Orkidea, sama muaki kiinnostaa. Oon ymmärtäny jotenki, että tuohon opiskelun ohessa työskentelyyn eli oikeastaan paremminkin osa-aikaiseen työskentelyyn kaiketi pitää olal joku tietty tuloraja että saa paremman tuen..tai siis että on tarpeeksi sitä työtuntia. Tai jotenkin näin se meni. Ja ite vähän epäilen, että mulla ei riitä parempiin tukiin kun en niin älyttömiä voi töitä tehdä. Tietty nyt ku tulee kesä, niin on eri tilanne..että tieskö joku tosta paremmin. Ite en ajksa stressata noista äi´ppärahoista silleen.
Meillä on tosiaan tuo yrityksen aloituspäätös tais tulla vuosi etukäteen, siis se päiväys B) Tosin sitä aikaistettiinki sitten. Mutta mulal helpotti tuo sitä kuumetta, kun on joku järkevä hetki mitä odottaa..siis joku määritelty eikä mitään että sit joskus. Tosin meillä kyllä mies on ollu se, joka on vihjaillu jo ties mistä lähtien eikä ees välttämättä mulle, vaan vaikka kaverillensa. Että sitten kun on joskus toivottavasti niitä lapsia ja vaikkapa äitiä-vähän-väsyttää-fiilis, niin pitää miettiä että tätähän sitä on sitten haluttu ja toivottu oikeen kovasti
Kääkkis, onpa mukava kuulla! Itekki oon peräti kerran käyny vyöhyketerapiassa ja kävisin kyllä useamminkin, mutten kyllä raaski. Kyllä se mulla ainakin vaikutti positiivisesti, tosin kiertoasioita ei silleen ollu jne. Mutta kuitenki. En millään kyllä muista sun kiertoa, että missä se on menossa...mutta silleenhän se menee että jos tuo on tyhjennysvuodon jälkeinen eka kierto, niin sit nyt sulla ois yk 2. Ja niin edelleen.
Täällä ootellaan menkkoja. Viikonlopuksi oon suunnitellu roseviinit ja fajitakset, eli huomiselle lähinnä. Joten jos istä ennen tulis menkat. KUn kuitenkin tiiän, että ne on tulossa ku on semmoset tuntemukset ja jotain tuolta jo tulikin paperiin..mutta inhottais kyllä jos ei huomiseen iltaan mennessä ole alkaneet kun sitten miettii että uskaltaako juoda oikein. Vaikka tietää, että menkat tulee..että sitä täällä hätäillään
Mulla on siis 27/26, että alkavat varmaan illalla.
Mun täytyy sanoa, että haluaisin niin kovasti sen äippäpakkauksen käsiini =) Minusta ne on rumimmillaankin aina olleet kivoja, en tiedä miksi niin kovasti pidän tuosta mutta kai se on semmosta hypisteltävää ja vielä vähän kuin valtion/kunnan taholta (en muista kumman pussista se nyt varsinaisesti meni). huomionosoitus aiheesta.
Jahas, lisää kahvia. Mulla on vähän vajauksta kun oli aamulla tentti ja töitä. Että tämmöstä :saint: