Hässintää yleisellä uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä on:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuten sanoin jo aikaisemmin että on laissa kielletty.
"Yleisesti voidaan sanoa siveettömäksi käytökseksi sellaista joka keskivertokansalaisen mukaan herättää pahennusta. "
jos jotkut nussii puskassa poissa näkyvistä ei se keskivertokansalaisessa aiheuta pahennusta, tiukkapipoissa pelkästään.. :kieh: :kieh:
Noh, ainakin minä olen kuullut että täällä Oulussa on tiukkapipoisia (?) poliiseja, kun puskaseksistä puistossa on lehden mukaan sakkoja rapsahtanu;).
no, jotkin asiat kiellettyjä, toiset ei..
eläimiinsekaantuminen ei ole kiellettyä jos ei vahingoita eläintä..
aiheuttaisiko se pahennusta kun naapurin eki vetelisi lehmää?
mutta, ei rangaistavaa..
:LOL:

kannanottaja
"Yleisesti voidaan sanoa siveettömäksi käytökseksi sellaista joka keskivertokansalaisen mukaan herättää pahennusta. "
jos jotkut nussii puskassa poissa näkyvistä ei se keskivertokansalaisessa aiheuta pahennusta, tiukkapipoissa pelkästään.. :kieh: :kieh:
Noh, ainakin minä olen kuullut että täällä Oulussa on tiukkapipoisia (?) poliiseja, kun puskaseksistä puistossa on lehden mukaan sakkoja rapsahtanu;).
Kun kaupassa tuo materiaali on K-18 nii pitäskö sitten julkisella paikalla sallia vapaasti? Jos löysäpipot on sitä mieltä et keskivertokansalaista ei haittaa niin ruvetkoot ajamaan K-18 panemispuistojen perustamista. Niin kauan kun julkisessa paikassa ei ole valvontaa niin K-18 käyttäytyminen on kiellettyä. Imperial ja Kapteenihan voi ilmottautua panopuistonvartijoiksi..

mä en tiedä mitä joku lapsi on kuullut tai ollut kuulematta mut muistan aikonaan kun ex kertoi miten oli pelännyt kun kuuli niitä ääniä.. ei tietenkään lapsi osannut yhdistää sitä seksiin vaan luuli että äitiä satutetaan.

Lunatic
käteenvetoa taitaa miehesikin harrastaa?
jos sekin vaikka haluaisi muutakin kun peitonalla 10 uutisten jälkeen..
Joo, mun miehen nimi on Jorma ja sen harrastuksiin kuuluu runkkailu yleisillä uimarannoilla ja tienvarsipuskissa.
Kommentit ovat olleet hyvin kannustavia yhteisön taholta, ja mieheni onkin päättänyt jatkaa hyvää harrastustaan pitkälti eläkeikään asti.. Jos paikallinen rautakauppa jatkaa sponsorointia kuten on luvannut.

salla
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Joo, mun miehen nimi on Jorma ja sen harrastuksiin kuuluu runkkailu yleisillä uimarannoilla ja tienvarsipuskissa.
Kommentit ovat olleet hyvin kannustavia yhteisön taholta, ja mieheni on päättänytkin jatkaa hyvää harrastustaan pitkälti eläkeikään asti, jos paikallinen rautakauppa jatkaa sponsorointia kuten on luvannut.
Ja sä oot sitten Lunatic mielestäsi sitten jotenkin kypsempi kun lähdet tällaiseen mukaan ?

