Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Minimilli mut voi siirtää plussanneista takaisin ya-listalle. Meidän raskaus ei kestänyt tämän pidempään 💔 Tämä on niin epäreilua. Tuntuu että kaikki vaan lisääntyy, ja itse polkee vuodesta toiseen paikoillaan toivoen ja pettyen 😔 Onneksi (onneksi ja onneksi, ei tätä toivo kenellekään) en ole ainoa joka taistelee samojen asioiden kanssa. Nyt täytyy vaan keräillä taas palaset kasaan ja jatkaa matkaa. ❤‍🩹

@Minimilli mut voi siirtää plussanneista takaisin ya-listalle. Meidän raskaus ei kestänyt tämän pidempään Tämä on niin epäreilua. Tuntuu että kaikki vaan lisääntyy, ja itse polkee vuodesta toiseen paikoillaan toivoen ja pettyen Onneksi (onneksi ja onneksi, ei tätä toivo kenellekään) en ole ainoa joka taistelee samojen asioiden kanssa. Nyt täytyy vaan keräillä taas palaset kasaan ja jatkaa matkaa. ‍🩹

Voi ei. Olen sydämestäni pahoillani 😢 Voimia. Tämä on niin epäreilua.

• Tykkää
Reactions: haaveillen
Kiitos tsemppiviestistä. Ei olla käyty missään vielä kun yritystä takana vaan muutama kuukausi. Pitää ilmeisesti yrittää vähintään se vuosi ennen kun julkisella puolella saa mitään apua tähän. En vaan henkisesti kestäis tätä samaa vuoristorataa vielä 8 kertaa käydä läpi ennen ku saadaan apua

Toivotaan että sun lahjasolualkio nappaisi!

Hyvin on vielä aikaa onnistua! 💕 On se odotus raastavaa mutta lopussa kiitos seisoo 🥰
No teillähän ei tosiaan ole mitään hätää kun noin vähän aikaa olette vasta yrittäneet. Käsittääkseni se on kuitenkin ihan normaalia että menee vuosikin. Mutta ymmärrän kyllä ärsytyksen kun itsellä kohta se vuosi täynnä enkä ole ikinä saanut raskaustestehin muuta kuin sen yhden yksinäisen viivan. Yrityksen puutteesta ei ainakaan johdu, sillä joka kierrossa saatu hedelmälliseen aikaan melkein joka päivälle tallettelut.
Mehän ollaan myös oltu kärsimättömiä ja omakustanteisesti käyty gynellä,verillä ja nyt viimeisimpänä mies simppatestissä🫢
Nyt täytyy vaan nappailla terolutteja ja toivoa
Samassa veneessä kaikki täällä ollaan. Hurjasti tsemppiä!
Toivotaan että sullakin tärppää pian! 💕

Saankohan noi nyt laittaa et näkyis😅
Mulla kk appi Oma kalenteri
Hyvät viivat on! Onnea sylin täydeltä 🩷

Mikä kalenteri, onko sul joku sovellus käytössä? Mulla Flo ja Premom, jälkimmäiseen kuvaan testit. Onko sul kuvaa niist laittaa? Jännä!

Onpa turhauttavaa! Toivottavasti saat jollain keinolla pian uuden kierron alkamaan.

Just mietin mitä sinne kuuluu! Noh, vielä on aikaista testata, tää on aina niin helppo sanoa muille, mut ite kun testaa dpo 8 tai 9 negan ni on jo ihan sata et voi heittää kirveen kaivoon vaik täysin mahdollista et jokunen päivä ja nega onkin plussa!

Täällä dpo 6, eilen ja tänään vähän nippailluja vatsalla, nenä tukossa kokoajan mut ei muuta. Sekin toki voi olla siitepölyallergiasta. Mut viime tärpissä se oli selvin oire Cyclogestit ei oo aiheuttanut mitään oireita, ehkä vähän väsymystä. Ihan hyvillä mielin täällä oottelen et pääsee testaamaan ja sit ajoissa lopettamaan Cyclogestit jos nega ettei turhaan veny kierto. Ajattelisin, et jos ei dpo 12 oo plussa, ni lopetan Cyclot, enkä jatka dpo 14 asti. Lukenu et monella menee lopetuksesta vielä pari kolme päivää et vuoto alkaa. Niin suotta sitten sitä pitkittämään.

@Minimilli mut voi siirtää plussanneista takaisin ya-listalle. Meidän raskaus ei kestänyt tämän pidempään Tämä on niin epäreilua. Tuntuu että kaikki vaan lisääntyy, ja itse polkee vuodesta toiseen paikoillaan toivoen ja pettyen Onneksi (onneksi ja onneksi, ei tätä toivo kenellekään) en ole ainoa joka taistelee samojen asioiden kanssa. Nyt täytyy vaan keräillä taas palaset kasaan ja jatkaa matkaa. ‍🩹
Voi ei 😔 Voimia ja jaksamista ja eritoten onnenkantamoisia uuteen kiertoon ja yritykseen 💕

• Tykkää

Olen niin pahoillani. Voimia 💔😭🩷

• Tykkää
Moikka!

Meillä miehen kanssa haaveena lapsi, mentiin naimisiin viime heinäkuussa ja 2.5 lähtee kierukka!

Ollaan koko suhteen ajan puhuttu lapsen saamisesta ja jännittää ihan hirveesti!

Molemmille kyseessä olisi ensimmäinen, ikää mulla 32v (-92) niin jännittää ihan oman iän puolesta että miten nopeasti haaveesta tulee totta vai tuleeko paljonkin ongelmia.

Miehellä ollut vähän rajumpi historia päihteiden takia niin jännitetään että missä kunnossa uimarit on.

Tsemppiä kaikille piinalistalle ja plussanneille <3

Tervetuloa mukaan! 🥰

Meillä myös miehellä steroidien käyttöä ja päihdehistoriaa nuoruudessa, uskon niiden vaikuttaneen simppanäytteen tuloksiin. Just jännitetään onko toinenkin näyte heikko, toukokuun alussa menee antamaan. Ja tupakoinut ikänsä, nyt ollut ilman kun hoitoihin vaaditaan se 3 kk nikotiinittomuus.

Moikka!

Meillä miehen kanssa haaveena lapsi, mentiin naimisiin viime heinäkuussa ja 2.5 lähtee kierukka!

Ollaan koko suhteen ajan puhuttu lapsen saamisesta ja jännittää ihan hirveesti!

Molemmille kyseessä olisi ensimmäinen, ikää mulla 32v (-92) niin jännittää ihan oman iän puolesta että miten nopeasti haaveesta tulee totta vai tuleeko paljonkin ongelmia.

Miehellä ollut vähän rajumpi historia päihteiden takia niin jännitetään että missä kunnossa uimarit on.

Tsemppiä kaikille piinalistalle ja plussanneille <3
Tervetuloa!☺️

Määkin oon uusi täällä mutta pakko mainita että meilläkin mieheni kanssa alkaa toukokuussa yritys! Kevät alkaa siis samoin merkein, tsemppiä teillekin yritykseen!😊

Olen todella pahoillani @haaveillen 😢❤️ On tää kyllä tosi epäreilua. 💔

Voimia suruun. ❤️❤️

• Tykkää

Voimia sinne ja tsemppiä uuteen kiertoon:(💕

• Tykkää
Voi olen pahoillani! On todella epäreilua. Toivottavasti onni tästä kääntyisi ❤️

• Tykkää
Heipä hei. Täällä odotellaan yk 13 alkamista, vuodon pitäis alkaa pian. Eilen, dpo 12 tein rtestinkin, negahan se..
Ensi kierrossa voisin kokeilla ekaa krt sitä greippiä.. Pitäisi myös ostaa uusia Otestejä 😊 en osaa päättää tilaanko Dualeja vai vaaleanpunaisia CB testejä(?)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja voimia suruun joita se on kohdannut :cry:

Heipä hei. Täällä odotellaan yk 13 alkamista, vuodon pitäis alkaa pian. Eilen, dpo 12 tein rtestinkin, negahan se..
Ensi kierrossa voisin kokeilla ekaa krt sitä greippiä.. Pitäisi myös ostaa uusia Otestejä en osaa päättää tilaanko Dualeja vai vaaleanpunaisia CB testejä(?)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja voimia suruun joita se on kohdannut
Mä käytin dualeja polin kehotuksesta. Sanoivat että ainakin hoitojen yhteydessä ne on luotettavin vaihtoehto 😅

ON: Tänään virallisen testiaamun testi:

Omaan silmään on nyt positiivinen ja jos menkat ei nyt ala(jomottelee aivan just samallatavalla 🫣) niin soittelen huomenna Tayssiin et miten edetään 🥰 Jännää on kyllä tämä🙈

Oli ov testi hippasen tummempi ku eilen, itse en vieläkään luokittele posi. Otin useemman kerran kuvan nappiin ni anto posia sekä negaa😂 Mikä toinen appi ois parempi, varmaan hyvä ois toinenkin olla ku toi ei ihan osaa😅 Nyt siis toi Oma kalenteri

• Tykkää
Reactions: hermoilija_
Täällä sivusta seuraan, kun toiveena raskautua. Ei onnistunut ekalla yrittämällä, menkat alkoi tänään jopa etuajassa. Hämmästynyt olo, kun aiemmin tuurilla raskautunut kahdesti ekalla yrittämällä ilman ovulaation ihmettelyä ja nyt tuli seurattua.
Jotain hyvää tässä on kun mahdollisuus juoda alkoa parin viikon päästä risteilyllä ja syödä lakritsia.

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

27.4.2025 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Bebekakkonen kp 34/33-46
@efi kp 27/24-28
@Macademia kp 24/28
@marik91 kp 24/29-32
@nnzzi kp 24/30-33
@desirett kp 16/27
@Minimilli kp 16/24
@Lunni~ kp 10/29-31
@Jennnuli kp 8/27-28
@gaoxiaojie kp 2/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@efi DPO 14
@Macademia DPO 10
@marik91 DPO 7
@nnzzi DPO 4
@desirett DPO 3
@Minimilli DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25

Oli ov testi hippasen tummempi ku eilen, itse en vieläkään luokittele posi. Otin useemman kerran kuvan nappiin ni anto posia sekä negaa Mikä toinen appi ois parempi, varmaan hyvä ois toinenkin olla ku toi ei ihan osaa Nyt siis toi Oma kalenteri

Mäkin tykkään Premomista. Tässä esimerkkinä pari mun testiä. Tässä tää kierto https://aijaa.com/jX5nzW mulla ovisplussa on Premomin mukaan vahvuudeltaan yleensä 0,55-0,8. En ikinä oo saanu esim millään testeillä vahvempaa testiviivaa kuin kontrolliviiva, vaan tollaset suht tasavahvat. Täs näkyykin kun huomasin et alko vahvistua ni testasin usean kerran päivässä et sain piikin kiinni ja sit jatkoin testausta et se varmasti alko haaleita.

Ja tässä toisessa kuvassa saman kierron testeistä näkyy hyvin, kuinka Sofit ei toimi mulla yhtä hyvin kuin Pregcheckit. Sofin on nää kaks alinta, mut tehty ovisplussapäivänä ja seuraavana aamuna, silti noin haaleita verrattuna Pregcheckin testeihin. Sofilla en olis siis saanut lh-piikkiä kiinni. https://aijaa.com/bQ9Fdq

@Minimilli mut voi siirtää plussanneista takaisin ya-listalle. Meidän raskaus ei kestänyt tämän pidempään 💔 Tämä on niin epäreilua. Tuntuu että kaikki vaan lisääntyy, ja itse polkee vuodesta toiseen paikoillaan toivoen ja pettyen 😔 Onneksi (onneksi ja onneksi, ei tätä toivo kenellekään) en ole ainoa joka taistelee samojen asioiden kanssa. Nyt täytyy vaan keräillä taas palaset kasaan ja jatkaa matkaa. ❤‍🩹
Varmastikkaan mitkään sanat ei tässä kohtaa lohduta, mutta oon niin pahoillani teidän puolesta, lähetän virtuaalihalauksen🩷 Toivottavasti vielä tulee teidänkin vuoro ja jaksatte vielä uskoa, että se tulee. Tsemppiä🩷

Missä vaiheessa te aina testailette raskaustesteillä? Täällä jotain vatsakramppailua niin jännittelen oisko tärpännyt nyt sitten vai mitä tää on
Mulla on ainaki ollu enempi ja vähempi menkkamaisia jomotteluja jostain dpo6 alkaen, dpo5 tehtiin pas 😅 Koko ajan saa jännätä et hulahtaako menkat ku aivan sille tuntuu vaikka testi pos 🫣 Ekan kerran testasin dpo11 hailakan viivan ☺️

• Tykkää
Reactions: Nipzzu
Täällä dpo 7, melko oireetonta. Eilen oli monta kertaa tunne, et jotain holahtaa housuihin, mut ei mitään tullut. Ja jotain alavatsatuntemuksia. Lämmöt teki pienen dipin tänään mut yhä ylhäällä (36,6). Nenä tukossa koko ajan

Mites @efi ja @Macademia piinailut?

Meinasin laittaa äsken, et ei tänne ihmeempiä. Kävin vessassa ja ministi tuli vaaleenpunasta valkkaria. 😳 Nyt on dpo 10. Eikö tää olis vähän myöhästä kiinnittymisvuodolle?

Ehkä ei kannata innostua. Lämmötkin vähä laskenu.
Mut menkkoihin ois vielä Flown mukaan 4 päivää

Yhteistyössä