Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hmm...tilasin mammaksi.fi -sivulta raskaustestejä. Ne ei ole sinisiä vaan vihreitä. Nyt en pääse katsomaan mitä paketissa luki, mutta sivuilla vihreät olisi ovulaatiotestejä?! Vai onko muuttunut? Negoja olen siis kaksi tehnyt ja siihen malliin alavatsaa vihloo, että raskautta ei ole, mutta jäin pohtimaan sainko väärät testit! Tosiaan, en ole kotona, joten en pääse lukee pakkausta.
 
joa
Valkoapila! Ne on raskaustestejä, sellaset tummanvihreet missä ei lue mitään. Ovistestit vihreitä kans mut niissä lukee LH pitkin sitä vihreetä osaa. Itellä oli molempia siis, just 2 vkoa sitten tilasin.

piti vielä lisätä, tikru mun mielestä toi on jo plussa :) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
image

Enpä saanut first singnal kasettitestiin kun viivan paikan näkyviin :kieh: nyt kuitenkin "jo" kp 28/28 joten noin herkässä pitäisi jo muutakin näkyä... Siispä saapuisi se täti pian kun kerta on saapuakseen!

tikrulla taasen on ihan selvä plussa :heart:
 
Voi kiitos teille kaikille! Aikasemmin en oo noita David testejä käyttäny, niin ihmettelin sitä kun viiva oli kummallisessa kohdassa. Ajattelin sen olevan lähempänä toista viivaa. :) Huomenna testaan uudestaan ja katsotaan mihin suuntaan menee. Nyt on kyllä alavatsa kipeä, mutta niin oli myös esikoisen kohdalla. Toivotaan siis parasta!

tikrulla ihan selvä plussa, onnea!
 
Tännepä kirjoitan kun en muutakaan ryhmää keksinyt, ehkäpä kerrotte jos olen väärässä paikassa... :) Kolmas yrityskierto menossa ja nyt dpo 4 ja jotain todella outoa sattui... mies sanoi että rinnat näyttää jotenkin erilaisilta (isommilta) ja kun menin suihkuun niin huvikseni puristin toista nänniä ja maitopisaroitahan sieltä tuli !!! Mitä ihmettä !!! Aikaisemmasta raskaudesta jo yli 10 v aikaa (tyttö jo pian 11) ja itselläni ikää 33. Onko ehkä raskausoire vai joku vakavampi juttu !! Onko kellään ollut samanlaista oiretta .. aika varhaiselta nyt mikään oire tuntuisi ja testi tehty joka luonnollisesti nega :( Piinaavaaaaa...... mutta jännää :)
 
Oijoijoi! täällähän on tullut taas plussia :heart:

Kati_lla näkyy haaleaa pinkkiä :)

joalla myös hailuraa :)

ja Hopessilla haamuilee kans :)

tikru83lla on ihan selvä plussa! :heart:

Minni-83:n testissäkin nään jotain... :)


Kun nyt harjottelen täällä tätä tikkujen tiirailua, niin mahtaiskohan sitä nähdä sitten aikanaan niissä omissakin testeissä ne viivat heti. Viimeksi plussatessa näin haalean viivan myös edellisen päivän testissä vasta kun olin heittämässä sitä kuivunutta testiä roskiin :LOL:
 
Kolmas yrityskierto menossa ja nyt dpo 4 ja jotain todella outoa sattui... mies sanoi että rinnat näyttää jotenkin erilaisilta (isommilta) ja kun menin suihkuun niin huvikseni puristin toista nänniä ja maitopisaroitahan sieltä tuli !!! Mitä ihmettä !!!
Sama juttu itsellä! Meillä ei ole vielä yritystä ja syön pillereitä, viime viikon keskiviikosta alkaen tullut maitoa. Viimeksi perjantaina tehnyt (nega)testin ja tänään kävin labrassa - huomenna saan tulokset. Itsellä viimeksi ollut menkat 22.7 (kiinnittysmisvuotoa?? oli normaaleihin verrattuna niin omituiset) ja sitä edelliset joskus kesäkuun alkupuolella..
 
joa
Onnea tikru! :flower: :)

