Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Valemenkkoja mietin myös kun menkkojen aikaiset kivut ei ole tulleet.. alapää on aina "hellänä" vähän kuin nivusia särkee ja alavatsaa nippailee.. nyt en osannut tosiaankaan varautua, kun ei noita tuntemuksia ollut.. ääh, tuntuu tyhmältä.
 
Nozzan testeissä en minäkään näe mitään :(

Mulla oli keskenmenneessä silloin suht normaalit menkkavuodot alkuun, tuli vain myöhässä ja ehkä niukemmat, mutta limakalvon riekaleet ym tuli normaaliin tapaan. Ja viikon päästä tuosta sitten tuli kaikki materiaali ulos. Oli vissiin tm.
 
Hei, nyt tuli mieleeni.. Kun kovasti uskottelen ettei nää ainakaan kuukautiset ole..

Miulla kolmosen kohdalla varhaisultrassa rv5+ näkyi iso joku verihyytymä, johon lääkäri sanoi että voi aiheuttaa veristä vuotoa.. ikinä en tosin vuotanut kuulemma "melko yleinen" , mutta moniko käy varhaisultrassa. .

Mietin, voisko olla jotain noinkin viatonta vuotoa. Joo, tiedän, melko kaukaa haettua. .mut en halua uskoa, et näin vaan viivoja silmissäni. ... :(

No, seurailen vuotoa. Jos yltyy tai jatkuu pari päivää pidempää, kai se on silloin selvä juttu. R-testi jäi aamulla tekemättä järkytyksen vuoksi. Teen ehkä tänään....
 
Mä laitan yleensä 2 viestiä tai sitten muokkaan viestiä sata kertaa ku lataan kuvat kännyllä ja sillä en sitten jaksa näpytellä kommentteja, niin teen ne sitten koneella. :)

nozza en näe noissa kyllä viivaa minäkään, mutta kp 22 on vielä aikainen vaihe.
naamiolammas kuvia kuvia??? :popcorn:

Pisamapeikko mites siis, kävitkö progesteronikokeessa? Ja näyttikö se että ovulaatiota EI ole tapahtunut? Oliko niin että ultraan olet menossa? Siellähän se viimeistään selviää missä vaiheessa kierto on, onko kasvavia rakkuloita, keltarauhasta tai viittaako kohdun limakalvo raskauteen. (kyselyikä mulla)

Neljänruusu mulla oli esikoista odottaessa hematooma kohdussa, joka vuoti pois kertarysäyksellä joskus viikolla 6 tai 7. Yöllä alkoi yhtäkkiä reilu vuoto, ja marssin päivystykseen jossa sitten todettiinkin että syke lyö sikiöllä eikä kohdunsuu ole auki, mutta kohdusta veri tulee kuitenkin. Oli aika karmivaa kun olen liikunnanohjaaja, ja seuraavana päivänä olisi monta rankkaa tuntia, lääkäri vaan totesi että menet ja pidät ne tunnit. :) Ja mä menin. Ja kyydissä pysyi. Se jotenkin selvensi aika hyvin, että itse sitä ei voi mitenkään estää, tai aiheuttaa, vaikka verta tulee niin liikunnalla siihen ei kuitenkaan voi vaikuttaa. Joko menee kesken anyway tai sitten ei. Onneksi oli sitten "vain" hematooma, mutta kyllä se säikäytti.
 
Viimeksi muokattu:
Zipuliini: Mulla on aina ollut tosi säntillinen kierto ja raskaaksi olen tullut helposti. Ei mitään gynellistä estettä. Pohdin vain ääneen erivaihtoehtoja. En usko, että mua otettaisiin tutkittavaksi parin päivän menkkojen myöhästymisen takia :)
 
Cristal joo, mulla meni kommenteissa teidän nimet väärään järjestykseen, aikoin kysyä tuota Pisamapeikolta. :) Mut sulla on kyllä kumma tilanne.. tuo on kaikista ärsyttävintä jos negaa tulee ja menkkoja ei kuulu. Tuttua myös täällä... :/
 
Pisamapeikko mites siis, kävitkö progesteronikokeessa? Ja näyttikö se että ovulaatiota EI ole tapahtunut? Oliko niin että ultraan olet menossa? Siellähän se viimeistään selviää missä vaiheessa kierto on, onko kasvavia rakkuloita, keltarauhasta tai viittaako kohdun limakalvo raskauteen. (kyselyikä mulla)
Joo kävin, sillon oli oletettu dpo2 ja arvo oli ollut 6. Pitäis olla yli 8 5-8pvää ennen menkkoja tai yli 15 viikko ovulaatiosta.. mulla ei oo mitään hajua omasta kierrosta, viimeks oli 33 ja sopii hyvin saamaani ovisplussaan. Nyt on kp39 ja dpo7. Eli ois vaan kiva ollut tietää kokemuksia tms mielipidettä siihen kävinkö liian aikasin vai onko ihan toivo mennyt.
Ultra on ylihuomenna, en tiiä mitä aikoo kahtoo. Viimeksikin katto vaan limakalvon paksuuden ja se oli hyvä, silti menkat piti käynnistää teroilla :(
 
Hetkonen, miten mä en tajua, jos pitää olla yli 15 viikko ovulaatiosta (eli dpo7) niin miten se arvo pitää olla suurempi kun 5-8 päivää ennen menkkoja, eli dpo 9-6 jolloin sen pitäisi olla yli 8? Tuossahan tulee samalle päivälle kaksi eri viitearvoa?
 
Nääh, testattu aivan täydellinen nega, siitä ei kyllä saanut aikaiseksi minkäänlaista haamua, vaikka tietysti tuli sitäkin yritettyä :D Noo, huomenna uudestaan =)

Tänään kp 23/26 ja olo on melko varma, että raskaana ollaan. Kyllähän se kieltämättä nyt harmittaisi jonkin verran, jos menkat sieltä alkaakin. Oksettaa ja etoo aivan jatkuvasti, ruokaa ei tee mieli. Pissattaa, tisseihin sattuu ja alavatsaa jomottelee. Tämä on nyt yk 3, aiemmissa kierroissa ei juurikaan oireita.
 
1+1 lapsen äiti Mä en valitettavasti näe mitään tossa, samalta näyttää kuin oma testi aamulla, mutta voi tietty olla että on sen verta haalee viivan paikka ettei kuvassa näy.

Elikkä mä sitten aamulla testasin, ja selkeetäkin selkeempi nega sieltä tupsahti. Toisaalta nyt vasta kp 20/25-28, että ehkei tässä nyt vielä kannata masentua, vaikka aikainen ovis olikin. Mulla kanssa olis nyt vahvasti olo että ois tärpännyt, ja jos nyt ei taaskaan tärppää niin menee todennäkösesti seuraavat ovikset taas ihan ristiin miehen kotona olon kanssa. HÖH.
Kerrankin kun isäntä olis ollut kotona niin oviskin alkaa temppuilemaan ja tulee viikkoa ennen kuin odotettiin tulevan, heti ekasta ovistikutuksesta paukahti molemmat viivat selkeinä, ja ajattelin jo olevan virheellinen testi. Jokatapauksessa ne viivat kyllä heti hyödynnettiin. Buranaa tuli tosin silloin vähän napsittua kun oli niin kova flunssa päällänsä, et pelottaa et se vielä heikensi mahdollisuuksia. :'( nyt tosiaan YK9 jo menossa.
 

Yhteistyössä