Haaveissa vauva 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät

hippu81 27.12
Sanibel 22.12
Lumikukka 30.12
Helmi 31.12

Lisäsin uusien tietoja listaan (päivittäkää tietonne kun/jos haluatte) ja poistin Wilma sinut jännäämästä. Voihan harmi tädin hyökkäyksestä, mutta tulipahan selvyys asiaan.

Hei!
Sellaista tässä pienessä päässäni mietin-menossa iltavuoroon eikä tällä raukalla ole muutakaan mietittävää =) - että pitäiskö tonne odotuspuolelle perustaa meille ihan oma ketju myös kun tuntuu että tämä plussa-aalto täällä etenee (hitaasti mutta ilmeisen varmasti). Hempsukkakin kun tosta vielä plussaa niin.....ja Wilma ensi kierrosta =)

Niin, kyllähän me kaikki pikkuhiljaa sinne odotuspuolelle siirrytään... Olishan se tietty kiva kun olis jo vanhat tutut siellä odottamassa. Kirjaimellisesti.

Eilen kotimatkalla yks auto onnistu säikäyttämään mut niin hyvin että hyppäsin puol metriä ilmaan, ja eka ajatus oli että hyvänen aika, ei saa tollee säikytellä, tässähän tulee keskenmeno... Moneen kertaan illalla hekoteltiin ajatukselle, se kun tuntu niin hassulta kun tollasta pompsahti mieleen...

Aamukuudelta heräsin kun koira haukahti hesarinjakajalle, ja mulla oli tosi huono olo. Pienenpieni toivonkipinä taas heräs. Pitää tässä muutaman päivä nyt vielä kärvistellä. Maanantaina luultavasti teen testin, koska ollaan silloin illalla menossa kaverin häitä juhlimaan, ja haluun tietää kuinka paljon skumppaa voin juoda ;)

Jaa, meitsi lähtee nyt jonottelemaan hammaslääkärin päivystykseen. Tiedän että joutuu jonottamaan aika kauan, mutta nyt se ei haittaa. Lehtien lueskelu siellä sopii mun tänhetkiseen mielentilaan paljon paremmin ku työnteko...

Kiitokset vain, minäpä sitten pysyttelen täällä jutustelemassa :) Kehno, kun tässä jälkitautia yrittää puskea, töissä kärvistelen ja lämpöä 37.1... Vähän flunssanen olo on, mutta onneksi on vkl vapaa, niin jos saisin paranneltua itteni sinä aikana... Pitäs niitä ovistestejäki sit kokeilla, et mitäs ne näyttää... Kun tää kierto on ihan hukassa tällä hetkellä!

Nyt on testiliuskat hanskassa mut kun pissattaa vähintään kahden tunnin välein niin odotan aamua et saan vähän vettä sakeampaa mihin tikuttaa. Olen ihan varma että nega tulee mut ei voi mitään..
Ja mitä sit jos taas tulee se nega??

Tervetuloa uusille haaveilijoille!!

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät

hippu81 27.12
Sanibel 22.12
Lumikukka 30.12
Helmi 31.12

Pientä päivitystä... Hempsukka nyt otat ja teet sen testin ja tulet heti kertomaan!! ;) Wilmalle halit!

Halit minultakin Wilmalle, mutta toisaalta hyvä, että tuli selvyys asiasta :). Hempsukan testin tulosta täällä jännityksellä odotellaan ;) db!

Mie vualle, että kyllä tässä ketjussa saa kirjoitella ihan kuka vain! Toiset tosiaan haaveilee, toisilla vasta yritys alkanut jne.

Helmin oireet ja tuntemukset kuulostavat kyllä ihanan lupaaville, db...

Mitenkäs muut jännääjät? joko Hippu on testannut?

(.) Mulla ei tänään ole ollut mitään raskaus oireita, pöh. Välillä ei oikein osaa tätä uskoa todeksi. Tein eilen sen apteekin oman testinkin, joka kyllä heti selvää plussaa näytti :). Milloinkohan sitä neuvolaan soittaisi? Onkohan liian aikaista soittaa jo ensi viikolla...

Voitaisiin perustaa tosissaan Odotus -puolelle se oma ketju, kun tuntuu niin vieraalle lähteä kirjoittaa "vieraiden ihmisten kanssa", teistä on tullut niin tuttuja :). Sanokaas jokin hyvä ketjun nimi! Itselle ei tule mitään hyvää mieleen. Ei ole muuten Syyskuisten ketjuakaan vielä Odotus -puolelle perustettu, jonne vissiin meikäläinen nyt sit kuuluisi.

Käytiin katsomassa pientä vuokra kolmiota. Voi, että mua aina välillä hermostuttaa nuo Miehet... Mä oon niin täynnä tätä meidän 45 neliön kaksiota, ja mies ei oikein ymmärrä, että lisää tilaa tarvittaisiin viimeistään kesällä. Nyt sitten selviää maanantaina saadaanko se asunto. Olisin niin onnellinen, kun saataisiin lisää tilaa ja tulevalle vaaville oma huone. Mutta mies ei edes tajua sitä miten paljon lastentarvikkeet vievät tilaa, kuulemma liikaa neliöitä siinä kolmiossa, huoh. Joo, kyllä mulla hormoni hyrrää ja heittää ;). Kiukun puuskia pukkaa ;)). Vähän pesänrakennus viettiäkin pukkaa.

Vautsivau!Heti kun on muutaman päivän pois täältä,niin jo on uutisia...ONNEA VALTAISASTI TÄHDELLE!!:)

Mie vuan: olet tervetullut kööriimme...tänne mahtuu kaikenmoinen sakki,sillä minäkin vasta haaveilen vauvasta.yritys alkaa VASTA keväällä tai kesällä,joten minä täälä hillun vielä piiiiiiiiitkään haaveillen :)

Luulenpa, että aikaisintaan viikon päästä vasta testaan. Jalat on ristissä ja ei ole täti vielä sen läpi tullut ;)
Oikeassa nivusessa pakotusta, mutta mutta.. Ei mulla ole vielä kiirettä testailemaankaan. Rauhassa katellaan mitä tuleman pitää. Voi olla, että on vaan pitempi kierto.

tähti, mullakaan ei alussa ollut pahemmin oireita, muuta ku kauhee pissahätä koko ajan ja sit tissit meinas haljeta pihalla kun oli kylmä... :D
mutta viikolle 6 päästyäni aloin oksentamaan joka aamu... harvoin päivällä mutta aamu on nyt alkanut oksulla viimesen 6viikkoa... :)
eikä kyllä itseasiassa edes haittaa, kun sen jälkee pystyy syömään ja tekemään kaikkea... mut tää näläntunne, tää ei häviä mihinkää... hirvee nälkä koko ajan... uah! :D
et eiköhän sullekin niitä oireita vielä ilmaannu :)
tai voihan se olla että ei ilmaannu, mun kaveri sano että sil ei oo mitään oireita (vauva syntyy tammikuussa) muuta ku että maha kasvaa, eli jos ei olis testiä tehny niin ei edes tietäis.. :D et hauskoja nuo oireet ja oireettomuus :)

Jotenkin raskaus tuli paljon todellisemmaks ku näki pienen pomppivan ultrassa ku missäkin bileissä :D ihan mahdoton kaveri :) mutta hyvä niin <3

plussa-aaltoa toivon tähän ketjuun... :)

Onpas taas paljon tapahtunut täällä.. vautsivau! Suurimmat mahdolliset onnittelut Tähdelle!! :0) Ihania uutisia sinulla..

Mie vuan tervetuloa mukaan remmiin, kyllä tänne mahtuu mukaan.

