Haaveissa vauva 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tää hulabaloota tää työnteko taas... Tai siis mitään en oo saanu aikaseks, jossain tyhjänpäiväsissä palavereissa istunu ja kohta alkaakin taas q-palaveri ja sitten pikkujoulujen alkudrinksusessio...

Se mun kihlasormus löytyy muuten http://www.korupaja.fi/tuotteet/sormukset/sormus_8. Ei ihan sama mutta hyvin samannäköinen. Kyllä sitä pitää joka välissä aina ihailla, vieläkin ;)

Oviskin on varmaan nyt viikonlopun aikana, ainakin limoista päätellen, mutta on taas viikonlopun aikataulu sellanen että ei taideta ehtiä petiin samaan aikaan sellasessa kunnossa että tulis touhuttua. Tänä iltana molemmat pikkujouluissa ja aamulla mies lähtee koko viikonlopuksi polttareihin. Ehkä sit sunnuntaina... Pahus että ottaa päähän kun aina käy näin =/ No, pitää kai vaan toivoa että keskiviikkoset simpat olis vielä iskukunnossa...

Sorry, olipa taas omaa napaa ).(

Viikonloppuja, arvon leidit! Toivottavasti aurinko paistaa!!!

Perjantai, ihanaa! Kauhea kiire ollut koko viikon, tänään aion vain olla :) Mukavaa muuten, kun nyt on lunta maassa, niin tulee jouluisempi olo. Ja tuohan se valoakin.

*helmi, onpas ihana sormus! Ja onnea kihloista, jos en ole vielä muistanut onnitella :)

En taida ilmoittautua jännäyslistaan, koska mulla on menossa eka kierto sitten pillereiden jättämisen. Menkkoja ei vielä näy (oiskohan nyt jotain kp 33-34), mutta eiköhän ne sieltä tule. Ainakin toivoisin, että tulisivat, jos ovat tullakseen. Tuntuisi vähän hassulta ostaa raskaustesti ja testailla jo nyt, kun voihan tää kierto vain olla pitempi kuin se normi-28-päivää, eikä mitään oireita ole. Tai no, väsyttää, mutta siihen on looginen selityskin, eli tämä kiire ja lisäksi tehtävät, jotka ei kiinnosta niin paljon, joten unettaa sitä vähemmästäkin ;) Tuntuu siis "turhalta kuvittelulta" tässä tilanteessa testien tekeminen, mutta kai se jossakin välissä täytyy tehdä, että tietää, voiko glögiä juoda terästettynä vaiko ei.. Mutta varmuuden vuoksi kyselen: minkä merkkisiä testejä olette tehneet ja onko sillä yleensäkään mitään väliä? En ole vielä koskaan ostanut raskaustestiä, joten ihan aloittelija siis ;)

Piristävää viikonloppua!

Hiljasta on ku huopatehtaalla juu...Täällä ollaan etsiskelty niitä uusia kämppiä vaan koko viikko,laitoin eilen oman yksiöni myyntiin!!!Tuntuu aika jännältä ettiä ja salaa haaveilen siitä "työhuoneesta" joka sitten pikkuhiljaa muuttuisi lasten huoneeksi...Miehen kaa löydettiin eilen niin ihanan kämppä et oksat pois, mut liian kallis...:( Me asutaan aika kivassa kaupunginosassa Helsingissä, missä paljon luontoa ja kauniit näkymät, silti lähellä keskustaa, eli hinnat on sen mukaiset...

