Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
1+1 lapsen äiti minäkin nään haalean viivan, kun katson "ohi" testistä. Voi olla viivanpaikka.
Niitä tuntuu tuolla PC:llä tulevan.
Minulla on tuolla Piinailijoiden oireet-pinossa kuvia testeistä, joissa näkyy ihan "kunnon viivoja" ja kuitenkin raskaustesti verestä oli alle 1 - eli ei mitään kemiallista eikä mitään sellaista ollut tapahtunut..

Mut nyt viimeaikoina ihan yhtä törkeitä viivoja ei ole tullut minulle, mutta monelle on kyllä kaikenlaista haaleaa viivuraa testeihin piirtynyt.


Tässä vielä linkit kuviin :
Tässä kierrossa menkat myöhästyi mielestäni päivällä-parilla ja epäilin kemiallista raskautta. Tässä vielä kuvat...
Jälkikäteen tulin tulokseen, että nuo testit vaan antaa noita viivoja - mutta nyttemmin en ole enää ihan noin selkeitä saanut, joten tiedä sitten.
Mut tässä yhdet kuvat. Testeinä PC ja Apteekin oma.
http://aijaa.com/5njn3h
http://aijaa.com/xD4kj2


Testeinä Pregchekit ja apteekin omat ja kiertopäivät jotain 70 pintaan (jonka jälkeen kierto jatkui vielä parisen viikkoa, kunnes primoihin loppui)

PC:t ja AO <--- 2 PC 1 apteekin oma
WP 20140827 039 <--- tuossa muokkaamaton kuva
WP 20140827 039tumm <--- tuossa kontrastia säädetty

Minusta nuo on törkeitä viivoja, kun tosiaan mitään yritystä ei edes ollut ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Te jotka tutkittu kn:ää niin miten käyttäytyy..

Kun mä oikeestaan vasta nyt oon alkanut koettaa joka aamu, oli tuossa avonaisempana alhaalla ja on nyt oletetun oviksen jälkeen pikkuhiljaa hiipinyt ylös. Tänään oli ylhäällä ja kii.
Toimiiko toi ovuloimattomassa ja ovulaatio kierrossa samoin? Voiko tuosta nyt päätellä mitään?
 
Naamiolammas minusta tuntuu,e ttä näkisin tuossa valkoisen viivanpaikan, jonka reunoilla on punaista. Siis se kohta, johon viiva pitäisi tulla on minun mielestä vitivalkoinen, mutta se olisi ulkopuolelta molemmin puolin hieman punainen?
 
pisamapeikko limat ja kn on sellaisia merkkejä, joista oikeastaan t unnistaa vain sen saapuvan oviksen. Niitä ei oikein luotettavasti pysty käyttään sitten raskauden tunnistamiseen. Näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää.
En varsinaisesti ole juuri tutkinut säännöllisesti itseltäni, mutta koittanut lukea asiasta. Vähän vielä huonosti tunnistan ne kn eri vaiheet.
 
Neljänruusu vuoto voi olla ihan istukan kasvustakin johtuvaa

Pisamapeikko napukasta ei voi täysin päätellä mitää. Mä ronklasin sitä kahdessa raskaudessa päivittäin alkuun koska laitoin lugeja. Aika pitkään napukka eli elämänsä, oli välillä auki ja välillä ylhäällä. Vasta joskus rv6 jälkeen se jäi ylös. Toisessa se oli alusta loppuun vähän auki.

Ja sori. En oo kunnolla esittäytyny koska mun piti vaan kommentoida..mutta ehkä nyt kuitenki olis viisasta :D! Eli siis oon 39v, kaks lasta hoidoilla ja imetän reilu 1.5v poikaa. Kolmas olis tervetullu mutta luomuna tuskin tärppää eikä kiertokaa toimi. Toisaalta mulla on vuosia vuosia sitte ollu km&kavinta luomusta joten sekin koettu. Kiertokaan ei toimi ja olen tehny usean testin ku välillä on niin voimakkat raskausoireet mutta elimistö vain huijaa :D. Hoitoja takana useita ja lapsettomuuden vuosia jo yli 10.
Muoks ja mitä testaamiseen tulee niin esim viimeisimmässä tein varmaan yli 20 testiä vaikka kävin verikokeet ja kaikki. .ja nyt imettäessä ovisestejä kulunut varmaan 80kpl ja raskausestejä (vain)6 vaikka kiertoa ei oo :D Jote päseekö kerhoon ;)!?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
pisamapeikko oikeastaan ei taida voida päätellä.. Tuonne sivulle on koottu tietoa kohdun limasta ja kohdunnapukasta englanniksi, mut siellä on kuvia aiheesta, jos ei lontoo niin hyvin taitu.
Kannattaa käydä vilkaseen.

Tuon perusteella sanoisin, ettei siitä kohdunnapukasta tosiaan voi päätellä, sillä se on samanlainen alkukierrosta ja loppukierrosta, mut ovulaation aikaan sitten erilainen.