Aiemmin sanoin etten koske enää rfsu testeihin, oli ainoo saatavilla oleva tähän hätään.. : /
Tästä ei oikeen voi sanoo suuntaan eikä toiseen. Viivanpaikka tai haamu, tommosia ne oli viimeksikki.. Parempia testejä ootellessa :whistle:

image
 
Selenia huutelen tuolta odottajien puolelta, mutta kyllä minulla ainakin oli maidontulo ensimmäinen raskausoire niin kemiallisessa raskaudessa sekä sitä seuraavassa, joka on nyt rv 9+2. Molemmissa kierroissa alkoi dpo 3/4 jälkeen tulemaan tippoja maitoja, vaikka olen imetyksen lopettanut 8kk sitten eikä siinä välissä ole tullut maitoa! Joten toivottavasti sinullakin se kertoo hedelmöitymisestä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Selenia
Onnea Tikru83!
Kati_ eks tuota voisi jo sanoa plussaksi :)
Kait se on jo uskottava että ne rfsu:n testit on huonoja. Oli sitten uudempia versioita tai vanhempia. Tein aamu pissasta rfsu:n testin olin 7h pissaamatta. Siihen tuli yhden viivan lisäksi jotain punertavia läikkiä, mutta en mä saa niistä toista viivaa. Eilisessä testissä oli sama vika. Tässä on tämä tämän päivän testi.
 
Kati David ei anna vahvaa viivaa haikka herkkä 10mlU onkin. Joku muu, esim.pc vois olla vahvempi. Ainakin googlettamalla tuotavtestiä moni sanoo sen näyttävän hailakkaa kun muut jo vahvempia.

Noista rfsu:sta kyllä paha sanoa mitä noi on :/
 
Kylläpä on tullut positiivisia tuloksia, ONNEA!!!

Itsellä oli pari päivää tosi kovat kuukautiskivut, tänää ei enää niin kipeää. Kuukautiset ei ole alkaneet. Apteekin oma EHKÄ näyttää toooooosi haalean. Siis niin haalean, että epäilen, että on mielikuvituksen tuotetta :( . Ehkä päivän pari kk myöhässä. Ja taustalla siis yksi ehkäisemätön kerta. Aikamoinen onnenpotku olisi jos tälläinen ylläri meille suotaisiin.
 
No nyt menee oudoksi. Tänään saapui kaveriksi oviskivut! Tällästä ei ole käynyt ennen. Eli kk-kipuihin verrattuna tämä on semmosta karseaa paineentunnetta. Joko on jotain vakavampaa tai sitten kroppa on sekaisin. Apteekin omassa EHKÄ viivanpaikka, niin haalea, että voi tosiaan olla kuvitelmaa. Harmi kun ne mammaksin herkemmät on kotona ja ite en... No, jos aamulla uusiksi. Jos laskin oikein on tänään dpo 14-16, kipuihin pohjautuen. Kiertoon jos laskee, niin kp olisi jotain 30-31/21-28. Eli ei kyllä paha vielä sekään.
 
Ei näy tätiä... Mahaa kyllä välillä vihloo mutta ei muuta... Katsoo jos aamulla testaisi ???? sit lähdetäänkin viikonlopuksi reissuun ja seuraava testipaikka on sit su iltana jos tätiä ei näy ennen sitä. Kyllä nyt pitää jännityksessä ????
 
Huhuilen tuolta yrityksen odottajista yritykseen päässeisiin -ketjusta näillä kuvillani. Mulla tänään mahdollisesti dpo 6, en ole varma koska en tikuttanut ovista tästä kierrosta. Voi myös olla, että ovis oli vasta pari päivää sitten, mutta kipujen perusteella kuvittelisin oviksen olleen jo noin viikko sitten. Nyt parina päivänä mahdollisen oviksen jälkeen on tuntunut painetta ja sellaista pistelyä, mitä mulla ei ole ollut aikaisemmissa kierrossa, eikä ovulaatiosta johtuva kipu/jomotus ole yleensä kestänyt näin monta päivää. No kuitenki asiaan, eli mitä mieltä olette, onko kuvissa pelkkä viivanpaikka vai edes sitäkään? :D

Testinä siis rfsu, joka ilmeisesti on muutenkin "kuuluisa" viivanpaikoistaan..

Ja tiedän että dpo:t niin aikaiset, että olis melkein ihme jos jotain näkyisi, mutta no kun toiveet on niin korkealla. :ashamed:

Kaikki kuvat otettu n. 20 min testin teosta.

Pelkkä viivanpaikka?

Pelkkä viivanpaikka?

Pelkkä viivanpaikka?
 
image
image
image
Aamun testi... Kaikki testiajalla kuvattu. Jotain luulin taas näkevinäni, mutta järki sanoo että kyllähän pitäisi jo selvemmin se "jotain" näkyä kun alkuviikosta olin jo jotain näkevinäni...
Ovista en oo tikuttanut joten tarkkaa aikaa siitä en osaa sanoa. Mut nyt siis kp 30/29
 

Yhteistyössä