Tervehdys kaikille, liitynpä joukkoon iloiseen. Onnea plussanneille, kivasti näyttää plussatuuli pyyhkineen täällä jo
Eli Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
Toista lasta siis työn alla, tän piti olla "tulee jos on tullakseen" henkistä, mutta no, täällä jos missä tiedetään miten vaikeeta se on Sekoilen vähemmän kotona, jos höpäjän tänne päällimmäisiä ajatuksia.
Ensimmäinen lapsi tekemällä tehtiin, yritystä taisi olla melkein 4 vuotta, ehdittiin käydä läpi inssit ja pari IVF kierrosta, pari kemiallista, ja sitten taukokierrolla spontaani raskaus. Siinä oli aikanaan sen verran sulattelemista, että todettiin molemminpuolisesti että hoitoihin ei enää lähdetä. Toive toisesta on mulla aina ollut vahvempi, mutta aika monta vuotta meni välissä ennen kuin olin itsekään valmis vakavasti asiaa edistämään, puolisolla meni vielä vähän kauemmin. Ikä tässä kuitenkin alkaa tulla vastaan, niin nyt tai ei koskaan
Aikaan oon tikuttanut oviksia, mittaillut lämpöjä ym ym ym, nyt ei oo vielä käynyt vakavasti mielessä moiset. Greippimehua harkitsen, koska sillä todellakin saa ainakin limat esiin jos ei muuta Jos tässä nyt siis pääsisi uuteen kiertoon, nykyään näemmä alkaa olla enemmän kuin nuorempana, nyt menossa 33/26-34... Tuleepa tätäkin kautta pidettyä vähän kirjaa oireista sun muista, niin muistaa sitten kuukausien kuluessa että joka kuu voi huijata itseään ajatattelemalla PMS oireet raskausoireiksi