How to Detect your Cervix Position (CP) and Cervical Mucus (CM) type for your Charts - BabyCenter
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Riimini, aika hurjia viivasia kyllä noissa! :$

Pisamapeikko, minä oon tässä hätäpäissäni ronklannu kohdunnapukkaakin, ja mulla se on nyt jotenkin hurjan ylhäällä ja takana ja ihan kova. Yleensä ennen menkkoja on ollut silleen matalalla että yhdyntä on sattunut aika helposti.

Tuo testi on kuvattu ihan testiajalla, minun kännykässä on ihan superhuono kamera joten kuvan laatu on sit sen mukaista. Lisäks täällä oli tietenkin sähkökatkos just silloin eli ees valoa ei oikein ollu saatavilla.. :D

Nutturuun testiin en ainakaan mie saa näkymään yhtään mitään... =/

Oon vähän kade Zipuliinin viivoille! :D Miten sulla Cristal3 ?
 
Neljänruusu kuvaa ei näy :/

Tässä kädet täristen kirjoittelen tätä viestiä! Nyt on nimittäin melko jännät paikat. Täälä yksikseen kotona tylsistyneenä istuskellut ja koittanut malttaa mielen ettei testaisi, mutta olihan se nyt pakko yks tikku taas uittaa! Ja hui siinä on haamuviiva ja ihan haalean punavärin kanssa! Näkyy "selkeästi" ilman että tarvitsee käännellä ja väännellä, mutta silti aika haalea, ei siis vielä mikään plussa! Testit on One step joten saattaa olla turha viivakin, mutta sai kyllä toiveet nousemaan :) Aikaisempina päivinä on tullut viivanpaikat jotka on kääntelemällä ja vääntelemällä näkynyt heikosti.
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Samhe kuvaaaaa!! Iiks!

Neljänruusu minullekin sanoo, että kuvaa ei ole tai se on poistettu.. puuttuuko siitä joku kirjain tuosta linkistä?

Naamiolammas minä nään siinä sellasen aavistuksen siinä testissä -sellasen tummemman kohdan, muttei mitään selvää viivaa.
Huhhuh.. on tää kyllä sellasta jännitysnäytelmää.

Saa nähdä miten täällä oikein kaikille käykään..

RiiMini kp 26 dpo 9
 
Oon tätä ketjua nyt lukenut jo hyvän tovin, kännykällä tosin, pakko oli läppäri kaivaa naftaliinista että pääsi ihan rekisteröitymäänkin. Eilen testasin haalean haamun aamulla ja tänään päivällä, kun en sitten malttanutkaan odottaa huomiseen testaamisen kanssa, niin samanlaisen haamusen taas. Ne on vaan niin vaaleita että epäilyttää kovasti. Kaksi lasta ennestään kotona, esikoisesta muistan testanneeni samoilla päivillä haamun mutta selkeämmän. Ei kai se auta kuin odottaa, kärsimättömänä. Päivän menkat myöhässä tai peräti niin että tänään olisi pitänyt alkaa.

Kuva on mutta kännykässä ja vaatii taas pään vaivaa miettiä kuinka siirrän sen ensin koneelle ja sitten johonkin ja vielä tänne. :D
 
Samhe kyllä minä nään siinä jotain! Toivottavasti lähtisi vahvistumaan! Hitsi vieköön tätä jännittävää elämää. Meitä taitaa olla nyt useampi tässä "löysässä hirressä" roikkumassa noiden testien kanssa.
Tsemppiä vahvistumiselle!

bissama tervetuloa! Lähetä kuva puhelimesta sähköpostiin ja sieltä kopsaa koneelle?
Tänne vaan kuvat tiirattavaksi!

Minä laittaisin omistani, jos niissä olisi yhtään mitään näytettävää.. vaan ei valokuvassa näy mitään. ja luonnossakin taitaa olla mielikuvituksen tuotetta ne viivat..
 
RiiMini ihanaa etten oo ainut joka siinä jotein näkee! Tuntuu että viivat vilisee silmissä :cool: Nyt kyllä tuntuu olevan monta jännääjää, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee siirtymään syyskuisiin! Tää on kyllä niin jännittävää!

Tsemppiä kaikille! :heart:

Bissama tervetuoa ja kuvia vaan tänne näytille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu ja RiiMini
Naamiolammas minä nään muokatussa kuvassa sen varjon, jota tarkoitat. Muokkaamaton on vähän ylivalottunut enkä siitä näe. Mut minulla on sama vika omien kuvien kanssa, että ovat niin valottuneita... tai noh, ehkei niissä vaan ole kuin se toiveviiva omista silmistä :D

Itsellä on ihan toivon menettänyt olo, kun testi ei näyttänyt mitään tänään vaikka tosiaan on vielä hyvin aikainen tilanne. Alkuperäisen oman laskelman mukaan vasta dpo 8, mutta uskon fertilityfriendiä ja se sanoo dpo 9 (täsmää kyllä kipuihin).

Ärsyttävää, kun päivät menee vaan huomisen odottamiseen ja toivossa elämiseen, että huomenna näkyisi testissä joku viiva.
Huhhuh. On tämä raskasta :p
 

Yhteistyössä