Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Lisään vielä, että miulla ei ikinä oo ollu kyllä mitään kiinnittymisvuotoja eikä ovisvuotoja.. Kiinnittymiskipuja (ilmeisesti) oli kolmosen aikaan, siitö juuri epäilin raskautta ja aloitin tuolloinkin testailun "hyvissä ajoin ".. Pari viikkoa niin oli selkeä plussa :)
 
Viimeksi muokattu:
Jänniä paikkoja monella! ! Ja isot onnittelut plussanneille. Noita odotellessa. ..

Testailusta. Ei ei ei ei herrajesta! Digihän on koko homman raiskausta :D. Mitäs siitä nyt tulis ku testissä sanottais vaa kylmästi "ei raskaana". Eihän sitä testiä voi hillota kaappiin ja käydä kurkkimassa 10x päivässä :D! ! Ja sit kun oikeesti sen raskauden " varmistaa " digillä niin niitäkin pitää tehdä vähintään kolme ellei enemmän. Mä olen muutenkin koukussa siihen adrenaliiniin mikä tulee ku odottaa sitä viivab tuloa. Osa testeistä etenki ku kerryttää hetkeksi siihe testiviivan kohdalle jonku värimöykyn ja etii jo toivoo kunnes se katoaa siitä ku väri etenee ;). Siks tässä väliajalla pitää tehdä vieroitusoireisiin ovistestejä..!!
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
kyllä Samhe viimeisessä kuvassa selkeästi haamulainen omaan silmään näkyy :)

En sit malttanu olla testaamatta loppu kiertoa, vaikka pari päivää sitten jo menetin toivoni tähän kiertoon...

ylempi testi eilinen ja alempi tämän aamun, nyt kp 26/28
kp26

aikas epäselvä kuva, pitää kokeilla kännykällä ottaa parempi, kun ei tuolla meidän kameralla näköjään mitään tee :D


muoks.kännykällä otettu kuva, eipä taidakkaan mitään näkyä :/

kp26/28
 
Viimeksi muokattu:
Mä revin ihan just viimosetkin haivenet päästäni!!!
Oon tehnyt lauantaista lähtien ovis testin aina aamupäivästä samaan aikaan ja miksi noi helvetin testit menee aina ton näkösiks??! Et toi testiviiva on vasemmasta reunasta tummempi?! Testi viiva on hailura, muutta toi vahvempi kohta hämää ja pahasti.
Ja oon ollu siinä ajatuksessa että noi testit on Davidin, kun mukana tulleessa ohjeessa niin sanotaan. Mutta tänään mä vasta havahduin, että itse testi paketissa lukee One Step. :O Raskauskeijusta enivei tilattuja liuskoja. Eihän noista oo mitää hyötyä tai apua, ku en osaa yhtää tulkita niitä viiruloita! :kieh:

Alla osa saldosta, ja tänään tuo kp13.



Vai kuuluuks noitten ovistikkujen tehä tollein? Tänään kyllä ajettava Cittarin kautta iltavuoroon ja haettava joitain muita testattavaks.
 
Juu raskauskeiju myy davidin testejä, tuo one step nyt lukee lähes kaikissa testeissä, tarkoittanee testien helppoutta :)

Mulla tekee testit noita ohuita viivoja toiseen reunaan, mutta plussissa se on ollut leveempi. Ei yhtä levee kuin kontrolli, mutta selvästi plussa. Käytän pc:n testejä.
 
Tänään kp 31...ei edes rusehtavaa vuotoa...ei menkkamaista juilimista...voihan täti kurvata vaikka ilman ennakkovaroitusta? Hermot ainaki on kireellä ku viulunkieli, tässä nyt taaperokin siirtyi isojen sänkyyn ja ai että tuota edestakas ramppaamista!!

Mutta siis kun ei ollu muuta testiä ku noita oviksia ni pakkohan oli testata mitä näyttää eikä se nyt näyttäny juuri mtään :D jotai haaleeta viivaa mut eipä se mitään kerro :)

Sinne ekoihin verikokeisiin pitäis päästä kp 3-5, mutta missä on menkat!!!???
 
