Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!

Nyt olisi täälläkin aika liittyä tänne listoille ja jännittämään yhdessä saadaanko meidän perheeseen vauva 2026❤️
On aikaa kun viimeksi ollut tälläisissä keskusteluissa, niin en ihan muista miten tämä toimii😅
Minun tilanne on nyt se, että ensimmäinen yrityskierto meneillään. Oletettu dpo4 nyt😊
Ja kyseessä olisi minulle kolmas lapsi ja miehen kanssa ensimmäinen yhteinen❤️
Tervetuloa! 😍 Täällä myös yritys vasta alkutaipaleella (11/25 alkaen) 🫶🏼 Mulla ennestään kolme ja nyt uuden puolison kanssa ensimmäistä yhteistä ❤️

Kyllä se tekemäni apteekin tedti viivanpaikalla oli vain viivanpaikka😒😒😒

Rfsu liuskoja koitin nyt takaa kertaa ja niihin tulee inhottava viivanpaikka .onneksi sen on tiennyt palstoilta muuten luulisin jotain.
Vaikka nyt on vasta dpo 9-10 ni olen tosi pettynyt ja jopa turhautunut suutahtanut tähän yrittämiseen ja toivo meni jo tältä kierrolta mikä on hassua kun kuopuksestaki Tein aamulla ja illalla testit ja dpo 11 ilta testis vasta alko näkyä. Eli periaatteessa vois olla vasta kiinnittynyt tai kiinnittymässä ni silti olen ihan tappiomielellä😥😥

Pitää alkaa iteki nii et tekee vasta lähellä menkkoja testin mut miten pystyy odottaa ? Oon muutenki ihan tosi kärsimätön luonne.

Tähän tuo lisänsä nyt varmaan se et tää tais olla viimeinen yrityskierto.
💔💔 😭
Toki voi olla et jatkuu mut on tämä yrittäminenki rankkaa.
Muototuu kuukaudet sen ympärille jne.
Toisalta mulle tuli tosta viivanpaikka toivosta sellane olo että todella yritän nyt niin kauan et se plussa tulee vaikks 50 v asti😅..... en tiedä rohkenisko pitää yhen taukokuun ja aloittaa vaikka ubikinoni sillä aikaa???? Mitä valmistetta???

Mun pää ajattelee silleen et no tauko kuu ois sit just ollu se ku tärppää eikä edes pylsitty🤣 ....iän puolesta mietin pitääkö taukoa vai ei vai yrittöiskö urakalla vaan nii kauan ku menopaussi on jo tullut ja ciel vähä sen jälkeenki😂

Mitä kokemuksia onko tauko tuonut intoa uudestaan tmv?

Mä oon nyt ihan pihalla omasta kierrostani, kp14, ei ovista. Ei limoja, ei mitään🫣 ennen ollut aina ovis 12-14 ni oon ihan hämmentynyt. Clearblue näyttää tyhjää ympyrää, että ei ois niinku lähelläkään. Kyttäsin noita viivojaki, oon tehnyt nyt kpl 9,11,13 ja 14, haaleita on. Yhtenä päivänä oli vähän limoja, oisko ollu tuo kp9. Ei kai se nyt silloin jo voinut olla😱 tosi erikoinen kierto nyt taas. Ja @viivaviivi mä sain ladattua ainakin sen kuvan imgbb:n kautta tänne, sieltä saa kopsattuu sen linkin😊

Heippa!

Nyt olisi täälläkin aika liittyä tänne listoille ja jännittämään yhdessä saadaanko meidän perheeseen vauva 2026❤️
On aikaa kun viimeksi ollut tälläisissä keskusteluissa, niin en ihan muista miten tämä toimii😅
Minun tilanne on nyt se, että ensimmäinen yrityskierto meneillään. Oletettu dpo4 nyt😊
Tervetuloa 😊

• Rakkaus
Reactions: Menna90
Huomenta!
Täällä alko todenteolla jännittää kun illalla oli lämmöt jo 37 eikä mulla koskaan ole noin korkeat jos en ole kipeä.
Eilen oli etomista koko päivän mutta kuitenkin ruokahalu kasvanut.
Rinnat särkee ja säkenöi jännästi mitä ei sitäkään ole ollut ennen ja kohdussa tuntemuksia mutta ei edelleenkään menkkakipuja.
Aamulla lämmöt 36.6 eli vielä koholla joten en odota menkkoja vielä tänään.
Huomisaamu jännittää tosi paljon kun alan jotenkin olemaan varma että plussa tulee.
Taas on pahaolo kun juo kahvia.
Päivittelen aamulla miten kävi.

