Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

Ite täällä jo mietin, että millonka sitä kävis testejä ostamassa. Ei passaa vielä, tai oon varmaan jo mahd. ovulaation tienoilla testailemassa :LOL: Mun on varmasti pakko tehdä niin, että vasta sitten kun on jotain mahdollisuuksia ja menkkoja ei kuulu, niin sitten..mutten varmaan saan nuo kaikki menevään. Vielä kun nuo on mulle mielenkiintosia uutuuksia, niin apuva B)

Tämä tyttö lähtee hakemaan rokotuksia. Possuun ja siihen perusflunssaan. Oon tosi tyytyväinen, ku vihdoinkin saa ne. Mutta sitte toisaalta tiiän kyllä, että oon vkl varmaan vähä kipee. Noh, pikku juttuja!
 
jenkkivaimo
Metsis, juu siis apteekin oma testi. :) Mä kävin vielä sit tk:ssa varmistamassa sen, kun en jotenkin uskonut että oon oikeesti raskaana. Ne ei vissiin hirveen herkästi siellä testaile, kun kotitestit on yhtä herkkiä.

Ihanaa kun muutkin jännää. :LOL: Mä oon kyllä yrittänyt hokea itelleni että se voi ihan hyvin olla nega kun ei edes kunnolla aloitettu yritystä tässä kierrossa. Mut aina voi toivoa. :D

Aah, enää yks lyhyt kappale yhteen raporttiin ni loma alkaa! Tänään oli vika tentti ja sain siltä opettajalta vielä suosituskirjeenkin, jossa se oikein ylisti mua. Aivan mielettömän hyvä fiilis tuli siitä, varsinkin koska toi opettaja on yks koulun parhaista ja arvostetuimmista, natiivi amerikkalainen, joka vaatii oppilailtaan paljon mutta on myös reilu. Kiva lähteä lomalle näillä eväillä. :)

Metsätähtönen, toivotaan että vuoto tulee pian ettei tarvii jännätä mekon puolesta!
 
Hei kaikille! ilmottautuisin pinoon :) Eli olen 31v kahden muksun äippä ja haaveissa olis no.3. Ihan varmoja ei miehen kanssa olla milloin yritys alkaa, mutta talvi-kevät linjalla mennään. Jänskättää jo vaikka yritykseen tovi onkin.
 
jenkkivaimo
Nega. :(

Siis kyllähän mä sen tiesin että tässä kierrossa oli suurempi mahdollisuus saada nega kuin olla raskaana, kun ei oikeesti edes yritetty vielä. Masentaa silti. Alkais nyt pian ne menkat että saadaan seuraava kierto käyntiin. Mieskin oli pettynyt negasta ja sanoi että yritys alkaa nyt samantien. Hän ei ehkä ymmärrä, että kierron loppuvaiheessa se yritys on melko turhaa. :p

Jepjep, eli tätiä ootellessa.
 
maisa10, tervetuloa mukaan!

Jenkkis, mälsää... Se nega tuntuu aina iskulta vasten kasvoja, vaikka mahdollisuudet olisi ollut minimissä. :hug:

Täällä ihmeelliset alavatsa/ristiselkä säryt jatkuu vaikka menkat on jo loppuneet. saattaisi olla virtsatieinfektio... :/ toivottavasti ei ole!
 
Heippa!
Täällä olisi yksi vauvakuumeilija ja yritys aloitetaan 2010 Toukokuussa. Esikoinen olisi siis kyseessä. Olen valmistumassa opiskeluistani 2010 syyskuussa ja lapsi on siis enemmän kuin tervetullut sitten vuonna 2011 :heart:
Eli vieläkö mahdun mukaan? :)
Vielä en niin kovasti täällä pyöri ja hyöri, mutta eihän olekkaan jäljellä kuin n. vajaa puoli vuotta niin yritys lähtee käyntiin! =) Silloin minusta tulee paljon aktiivisempi kirjoittelija!
 