Jaa'a, nyt on arvoituksellista. EIlen tuli se ihan ihan vähäinen rusehtava valkvuoto, jonka uskoin olevan sitä et no, hanat aukee.
Etenkin kun koko ajan tuntuu ku jotain valuisi (imeisesti tosi runsas limailu) ja alamahaan sattuu siihen malliin että ajattelin että menkat. Semmoinen ihme "ärsyttävä" tunne siellä.... kiristävän ja ärsyttävän tuntunen tunne tos keskellä, ei enää juili juurikaan ees muualta.

Noh kerta ei alkaneet vielä menkat, tein testin, nega taas. kp38
Missähän välissä pitää soittaa lääkäriin... ja suostuuko ne edes heti mitään veritestejä tehdä :p
 
Enkeli30: Koska oli ovis? :) bongasitko?

Zuhina: Aika jännä, että sullakin kiertopäivät paukkuu ja negaa.. :eek:

Hirveän monella se tilanne, että menkkoja ei näy tai olemattomat.. mitähän ihmisissä tapahtuu.. :D Omakin kroppa teki sellaiset temput ettei tule mieleen että olisin ennen kokenut kiertoa että ovuloisin silloin kun menkat jo myöhässä :/
 
Kun en oo bongannu! Mut puuhailut sattuivat kp:ille 9, 13, 15 ja 17. Tuossa kun kalenteria tutkiskelun, ni näköjää vuosi sitten keväällä kierrot oli 36, 31, 29, 33, 32... Et eikai tässä vielä kannata testailla sittenkään... :(
 
Kävin sitten hakemassa työmatkalla pc: ja rfsu:n ovistestejä. Tein kummankin testin nyt iltapäivällä samasta lirusta ja tulos on vähintäänkin hämmentävä:

katso liitettä 19834

Ylempi pc ja alempi rfsu.

Siis miten toi ero voi olla noin valtava?! Mikähän noiden herkkyys on? En äkkiseltään löytäny googlen kautta eikä testeissä lue.

Huomena testaus sitten kolmella merkillä. :LOL:
 
Moikka!
Mä tossa tammikuun alkupuolella liityin joukkoonne mutta yhden testikuvanlaiton jälkeen jäin enempi taustaileen.
Nyt oon täällä taas ja tarvisin neuvoja/tulkinta-apua/mitä vaan!!!
Eli tilanne on tämä että mulla on nyt menossa kp8. Kiertoni vaihtelee yleensä kp28-32 välillä, keskimäärin se on tuo 30. Synnyttänyt olen viime helmikuussa, menkat alko toukokuussa ja on tullu "säännöllisesti" mun kiertopäivieni mukaan. Edellinen kierto veny kuitenkin kp41 mikä on jo ylipitkä mulle. No tein marketin halpistestejä ja jossain vaiheessa rfsu:hun sain roskishaamun, hyvin heikon mutta kyllä sen hahmotti ainaki hyvällä tahdolla. Myöhemmin tein toisenkin haalean haamun pc:illä mutta viivat ei koskaan vahvistunu ja vuoto alko.
No teidän innoittamana/tartuttamana ???? ostin sofin ovulaatiotestejä ja ekaa kertaa ikinä ajattelin kokeilla ovista bongailla jo ihan mielenkiinnosta kun aiemmat kaksi lastani olen saanut hoidoilla ja häiritsee tuo edellinen kierto ja haamujen haamuviiva että voisko olla mahdollista jopa luomusti raskautua!!!
Kuitenkin siis, tänään kp 8 tein yhden ovistestin huvikseni vaikka ajattelin niiden tekemisen ajoittaa kp13->?! Onko ok? Tässä tulos (jos osaan kuvaa liittää):
image
image
Eli vihreä testi sofin ovis kp8, ihmettelen miks mun kierrolla nyt jo noinkin vahva?! Sen takia tein myös sofin raskaustestin joka se sininen alempi nega.
Eli onko mulla ovis lähestymässä ja jo näin aikasin vai voiko se näyttää pitkäänki noin vahvaa ennen huippua ja onko se plussa sit kun viivat ihan tasavahvat?
Kiitos jos joku sai tolkun mun jaaritteluista ????
 
