Hässintää yleisellä uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Luin juuri järjestyslain läpi enkä löytänyt siitä hässimisen kieltävää kohtaa. Ainoastaan maksullisen seksi ostaminen ja myyminen on kiellettyä. Mutta vaikkei teinien puskapelehtiminen olisikaan rangaistava teko, jotain käytöstapoja voi sentään odottaa teineiltäkin. Pusikoissa boi pyöriskellä vaikka öiseen aikaan tai mennä niin kauas ryteikköön, ettei ole muita ihmisiä lähimaillakaan.
seksin harrastaminen yleisellä paikalla lasketaan minun tietääkseni itsensä paljastamiseksi.
Ja ylinopeudestakin saa sakot. Löysätkää nyt vähän sitä pipoanne...
minä vaan komentoin sitä jos järjestyslaista ei löydy seksistä yleisellä paikalla mitään. mun puolesta sä voi naida missä huvittaa.

Keijumetsän Lilja
Tuosta tuli muuten mieleen eräs juttu, jonka mieheni kertoi minulle joskus pari vuotta sitten. Hän oli lukenut sen jostain tai sitten kaveri oli kertonut, en muista nyt kummin päin se oli. Ei omakohtainen kokemus kuitenkaan.

Kuitenkin.

Mies kertoi, että kerran kun eräät pojat oli armeijassa leikkimässä maastoutumisleikkejä niin yhtäkkiä sinne tupsahti nuoripari ja eikös ne levitä viltin sinne keskelle korpea ja ryhdy hommiin. Pojat aikansa kattoi touhua piiloistaan, kunnes eräs heistä alkoi taputtamaan. Aika äkkiä liukeni tuo nuoripari paikalta pois, varsinkin neitosen naama punaisena hehkuen.

:whistle:

Keijumetsän Lilja
Mutta vakavasti puhuen, jos samantapaista sattuis omalle kohdalle, niin kyllä me vietäisiin lapsi/lapset sivummalle ja ehkä hihkaistais, että voi sitä volyymiä pienemmälläkin pitää. Ei kuitenkaan sen enempää, ei olis sen arvoista ruveta meuhkaamaan alastomien ihmisten kanssa.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja samakokemus:
Omalle kohdalle osunut kerran leirintäalueen rannalla saksalaispariskunta, joka ilkialastomana hässi siinä rantakalliolla. Nainen kontillaan ja mies pistää takaapäin menemään. Ja tuo kallio oli tyyliin 10m päässä siitä hiekkarannasta, joka täynnä lapsiperheitä....oli semmoset paraatinäkymät, ettei tosikaan. Ja kuvitelkaapas sen leirintäalueen työntekijän (vaivautunut, punasteleva nuori nainen) fiiliksiä, kun meni englanniksi niitä hätistelemään pois sieltä. Mies kyllä karjahteli ennen tuon työntekijän paikalle ehtimistä siihen malliin, että ainakin hänen osaltaan homma oli ns. hanskassa...

Vaikka seksi luonnollinen asia onkin, niin kyllähän sitä yläpäätäänkin voisi jonkun verran käyttää tuota paikkaa "valitessa"....
:LOL: :LOL:
alko naurattamaan.. itse en missäännimessä hyväksy seksiä yleisillä paikoilla.
Järjetöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
musta tuo on lähinnä huvittavaa :D
Jaa. Harva varmaan pitäis huvittavana ajatuksena kun oma muksu köyrii rannalla, yleisön läsnäollessa. Huvittavaa olisi varmaan myös itse osua paikalle seuraamaan aktia.

Huvinsa kullakin.
no voi p.erse, justhan mä hokasin ettei tossa tilanteessa tosiaan ois voinu esimerkiksi huomauttaa pariskunnalle asiasta, paljon tehokkaampaa tulla itkee nettiin asiasta.. jos ei halua että lapset kuulee tommosta(niinku ei varmaan kukaan halua) niin voi joko huomauttaa asiasta tai poistua paikalta niin välttyy itkuilta ja hampaiden kiristelyltä..

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
mä mietin asiaa sit kun kohdalle sattuu. En jaksaisi murehtia etukäteen, mut luultavasti kertoisin, että siellä on mehiläinen kukan kimpussa jne. Ja ehkä ottaisin ääneen hiukan etäisyyttä
Onpas isoja mehiläisiä ja kukkia kun oikein läiske ja voihke kuuluis rannalle asti. :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
mä mietin asiaa sit kun kohdalle sattuu. En jaksaisi murehtia etukäteen, mut luultavasti kertoisin, että siellä on mehiläinen kukan kimpussa jne. Ja ehkä ottaisin ääneen hiukan etäisyyttä
Onpas isoja mehiläisiä ja kukkia kun oikein läiske ja voihke kuuluis rannalle asti. :eek:
:D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Kyllä se verran pitää ihmisten seksinhimoissaan ittensä hillitä, että ei tuollaisissa paikoissa nussimaan ruveta. Todella idioottimaista käytöstä. Mua ei ainakaan kiinnosta kuulla toisten nussimisääniä.

