Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
joa
Bella, melko ohuelta näyttää kuvassa tuo viiva :/ testaa jollain muulla testillä? (Paraskin puhuja.. :D)

Nutturuu, ihan kuin jotain näkyis? :)

Samaisella testillä jatketaan kun ei edelleenkään muuta ole saatavilla, ja pakko testata :D nyt oletettavasti dpo 10 :popcorn:

Rfsu1 vaikutusajalla

Rfsu2 kuivahtaneena
 
nutturuulla näkyy samoin joalla :) mut noi rfsuuut... en luottais pätkääkään.

Mites muuten ovistestaajat, mikä limapäivä on tullut plussa testiin?? mulla limat kesti nyt neljä päivää... olen lukenut että se on yleensä vika limapäivä.
 
Onnea Tikru! Digi ei enää jätä arvailujen varaan :heart: Ja tarrasukkia pienelle :heart:

Ja edelleen nään joan testeissä jotain... vahvistumisia viivalle! :)

Kati: Mäkään en saanu tohon Davidiin vahvempaa viivaa, Pregcheck näytti paljon paremmin :) Eli onnittelen varovasti plussasta :)

Nutturuun testeissä edelleen nään jotain...

ja Bellan testiä ei tarvii edes hirveästi tihrustaa, kun toinen viivakin näkyy :)

Nyt vaan vahvistumisia kaikkien viivoille :heart:

(Ja voi miten hyvälle tuulelle tulee, kun täällä on plussia :heart: )
 
  • Tykkää
Reactions: tikru83
Hei taasen :) ja isot onnet plussanneille :)

Mä oon vähä ihmeissäni. Oon ollu nyt viikon hermolomalla äidin luona enkä näin ollen ole siis testaillut. Ennen tänne tuloa apteekin testi näytti viivan paikkaa mutta ei plussaa, ei edes haamua sen yhden haamun jälkeen. Nyt on siis kp 39-40 eikä merkkiäkään siitä että menkat alkaisi. Tänään aamulla huonasin ällötyksekseni limaklöntin jossa oli mukana vanhalta näyttävää verta ja vuotoa ei siis ole. Outoja kipuiluja edelleen alavatsalla ja aivastelua iltaisin. Mä niin tahtoisin sinne ultraan katsomaan onko kohtu ok. Täytyy varmaan soittaa terkkarille ens viikolla ja valittaa hirveitä kipuja. Josko ne sit ottais mut sinne :D
 
Täällä menee vaan oudommaksi. Vatsakramppeja, närästystä ja huonoa oloa. Kaikki selitettävissä syömisillä. Mutta. Tänään katsoin, että kp1 alkoi. Ja löin tosiaan kirveen kaivoon, vai miten se nyt sanotaan. Mutta reilu 3 tuntia myöhemmin, ei mitään muuta kuin se silloin tullut yksi kirkas veriviiva. Yleensä siis kuukautiset alkaa tummalla verellä, ainakin minulla. Noo, tein sitten alle puolen tunnin pidätyksen jälkeen sen mammaksin 10-testin. Nega. Ihan puhdas nega. Kai jos tuo nyt johtuisi jostain muusta, noin herkkä testi antaa vaikka millä pidätyksellä jo jotain?

Järki sanoo, että tää on kp1 ja alkoi vaan vähän erilailla, mutta tunne sanoo, että tässä on jotain muuta. Ikävä kyllä, se järki on yleensä oikeassa.

Minkälaisia kokemuksia vastaavasta muilla?
 
Banjo: Toi on selvä plussa. Mun plussa Pregcheckillä näytti ihan samalta kohta 1,5 vuotta sitten :)

Joalla haamuilee edelleen... Jännittävää! :)


valkoapila: Mulla on aika säännöllinen kierto, mutta menkat alkaa kyllä vaihtelevasti. Joskus alkaa hirveillä krampeilla, joskus kunnon vuodolla ja joskus on tullu tosi niukkaa vuotoa ensin ja sit vasta hanat auennu. Mutta toisaalta joillain näkyy myös raskaus ja se plussa vasta aika myöhään eli kaikki on vielä mahdollista. Tuhruvuoto voi olla valemenkat... Toivottavasti se olis sitä itteään eikä mitään tyhmää tätiä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän haamuilee ja ihan rehellisiä, lähestulkoon plussiakin näkyy! Ihanaa. :heart:

Mulla on edelleen tämä sama kierto menossa, nyt kp39, ku vuorokausikin vaihtunu. Kävin lääkärissä, jossa munasarjat kurkattiin ja suunniteltiin jatko. Muniksissa ei rakkulaisuutta eikä edes kystia! Sain terolut- ja clomireseptit kouraan. Ajattelin vielä hetken odotella menkkojen alkamista, ku on jomotellu kovasti pari päivää. Toissailtana testasin pc:n puikon. Testiajan lähes lopussa totesin negaksi tuloksen, mutta joku hetki eteenpäin huomasin haamulaisen. Purin testin ja näytin miehelle. Pöljä ukko paino kynnellä jäljen (osoittaen, että tuossa näkee kyllä toisenki viivan), joka vaikeutti viivan katsomista. |O Kokeilin nyt kuvata täysin kuivan testin, ku se viiva siihen jäi ku jäiki. Näkyyköhän mitään.. Lommon vasen puoli, siinä ainaki livenä näkyy hyvin.