Enpäs ole pitkään aikaan käynyt laittamassa teille kuulumisia, koska pillereiden syöntiä jatkoin vielä. Vaikka tosiaan ed. kirjoituksessa kerroin ne lopettaneeni. Syyksi oikeestaan tuli neuroottisuuteni. Eli omat kihlajaiset uutena vuotena ja skumppalasien kilistely silloin. Ja koska olen superneuroottinen näiden asioiden suhteen halusin, että voin rauhassa kilistellä kavereiden kanssa (joita on tulossa paljon) murehtimatta turhia. Panikointi nosti päätä myös selvästi JÄLLEEN ja möyrysin täällä yhden illan kuinka meidän tilanteen pitäisi olla vakaampi, jotta lapsi olisi hyvä tehdä. Kaveri mulle nauroikin ( se ainut joka tietää), että kaikenmaailman teinit ja työttömät (ei millään pahalla heitä kohtaan) kyllä saa kasvatettua lapsensa, mutta ammattikasvattaja ei. Hih.. Määräaikaisia hommia, kun vaan tekee, niin pelkää, että mihin pääsee sitten sen mahan kanssa hommiin esim. kuudennen kuun tietämillä. Onko kellään muuten kokemusta tästä tai ajatuksia??? Ja kun mieskin tosiaan valmistuu koulusta vasta kesällä. Tosin mies luvannut, että menis kyllä heti töihin ja elättäs meidät, jos niin olis.. No, sain yhden kuukauden lisää panikointi aikaa, vaikka olenkin ihan satavarma, että lapsen haluaisin.

Kävin joulun tietämillä kotiseuduilla ja kuulin tuhat tarinaa omista vanhoista luokkalaisista, jotka nyt on "yksi vuotiaan prinsessan äiti" tai "onnellisesti juuri saanut poikavauvan". Onnellinen vaikka muiden puolesta olenkin, niin pieni kadeukkeli kävi minussakin hyppimässä.. ;)

Alattekos jo menettää toivonne mun suhteen? ;) Toivottavasti ette ihan vielä.. kyllä se tästä vielä lähtee! Koko tämä jatkuva pohdiskelu vähän laskenut mielialaa, mutta täältä jälleen ponnistetaan!!

Hyviä plussatuulia teille kaikille ihanaisille! :0)

Mun nimimerkin vois vaihtaa vaikka idiootiksi.. Jep, tein testin ja tietysti negaa näytti niin kuin arvasin. Nyt alkaa vaan v-käyrä olla niin korkealla että kohta lähtee..
Kaikki oireet ennallaan, lisäksi muutamana päivänä hetkittäisiä pistäviä tuntemuksia vasemmassa munasarjassa ja eniten yöllä tuntuvaa pientä särkyä ristiselässä.
Maanantaina tulee 5 viikkoa täys näitä oireita. Normi menkoista laskettuna tänään kp 41 ja hämyvuodosta laskettuna kp 15.
Tää taukki tilaa kyllä maanantaina ajan gynelle. Hermo ei enää kestä.

Tähti; toivottavasti saatte sen asunnon! Ja soittele vaan neuvolaan, ne antaa ajan sille viikolle kun katsovat että on hyvä tulla ekaa kertaa näytille. Onhan sen ajan saaminen taas askel lähemmäs sitä vauvaa. : )

Hippu81:lle kovat peukutukset että täti eksyy matkalla!!

Voi hempsukkaa...hyvä kuitenkin että aiot tilata ajan gynelle,on noi oireet kuitenkin niin voimakkaat,että selvyys niille on saatava!!

Meitsi tässä alkaa valmistautumaan työpäivään,huvita ei sitten tippaakaan...