Tervetuloa maisa10 ja Murmeli88! Kyllähän tänne aina mahtuu! :) Lisäsin teidät listoille, toivottavasti merkkasin oikeen kun laitoin että maisalla yritys alkamassa nyt talvella tai keväällä siis 2010.

Pahoittelut jenkkivaimolle negasta! Onnea seuraavaan kiertoon tai ei kai se toivo ole täysin menetetty tässäkään kierrossa ennen kuin täti ilmestyy. Ihanasti mieskin mukana yrityksessä! :heart:

Ihanaa, pian saakin jo jännätä ja peukuttaa useamman puolesta =)
 
Tervetuloa Murmeli88 :flower:

Täällä oli melkonen hullunmylly koko vkl. Lähdettiin Lappiin reissulle, kun meinas sitten viikkoa ennen häitä anoppi kuolla. Että tämmöstä. Onneks kaikki on nyt hyvin, säikähdyksellä selvittiin ja häätkin säilyy häinä ja voidaan pitää :heart:
 
Tervetuloa SP-! :flower:

Täällä on ihan kamala hulina, niin en ole ehtiny kovin kirjotella. Eilen ostettiin vikat koristee, toivottavasti, häihin ja huomenna lähdetään jo ajelemaan sitten.

Olis tässä asiakkaitakin vielä muutama tälle päivälle, tulin ruokatauolle ja en oo ehtiny ku kahvia juoda :LOL: Noh..Tänään käyn ostamassa vielä huomenlahjan illalla, jos vaan putiikit on vielä auki. Tiiän jo mitä ostan, mutten oo vielä varma siitä että minkä niistä.

Mulla taitaa olla jäljellä enää 15 pilleriä, että että..kyllä ne vähenee! Tuossa vielä 40 pillerin kohdilla tuntu että aika menee tosi hitaasti. Mutta nyt huomasin, että olin ihan yhtäkkiä vetässy viikon pillerit ilman että ehdin huomata ollenkaan. Oottelen vähän uutta vuotta..toisaalta jännittää, että millasia vatsakipuja sieltä on tulossa :LOL:

Mulla ei sitä tyhjennysvuotoa näy ja luulen, että nyt käy niin että ne siirtyy ihan kunnolla vaan sitten. On ollu sen verran stressiä tässä ja kaikkea, että varmasti sen tähden on jäänyt pois. Noh, onneksi se on niin kupuinen, että jos tulee niin tulkoot vaikka jouluaatolle sitten. toivottavasti ei häihin :saint:

Mukavaa viikkoa ja viikonloppua jo näin etukäteen! On aivan ihanasti pakkasta ja lunta :heart:
 
Täällä taas hetkeksi vauvakuume laantunut...Jotta voisi alkaa täydellä höyryllä taas Joulun jälkeen ;) Töissä kiirettä ja kotona kerkiä, kuin nukkumaan ja hiukan koneella käydä kääntymässä. Nyt taitaa olla päällä jonkin sortin Joulukuume ja sitten kun ensi vuoteen pääsee, niin voi aika mennä häiden suunnittelussa nopeasti. Mutta kyllä se vauvakuume sieltä rauhallisimpina hetkinä nostaa taatusti päätään.
Just esikoinen hetki takaperin kyseli, et miksi hänen työnimensä oli Möhkö ja pikkusiskon Kirppu? Ja mietti myös ahkerasti, et mikäs seuraavasta tulee :heart:
 
Tervetuloa turisemaan SP- ja murmeli88!

Onpas meidän ketjussa hiljaista. joulukiireet vissiin vie veronsa.

