Pamela ilmoittautuu! : ) Lomat on pidetty ja paluu arkeen koitti taas tanaan. Kavin lukemassa joulukuun jutut mutta kun on sama paa kesat talvet niin eihan sinne jaanyt muistiin paljoakaan. Kaikilla taisi olla hyva joulu, ja niin Kolkalle suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan! : ) Joulukuun plussasaldohan oli aikas mahtava!
PIKKIS - tuu nyt pian kertoon meille etta kuin lopulta kavi, tuliko se plussa silloin kun sita vahiten odotti ? : )
Ja Murulle pakko kommentoida viela, etta oli ihan hirvea lukea taalla lehdista mita siella oli tapahtunut. Kun on niin kaukana ja tietoa saa tosi niukasti, aina alkaa miettiin just etta oliko joku tuttu. Viime vuosina Suomi on tainnut olla kolmesti uutisissa, ja aina massa-ampumisen vuoksi. Otan osaa tuttusi johdosta : (
Ehka Muru sun oireettomuus oliskin oire? : ) Ma oon lopettanut omien oireiden arvailut kun mulla menee ne aina ihan seinaan, mutta toisten oireita on kiva arvuutella! ; D
Sirenialle pahoittelut tadista! Ja Apikselle negasta! Koska ootte lahdossa lomalle? Mulla kans alkoi just ennen reissuun lahtoa, harmitti kun ei voinut kauheasti uida mutta istua nokotin sit sortsit jalassa rannalla.
Meilla tosiaan oli ihana loma, osui niin oikeeseen aikaan kun tosiaan tuli se plussa just ennen joulua joka sit ei kestanytkaan niin reissu vei onneksi ajatukset toisaalle. Miehen reaktio tahan "raskaana-ei raskaana" episodiin oli mielenkiintoinen. Se puhui siita monena paivana jalkeenpain ja silloin kun ma sille siita testista kerroin (se ei ollut kotona silloin kun testasin) niin hyva ettei sydanpysahdysta saanut. Kuulemma konkretisoitui vasta nyt koko ajatus vauvan yrityksesta. Se mokki mika oltiin lomaksi vuokrattu oli yhden talon puutarhassa, aivan ihanalla paikalla rannalla kaukana kaikesta, ja siina talossa asui semmoinen noin kuuskymppinen vahan hipahtava, tosi mukava pariskunta. Jos joku on nahnyt elokuvan Meet the Fockers (en tiia mika on suomeksi) niin taa pari oli niinkuin Gaylord Fockerin vanhemmat! Se nainen kasvatti kaikkea mahdollista vihannesta, hedelmaa ja yrttia siella niiden puutarhassa, ja niilla oli omat kanat jotka muni tuoreita munia. No, se tuli tuomaan meille tuoretta itsetehtya leipaa heti kun saavuttiin, ma satuin oleen sisalla purkamassa ruokia jaakaappiin ja yhtakkia kuulen kuinka mun mies selostaa sille naiselle yksityiskohtaisesti tasta meidan vauvaprojektista! Ei olla edes perheenjasenille kerrottu muuta kuin mun aidille. Vahanko ois naurattanut

no, sielta naiseltahan tuli sit neuvot etta mun pitaisi juoda yrttiteeta jossa on nokkosta (kun kuulemma kohtu voi olla liian hapokas niin nokkonen auttaa siihen) ja puna-apilaa (se kuulemma on huomattu etta jos karja laiduntaa niitylla tai syo rehua missa ei oo puna-apilaa niin tulee paljon vahemman vasoja). Enpa tieda sitten paljonko on perua niissa sen jutuissa, onko kukaan muu kuullut tallaista?
Taalla ei sen kummempaa, ovista odottelen loppuviikolle : )
Mukavaa viikkoa ja alkanutta vuotta kaikille!