vierailija
Moikka.
Mä kirjoittelin aiemmin ja tein pos raskaustestin uuden vuoden jälkeen. Se ei kauaa kestänyt ja 6.1 alkoi uusi kierto, se oli muutenkin niin omituinen homma et en pahemmin kerennyt iloita. Nyt kuitenkin olemme päättäneet että aletaan taas yrittämään "tosissaan". Alkoi ärsyttää että näitä keskenmenoja on mulla vuosien saatossa ollut useita ja luin että alhainen ferritiini voi olla syynä. No rautaa ei saisi ominpäin syödä ja kukaan ei suostu ferritiiniä tarkistamaan. Noin vuosi sitten olin puolessa välissä raskautta ja silloin se oli huimat 8, tuskin on kovin paljon enempää nyt ja tuolloin neuvolan lääkäri sanoi ettei tarvitse kontrollia kun ei ole raudanpuutetta.
Alan nyt kuitenkin syömään taas sitä pirun kallista sideral valmistetta jos saisi rautavarastoja nostettua.
Imetän edelleen meidän 5kk vauvaa, joten sekin saattaa vaikeuttaa raskautumista. Mutta tulen nyt kuitenkin listoille mukaan.
Eli: ya 1/25
Kp 10/30-35
3.lapsi (2.yhteinen)
Hei! Haaveilen toisesta lapsesta ja olen seurannut keskustelua sivusta.
Jos talous antaa periksi, Synlabissa voi mittauttaa ferritiinin ilman lähetettä. Mulla oli kans matala (olisiko ollut 14), ja marssin sitten tulosten kanssa työterveyteen, että mitäs nyt. Siellä sitten määrättiin rautakuurille ja otettiin seurantaan.
Nimim. Mangoananas