Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt on kyllä selkeä viiva
Mites siellä menee @marik91 ja @nnzzi?
@Macademia minusta fiksu ohje teroihin, pidetään peukkuja, että ensi kierto olisi teidän kierto! Inositoliasiaan en osaa sanoa mitään, mutta luottaisin lääkärin arvioon. Toki kyllähän sitä on raskautumisen apuna käytetty, olkoon vaikutus sitten korvien välissä tai todellinen
Täällä dpo 7 ja yllättävän vähän pyörinyt raskausasia nyt mielessä. Latasin kaikki toiveet ja odotukset ekaan kiertoon, ehkä tästä eteenpäin on helpommat piinapäivät. Eilen illalla oli vähän pistävää alavatsakipua, kesti pari minuuttia. Muuten ihan oireeton olo. Tissit on vähän turpeat ja ehkä vähän herkät, en ole varma. Liekö kuvittelen, mutta mieskin sanoi että olisi isommat josko sitä lauantaina testais kun olis dpo 9
Tottakai se hienoa olisi jos häiden jälkeen pääsisi suoraan tallettelemaan kun pitkään jo kuumeillutHyviä merkkejä sulla ilmassa @desirett. Lyhyt pistävä alakipu ja dpo 6 kuulostaa soppelilta yhdistelmältä.Nyt sitten vaan odottelua ja jos tärppi käynyt, niin oireitakin saattaa ilmaantua.
@desirett miehet on kyllä tissiasiantuntijoita, kyl ne jotai voi huomata, kun niitä ahkerasti zuumailee ja palpoi
@JasmiRubiini99 sä oot vielä niin nuori, että älä ihmeessä oviksen mukaan häitä suunnitteleVoi vaihdellakin, myöhästyä tai aikastua. Kyllä niitä tsäänssejä tulee joka kuukausi, jos säännölliset menkat. Ymmärrän tietty innon, kun pitkään ollut haaveena.
@Niksunaksuu no nyt on the ovis+
@marik91 miten menee, dpo 11 jo sulla
On. Täällä kk vuoto tuplasti runsaampaa kun viimeksi. Saas nähä kuinka kauan kestää.![]()
Minä olen 29Kysyn näi iha mielenkiinnosta, onko täällä valtaosa teistä 30v+ ikäsii et oonko mä nuorimmasta päästä (oon tosiaa siis 25v ja täytän tänävuonna 26v) vai onks täällä joitai muitaki 20-25 tai 25-30 vuotiaita haaveilijoita ?![]()
Kysyn näi iha mielenkiinnosta, onko täällä valtaosa teistä 30v+ ikäsii et oonko mä nuorimmasta päästä (oon tosiaa siis 25v ja täytän tänävuonna 26v) vai onks täällä joitai muitaki 20-25 tai 25-30 vuotiaita haaveilijoita ?
42v, elokuussa 43vKysyn näi iha mielenkiinnosta, onko täällä valtaosa teistä 30v+ ikäsii et oonko mä nuorimmasta päästä (oon tosiaa siis 25v ja täytän tänävuonna 26v) vai onks täällä joitai muitaki 20-25 tai 25-30 vuotiaita haaveilijoita ?
42v, elokuussa 43v
Mä täytän heinäkuun lopussa 4342v, elokuussa 43v
27 tuli täyteen tammikuusKysyn näi iha mielenkiinnosta, onko täällä valtaosa teistä 30v+ ikäsii et oonko mä nuorimmasta päästä (oon tosiaa siis 25v ja täytän tänävuonna 26v) vai onks täällä joitai muitaki 20-25 tai 25-30 vuotiaita haaveilijoita ?
Öö anteeks.. ? Sille en mitään voi ellei se ny ovun kaa kohdilleen osu, just sayin.. en suunnittele häitä "ovulaation takia" vaan toivoin että pääsisin hyötymään jo toukokuun ovusta. Jollei onnistu ni ei voi mitään, si menee kesäkuulle. Ollaan siis oltu selibaatisa kohta 2 vuotta if u want to know ja ollaan puhuttu että ruvetaan vauvaa tekemään heti kun naimisiin mennäänookko sä joku trolli? Ei kukaan suunnittele häitä ovulaation takia, ei herreguude mitä teini meininkiä. Muutenkin nuo sun aikaisemmat kirjoitukset on kanssa sellaista huttua, että huhuh. Kunnon wt meininkiä. Ja lasten nimetkin olet jo varmaan suunnittelut, j-nimiä kaikki.
Ihan hieno kuulla että täällä on monenikäisiä haaveilijoita vaikka olen nuoremmasta päästä, on hienoa etten täällä ole ainoa alta 30-vuotias
Suuri kunnioitus myös teitä jopa yli 40-vuotiaita kohtaan! Ei ole enää itsestäänselvyys että sen ikäisenä tärppää joten pidän teille todella peukkuja!