Viime pe saatiin sit taas riitakin aikaiseksi..."ahdistusriita" oli...mies oli taas ihan kipsissä ja mä loukkaannuin tietty ja vaadin sitä päättämään mitä haluaa. Kuitenkin sitten selvitettiin asiat ja ollut ihan ok sen jälk. Tää molempien omien asuntojen myyminen ja uuden yhteisen ostaminen on aika iso aaskel kuitenkin...Toivon, että mies on tosissaan. Kyllä nyt on vaikuttanut tosi innokkaalta tän viikon ja taitaa tajuta mitä se sitten meinaa...En ole vauvoista siis sille puhunut...*ylpeä itsestään*

(.) Mulla taisi olla ovis siis viime vkl, limoista päätellen, mut ihme kumma lämpö on heitellyt tällä viikolla.Mistäköhän johtuu?Muissa kierroissa on lämpö noussut heit 37 oviksen jälk. ja niin teki nytkin, mutta välillä näyttää silti 36,8 tms??kannattaako noihin lämpöihin siis kauheesti uskoa?Me pupuiltiin (ilman ehkäisyä!!!) viime viikon to, joten se on ainoa mahdollisuus...Pieni sellainen kuitenkin!!En jaksa kuitenkaan stressata enää...vauvojen aika on sit vaikka kun asutaan uudessa kämpässä!Ihanaa keskittyä välistä johonkin muuhunkin.

Mitään oireita ei ole ollut, paitsi hiivaa pukkasi taas...Miten mulle tulee sitä niin usein...Voikohan siittiöt saada aikaan hiivatulehduksen??

Mistäpäin olette muuten??Mä siis Helsingistä...

Wilma80 (kp22?)

Menkat tulee 23-24.11...se on ihan saletti.

Ihana Helmin vihkisormus. Itse myös tykkäisin tuon tyylisestä. En ole kyllä koskaan pahemmin katsellut vihkisormuksia niin vaikea olisi sanoa minkälaisen haluaisin. Sellainen prinsessa tyylinen olisi kyllä eniten minun näköinen.

Tuliko Villa sinne täti kylään? vai oletko testaillut db?

Wilma, en kyllä osaa noista lämmöistä sanoa mitään. En ole koskaan mittaillut. En itse asiassa oikein usko noihin lämpöihin. Voihan ne varmasti heitellä jonkin verran, että tuskin ne kovin tarkkaan kertoo mistään mitään. Mutta en tiedä sitten tarkemmin. Aiotko nyt kuitenkin Wilma jännäillä tässä kierrossa, kun kuitenkin ilman ehkäisyä olitte hyvään aikaan ;)?

Niin ja mistä päin olen, olen Keski-Suomesta.

Täällä vain odotellaan loppu kuuta kuin kuuta nousevaa ;). Ei mitään oireita taaskaan suuntaan tai toiseen. Ärsyttävää. Nyt tosin vasta kp 26, että en tiedä voisiko vielä olla oireita, kun kierto on nyt ollut sen 36-37 eli tod. näk. oviksesta on nyt vasta viikko. Edelleen toivossa on hyvä elää!

Koittakaahan piristyä ja tulla kertoo kuulumisia!!!

Hiljaista edelleen täällä, missä kaikki haaveilijat ovat?
Tänne ei mitään uutta haaveasioissa, odottelen menkkoja. Tilasin netistä testejä, ja yhden negatiivisen testasin jo, ja tulos ei siis ollut yllätys, koska olo "ihan normaali" - jotenkin kuvittelen, että sen sitten tietäisi (tai ainakin epäilisi), jos olisi raskaana... Nyt on siis kp 36-37, että jonkin aikaa maltan vielä rauhassa odottaa, ennen kuin ärsyynnyn tilanteesta.

Minäkään en ole perehtynyt lämpöasioihin, kun olen ajatellut, että on parempi, jos en ihan "hurahda" tähän haaveiluun.. (vielä ainakaan). Googlettamalla varmasti löytyy virallisempaa ja epävirallisempaa tietoa.

Tsemppiä loppukuun jännäysodottajille (mikä sana..), joulukuu olisi hyvä aloittaa plussaamalla :) Onko teillä muuten ollut jo pikkujouluja?

