Hässintää yleisellä uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se verran pitää ihmisten seksinhimoissaan ittensä hillitä, että ei tuollaisissa paikoissa nussimaan ruveta. Todella idioottimaista käytöstä. Mua ei ainakaan kiinnosta kuulla toisten nussimisääniä.

Lähinnä säälittää tuollainen, kun luullaan olevansa jotenkin niin mahtavan vapautuneita ja tehdään just niin kuin halutaan. :LOL: :LOL:

samakokemus
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mun mielestä lasten ei tule joutua katselemaan uimarannalla toisten panemista, piste. Olkoonkin tiukkapipomaista, mut näin on. Ja imperial, sulla on perus tommonen...miesnäkökulma tähän asiaan (=jos asia liittyy pill..niin aivan sama missä sitä tulee ja kuka on katsomassa).
Tää osuu naulan kantaan!! :flower:

vieras
Ja tässä ketjussa sen huomaa että viis laeista kunhan ihmisillä on hauskaa.
Jos laki sanoo jotain niin se on tarkoitettu noudatettavaksi.
Miten te jotka sallitte tuon, kasvatatte omat lapsenne??
Kysyn vaan

hih
Alkuperäinen kirjoittaja IlkoseAlasti:
Mistäs sitä kukaan tietää mitä siellä puskassa tapahtui jos ap ei sinne mennyt katsomaan..
Poika esin voi lotrata aurinkorasvaa tytön selkään(kuuluu litinää,lötinää)hieroa tytön kipeitä niskoja joista tyttö voihkii...ei aina pidä ajatella kaksimielisesti :whistle: ;)
:D

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onneksi mun mies ei oo niin tyhmä kuin Imperial. :eek:

Toi kommentti kertoo kyl susta jo kaiken oleellisen.
Ei kun se kertoo sen, että sirkan mielestä sä olet tyhmä. Mikä taas kertoo sen, että sirkka on ainakin tässä asiassa fiksu B)
Mun mielestä sirkka on aina tyhmä... plääh... mä en enään leiki.... :D :D
Mun mielestä sä olet kyllä ihan idiootti

Kiitos. Mäkin sua. :hug: :heart:
no joko se ruoska pitää hakea? :whistle:
Juuh. Mä olisin voinut lainaa meidän omaa, mut se nääs jo aika huonos kunnos ;)
ois uus kaapissa... vielä neitsytkin... :whistle: ;)

Yäk. :eek:
Mä oisin vissiin menny ihan vahingossa ohi siitä ja heittäny hiekkaa päälle tms.. :whistle:
Toi on jotenkin niin käsittämätöntä..Miksei voi kotonansa puuhata tai edes rannan pukukopissa tai josain vessasa.. :/
Hei en oo muuten itekään koskaan puuhannu ulkosalla..Just ton takia että aina on joku kuulemassa tai näkemässä.Jollei muut niin metsän elukat.

mie ite
Alkuperäinen kirjoittaja samakokemus:
Mun mielestä lasten ei tule joutua katselemaan uimarannalla toisten panemista, piste. Olkoonkin tiukkapipomaista, mut näin on. Ja imperial, sulla on perus tommonen...miesnäkökulma tähän asiaan (=jos asia liittyy pill..niin aivan sama missä sitä tulee ja kuka on katsomassa).
Tää osuu naulan kantaan!! :flower:
just näin

Jep Kyllä sirkka on nyt oikeessa tässä asiassa yleinen ranta ei oo mikään seksi paikka, lapsille ja aikuisillekkin rauha rannalla ei tarvi toisten touhua kuunnella |O Mekin oltiin pojan sillon 4v kans uimahallis niin yks nuoripari meinas alkaa touhuun siinä vieres kun istuttiin porealtaas pojan kans siis se tyttö kiipes suoraan pojan syliin ja alko jumputtaan kyl tämä mamma karju pää punasena niin et halli raikas ja ulos heidät heitettiin. Jotain käytöstapoja pitää olla kun lapsia läsnä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:
Jep Kyllä sirkka on nyt oikeessa tässä asiassa yleinen ranta ei oo mikään seksi paikka, lapsille ja aikuisillekkin rauha rannalla ei tarvi toisten touhua kuunnella |O Mekin oltiin pojan sillon 4v kans uimahallis niin yks nuoripari meinas alkaa touhuun siinä vieres kun istuttiin porealtaas pojan kans siis se tyttö kiipes suoraan pojan syliin ja alko jumputtaan kyl tämä mamma karju pää punasena niin et halli raikas ja ulos heidät heitettiin. Jotain käytöstapoja pitää olla kun lapsia läsnä :kieh:
Tapu tapu , olitpas topakka nainen :D

vieras
Uskomatonta :O touhua!

mmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Minusta hän teki ihan oikein. Uimahallit, uimarannat yms. eivät ole julkisia naimapaikkoja. Lasten EI TARVITSE SELLAISTA NÄHDÄ/KUULLA. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Minusta hän teki ihan oikein. Uimahallit, uimarannat yms. eivät ole julkisia naimapaikkoja. Lasten EI TARVITSE SELLAISTA NÄHDÄ/KUULLA. Piste.
Ei lastenkaan mutta en mäkään haluaisi siinä vierellä olla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
musta tuo on lähinnä huvittavaa :D
Jaa. Harva varmaan pitäis huvittavana ajatuksena kun oma muksu köyrii rannalla, yleisön läsnäollessa. Huvittavaa olisi varmaan myös itse osua paikalle seuraamaan aktia.

Huvinsa kullakin.

Yhteistyössä