häämenu, pääruokana keitto. Mitä mieltä olette?

  • Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä oli maailman paras lohikeitto ja itsetehdyt leivät lisukkeineen. :)Jälkiruoka tietenkin. Mun mielestä keitto käy siis hyvin mutta sen täytyy olla kanssa hyvää!
 
vieras
No morsiuspari itse tietenkin päättää ruokalistastaan, mutta vieraana olisin ehkä hieman pettynyt keittoon.
Ruokahan ei tietenkään siinä päivässä tärkeintä ole, mutta silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei varmaan olen yhtään halvempi kuin joku oikea ruoka vai miksi pitäisi olla keittoa pääruokana? Sotkee kaikki paikat...
Meillä oli hirvisoppaa "pääruokana" eikä ollu missään sotkua...Ei se soppa sen enempää sotke kun ne lautasella pyörivät perunatkaa...


Yleisajatus tuntuu olevan ettei keitto ole tarpeeks "hienoa" häihin, minusta se on jokaisen oma asia, hyvin ainakin meillä teki kauppansa ja kaikki lähti maha täynnä häistä ja kehuivat vielä..
 
ootko kalan ystävä?
Entäs lohikeitto? Rantakala (lohesta) ja ruisleipää? Milloin häät? Kesällä jos on niin tuo rantakala ois musta ihan jees. Talvella kyllä joku kermainen keitto niinkus ehdottelitkin.
 
ap
meillä on hyvin pienen budjetin häät. enemmän panostetaan sitten juomatarjoiluun kun suurinosa vieraista on meidän kavereita ja tiedetään että heille olut/siideri maistuu :) ollaan kumpikin kalalle allergisia joten ei sen vuoksi haluta kalakeittoa tarjottavaksi häissämme.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Nämä ovat niin makuasioita.

Meillä kermainen kanakeitto on arkiruuista arkisin. Sen sijaan porokeitto tai hyvä lohikeitto katkarapukermalla tms. kuullostaisi minusta juhlakeitolta.
Kala-allergikoille on vaan kauhistus tuo ehdotus...
vaikka varmasti olis hyvää jos sitä pystyis syömään
 
Millakas
Mä tykkäisin, olisi hieman vaihtelua. :) Ei tietenkään ole niin juhlava ruoka kuin esim. joku pihvi, mutta tarjotaanhan joissain häissä lihapullia, perunamuusia ja tortillojakin lihapateiden sijaan, miksei sitten keittoakin voisi.
 

Yhteistyössä