Kyllä on
no, jotkin asiat kiellettyjä, toiset ei..
eläimiinsekaantuminen ei ole kiellettyä jos ei vahingoita eläintä..
aiheuttaisiko se pahennusta kun naapurin eki vetelisi lehmää?
mutta, ei rangaistavaa..
Nyt mä kyl tipahdin, miten tuo liitty asiaan?

kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Kommentit ovat olleet hyvin kannustavia yhteisön taholta, ja mieheni on päättänytkin jatkaa hyvää harrastustaan pitkälti eläkeikään asti, jos paikallinen rautakauppa jatkaa sponsorointia kuten on luvannut.
Ja sä oot sitten Lunatic mielestäsi sitten jotenkin kypsempi kun lähdet tällaiseen mukaan ?
No johan se Kapteeni sano vanteen kiristävän Lunaticilla, miten loputtomiin ois mielekästä jatkaa, Salla?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Kun kaupassa tuo materiaali on K-18 nii pitäskö sitten julkisella paikalla sallia vapaasti? Jos löysäpipot on sitä mieltä et keskivertokansalaista ei haittaa niin ruvetkoot ajamaan K-18 panemispuistojen perustamista. Niin kauan kun julkisessa paikassa ei ole valvontaa niin K-18 käyttäytyminen on kiellettyä. Imperial ja Kapteenihan voi ilmottautua panopuistonvartijoiksi..
Kannatetaan.

En ole sillälailla tiukkis, että kauheasti haittaisi jos itse kuulisin tai näkisin tollasia touhuja, mutta siinä olen kyllä ehdoton, että sellaisessa paikassa missä on lapsia, ei pidä tollasta harrastaa. Ihan eri asia olisi touhuta iltamyöhään siellä pusikossa kun keskellä päivää, jolloin perheet on rannalla. Se on ihan totta, että lapsi pelkää sellaista, kun ei ymmärrä mistä on kyse. Sama kun näkevät kovassa humalassa olevia, se käytös pelottaa ja hämmentää.

Ei se ole tiukkapipoista jos lapsia tällaisilta asioilta suojellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
En nyt tosiaankaan tarkottanut, että menisin itse puskaan panemaan vaan, etten siitä noin kamalasti jaksaisi vaahdota! Lähinnä "hymähtäisin" koko jutulle! Rauhottukaas nyt vähän! Ja kyllä ikää on hurjat 29... :wave:
Tossa iässä pitäis jo tietää että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä.
Vaikka itse soisit kaikkien levittelevän revaa ja kasseja edessäsi, ei muiden tarvitse siitä tykätä..eikä sitä hyväksyä.
Ja ihan säännötkin on tehty niitä varten, joilla ei ole luontaisia sopivaisuuskäsityksiä päässään.
Menikös multa nyt jotain ohi? Oliko tässä sittenkin kyse itsensäpaljastajasta? Eikös ne teinit olleet puskassa? Siitä pitäisi pystyä aikuisen ihmisen pääsemään yli ilman kiihkoilua! Ja tuo sun teksti ikävä kyllä on aika vastenmielistä luettavaa... :(

Kommentit ovat olleet hyvin kannustavia yhteisön taholta, ja mieheni onkin päättänyt jatkaa hyvää harrastustaan pitkälti eläkeikään asti.. Jos paikallinen rautakauppa jatkaa sponsorointia kuten on luvannut.
Tää oli hauska ! :LOL:

Voin kuvitella, paikallinen rautakaupa: Kankiveikon Rauta...

salla
No johan se Kapteeni sano vanteen kiristävän Lunaticilla, miten loputtomiin ois mielekästä jatkaa, Salla?
no jos vaikka lopettaisivat nyt...en tajua yleisestikään että ruvetaan ampumaan yksilötasolla ketään alas. Asiat ei kuitenkaan ole sen arvoisia.

kannanottaja
no jos vaikka lopettaisivat nyt...en tajua yleisestikään että ruvetaan ampumaan yksilötasolla ketään alas. Asiat ei kuitenkaan ole sen arvoisia.
Tuo on tottakin, jospa jää tähän..

"Totta tuokin, jospa jää tähän", mutta sen verran vielä, että haluan sanoa, että itse asiasta olen hyvinkin Lunaticin kannalla. Koko ketjua lukematta, mutta noin yleensä juuri Lunaticin osoittaman suhteellisuudentajun vuoksi. Esimerkkinä mm. "On eroa puskalla ja puskalla" (vai miten se meni.)

Yhteistyössä