Unnaunna. Periaatteessa viivan vahvuudellahan ei oo väliä. Nuo molemmat koska on negoja. Ja rfsu on käsittääkseni ns vähemmän herkkä eli vaatii enemmän LHta. Eli koska Lh huippu ei ole nyt nii toinen (herkempi )näyttää vähän vahvempaa viivaa kuin ei-herkkä. Vaikka periaatteessa molemmat olis ns samaa herkkyyttä niin viivat voi olla hyvinkin eri vahvuisia. Kuten r.testeissäkin. mut kun LH huippu on käsillä molemmat varmasti on tummalla viivalla.
Kun ovisplussa tulee niin se tumma viiva pamahtaa ennen kontrollia. Siitä kyllä tietää milloin on "oikea" plus. Tosin itsekää en ole aina saanu metsästettyä tummaa viivaa ja silti ovis on tapahtunu (ultralla varmistettu ). LH piikki voi olla todella vaihteleva pitoisuudeltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen samanlainen haamu r-testiin. Se säälittävän pieni tuhrukin loppui eilen. Illalla tuntui kova kouraisu ja ajattelin että nyt ne hanat aukeaa kunnolla, vaan ei niin ei. Jos ei kunnon vuoto ala viikon sisällä niin meen käymään tk:ssa veeikokeessa. Siskolla nimittäin esikoinen tuli e-pillereiden läpi, menkkoja ei kuulunut ja r-testi nega, mutta verikokeessa vahvasti raskaana :)

Erikoinen tilanne kerrakseen
 
En uskalla testata..pelkään negatiivista testiä...tänään jo kp 32 eikä vieläkään vuotoa eikä kipuja... viimeks ku tein testin ni illalla alkoi vuoto (kp 31). Ei miula kyllä vielä ole täällä muutakun kaksi puikko-ovistestiä...välillä tulee sellaisia maidonnousu-tuntemuksia rintoihin, muuten ei oo kipeet.. Lämpöjä en oo mittaillu mut ihan normaalilta tuntuu, muutama poskien kuumoitus-kohtaus tuli etelässä, mut ei viluta eikä muuten tunnu miltää... Ehkäpä tästä pikkuhiljaa alkaa menkat lähestyä...
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä enkeli30 ja samhe!! <3

Täällä dpo 6 ja aamulla ruskean ja vaaleanpunaisen liman sekoitusta. Viimeksi kun tätä tuli samoihin aikoihin en ovuloinut.. nyt olen varma ovulaatiosta ja lääkärin varmistama. No saa nähdä alkaako kunnon vuoto vai voisiko johtua kiinnittymisestä. Mihinkään en usko ja luota.. aika pessimistin asenteella :(
 
Nyt ehkä melkein jo hävettää...kuin voi niinku parissa tunnissa kaikki kääntyä päälaelleen... Pyyhkiessä havaittu pienen pieni rusehtava "limainen" juttu...joten...Hakkaan täällä päätä seinään! Kuin annoin itselleni luvan pienen hetken uskoa johonkin mikä tuskin on mahdollista...
 
Vieläkös tänne mahtuu mukaan ? :)

Mulla on ikää ensiviikolla 23v ja mieskin täyttää piakkoin 25v ja esikoinen sai alkunsa kesken pilsu-levyn ja synty 04/10.
Pikkukakkosta yritetty ja tehty nyt pikkasen yli 2 vuotta.

Edelliset menkat alkoi 26.12 ja ovista bongailin kp 13-14/26-28 ja hyödynnettiin.

Olin jopa ihan sata varma, että nyt olis tärpännyt, sillä dpo 11 alkoin nännejä kihelmöidä, pitkät oli päällä ja alavatsalla paineen tunnetta (?), mutta kas kummaa, tänään olis ollu kp28 ja muuttuikin kp 1 ja nyt alaselkää jomottaa.

Ens kuussa pitäis tulla ensimmäinen aika naistentautien poliklinikalle lapsettomuusasioissa ja tosissani toivon, että löytyis joku syy, että miksi ei ota onnistuakseen. Huoh. :(

Sairaslomalla ollessa vielä kerkee enemmän miettimään kaikkea ja sekös vasta ahdistaakin. Miehelle rimpautin ja käskin nyt vihdoin ja viimein tuoda kauppareissulta greippimehua ja vitskut & foolihapot käyn hakee ens viikolla. Ovistestit taas tilattu tähän uuteen kiertoon. PUUH.
 

Yhteistyössä