Iltaa! :wave:
Viime viikko oli siis miehellä kesälomaa ja olimme reissussa koko viikon.
Alennusmyynneissä tuli kierrettyä ja viimeisiä puuttuvia tavaroita osteltua. (no meiltähän nyt tosiaan puuttui vaikka mitä ja edelleen pikkuroinat on kaupan hyllyllä!)
Mutta nyt on hoitopöytä ja kylppärissä jalustallinen amme/hoitopöytä-yhdistelmä elikäs ne suurimmat jutut mitä puuttui. Voitte uskoa että taas on hieman stressittömämpi olo!
Juu eihän se vauvan/lapsen kasvatus mitään välineurheilua ole, tosi vähällä selviää kun haluaa mutta ei kaikki halua! =)
Mä en tiedä jääkö tämä meidän viimeiseksi vaaviksi ja senkin takia olen halunnut hankkia paljon esim uusia vaatteita tulokkaalle vaikka esikoiseltakin on hyvät varastot. Kaikkea muutakin krääsää on ostettuna ja ihasteltuna ja se kuuluu minun vauvan odotukseen ja -hoitoon =)
Ansiksella on ollut kurjia hetkiä miehensä kanssa, onneksi ootte pystyneet asioista puhumaan! :hug: Ja tosiaan, toi että haluaa erota ja sit ei haluakkaan on ihan vihonviimeistä hommaa, ei se avioliitto ole liitto vain paperilla vaan kyllä naimisiin mennessä on ymmärrettävä mihin sitoutuu ja ettei tuollasia voi puhella kun tuntuu pahalta ja sit kun on parempi olo niin mielikin muuttuu. Sellasesta empimisestä kärsii luottamus tosi paljon jos ei voi olla varma että toinen kestää mukana.
Voimia toivotan sun tilanteeseen, hienoa kuitenkin että mies haluaa olla osa teidän vauvan elämää, varmasti kaikki järjestyy!
Jessi Toivotaan että tytsy pysyy rauhallisena pakkauksena, eikös se temperamentti rupee pariviikkosena todenteolla löytymään ja maholiset mahavaivat ja kolikki-itkut ala niillä main jos on alkaakseen?
Nyt on tullut paljon uusia lasten d-vitamiinivalmisteita joissa on esim. mukana maitohappobakteereja, pitäsköhän testata oisko sellanen hyvä. Esikoisella oli iltaisin mahanpuruja ja itkuisuutta, yöt nukkui silti onneksi suht hyvin.
OMAA NAPAA: Mulla oli tai piti siis olla se kasvukontrolli/synnytystapa-arvio eilen maanantaina. No kun päästiin paikalle niin kätilöt siellä pyöritteli silmiään että ei näy missään että ois aika varattuna tai mitään muutakaan :headwall: Sitten rupesivat purnaa että neuvolan on tapana tehdä lähete sinne että ei niitä itse varailla. (kun itse joskus rv33 sinne soitin ja varasin sen) Juu tiedän mutta kun neuvolaterkka on pistänyt mut varaa ne kontrollit itse kun se lähete on kuulemma ultralääkärin itsensä laatima niin neuvolan ei tarvii enää tehdä toista vaan riittää että itse soitan ja varaan ajan.
Kaiken lisäksi se lääkäri joka on tehnyt mulle ne ultrat tähän asti oli poissa ja joku virolainen sijainen korvasi sen. Suostuivat sit lopuksi ottaa nopeasti vauvasta mitat kun olin sinne asti tullut mutta ei puhettakaan kohdunsuuntilanteen tutkimisesta tai mistään muustakaan arvioista. Jepjep :kieh:
Eli jäi siis loppuraskauden lääkärineuvola multa väliin.
Pakko soittaa sinne neuvolaan ja kysyä että mitäs nyt sitten? Vielä kun tuntuu että vauva putoaa kohta kyydistä kun punkeaa niin kovin ja kaikki paikat on muutenkin kipeinä
Liikkuminen on tosi hankalaa näiden kipujen ja kipeiden suppareiden takia, ihan tuskaa yrittää tuon pojanvesselin perässä pysyä!
Ketuttaa kun energiaa ja motivaatiota olis kyllä tehdä kaikkea kuntoon ja valmiiksi mutta on niin kipeä liikkeissään että ei oikein pysty :headwall:
Sairaalakassia en ole pakannut, ruutinenko siitä kirjotti. Kai sekin homma pitäs tässä kohtapuoliin hoitaa.
EevaN Lykkyä rakenneultraan kun se päivä koittaa, niin lähellä ja kuitenkin niin monen pitkän päivän päässä! =) Tuu sitten kertoo uutisia mitä mahaan kuului!
Voivoi, piti mennä toi oman kuunkin pino kurkkii kuinka monta viime viikon aikana on syntynyt mutta kello on jo sen verran että parempi mennä jumittumaan unimaailmaan kuin odotuspalstalle!
Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!!
Jasmin ja aarre 36+2