Lähinnä säälittää tuollainen, kun luullaan olevansa jotenkin niin mahtavan vapautuneita ja tehdään just niin kuin halutaan. :LOL: :LOL:
Peesi. :kieh:

:D
Niin i. Ajatella mitä kaikkee Tsernobyli sai aikaan :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tyhmää käytöstä. Noloa ja järjenköyhää.
Niin just.
Kyllä ihmisellä (jopa teinillä ) pitäs senverran olla järjenvaloa jäljellä, että tietää mikä on sopivaa mikä ei. Varsinkin seksin suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Mää en kyllä sitä ymmärrä, että miten pienet lapset voi äänten perusteella tajuta, mitä puskassa tapahtuu, kun siellä joku hässii. Mulla ainaskan ei ollut mitään käsitystä asiasta ennen yläasteikää :saint:
Niinpä...
Lapset ei varmaan edes kiinnittäneet huomiota koko asiaan.

Rukoilijasirkka
Tyhmää käytöstä. Noloa ja järjenköyhää.
Niin just.
Kyllä ihmisellä (jopa teinillä ) pitäs senverran olla järjenvaloa jäljellä, että tietää mikä on sopivaa mikä ei. Varsinkin seksin suhteen.
Niin ja jos ei ole mitään säätöä, niin muiden ihmisetn kuulluu menna sanomaan ja kertomaan, minkälainen käytös on sopivaa ja mikä ei.

Lunatic
Niin ja jos ei ole mitään säätöä, niin muiden ihmisetn kuulluu menna sanomaan ja kertomaan, minkälainen käytös on sopivaa ja mikä ei.
Niin just, olisi joku aikuinen siel rannalla voinut mennä sanomaan niille.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Niinpä...
Jaa, eli ei aikuisista niin väliä? :headwall:
Tää on jännä ajatus, että aikuisia ei haittaa, vaan suunnilleen, että kaikki haluaisivat nähdä. En mä ainakaan halua, en mä halua nähdä mitään tommosia yksityisjuttuja. :$

Lunatic
Tää on jännä ajatus, että aikuisia ei haittaa, vaan suunnilleen, että kaikki haluaisivat nähdä. En mä ainakaan halua, en mä halua nähdä mitään tommosia yksityisjuttuja. :$
Pysykööt julkihässijät poissa minunkin tieltä. :x

Niinpä...
Jaa, eli ei aikuisista niin väliä? :headwall:
Sanoinko mä niin? En.
Mutta turha kitistä, että lapsiraasut joutui kuuntelemaan sitä ja saivat traumoja tai jotain, kun ne tuskin edes kiinnittivät huomiota niihin ääniin. Ei lapset tiedä mitä "aah ooh uuh oi voi mä tuun!" tarkoittaa.

Mun mielestä yleisellä paikalla nussiminen on typerää näin yleisesti ottaen, seksi luonnon helmassa taas on tosi jees, kunhan pitää huolen siitä ettei kukaan joudu sitä vastoin tahtoaan todistamaan.

Lunatic
Sanoinko mä niin? En.
Mutta turha kitistä, että lapsiraasut joutui kuuntelemaan sitä ja saivat traumoja tai jotain, kun ne tuskin edes kiinnittivät huomiota niihin ääniin. Ei lapset tiedä mitä "aah ooh uuh oi voi mä tuun!" tarkoittaa.

Mun mielestä yleisellä paikalla nussiminen on typerää näin yleisesti ottaen, seksi luonnon helmassa taas on tosi jees, kunhan pitää huolen siitä ettei kukaan joudu sitä vastoin tahtoaan todistamaan.

Olenko sitten kitissy. Ei sellasta tartte kenenkään kuunnella.
Samoilla linjoillahan tässä sitten ollaan.
Kyllä niitä puskia löytyisi nushittaviksi missä ei yleisöä olis.

kannanottaja
"Nii-in mammat, kyllä teidän lapsosista kasvaa vaan niin perverssejä tiukan moraalin kasvatteja kun eivät saa julkinaintia nähdä taaperoiästä alkaen. Ja että äidit itse ei muka halua nähdä - no heidän itsensähän pitäisi olla siellä puskassa näyttämässä esimerkkiä vapaan erotiikan harjoittamisesta... " Siis kyllä on prkl menny maailma mallilleen jos ei saa enää valita haluaako julkisella paikalla olla rauhassa vieraitten naimiselta! Ja kyllä sieltä uudesta järjestyslaista varmasti pystyy tulkitsemaan että paneminen on julkisella paikalla kielletty.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Jospa ne vaan keräs siellä marjoja, ja ne oli tiukasti puskassa kiinni ja siksi kuului sellainen ähellys? Ei kaikkeen välttämättä liity seksi, ihan vaan marjanpoimijoita kenties oli...
Uimarannalla kasvaa marjapuskia, jep jep. Muuten, kuljetko sinä rannalla muna kovana? :D
Tottakai kuljen jos kypsiä marjoja nään, ettekö te muut muka kiihotu niistä?
Voi ei! :LOL: Ja tää ketju on muutenkin aika koominen! :D :headwall:

Yhteistyössä