Meillä on ollut Haberkornit käytössä nyt 1,5 kk, ja suhteellisen tyytyväisiä ollaan. Kyllähän sen huomaa, että kyse ei ole kalliista merkkivaunuista, mutta ihan hyvin pärjätään niillä, kun tarkoituskin oli hankkia vaunut vain yhdelle lapselle. Vaunujen muoviosat tuntuvat hiukan vempuloilta, mutta eivät ainakaan tähän mennessä ole hajonneet. Vaunut ovat mielestäni aika hyvät ja kevyet työntää, kiitos suurten renkaiden. Ja mitä olen verrannut esim. Gessleineihin, Haberkornit ovat paljon korkeammat, joten ei tarvitse kumarrella niin paljon. Heittämällä kääntyvä aisa ja sen korkeudensäätö ovat käteviä. Kasaantaittaminen on helppoa. Renkaat helppo irrottaa. Kankaisiin en edes ole kiinnittänyt huomiota: en itse ainakaan osaa kaivata korkeampilaatuista kangasta, kun tuollaisellakin tulee loistavasti toimeen. Kantokoppa on tosiaan melkoisen pieni: se on selkeä miinus. Tosin en tiedä, kuinka paljon suurempi se sitten muissa vaunuissa on...
Olen kuullut ABC-vaunuista niin paljon huonoa (ja toisaalta taas Haberkorneista ennen tätä positiivista palautetta), että niitä en itse harkinnutkaan. Carenat taas mielestäni näyttävät sellaisilta vankkureilta, että päädyin Haberkorneihin. Varmaankin rahalla saisi paremmat ja hienommat vaunut, mutta jos budjetti on pieni, mielestäni Haberkornit ajavat asiansa. Enkä usko, että esim. 700 e:n merkkivaunut ovat suhteessa Haberkornien hintaan niiiiiin paljon paremmat. Maanantaikappaleita kun mahtuu sekä halpoihin että kalliisiin vaunuihin...