutta painotin että mikään ei ole varmaa vielä kun kemiallisia ilmeisesti on takana.. tai jotain yritystä ainakin.

Ystävänkin vahvisti että hailura näkyy :) ja nyt tekin.. eli en ilmeisesti kuvittele; )

Nyt vain odotellaan josko tällä kertaa viivasta tulisi kunnollinen.. :)
 
Samhe, näen kyllä jotain minäkin.. Kuvat tuppaa aina muokkaamaan todellisuutta, miekin näen viivat luonnossa selkeämmin. Kamerassa (puhelin) vielä jotenkuten erottuu myös mutta nuo kuvien lataus sivustot suurentaa kuvat niin että viivaa on vaikeampi hahmottaa kun on vielä niin hailea :/
 
Neljänruusu? Totta! Sullakin siellä viiva näkyy? :) Mikä kp menossa? Äkkiseltään en ainakaan hoksannut, että sitä olisit kirjotellut. Meillä mies sanoo aina samoin, että itse ei näe, mutta jos minä näen niin luottaa että jotain siinä on :D Tämän päivän testin näytin sille ja ensimmäistä kertaa sanoi näkevänsä jotakin siinä.
 
Siis miulla nyt kierto ihan sekaisin, ovis oli tuntemuksista päätellen nyt ihan hiljattain. .alavatsan kivut oli eilen pahimmillaan, mutta alkoivat jo sunnuntaina. .lauantaina vessassa käydessä tuli vaaleanpunertavaa vuotoa.. mietin, josko olis kiinnittymisvuotoa? !? Voisi sopia siihen kuvaelmaan. . :D

Eli nyt jos edellisistä menkoista laskee niin kp 7, mutta oviksesta ei siis varmuutta. Kierto heittää nyt useammalla päivällä, eli tuskin ovis tulee myöskään"ajallaan".
 
Siis kp 7 ja sait jo haamun? Minkälainen vuoto tuo sun edellinen vuoto sitten oli? No ei oo sullakaan kyllä sitten kierto aivan tavallinen! :) Itellä heittelee kierto 22-38 välillä eli ovista on mahdotonta tietää päivälleen.
 
Juu, miulla edellinen kierto kesti vain 26 päivää, normaalisti aina ollut 30-32 pv. Menkat kesti nyt vain 4 päivää, normaali vuoto. Mutta yleensä kestää sen 5-7 päivää mitä nyt olen laskeskellut. .

Miulle tuo heittokin on jo tosiaan huomattava kun niin kauan kun muistan kierto on aina ollut säännöllinen, max. Päivän tai parin heitto..

Takana nyt siis ilmeisesti kaksi kemiallista raskautta, haamuja tullut mutta vuoto kuitenkin alkanut.. nyt tämä hailura tuskin olisi mitään "jäännöstä" mistään, kun tein selkeitä negoja pari aiemmin.

Nuo mainitsemani kipuilut vain saivat toivon taas korkealle, mutta saas nähdä miten käy.. Luulisi, että viikon sisään olis jo selkeämpi jos on ollakseen :)
 
Kyllä tuossa samhen, varsinkin viimosessa kuvassa jotakin näkyy. =)

zipuliini, ihanaa kuulla että arvot noin hienosti noussut. Voit siis hyvillä mielin alkaa nauttimaan raskaudesta. Pienelle nipullinen jarrusukkia matkaan!! :heart:

neljänruusu, mä putosin nyt kärryistä..(blondi ku oon) :ashamed: Kp7, ovis ollut lähipäivinä, kiinnittymisvuotoa..Tarkotatko dpo7? :whistle:

Mitäs heidip? Onko tapahtunut mitään mullistavaa, selkeyttävää? :wave:

Tänään taas testailtu o-testillä nega. Laskureiden/kierron mukaan ovis pitäis olla huomena. Saa nähä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zipuliini
Neljänruusu? Voiskos olla niin,et kipuilut on oviksesta johtuvia ja vuoto ovisvuotoa eikä kiinnittymisvuotoa jos sulla on kp 7? Joskus seurasin pitkään 40+-ketjuja,niin siellä nimimerkki mur-mur oli tehnyt tutkimusta,että raskaustesti saattaa haamuilla oviksen aikaan!!
 
Zipuliini, tein tuon saman testin eilen aamusta ja oli se jännä katsoa kun ensin luki vain se raskaana ja tiimalasi liikkui, sitten tuli tuo 3+. :) Siirryt nyt vaan reippaasti ja luottavaisin mielin odottamaan ja jäät taustalle seuraamaan, jännäämään ja katselemaan muiden viivoja että seuraavat mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman moni odottajiin. Niin minäkin täällä teen!

Tsemppiä kaikille.
 
Neljänruusu: Sun tilanne on kieltämättä aika jännä ja muistuttaa omaani :) ovis oli kp34 ja nyt dpo5 :) mulla tuhrutti tosin ruskeaa ja vaalean punaista kp20-23..

Samhe: Jotain häivähdys näkyy viivasta :)
Unnanunna: Onnea oviksen bongailuun :)

Täällä taas aamu palelua..tärisyttää oikein. Yöllä herätty vessaan. Hirveä nälkä vähän väliä ja väsymys on suuri. Eli mukamas oireita on ainakin :D
 
Mietin täällä alanko muutaman päivän päästä himotestaamaan :D Mietin myös kanssa palstaajat sellaista asiaa, että helpoimmallahan pääsis kun testais vaan digi testillä jos menkkoja ei kuulu, mutta mulla menee jotenkin jännitys jos ei saa tiirailla mahdollisia viivoja :D miten muilla?
 
Juu, tiedän et r-testit voi näyttää hailuraa myös oviksen aikaan.. Mutta mitä viimeksi ovistestin tein viikonloppuna niin se ei näyttänyt plussaa, oli huomattavasti haaleampi kuin kontrolliviiva.. Tiedä sitten. :/

Tänään aamupissasta tein samanlaisen testin kuin eilen ja viiva erottui taas, joskin yhtä haaleana.. Ehkäpä mie testaan nyt joka päivä niin selviää tummuuko se vai ei :D häiritsee niin kovin että...
 

Yhteistyössä