Firman pikkujoulut oli ja meni jo tuossa lokakuussa ja siinä ne ainoat sitten olikin.
Täällä kyseltiin, että mistäpäin kukin on, joten vastaan Varsinais-Suomesta =) Aika suurpiirteinen vastaus, mut en haluu paljastaa itseäni mahdollisille tutuille.
Hiljaiseloa olen viettänyt palstan suhteen, sillä töissä on pitänyt kiirusta ja haaveilutkin vasta edessäpäin. Hiukan on ollut mieli taas maassa kun tuntuu, ettei mies ole vieläkään täysin sinut ajatuksen kanssa et joskos me tammikuussa jätettäis ehkäisy pois ja pistettäis yritystä kehiin. No saapa nähdä joudunko TAAS antamaan periksi ja vaan odottamaan,huoh!!!
++++++++peukutuksia kaikille jännääjille.

Hyvännäköinen sormus oli!

Gallup: pohjois-pohjanmaalta.

EIpä ole ollut pikkujouluja, eikä tänä vuonna olekaan. Mutta ihan hyvä niin, en oikein viihdy yrityksen pikkujouluissa... Kaveriporukoilla istutaan iltaa harva se viikonloppu, niissä merkeissä tuskin erikseen tavanomaista enempää tonttuillaan ;)

Onpas täällä ollut hiljainen viikonloppu! Hyvä että taas ihmiset kömpii koloistaan...

Ensin gallupit; me asutaan Helsingissä, vähän matkaa itään päin mutta ei kovin kaukana. Ja valitettavasti asunnot on ihan huiman hintasia täällä, niin ku nyt joka puolella Helsinkiä. Paitsi jos haluaa kasvattaa lapsensa Myllypurossa tai Kontulassa, sitten pääsee vähän halvemmalla... Ei kiitos kuitenkaan...

Firman pikkujoulut oli perjantaina. Keilattiin, syötiin ja juotiin, ja olin jopa jatkoillakin... Suorastaan hurjaa meikäläiseltä nykyään! Olin yötä myöten menossa myös to ja la, ja tuo kolmen päivän valvomis- ja tissutteluputki kyllä tuntu tänään töissä...

...ja kas, sitten jälkikäteen tajusin että ovis taisi olla torstaina. Vähän silloin vatsaan sattui, mutta en ehtiny koko asiaa ajatella kun olin aamusta iltaan yhdessä asiakastilaisuudessa ja oli tosi paljon puuhaa. Sunnuntaina sitten mietin että ei sitä ovista näy - eiku... En siis testaillu tällä kertaa ollenkaan. Oltiin puuhailtu ma ja ti, joten periaatteessa voisi olla mahdollista, mutta mutta...

No, ainakaan tässä kierrossa en oo ehtiny stressaamaan! Ja tuli sitten tosiaan vähän juotua viikonloppuna, mutta sille ei kyllä enää mahda mitään =/

Hei!
Nyt olis pikku ongelma....Olen yksinäinen nainen ja olen halunnut lasta jo pidempään.Nyt kaverini on lupautunut luovuttamaan pikku kaverit ja kohdallani koeputkihedelmöitys on ainut mahdollisuus.Voisiko joku ystävällisesti kertoa tuottaako se keskussairaalassa ongelmia kun emme asu yhdessä ja emme ole pariskunta????Kertokaa pikaisesti!

Vauvakuume...

Hei, Onnetar. Kysymykseesi minulla ainakaan ei ole vastausta. Ehdottaisin, että kysyisit asiaa vaikkapa tämän vauvahaaveet -palstan/odotus puolen palstalla etusivulla uutena keskusteluna. Parhaiten vastauksen varmaan saisit soittamalla paikkaan, jossa näitä koeputkihedelmöityksiä tehdään. :)

Mulla ei ole tiedossa työpaikan pikkujouluja, kun niitä ei varsinaisesti pidetä joulun alla, vaan vasta tammi-helmikuussa. Muitakaan pikkujouluja ei ole tiedossa, ellei sitten kavereiden kanssa innostuta järkkäilee omia pikku bileitä.

Voi vitsi, Utelias pahalainen, jos vielä vaikuttaa siltä, että mies empii vauvahaaveissa. Mutta jospa se mies tässä joulun aikaan lämpenis ajatukseen ja pääsisitte tosi toimiin tammikuussa. db Tsemppiä!

