hääpettymys ja nyt ei oo enää mitään innostusta :(

  • Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti
hivenenhullu
siis haluan naimisiin ja se on pääasia.. mutta ne juhlat...

alunperin oli suunnitteilla kunnon juhlat, aloin etsimään tilaa ja suunnittelemaan, mies oli mukana jutussa.. budjetti oli tiukka mutta realistinen, kunnes tuli muutamia yllättäviä rahareikiä jotka torpedoivat ne suunnitelmat.. olin pettynyt mutta ajattelin että ok, pidetään sitten vain pienimuotoisemmat juhlat, meillä kotona illallinen 20 hengelle ja tämä sopi miehelle.. mutta nyt sitten homma meni persiilleen ja mies on nyt sitä mieltä että kahvikutsut riittää.. ja mä olen tavattoman pettynyt :(
ei mua huvita järjestää enää mitään.. hääpukukin on turhaan ostettu :(

miten mä nyt pääsen tästä pettymyksestä yli ja saan jonkinlaisen innostuksen järjestää ne kahvit..

ja joo, ehdin jo täällä hääsuunnitelmista kertoa ja nolottaa nyt kyllä sekin :(
 
vieras
Pitäkää häät myöhemmin jos välttämättä kunnon juhlat haluat? Niin me tehtiin, odotettiin koska haluttiin myös juhlat. Tuliko teille yllättäviä rahareikiä häiden suhteen?

 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis täh? :eek:
Siirtäkää niitä häitä, eikai se nyt niin vaikeeta voi olla?
ei niitä häitä oo mitään järkeä siirtää.. siis kun tärkeintä on se naimisiinmeno ei ne juhlat.. itseasiassa aiaksitettiin niitä nyt sitten...
 
hei
Älä suostu tuohon, kadut lopun ikääsi. :)

Ne on sunkin häät, ei vain miehen. Odottakaa hetki ja säästäkää rahaa, kunnes on varaa pitää semmoset juhlat, mihin molemmat on tyytyväisiä.
 
IhanaValo
:( Höh..Saako kysyä millaiset asiat pilas suunnitelmat? Eikö mitään vois yksinkertaistaa tms. että saisitte isommat juhlat kuin kahvittelut? Löysitkö sen tilan, taisit kysellä täälläkin?
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäkää häät myöhemmin jos välttämättä kunnon juhlat haluat? Niin me tehtiin, odotettiin koska haluttiin myös juhlat. Tuliko teille yllättäviä rahareikiä häiden suhteen?
ei häiden suhteen mutta ne rahat mitä oltais voitu häihin käyttää meni pakollisiin muihin juttuihin..
mies lohdutteli että voidaan pitää hienot juhlat sitten myöhemmin, vaikka juhlistetaan 1 hääpäivää tai jotain ja voidaanhan me.. ongelma on vain siinä että juuri nyt se ei lohduta :(
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Älä suostu tuohon, kadut lopun ikääsi. :)

Ne on sunkin häät, ei vain miehen. Odottakaa hetki ja säästäkää rahaa, kunnes on varaa pitää semmoset juhlat, mihin molemmat on tyytyväisiä.
siis kun en mäkään halua niitä lykätä, kun en näe mitään järkeä lykätä naimisiin menoa vuodella vain rahan takia.. eikä mieskään..
olisin voinut vielä tyytyä siihen illallis juttuun mutta nyt mies on kahvituksen kannalla enkä viitsi nyt sitten riitaa siitä kehittää
 
ehdotus
Meillä oli pienet, alle 20 hengen juhlat, mutta halusin kuitenkin tälläytyä ihan viimeisen päälle, joten oli puku ja kampaaja sekä meikkaaja myös. Ammattilaiskuvaaja oli myös (sukulainen), joten saatiin ihania kuvia, joita olen sitten katsellut kymmeniä kertoja. Meille myös naimisiinmeno oli tietty se ihan ykkösjuttu ja oli kiva, kun oli tietty pienet ruokajuhlat perheiden kanssa, mutta niistä kuvista en halunnut tinkiä, koska ne on sellainen konkreettinen muisto. Sanoit, että pukukin on jo, niin mites jos menisitte otattamaan kunnon hääkuvat ihan erikseen vaikka ja sitten pitäisitte ne pienet kahvijuhlat, joko niissä juhlatamineissa tai sitten vähän arkisemmissa. Toivottavasti osasin selittää asian edes jotenkin selvästi :)
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:( Höh..Saako kysyä millaiset asiat pilas suunnitelmat? Eikö mitään vois yksinkertaistaa tms. että saisitte isommat juhlat kuin kahvittelut? Löysitkö sen tilan, taisit kysellä täälläkin?
tuli useita isompia laskuja, sakot.. ei löytynyt sellaista tilaa mikä olisi ollut kohtuu hintainen ja siitä syystä sitten todettiin että ei ole järkevää lähteä niitä järjestämään..

ja siis vaikak alunperin mulle olis käynyt ihan vain maistraatissa käynti kahdestaan niin kun ehdin noista suunnitelmista innostua niin nyt se pelkkään maistraattiin tyytyminen tuottaa ongelmia...

