Tosin siis sähän kyllä täällä kirjoittelet aktiivisesti

. Tarkoitin enemmän, että jos kirjoittajasta ei kuulu niin kp on todennäköisesti kuitenkin väärin. Joko uusi kierto alkanut tai sit tullut plussa

.
No joo totta

Olin vaan ite miettinyt just et jos ne ei ollutkaan menkat jne et onko järkeä olla kiertolistalla. Mut antaa olla siellä, kyllä sen sit näkee kun tää tästä tasaantuu
Perjantaina mulla jälkitarkastus, tuli eilen joku kauhea romahdus ja itkin vaan illan ja käytiin viemässä muistolehtoon kynttilä, kun hautapaikkaa ei vielä ole, ei ole vielä ilmoitettu uurnanhausta et olis haettavissa. Tää muistolehto on siinä ihan sadan metrin päässä siitä krematoriosta, jossa tyttömme fyysisesti on ja tällä hautausmaan kappelilla oli siunaus, ajatus sattuu mutta tuo lohtua viedä sinne "lähelle" häntä kynttilä. Oon käynyt jo melko monta kertaa.. Tänään tulee 2kk siitä tapahtuneesta ja se tuntuu ahdistavalta, kokoajan pala kurkussa kun miettii asiaa ja että voi kun ois mennyt toisin ja olis parin kk ikäinen vauva kotona nyt
Jälkitarkastus alkanut jännittää ja jopa ahdistaa, et vaan kaikki ois hyvin ja ei tulis mitään ikäviä ylläreitä tulevaa raskautta suunnitellen tai muutenkaan. Ja tuntuu raskaalta mennä äitiyspolille ja ultrattavaksi ilman vauvaa vatsassa ja varsinkin kun viimeksi tuolla kuulin ultratessa että vauva kuollut. Saman lääkärin näkeminen, kätilön, ym herättää varmaan ihan kehollisenkin trauman kun nyt jo ihan ahdistunut. Ja varmasti rankkaa käydä kuolinsyyraporttia/ruumiinavauspqpereita läpi. Mutta koitan ajatella positiivisiakin puolia, että nyt saan kuulla onko kohtu tyhjentynyt kokonaan, miten paikat palautunut ynnä muuta. Toivottavasti kaikki hyvin. Lisäksi herännyt kysymyksiä joita haluan käydä läpi, kuten raskauden aikaisen rautainfuusion, mun sairastaman rajun hinkuyskän (yskin 3kk ja mursin yskiessä kylkiluun joskus vikan kolmanneksen alussa) ja silti sain rokotteen, näiden mahd vaikutuksia ym. Ja tämä et tota maitoa yhä vaan tulee
Toivottavasti ketään ei ahdistu näistä asioista, tai en saa mitään pelkoja kellekään heräämään, ymmärrän et tää ketju on raskautta yrittäville, eikä menetyksen kokeneille. En vaan oikein oo löytänyt muita ketjuja joissa ois kiva kirjoitella. Saa sanoa jos ahdistaa niin mietin tarkemmin jatkossa mitä kirjoitan 🩷 En pahastu! Ja toki täällä raskautta myös yhä toivotaan ja yritetään meilläkin.
Luulen et mulla on nyt dpo 5, jos ovis tapahtui silloin 23.1, ainakin testi oli vahvimmillaan aamulla ja illalla jo hailakka, ja lämmöt nousi sen jälkeen ja vatsa turvotti ja tuli flunssainen olo ja päänsärkyä, jotka mulla usein oviksen jälkeen. Mulle tyypillisiä menkkoja edeltäviä oireita mutta oli myös tärppikierrossa oireina

ainoo et rinnat ei särkenyt tärppikierrossa, muuten joo ennen menkkoja.