Villa, minäkin olen ajatellut niin, että kyllä sen sitten varmasti tietää jotenkin, että on raskaana. Mutta silti sitä innostuksissaan kuvittelee kaikkea "jospa olisi kuitenkin tärpännyt" ja kehittee kaikkee oireita. Toivottavasti sulla ei nyt kierto lähde pahemmin venyy ja paukkuu, se on tosi ärsyttävää.

Mites Emeliina, joka jännäilee mun kanssa samaan aikaa, onko mitään epäilyksiä tärpistä :)? Mulla melko vahva fiilis, ettei tule tästäkään kierrosta plussaa... Kp 27/36-37(?)

Täällä jännätään vieläkin! En oo vielä uskaltanut testiä tehdä. Viikko sitten kirjoittelin siitä mahdollisesta kiinnitysvuotoepäilystä. Mulla on ollut kipuja molemmin puolin alavatsaa, sellaisia pieniä vihlauksia aina välillä. vastaavia mulla ei ole koskaan aiemmin ollut, joten mikäli testi ei tuu näyttämään plussaa niin varmaankin on pakko varata gynelle aikaa. On niin hassua kun välillä oon niin varma siitä plussasta, mutta sitten taas mieli muuttuu, että eihän se sitä kuitenkaan oo.
Testauksen kanssa oon odotellu vielä sen vuoksi, että kuluis se 14 päivää mahdollisesta oviksesta. Näyttäis sitten varmemmin sen oikean tuloksen heti kerralla eli jos nega tulee niin vois sitten olla kerralla varma, että nämä oireet on jotain muuta.
Tänään taitaa tullakin se 14 pv. Teen kuitenkin testin aikasintaan to-aamuna.
On se tosiaan niin ihmeellistä, että sitä pystyy tosiaan niitä raskausoireita itselle kehittelemään kun oikein kovasti sitä raskautta toivoo. Oliskohan mullakin taas osittain kyse siitä :/

Täällä on niin hiljaista vieläkin. Pitää ilmeisesti yrittää keksiä joku uusi keskustelunaihe, että porukka innostuu!
Helmen sormus oli nätti. Voi kunpa mullakin olis joskus tuollainen ;)

Mulla on parit pikkujoulut tulossa. On kiva kun pääsee jo etukäteen fiilistelemään joulua pikkujoulujen merkeissä. Toiset järjestetään ihan kavereiden kesken ja toiset on taas sitten työpaikan järkkäämät.

Galluppiin vielä sen verran, että mä olen myös Pohjois-Pohjanmaalta.

Olis kyllä ihana jos saatais joululahjaksi vielä plussia tänne ketjuun! Lupaan tulla kertomaan omat kuulumiseni loppuviikosta.
Oikein paljon kaikille plussaonnea :)

Tähti* 25–26.11. (?)
Emeliina* 26-30.11. (??)
Grapen 30.11. - 3.12.

Heippatirallaa, pitkästä aikaa. Tervetuloa uusille voimille ja onnea Mi-iulle!

Gallupiin, mä asustelen pääkaupunkiseudulla.

Väestöliiton kautta ainakin hoidetaan noita hedelmöityksiä yms, joten sinne päin kannattaa olla varmaan yhteydessä. Mun mielestä yksin elävä nainen voi ihan yhtälailla saada hedelmöityshoitoja, kuin kuka tahansa muukin. Vaikka siitähän on kokoajan kaikenlaista keskustelua, että onko se laillista/moraalisesti oikein, että hankkiudutaan raskaaksi muuten kuin normi menentelmällä.