ja siis tiedän että ei ole järkeä ottaa lainaa taikka luottokorteilla häitä rahoittaa, ja siksi en ole edes sellaista miehelle ehdottanut enkä itse sitä tosisaan edes harkinnut, tiedän että pettymyksiä tulee ja ne on kestettävä mutta nyt on vähän hankalaa.. tiedän että tämä pettymys menee ohi jos nyt vain yritän innostau kahvikutsujen järjestämisestä.. mutta juuri nyt ei vaan ole mitään motivaatiota :(
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mutta jos ostitte jo puvunkin, niin on se aika tuhlausta, jos ette häitä pidä!
niin on, mutta mä tuntisin itseni idiootiksi jos menisin maistraattiin se päällä aamulla jas itten kotona olisin siinä kahvikutsujen ajan.. eli en näe mitään järkeä siinä et laittasiin sen päälleni.. ja vituttaa kun siitä kuitenkin olen jo maksanut ja sen niin kovasti päälleni halusin
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mutta jos ostitte jo puvunkin, niin on se aika tuhlausta, jos ette häitä pidä!
niin on, mutta mä tuntisin itseni idiootiksi jos menisin maistraattiin se päällä aamulla jas itten kotona olisin siinä kahvikutsujen ajan.. eli en näe mitään järkeä siinä et laittasiin sen päälleni.. ja vituttaa kun siitä kuitenkin olen jo maksanut ja sen niin kovasti päälleni halusin
Laita se jokatapauksessa! Pyytäkää vieraita pukeutumaan vimpan päälle. Voisiko tuomari tulla vihkimään teidät kotiin?
 
ole vaan onnellinen
kun miehes edes haluaa naimisiin kanssasi. Ei kai se tapa miten, ole olennaista. me ollaan seurusteltu kohta 20 vuotta, ja mies aina loppuviimeksi tyrmää hääsuunnitelmat. nyt taita olla voimani loppu ja låhden etsimään uutta kumppania :(
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko teillä oli hääbudjetti jos ne rahat kerran hetkessä meni? :/
pieni se oli alunperinkin.. ja siis eihän ne kaikki rahat mennyt, mutats en evrran että sillä sumamlal mikä olisi mahdollisuus sijoittaa ei sellasiia häitä saa kun haluamme.. me ollaan lähdössä viikon lomamatkalle joten mieluummin sitten siellä tehdään mitä halutaan kuin pihistellään jotta saatasiiin häihin se puuttuva summa.. (ja siis matka on maksettu ja meilel ilmainen että ei kannata perua sitä) siksi myös aiaksitettiin noita häitä, mieluummin ennen matkaa ja matka on vähän niinkuin häämatka sitten :)

täytyy miettiä sitä puku asiaa vielä.. se vaan tarkottais sit'ä et miehelle pitäis vuokrata shaketti ja tuntuis todelal tyhmältä maksaa sitä 130? siitä kotona kahvittelua varten.. vaikak hääkuvista tulisi silloin kyllä mieleiset..
 
elämän kevät
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko teillä oli hääbudjetti jos ne rahat kerran hetkessä meni? :/
pieni se oli alunperinkin.. ja siis eihän ne kaikki rahat mennyt, mutats en evrran että sillä sumamlal mikä olisi mahdollisuus sijoittaa ei sellasiia häitä saa kun haluamme.. me ollaan lähdössä viikon lomamatkalle joten mieluummin sitten siellä tehdään mitä halutaan kuin pihistellään jotta saatasiiin häihin se puuttuva summa.. (ja siis matka on maksettu ja meilel ilmainen että ei kannata perua sitä) siksi myös aiaksitettiin noita häitä, mieluummin ennen matkaa ja matka on vähän niinkuin häämatka sitten :)

täytyy miettiä sitä puku asiaa vielä.. se vaan tarkottais sit'ä et miehelle pitäis vuokrata shaketti ja tuntuis todelal tyhmältä maksaa sitä 130? siitä kotona kahvittelua varten.. vaikak hääkuvista tulisi silloin kyllä mieleiset..
Oukkei no pistäkää sit rahat lomamatkaan äläkä ruikuta :) Ja älä kirjoittele kännissä, vaikea saada selvää...

 
JONSERED Karhunkantaja
Voihan sitä pukua käyttää vaikka vihittäisiin loskaläjässä takapihalla talonmiehen todistaessa. :D

Jos kerran naimisiin on hinku, kai lopputulos on tärkein?
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja elämän kevät:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko teillä oli hääbudjetti jos ne rahat kerran hetkessä meni? :/
pieni se oli alunperinkin.. ja siis eihän ne kaikki rahat mennyt, mutats en evrran että sillä sumamlal mikä olisi mahdollisuus sijoittaa ei sellasiia häitä saa kun haluamme.. me ollaan lähdössä viikon lomamatkalle joten mieluummin sitten siellä tehdään mitä halutaan kuin pihistellään jotta saatasiiin häihin se puuttuva summa.. (ja siis matka on maksettu ja meilel ilmainen että ei kannata perua sitä) siksi myös aiaksitettiin noita häitä, mieluummin ennen matkaa ja matka on vähän niinkuin häämatka sitten :)

täytyy miettiä sitä puku asiaa vielä.. se vaan tarkottais sit'ä et miehelle pitäis vuokrata shaketti ja tuntuis todelal tyhmältä maksaa sitä 130? siitä kotona kahvittelua varten.. vaikak hääkuvista tulisi silloin kyllä mieleiset..
Oukkei no pistäkää sit rahat lomamatkaan äläkä ruikuta :) Ja älä kirjoittele kännissä, vaikea saada selvää...
en ole kännissä mutta en ole kovinkaan hyvä kirjoittamaan nopeasti koneella.. pahoittelut kirjoitus virheistä..
ja en ruikuta vaan puran pettymystä josta tiedän että mun pitää yli päästä.. olenhan sentään aikuinen aj järkevä ihminen joka tiedostaa elämän realiteetit.. mä nyt vaan en osaa sitä olkien kohauttamista ja eteenpäin jatkamista ihan niin hyvin kuin jotkut toiset..
 

Yhteistyössä