Huomenta!
Täällä alko todenteolla jännittää kun illalla oli lämmöt jo 37 eikä mulla koskaan ole noin korkeat jos en ole kipeä.
Eilen oli etomista koko päivän mutta kuitenkin ruokahalu kasvanut.
Rinnat särkee ja säkenöi jännästi mitä ei sitäkään ole ollut ennen ja kohdussa tuntemuksia mutta ei edelleenkään menkkakipuja.
Aamulla lämmöt 36.6 eli vielä koholla joten en odota menkkoja vielä tänään.
Huomisaamu jännittää tosi paljon kun alan jotenkin olemaan varma että plussa tulee.
Taas on pahaolo kun juo kahvia.
Päivittelen aamulla miten kävi.
Huomenta! Ja jestas kuinka jännää! 💕 ✨
Voiskohan se olla plussa, kun nuo oireet on niin sopivia. 🙏
Ja vitsi jos maltat odotella huomiseen! 🤩

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Nyt menee nii hermot
Siis maailman räikeim rfsu väärä plussa puikkotestillä saatu että voi prkl. Kuvat on vau forumilla voim koittaa sen linkin laittaa .
Siis tuliko toi kuinka kauan testiajan jälkeen? 🫣 Ihan selkee haalea plussa! 😳 Mä olen rfsu:n puikkotestejä tehnyt PALJON, mutta en koskaan noin selkeää viivanpaikkaa ole saanut vaikka vielä roskiksestakin penkonut monta kertaa! 😅 Toihan on ihan pinkki viiva. 💕

Heippa!

Mullakin 2 ennestään ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Aiemmat jo koulun aloittaneet, mä 35 😊

Viime kierrossa sain positiivisen ovulaatiotestin ja 15 päivää tästä ei ollut vuoto alkanut. Lämpö oli 37, pahoinvointia ja kaikkia maailman oireet. Testasin ihan hulluna ja vähän enemmän. Sain viivanpaikkoja muutaman. Sit alkoikin pari pvä päästä vuoto, eli ovis oli tapahtunut 3-4 vrk positiivisen testin jälkeen. Meni ihan maku ja vähän hävetti se testailun määrä, vaikkei siitä kukaan tiennytkään 😂 Nyt tässä kierrossa en oo testannut ovista enkä pistänyt oireita ylös. Ovis oli, jos oli, joskus vuodenvaihteen paikkeilla/jälkeen. Toivon että pääsisin tämän kierron testaamatta kokonaan. Pelkään silti, että yks kaks napsahtaa ja kaikki mahdolliset aivastukset ja varpaan kutinat johtuu raskaudesta. Tää on niin raskasta olla nainen 😭😂

Kiitos 😍😍😍

Ihan uskomatonta. Toivottavasti jatkuisi tää onni🥰🥰vielä n reilu tunti sit olin nii satavarma et ei yod tärpänny.

Oireina on ollu vaan lievä nänni kipu imettäessä jaehkä vähä runsaampi valkovuoto kiertoon nähden ja poskien helotus sekä eilen polttava kramppimainen kohtujomotus aamulla m 30 min . Ajattelin silloin et kiinnittyminen. Joten sithän noi oireet on vaan muutaollu .
Ellei sit jo ma apteekin testi törkeällä viivanpaikalla ollu oikeassa. Siitäkin kuvia vau forumin sivulla.

Menispä kaikki hyvin🥲
Olin ihan varma et ei tuu plussaa joten muistakaa kaikki et IHAN KOSKA VAAN VOI TULLA YLLÄTYS ❤️❤️❤️❤️

Kiitos 😍😍😍

Ihan uskomatonta. Toivottavasti jatkuisi tää onni🥰🥰vielä n reilu tunti sit olin nii satavarma et ei yod tärpänny.

Oireina on ollu vaan lievä nänni kipu imettäessä jaehkä vähä runsaampi valkovuoto kiertoon nähden ja poskien helotus sekä eilen polttava kramppimainen kohtujomotus aamulla m 30 min . Ajattelin silloin et kiinnittyminen. Joten sithän noi oireet on vaan muutaollu .
Ellei sit jo ma apteekin testi törkeällä viivanpaikalla ollu oikeassa. Siitäkin kuvia vau forumin sivulla.

Menispä kaikki hyvin🥲
Olin ihan varma et ei tuu plussaa joten muistakaa kaikki et IHAN KOSKA VAAN VOI TULLA YLLÄTYS ❤️❤️❤️❤️
Onnea kovasti! 😍

Yhteistyössä