Mulla on onneksi vauvakuumeen kanssa menossa pieni paussi. Haluan edelleen ja toivoisin, että voitaisiin yrittää vähän enemmänkin kuin nyt. Mutta jotenkin tämä asia ei onneksi täytä nyt koko elämää. Sen takia täälläkin olen ollut nyt vähän taustalla vain. Iloinen olen kuitenkin, että tunnistin oviksen. Ekan kerran olin ihan varma. Ikäväksi jäi kuitenkin vähän sellainen maku, että mies oikein yritti välttää touhuamista vällyjen välissä, kun sanoin, että nyt olisi otollinen aika. Okei, se ei ole ehkä kovin kiihoittavaa. Mutta ei sitä nyt heti olisi tarvinnut, vaan vaikka vähän myöhemmin.
Ja samalla saan kuulla kuinka stressaan liikaa koko asiasta. Mies taitaa kokoajan pelätä niin paljon, että alan stressaamaan liikaa ja pitää jo pieniä huokauksia ja harmistusta siitä, että menkat alkaa stressaamisena. Äh, ihan tyhmää...

Katsotaan mitä tästä tulee. Toivotaan, että vauva. :)

Grapen kp 18

Tähti* 25–26.11. (?)
Emeliina* 26-30.11. (??)
Grapen 30.11. - 3.12.
Lumikukka 29.11. ->

Jaa jaa meitähän onkin monta samaan aikaan. Mä oon tavoittamattomissa tuona viikonloppuna kun pitäisi alkaa, ei pääse tilittämään tuntojaan tänne ;) Viime kierrossa olin ihan vauhko, mutta nyt en ole juurikaan edes ajatellut asiaa. Mutta vielähän tässä ehtii kehitellä sellaisen pienen paineen tuonne ensi viikon lopulle ;)

Hipulla onkin jännätpaikat! Toivotaan, että nyt oireet olisi +++ oireita eikä mielikuvituksen tuottamia ;). Huvittavaa kyllä, kun meidän ketjussa kaikilla melko samoissa menee kierrot =D tai jännäyspäivät.

Mulla on nyt ollut piiitkästä aikaa ylimääräistä aikaa, joten sehän tietää sitä, että vauva asiat pyörii mielessä 24/7. Ei välttämättä kauhean kivaa... Olen ollut nyt melko pessimistinen, et tulis tärppi tässä kierrossa, mutta mies eilen sitten alkoi mun toiveita kauheasti herättelee ;). Keksi kaikkee ihme syitä miksi varmaan nyt olisi tärpännyt, hih hih. Kulma koirat vahtii mua, että ne on nyt aavistanut, että olen raskaana. No joo joo. Aika huvittavaa. Mutta ihanaa, että mies on kanssa niin mukana tässä haaveilussa.

Tuntuu, että se sunnuntai/maanantai ei tule koskaan. Silloin olisi mahdollisesta oviksesta se 14 pv. Kauheasti huvittais jo testailla, mutta eipä siinä vielä ole mitään järkeä. Ei pitäisi olla niitä testejä jemmassa kumittelemassa.

Joo pitäis saada jotain muuta mietittävää... Mikäs galluppi keksittäis ketjuun?

++++ Onnea kauheasti kaikille jännääjille!!! Kyllä meidän pitää joululahjaksi saada nyt ainakin yksi plussa ketjuun =).

Tähti* 25–26.11. (?)
Emeliina* 26-30.11. (??)
Grapen 30.11. - 3.12.
Lumikukka 29.11. ->
Helmi 1.12. ->

Heh, näyttää tosiaan siltä että ens viikolla jännätään ja kunnolla =) Hauskaa!

Jos ei tässä nyt ainakin yks plussa saada niin johan on kumma =O

Hitsi tytöt, mähän jään tänne yksin KUN te kaikki plussaatte ensi viikolla!! ; )

Meillä mies taantui empimään neljännen yrittämistä mutta katsotaan nyt.
Ehdin jo pitää kunnon mykkäkouluakin asiasta ja taatusti ei avioliitto kukoista jos äijä kääntää kelkkansa tässä vaiheessa! Hitsi että ottaakin päähän!!

Heippa taas,

Hiljasta on kyllä täällä palstalla ollut viimeaikoina.. Itsekki enemmän vain käynyt pikaisesti lukemassa muiden jutut, osasyyllinen siis:) On ollut viime ja tämä viikko aika kiireistä aikaa, ettei niin ole kerennyt tänne kunnolla paneutumaan.