Metsis, sullahan on kohta häät ja kaikkea. siinä tohinassa loppuu sit pilleritkin ennen kuin huomaatkaan ja saadaan yksi aktiivinen yrittäjä tähän ketjuun lisää. :heart:

ON: Musta tuntuu pahasti siltä että menkat tekee tuloaan tuossa viikon päästä. pms-oireet ainakin viittavat siihen. kierto olisi siinä vaiheessa taas sen vaivaiset 3 viikkoa. no,seuraavaan kiertoon alan sitten oviksen tikuttelun.
positiivisia uutisiakin on: saimme isomman kämpän ja helmikuun lopulla olisi muutto. sitten uudelle vauvalle olisi jo tilaakin. :D

Ihanan aurinkoista talvipäivää kaikille!
 
Saanko tulla mukaan :ashamed: Olen jo viiden pienen lapsen äiti (6v, 5v, 3v, 2v ja 2kk) ja ainakin mieheni mielestä tämä kuopuksemme on nyt "se viimeinen"......itselläni kaiketi krooninen vauvakuume ja haaveilen, että jos tässä antaisi pari vuotta omalle kropalle aikaa ja noille ihanuuksillenikin ja sitten antaisi vielä yhdelle vauvalle mahdollisuuden :snotty: Miestä täytyy siis kyllä ylipuhua enkä haluaisi ihan vielä alkaa edes yrittämään, mutta ehkä vuoden päästä jos antaisi mennä? Sellaiset asiat vaan arveluttaa, kun kotimme on sen kokoinen, että juuri ehkä mahtuisimme tällä viidellä lapsella tähän ja autokin on se seitsemänpaikkainen......mitäs sitten jos kuudes tulisi? Olisiko edessä muutto ja minibussi? Hui :eek: Mutta minkäs teet:järki ei aina voita tunteita :p
 
kääkkis
Ihanaa käydä lueskelemassa muiden kuumeilijoiden juttuja :heart: Oma kuumekin kasvaa koko ajan.
Ostin itselleni jo valmiiksi muutaman raskaustestin, koska joulun jälkeen voisi alkaa testailemaan, ellei kuukautisia näy. Nyt siis on se yk1 =) Olen yrittänyt olla kyllä mahdollisimman rennosti, koska ei ole mikään maailmanloppu vaikka kolmatta ei nyt heti tulisikaan alulle. Ei siis olla kytätty ovistakaan, vaan on ihan spontaanisti harrasteltu kun on harrasteltu =) Hyvin muuten huomasi miten mieliala parani paljon, kun lopetti pillerit. Eivät taida sopia oikein minulle, kun nyt huomaa miten ajattelee myönteisemmin ja on muutenkin positiivisempi olo.
Hyviä häitä Metsätähtöselle :heart: ja tervetuloa porukkaan taas kaikille uusille !!
 
jenkkivaimo
Heippa pitkasta aikaa! Ollaan nyt taalla anoppilassa USA:ssa, ihanaa kun voi vaan ottaa rennosti. Ei haittaa yhtaan vaikka mies joutuu taallakin tekemaan toita, koska mulla ei oo mitaan muuta ajateltavaa kuin lapsi ja sen tarpeet. Ja kun on viela ylimaaraisia silmapareja kattomassa pojan peraan niin etta voin kayda rauhassa shoppailemassa tai vaikka suihkussa niin mikas tassa ollessa. :)

Tanaan kp 34 eika nay menkkoja vielakaan. Olettaisin, etta huomenna viimeistaan pitaisi alkaa, mutta jos ei ala niin varmana sunnuntaiaamuna teen uuden testin. Mun mielesta tunnistin oviksen jo aikoja sitten, etta ei tan kierron pitais kauheesti venya - toivottavasti. Varmaan testailen viikon valein kunnes menkat alkaa.

Nain makeita kaksosrattaita taalla ja on niin naurettavan halpoja etta melkein itkettaa. Gracon kaksosrattaat, joihin saa vaikka kaks turvakaukaloa kiinni, ne kaikkein kalleimmat, oli $229 eli noin 175e. Upouudet. Noi rattaat ja se turvakaukalo tarvitaan joka tapauksessa uusina, mutta vahan harmittaa etta joudutaan melkein kaikki muukin ostamaan uutena seuraavalle, koska muutetaan tanne kesalla eika tosiaankaan ruveta roudaamaan kaikkea Suomesta. Etta sikali hyva etta taalla on halpaa mutta ma kun oon sellanen puunhalaaja etta ostaisin mieluiten kaytettyna tai ottaisin lainaan joltain ni inhottaa vahan ostaa uutena...