Pitkästä aikaa jälleen täällä! Paljon onnea Tähdelle plussasta, ihania uutisia:) Niinhän siinä sitten kävi että 4. kuukausi peräkkäin tuli plussa tähän ketjuun, jatkakaa samaan malliin:) Toki saahan sitä vaikka kaksikin plussata samana kuukautena;) Voit Tähti varmaan jo ensi viikolla soitella neuvolaan, kylläpä ne sieltä tosiaan laskee sopivan ajan eka käynnille.

Omaa napaa (tai mahaa tässä tapauksessa): Täällä on menossa rv 8+3 ja eilen oli vihdoin eka neuvolakäynti. Mulla alkuraskaus on ollut todella helppo, pahoinvointisuutta ei ole ollut juuri ollenkaan, olin varautunut paljon pahempaan. Mutta voihan se pahoinvointi vielä alkaa.. Neuvolasta sai kivan nipun kaikkea tarpeellista tietoa sisältäviä lehtisiä yms, niitä täällä olen nyt innoissani lueskellut:) Maanantaina ajattelin varata ajan np-ultraan, ihanaa päästä sitten näkemään pienokainen.

Jahas, josko alkais "aamuteen" keittoon, plussa tuulia kaikille jännääjille!!!db
Niin ja se oman ketjun perustaminen odottajien puolelle kuulostaa hyvältä idealta..

Kyllä nyt hullua pidetään jännityksessa.. ette usko taas.. Kekkaloin tuossa suihkun jälkeen alastin ja poikani sanoi mulle että ihankuin sulla olis äiti viiva vatsassa??
Siis siinä kohtaa mihin raskauden aikana saattaa tulla se tumma viiva niin siinä on nyt ihan haalea viiva..

Voi Hempsukka, on kyllä niin kamala toi sun tilanne, että negaa vaan tulee koko ajan vaikka oireet kertoo ihan muuta. Gynekäynti on varmasti enemmän ku paikallaan. *Halaus*

Mi-iu ja Emeliina, kiva kuulla uutisia sieltä odotuspuoleltakin!

).( Mä tein viime yönä ihan extempore ovistestin. Tittididii, kyllä sieltä haaleanvaalea plussa tuli! Hyvän kun sain edes unta sen jälkeen, piti vielä uudestaan nousta ihmettelemään sitä tikkua... Mies ei ollut vielä kotona, enkä sille mitään maininnu nytkään, kun en mä oikein itekään uskalla luottaa että se mitään tarkottais. Tein sitten vielä aamupissasta uuden testin, ajattelin että se näyttäis vahvemmin, mutta se oli kyllä vielä haaleampi ku edellinen. Melkein joutuu kuvittelemaan että siinä on jotain.

Tosin silloin ekassa kierrossa kun ovista tikuttelin, oli kyllä ihan puhtaita negoja, joten on siellä nyt ainakin jotain sitten =O
Mutta mitä, käääääääk?!!!!

Tää lähtee nyt shoppailemaan että saa muuta mietittävää...

Ihanaista viikonloppua kaikille!

Samaan aikaan kirjoteltiin Hempsukka... Mä en oo koskaan kuullut mistään tummasta viivasta, jännää! Mutta jotenkin mä en voi olla olematta varma että oot raskaana, vaikka en tajuukkaan miten testit voi vaan näyttää negaa koko ajan, käsittämätöntä =O

Mä täällä vaan vielä vauvahaaveilijoiden puolella pyörin, kun en ole vielä uskaltanut (taikauskouksissaan) siirtyä odottajien puolelle.

Kiitos vielä kauheasti onnitteluista! On tää vaan niin jännittävää aikaa :). Mi-iulta ja Emeliinalta kysyisin, että kävittekö/käyttekö vasta viikoilla 10+ ekassa ultrassa? mä niin haluaisin varmistua, että siellä tosiaan joku asustaa, oikeassa paikassa jne. Meidän kaupungissa ei vaan tarjota mitään np-ultria, rakenneultria yms., ainoastaan "varhaisraskauden ultra" ilmeisesti rv 10-12 aikana. Siinäkin vain tarkistetaan, että elämää on ja sikiöiden määrä sekä oikea paikka. Neuvolan meinasin nyt sit varata ensi viikolla :).