Onpas meitä vaan monta joilla kierrot suunnilleen samaan aikaan. Eiköhän sitä tosiaan edes jollakin onnekkaalla tärppää:) Tällä hetkellä kp 22, ja mitään suurempia epäilyksiä tärpistä ei ole, vielä ainakaan;) Toivottavasti jotain oireita ilmaantuis. Pieniä epäilyksiä oli oviksesta, mutta ei mitään satavarmaa bongausta kuitenkaan. Ei siis auta kuin odotella, kylläpä se ensi vkolla selviää, sinne vain tuntuu olevan niin pirun pitkä aika..

Vielä en ole pikkujouluja vietellyt, ehkä yhdet tai kahdet on tulossa. Siinä oliski sitten selvittämistä, jos nyt sattuis plussaamaan, että miksei juhlajuomat maistu:) Minä huonona valehtelijana jäisin heti epäilijöille kiinni...

Hippu, joko oot testannu?! Tuu heti kertomaan kuulumiset kun testaat, joohan! Kuulostaa ihan plussalta ;)

Kyllä se Hempsukankin mies vielä lämpenee neljännelle, ihan varmasti! Mutta on se odottavan aika vaan niin pitkä, niin ku me kaikki tiedetään...

Grapen, mä oon jo todennu että miehelle ei ehkä kannata kauheesti sitä ovista mainostaa... Vaikka mieheni onkin ihan mukana tässä vauvajutussa, jotenkin silti jäi viime kierrosta sellanen tunne että se olis mieluummin tietämättä ja vaan innoissaan siitä että mä haluun seksiä tavallista useammin ;)

Eilen oltiin teatterissa ja otin yhden siiderin, mies totes että älä sitte enempää ota, jos ootkin raskaana. Tuntu ihan kivalta, kun ei se oo aikasemmin mitään kommentoinu mahdollisesta raskaudesta, ollu vaan sitä mieltä että sittenhän sen näkee alkaako ne menkat vai ei. Ja että ei kannata testiä tehdä ennenku viikon päästä siitä ku olis pitäny alkaa, turha niitä testejä tuhlata... Hih, ihan ku mä muka pystyisin coolisti viikon odottamaan =)

Nyt on onneks ollu niin paljo kaikkee härdelliä, että ei oo kauheesti ehtiny näitä vauvajuttuja miettimään. Vihkisormus haettiin kultasepältä, ja oon sitä jo ahkerasti sovitellut toisen viereen. Ja hääpukuja oon katellu ahkerasti, ja miettiny kampauksia. Vaikka ei sitä päivää oo vieläkään sovittu... Mutta tosiaan tähän väliin plussa olis kiva ylläri, mutta en kai kauheesti pety vaikkei sitä tuliskaan. Ehkä.

Negan testasin aamulla :'( Ei siis tullut plussauutisia tästä osoitteesta. Kipuja on tosiaan ollut molemmin puolin alavatsaa lähes päivittäin aina välillä. Vielä tänäänkin on tuntunut, joten ei ollut nekään sitten mielikuvituksen tuotetta. Tiedä sitten, että mitä ne on. Pitää kai tyytyä ajatukseen, että nyt on menossa kp 10 uutta kiertoa ja se kiinnityvuotoepäily olikin sitten täti. Kummia ovat kyllä mun kierrot olleet (50pv,20pv ja ed.16pv). Eipä varmaan ole sitä ovistakaan noissa kierroissa ollut, ainakaan kunnollista. Saapa nähdä koska se täti sitten seuraavan kerran keksii kurvata paikalle. Olis kyllä kiva jos mullakin nämä kierrot alkais mennä kohilleen ja tasoittua. Pitää varmaan se gyneaika varata.

Taitaa tämä tyttö lähteä viihteelle viikonloppuna. Jospa sitä sitten sais uutta intoa tähän uuteenkin kiertoon. Nyt vaan surettaa..