Vauvantarvikkeista puheen ollen, taalta saa kylla sellasta kamaa etta jouduin melkein pidatella naurua kun katoin valikoimia (oon toki nahny ne jo aiemmin mutta anyway). Esim. sellanen sieni/kuppi joka laitetaan poikavauvan pippelin paalle vaippaa vaihdattessa ette vauva pissaa paalle. Tai pyllypyyhkeiden lammittaja. :LOL: Only in America! :D Juu ja yks tati toi pojalle sellasia "taaperoiden kekseja" ihan hyvaa hyvyyttaan, ei kattonu tuoteselostetta - niissa on 20 % sokeria!! Ja ne saa markkinoida niita "lapsiystavallisina"?! :eek:

Jaaha, taitaa olla aika lahtea shoppailemaan vahan lisaa...
 
Kiitoksia, kun otitte minut lämpimästi joukkoonne mukaan! :flower:
Täällä on meneillään sellanen jouluhössötys, että vauva ajatukset on ollut pienen hetken taka-alalla..
Myös on pientä paniikin poikasta ilmassa, kun minulla alkoi menkat 9.12 ja loppuivatkin ihan normaalisti MUTTA rinnat on vieläkin niin mahottoman kipeät ja arat. Tavallaan ei olisi hätää, koska syön pillereitä ja tunnollisesti myös. Kyllä se vauva on haaveissa, mutta ei vielä koska opiskelut jäisi muuten kesken.. Kait sitä pitää tehdä testi ens viikon maanantaina jollei rintojen aristus ala lähtemään! :whistle:
 
kassu, tervetuloa! krooninen vauvakuumeilija myös täällä. :wave: Mä tosin kuumeilen vasta toista, mutta ainakin neljä haluaisin... mies kauhistelee ja sanoi vaan, että saataisiin se kakkonen nyt ensin. Mun äidillä on vissiin ollut sama vika, multa näet löytyy seitsämän sisarusta. Lapset on ihania. :heart:

Kääkkis, jes lisää jo yrityksen aloittaneita pinoon! =) kerrohan sitten meille tilannekatsausta.


Jenkkivaimo, hitsi että sain kyllä päivän parhaat naurut noista jutuista: pyllypyyhkeenlämmitin ja pissasuoja! :LOL: voi hyvä luoja sentään! Mä kiusasin myöskin itseäni ja kävin huokailemassa ihanien tuplarattaiden perään eri nettikaupoissa...

Murmeli88, jos sä oot muistanut syödä pillerit tunnollisesti ja menkatkin on tullut, niin aika epätodennäköistähän se on olla raskaana. Mutta eipä siitä testistäkään haittaa ole. :)

Täällä edelleen uhkaavat vatsanpolttelut ja ristiselkäkivut enteilevät tätiä tulevaksi. villi veikkaukseni on tuossa tapaninpäivän kieppeillä. Tuli oltua reissussa tuossa viimeiset pari viikkoa taas, niin tuskin tähän kiertoon mitään plussaa pärähtää. jäi pupuilut niin viime tippaan. :/
 
Tervetuloa Kassu, ja jos uusia muitakin oli vielä :flower:

Täällä on häät vietetty ja olihan se ihanaa. Nyt on sitten ihanaa, että ne tosiaan on ohi, vaikka aivan ihanat olivatkin B) Iski nimettäin se hääväsymys, josta oon tainnut pari mainintaa joskus kuullakin. Jännä jotenkin, mut kai se on sitä kun sen loppuajan on koko ajan menossa, niin sitten nyt ku vihdoin ehtii istua sohvalle..niin tosiaankin kiinnostaa vaan istahdella sohvalle =)

Että mikäs tässä rouvaillessa sitten..napitkin loppuu jo ennen kuin tässä ehtii kissaa sanoa, en muista kuinka monta ois jäljellä..

