Mullinmallille pahoittelut ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!
joalle onnittelut, selkeä plussa
Hae ihmeessä digi!
NelHM, vaikuttaa kyllä tosi lupaavalle! Eiköhän sulla ole kyytiläinen matkassa
Sunflower5, onnea! Ihanan selkeät viivat, ei tarvii tihrustella
Itsellä tosiaan tuli ilmeisesti myöhäinen ovisplussa (kp21) viikko sitten sunnuntaina illalla - en testannut aiemmin eli olisi voinut näyttää plussaa jo la tai pe. En nyt sitten tiedä mikä on dpo, mutta kp 29 (kierto hieman epäsäännöllinen, mutta yleensä 28-32, max 35 päivää). Nyt olen testannut välillä aamuisin ja ovistesti näyttää hailukkaa viivaa ja davidin raskaustesti näytti tänäaamuna
tältä Kummallisesti tuota punaväriä väärässä paikassa, mut jotain viivanpaikkaakin olin näkevinäni samoin ku eilen. Täytyy tilata lisää testejä tänään
Alaselkä on nyt jomotellut parina päivänä (kuukautisetkin tuntuu enimmäkseen mulla alaselässä) ja eilen oli jotain tuntemuksia alamahallakin.
Kuinka kellontarkasti aamulämmön otatte- heti sängyssä jo herätessä vai miten? Itse en ikinä muista heti ja sitten tulee otettua vähän eri aikoihin.. Pitäisi varmaan laittaa mittari yöpöydälle valmiiksi aina ettei unohdu.No, jos ens kierrossa muistais seurata tarkemmin lämpöjäkin.
Moni jännässä vaiheessa kiertoa ja lupaavia merkkejä > toivotaan että päättyy kaikilla plussaan! <3
Muoks. Äsh, väärä kuva! Ihan sumea.. en jaksa enää tapella. Ehkä huomenna uus yritys..