Jospas Hipulla olikin valemenkantyngät (sanahirviö) ja ajan kanssa testi näyttääkin plussaa. Aina kannattaa toivoa viimeiseen veripisaraan saakka =)
Hempsukalle tiedoksi, ettet tosiaankaan ole jäämässä tänne missään vaiheessa yksin. Meillä kun mies alkoi taas kerran pyörtämään puheitaanlapsensaannin ihanuudesta. Hän kun on MIETTINYT (just joo, milläköhän aivoilla...), että lapsi tuo mukanaan huolta ja rahanmenoa eikä meillä tässä tilanteessa olisi siihen resursseja. Voihan ***kele soikoon sanon minä. Lähdetään joulukuussa viikon etelänreissulle ja jospas sieltä palattuamme saisin jättää pillerit pois. Jospas valehtelen reseptin menneen vanhaksi ja katson pakottaako mut hakemaan uuden =)

Harmi Hippu negasta, mutta hieman omituiselta vaikuttaa kiertosi. Toivottavasti tasoittuu tai sit testi näyttäisikin myöhemmin plussaa. Yhdyn siis Utelias pahalaisen sanoihin.

Mulla todennäköisesti menkat alkamaisillaan heti viikonloppuna. Tuskin tässä raskaana ollaan, kun ei mitään siihen viittaavia oireita tai tuntemuksia. Vähän outoa oli, kun toissa päivänä sekstaillessa oli tullut verta, mutta ei kuitenkaan vielä mitään menkkoja ole alkanut... En tiedä sitten mistä tuli tai johtui se veri... Myöhemmin ei kuitenkaan enää tullut verta (sori ällöttävät erite jutut ;)).

Ajattelin, että odottelen tädin tuloa, ja jos sitä ei ala kuulua maanantaihin mennessä, testailen sitten. Tuntuu, että mitä enemmän näitä yrityskiertoja kertyy, sitä pahemmalta alkaa tuntua tädin tulo. Eihän tässä vielä kauaa kyllä ole yritetty, mutta silti se vaan kolahtaa.

Hyvät viikonloput kaikille! Meikäläinen on töissä koko viikonlopun ;/. No, se tietää rahaa onneksi.

Voihan se tietenkin olla, että tein testin liian aikaisin. Clear bluella testasin, joten sen kuitenkin pitäisi olla aika herkkä testi. Pitää katsoa ens viikolla, että jatkuuko nuo oireet vielä. Ja testata ehkä uudelleen. En tosin oikein jaksa uskoa enää plussaukseen.
Valkovuotoa mulla kyllä tosiaan oli heti niistä "menkoista" alkaen ja on ollut siitä asti. Väsyttää ja palelee eli oireita olis kyllä vaikka muille jakaa. Mutta aika lailla olen jo toivoni menettänyt ja odottelen että koska se täti keksii uudestaan tulla maisemiin. Tosin tuolta toisesta ketjusta luin, että joku on testannut monta negaa ja vasta labrassa saanut plussan vaikka menkat myöhässä.

No, mutta oikein mukavat viikonloput teille kaikille ja tähdelle jaksamista töihin!

Ens viikolla jännätäänkin sitten teitä muita oikein urakalla! Kivaa :)

Täällä ei vieläkään mitään varmoja merkkejä plussaamisesta, tosin kp26 menossa, joten täysin en ole toivoa menettänyt. Vähän kuitenkin arvelen, että täti tekee tuloaan.. Tähti*, miten sinulla??

Hippu, harmillisia uutisia... Ehkä se gynekäynti olis ihan hyvä ajatus, jos kierrot noin heittelee. Vaikka onhan se plussa tosin kuitenkin mahdollinen, mutta oudolta toi meininki kuulostaa.

Tähti, mikä tilanne?!!!! Ootko testannut jo?

Entäs muut jännääjät, onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Itellä ei oikeestaan oo ollu mitään... Mutta kun kävin perjantaina hammaslääkärissä, se kysyi että oonko raskaana. Ei oo ikinä ennen kysyny... Jospa pidän sitä hyvänä enteenä ;)