Mukavaa sunnuntaita kaikille :heart:
 
Moikka pitkästä aikaa :wave:

Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Yritin tuossa lueskella noita kaikkia tekstejä läpi mut kertokaa sit jos oon väärässä joissain asioissa.
Eli täällä on yritys aloitettu tai siis toisessa alkion siirrossa oltiin viikko sitten maanantaina ja nyt sitten niitä piinapäiviä elellään =)
Tällä kertaa siirrettiin kaks koska toista ei voitu enää pakastaa ja olisi hukkaan joutunu. Mitään ei pois "heitetä" =)

Jenkkivaimo aika hauskoja vauvan tarvikkeita siel myydään ja useimmat varmaa niitä osteleekin :LOL:

Rauhallista ja kiireetöntä joulun odotusta kaikille :heart:
 
jenkkivaimo
Leli ja Unikeiju, Joo on taalla tosiaan tata valikoimaa! :LOL: Mut niinhan se menee etta ei se oo tyhma joka myy vaan se joka ostaa. Kylla ma silti sanoisin etta enemmisto pitaa tollasia kamoja ihan yhta pimeina kuin mekin, mutta toki niille ostajia loytyy kun niita kerran myydaankin...

Tanaan kp 36 eika nay menkkoja. Eilen tein taas testin ja negahan se edelleen oli. Alkais nyt vaan ne menkat jo........

Mun murunen otti tanaan ennatysmaaran askelia tuetta, kokonaiset kymmenen! Aiti on ylpea. :heart:
 
Onnea metsätähtöselle rouviintumisesta! :flower: Mekin puheltiin eilen (puoliksi vitsillä tietenkin) että kun tuo mies joskus parin vuoden päästä valmistuu, niin sitten voisi alkaa suunnitella häitä.

Unikeiju, mukava kuulla sinustakin! Toivottavasti alkio(t) kiinnittyvät. Paljon tsemppiä piinapäiville! =)

Jenkkis, imetätkö vielä? Mä ite imetän (myös öisin) ja syytän siitä epäsäännöllisiä kiertojani. Harmillista.
meillä tuo pikku tantta on ruvennut kävelemään tukia pitkin. niin ne vaan kasvaa... :heart:
 
Voisin ilmottautua tähän pinoon! Mulla siis hirveesti haaveissa kolmas, mutta mies on vähän juu-ei-ei-ei-ehkä-ei linjalla...ota tuosta nyt selvää...yhtenä iltana oli jo puhetta että meen ja poistatan tuon kierukan, mutta muuttui sitten kuitenki eiksi sekin sitten. Mies kun pakkaa vastustamaan kaikkea mahdollista mitä mä haluun :LOL: että ehkäpä se lämpenee idealle semmottis että 2011-2012... =)
Nuorimmainen täyttää 5. tammikuuta vuoden ja vanhempi 31.tammikuuta 6 :heart:
 
Tervetuloa ZiiliZeija :flower: Kyllä se mies siitä pikkuhiljaa ajatukselle tottuu ja pääsette yrittyksiin =)

Leli82 nyt todella pidetään peukkuja pystyssä että alkiot pysyis sisällä. Ensimmäinen luomusiirto ei onnistunut ja oli todella suuri pettymys :'(
Ens viikon maanantaina sais testailla aikasintaan ellei sitä ennen täti saavu kylään. Olin tietty jo niin hätänen et tänä aamuna testasin (viikkoa etuajassa) ja negaahan se näytti mitäs muutakaan :ashamed:

Lähdetään lasten joulujuhlaan joka tänä vuonna pidetäänkin kirkossa :heart:
 

Yhteistyössä