Hempsukka eihän tuossa tilanteessa voi olla muuta mahdollisuutta kuin, että olet raskaana :)! Pääsisitköhän verikokeeseen?

Mi-iu käyppä sä perustamassa odottajien puolelle meidän oma ketju! :)

Pidän edelleen peukkuja jännääjille! Ja Helmille onnea ovisplussasta! On sekin alku jo ;).

Juu, mä tilaan maanantaina ajan gynelle niin kaiketi selviää mikä on vialla.
Ei tästä enää itse ota mitään tolkkua.

Perustakaa vaan plussanneet oma ketju odottajien puolelle niin ei hajauduta! On mukavaa jatkossakin kuulla teidän kaikkien kuulumisia ja jännäillä sitten synnytyksiä ja sukupuolia = )

Nyt pitänee pukeutua ja lähteä kauppaan että saataisiin jotain syötävääkin. Tänään ei ole vielä muuta tullut tehtyä kuin kasteltua joulukuusi.. ja mies tulee kohta nälkäisenä töistä.. hups.

Uskaltauduin nyt avaamaan meille ketjun odotus -puolelle! Eli Tulossa vauva 1 -ketjusta löytyy meidän ketju :). Tervetuloa sinne kurkkimaan kuulumisia ja kaikki plussatkaa nyt, niin jatketaan keskustelua odotus -puolella.

kiva tähti kun perustit uuden ketjun odottajiin :) sinne siis...
mä olin ekas ultras jotai rv9+.. ja sit niskapoimu/rakenneultrassa nyt vklla 12..

mies tulee nyt maksaa laskuja.. palailen taasen..

Niin siis täällä mennään jo kp 31 tässä kohtaa. Oviksen ajankohdasta ei oo tarkkaa havaintoa, ensin sain haalean viivan ovistestiin kp 16, mutta sitten yllättäen limat tuli vasta kp 20. Molemmissa kohti kyllä pöllyteltiin lakanoita urakalla...

Eli 31.12. tulee 14 pv tosta limabongauksesta. Ja yöllä tuli vaan tosiaan mieleen että täälläkin on ollut juttua että jos on raskaana niin ovistesti näyttäis plussaa jo ennenku raskaustesti. En kyllä tiedä mitä tosta uskoa... No, pari päivää pitää vielä odotella ja katella...

Onnitteluhalit tähdelle! Sä saat sitten ens kesänä olla NIIN raskaana =) Ei tarvitse vauvamasun kanssa hautautua kaikenmaailman toppavaatteisiin ;) Tosiaankin näyttää että täällä tulee plussia tasaiseen tahtiin =)

Viirulainen, mä niin hyvin ymmärrän sun ajatusmyllerryksen! Mutta kyllä asioilla on tapana järjestyä, ja jos sun mies on valmistumassa kesällä, niin voihan olla että hän tosiaankin pääsee heti töihin, silloin kun monesti muutenkin palkataan kesäväkeä. Ihania kihlajaisjuhlia teille!

Hempsukalla on nyt kyllä niin varmat oireet, että mitä muuta tuo vois olla?? Mä todella toivon että ne testit näyttää sun kohdalla jostain syystä päin mäntyä, ja siellä gynellä sit saat varmistuksen raskaudesta! db db db

Joko olette emeliina kertoneet raskaudesta muille? Olet ehkä kirjoittanutkin asiasta, mutta mulla välillä menee juttuja ohi kun luen kerralla niin monta sivua.

Helmi, sulle kans peukutusta! db db db db kyllä ne kaks viivaa ilmestyy, usko pois =) sillä uutisella olis kyllä huikea aloittaa uusi vuosi!

vitsit, olis jo niin kiva alkaa jännäilemään itsekkin....
Miisa