Oho wau se on kyllä hienoa kuulla!Luotan siihen, että kuulun suvun naisiin, joilla onnistaa vielä neljänkympin jälkeen. Pitää vain olla kärsivällinen.![]()
Siskoni ja mummoni saaneen 45-vuotiaana kuopukset, äitini 40-vuotiaana. Äidilläni menkat jatkui pitkälti 50 päälle.
ookko sä joku trolli? Ei kukaan suunnittele häitä ovulaation takia, ei herreguude mitä teini meininkiä. Muutenkin nuo sun aikaisemmat kirjoitukset on kanssa sellaista huttua, että huhuh. Kunnon wt meininkiä. Ja lasten nimetkin olet jo varmaan suunnittelut, j-nimiä kaikki.
Jatkan vielä. Eilen tuli pyyhkiessä yksi pikku tippa verta liman kanssa ja ajattelinkin, että nyt se täti kurvaa paikalle, mutta paskan marjat. Pissalla saa käydä parin tunnin välein, yölläkin täytyy käydä kolmekin kertaa.Tein tänään cb:n digin ja se oli nega. Eli tuo toissapäiväinen plus testi oli viallinen niin kuin arvelinkin. Ovis on tietty voinut olla n. viikon myöhässä eli menkat alkaisi tänään tai ensi yönä, mutta kaikki normaalit pms oireet loistaa poissaolollaan. Täytyy huomenna ostaa lisää testejä.
Tuo joka pähkäilee ovistestien kanssa, niin onko nuo one steppejä, värin puolesta vaan kyselen. Jos on, niin nuo ovat yhtä skeidaa. Toimivat todella huonosti.
Myoinositolista. Suomessa harva lääkäri sitä suosittelee, mutta maailmalla sitä suositellaan paljon. Varsinkin, jos on pcos. Ja jenkeissä on tehty asiasta tutkimustakin. Itselläni ei ole todettu pcosta, mutta itselläni tuo on lyhentänyt kiertoa, aikaistanut ovista, lisännyt ovis oireita ym.
Olen nyt syönyt tuota kohta kaksi purkkia eli 4 kk. Purkissa oli ohjeena, että 2 x 2 tabua per päivä, mutta olen ottanut vaan 2 x 1 annoksella.
KiitosOlipa rumasti kirjoitettu, oli mitä tahansa mieltä toisen ajatuksista tai valinnoista. Eikä edes omalla nimimerkillä.
Olen roikkunut tässä (tai siis myös 2025 ryhmässä) vuoden päivät ja tämän ketjun parhaita asioita on kannustava ja hyvä ilmapiiri (tämä oli varmaan vasta toinen näkemäni ikävä hyökkäys koko aikana) ja että tänne saa oksentaa kaikkia fiiliksiä ja ajatuksia ilman filtteriä, mitä yleensä helpottaa omaa oloa.
Vähän siis vappufiilistä ja hyviä käytöstapoja, jooko?![]()
Mää ajattelen olevani 25vKysyn näi iha mielenkiinnosta, onko täällä valtaosa teistä 30v+ ikäsii et oonko mä nuorimmasta päästä (oon tosiaa siis 25v ja täytän tänävuonna 26v) vai onks täällä joitai muitaki 20-25 tai 25-30 vuotiaita haaveilijoita ?
Kiitos kysymästä, täällä edelleen välillä noita menkkatuntemuksia alavatsalla. Vielä en oo uskaltanut testailla, oottelen vielä muutaman päivän. Mutta jotenkin tuntuu ettei nyt taas ettei ois tärpännyt. :/Mites siellä menee @marik91 ja @nnzzi?
@Macademia minusta fiksu ohje teroihin, pidetään peukkuja, että ensi kierto olisi teidän kierto! Inositoliasiaan en osaa sanoa mitään, mutta luottaisin lääkärin arvioon. Toki kyllähän sitä on raskautumisen apuna käytetty, olkoon vaikutus sitten korvien välissä tai todellinen
Täällä dpo 7 ja yllättävän vähän pyörinyt raskausasia nyt mielessä. Latasin kaikki toiveet ja odotukset ekaan kiertoon, ehkä tästä eteenpäin on helpommat piinapäivät. Eilen illalla oli vähän pistävää alavatsakipua, kesti pari minuuttia. Muuten ihan oireeton olo. Tissit on vähän turpeat ja ehkä vähän herkät, en ole varma. Liekö kuvittelen, mutta mieskin sanoi että olisi isommat josko sitä lauantaina testais kun olis dpo 9
Olipa rumasti kirjoitettu, oli mitä tahansa mieltä toisen ajatuksista tai valinnoista. Eikä edes omalla nimimerkillä.
Olen roikkunut tässä (tai siis myös 2025 ryhmässä) vuoden päivät ja tämän ketjun parhaita asioita on kannustava ja hyvä ilmapiiri (tämä oli varmaan vasta toinen näkemäni ikävä hyökkäys koko aikana) ja että tänne saa oksentaa kaikkia fiiliksiä ja ajatuksia ilman filtteriä, mitä yleensä helpottaa omaa oloa.
Vähän siis vappufiilistä ja hyviä käytöstapoja, jooko?