kp37
 
Jeps, kyllä se eilinen muuttui illasta kp1:seksi. On se vaan uskottava, että meille ei yllätyslapsia tule. On siis käytössä luomuehkäisyt, olleet aina. Ja raskaaksi olen tullut silloin, kun sitä on toivottu ja yritetty. Nyt kuitenkin kävi lipsaus ja sen vuoksi elättelin toiveita pikkunelosesta. No, ei tullut. Katsotaan olenko joskus taas tässä ketjussa jännittämässä ;)

Hopeakissa, ihan kuin kynnenjäljen vasemmalla puolella ohut viiva näkyisi??? Toivotaan niin <3

Kaikille plussan odottajille PALJON plussasäteitä <3
 
valkoapila Toivottavasti näemme vielä täällä. <3 Huomaan kyllä, että toivoit kovasti. Pahoittelut, kun ylläriä ei tullutkaan. :hug: Mutta ehkä joskus vielä. :) Ja juu, kyllä siinä viivanen on, mutta kovin on haalea.

Tuota Pc:n puikkoa on kehuttu apteekin testin veroiseksi, niin toiveet hiukan heräs.. Mutta varmana niitä terolutteja on lähdettävä ens viikolla hakemaan. :|
 
Pc:n puikko taitaa olla suht sama testi kun apteekin oma. Sama pakkausseloste ainakin on.

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Haamuajille vahvistumista!

Mun kroppa alkoi ihmen nooeeta pelittää ton tuulimunan jälkeen. Kp19 (laskettu eka tyhjennysvuoto päivästä) ovis ja nyt dpo2. Eli menkkoja voi ootella vajaan kahden viikon päästä. Toivottavasti ei ole ihan kamalat kun tyhjennysvuoto niin niukka.

Plussatuulia kaikille ihanaiset!
 
Mäkin nään Hopeakissan testissä jotain :) Vahvistumisia viivalle :heart:



Omanapailua: Tänään kp23 ja ehkä DPO7 (en tikuttanut ovista). Mahaa ja selkää juimii... Tulis jo ne testit, että pääsis testailemaan... jos niitä olis, olisin testannu jo varmaan seitsemän kertaa :LOL:

Miten pian ovulaation jälkeen munasolu keskimäärin kiinnittyy, jos kiinnittyy? Ja millasina ne kiinnittymiskivut ehkä saattais tuntua? Selasin menkkakalenteria aikaan ennen edellistä plussaa ja mulla on ollu näitä samoja oireita viimeks ennen plussaa. Mut siis että olisin jo raskaana... en jotenkin usko... vaikka teoriassahan se on mahdollista, kun on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun limakalvolle noin viikko ovulaatiosta eli about dpo 7.

Kiinnittymiskivuista en tiiä mitään ite. Jotkut kuvailevat nippailuksi.

Hopeakissa :heart:
 
Kiinnittyminen voit kai tapahtua 5-10 päivää hdelmöittymisestä. Yksilöllistä. Mulla kinnittymisvuoto oli kirkasta ovismaista limaa veriviiruilla. Oli sillo huono olo koko päivän. Viimeks en tuntenut. Kun eihän tuulimunassa kiinnity mikään. Jännä etten osannut olla huolissani ku muutamalla aiemmalla kerralla tullut limavuotoa. Noh, samapa tuo enää.

Hopeakissa Kyllä sulla sillä hailakka haamunen vaan on ku kuvaa nyt tarkemmin tsuumailin
 
Tein RFSU:lla puhtaan negan. Oli odotettavissa, kun DPO:t on noin pienet vasta. Tosin jännästi se plussaviiva ilmesty siihen ja sit katos kun testi "tasottui". Lienee normaalia?
Ja lisäks kuume alkaa nousta ja joka paikkaa kolottaa. Flunssaa ei oo, kuumetta vaan :snotty:
 
Moikka!

Olen uusi täällä ja ihan ensimmäisenä onnittelut kaikille haamulaisen saaneille ja plussanneille :)
Nyt on hieman kiirus kun neiti pitää kouluun lähteä viemään, mutta pitää kysyä teiltä ihanilta ihmisiltä kun asia vaivaa kovin.
Eli, vauvakuume jostain ihmeestä taas noussut pintaan ja testejä tullut jokunen tehtyä, tyhmää kyllä tiedän :/ Tänä aamuna kuitenkin Pregent Stic testissä kuivuttua minusta livenä on punertava haamulainen. Onko jollakin kokemuksia testistä ja varsinkin sellaisia, että se haamu olisi ollut pysyvää sorttia :) Nyt on ehkä Dpo 10-11, varmuutta ei ole, mutta tuo testi kuitenkin on melko herkkä?
Tietysti tämä on vain toiveajattelua, mutta mutta :D Onko herkkyyseroja pregent sticissä ja taas sitten pregchekissä? Onko joku testannut sen, kumpi näyttäisi aiemmin haamua/plussaa?

Kiitos jos joku vastailee, nyt pitää mennä :) Yritän jos saisin kuvaa jossakin välissä laitettua :)

Plussarikasta päivää <3
 
joa
Hopeakissa, mä nään siinä viivaa, vähän punertavaakin :)
itse oon jatkanut pc ja rfsu testailuja, vahvistumista eikä haalistumista havaittavissa.. Mikä vähän huolettaa. Jos mulla nyt dpo 13 niin luulisi vahvempaa haamua jo näyttävän.. Tosin mulla tänään vasta kp23, virallinen tuomiopäivä ois kait se kp28, jos ovis ollukkin kierron puolivälissä vasta. Toivon että siihen mennessä lähtis vahvistumaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä