@Kevättuuli26 Ubikinolia kannattaa kaiketi syödä pidemmän aikaa säännöllisesti. Munasolun laatuun vaikuttaa asiat 3kk ajalta ennen ovulaatiota. Ite oon syönyt sitä nyt tammikuusta saakka päivittäin, ja toivon vaan että sillä on ollu jotain positiivista vaikutusta Tota tulehdusta vähentävää en oo kyllä onnistunut toteuttaan, helpommin sanottu kun tehty
Kiva
@AMR ja
@Kevättuuli26 kun jaoitte vähän endotarinaanne. Tää on kyllä todella kökkö sairaus Hoitoihin lähteminen vaatii kyllä ajatustyötä eikä ole välttämättä helppo päätös. Meillekään ei ollut ihan itsestäänselvää hoitoihin lähteminen, ei oltu pitkään asiasta samaa mieltä. Sitä eli pitkään luomuonnistumisen toivossa, vielä kun se kerran melkein onnistuikin. Mutta jaksaminen alkoi olla koetuksella, kun kuukaudesta toiseen vain pettyy ja tietää että siellä se endo joka kierrossa vähän lisääntyy ja tuhoaa mahdollisuuksia onnistua. Ei lopulta kestetty sitä ajatusta, että nelikymppisinä ajateltaisiin että mitäs jos meille olisi hoidoilla lapsi(a) suotu. Joten tässä sitä nyt ollaan selvittämässä, onpahan kaikki avut otettu vastaan
Haluan vielä hoidoista sanoa, että turhaa jännitin itse hoitoja. Sitä puhutaan että hoidot on tosi rankkoja. Nyt on takana 4 viikkoa kaikennäköistä hormonitankkausta (nenäsuihkeita, pistoksia, pillereitä) mutta fyysinen vointi on ollut kaikenkaikkiaan hyvä kokoajan. Itse koen että paljon rankempaa oli jatkuva toivo-pettymys-kierre yritysaikana, kuin nämä hoidot missä kuitenkin on realistinen mahdollisuus onnistua