Haaveena vauva 2025

No menkathan ne tänään sitten alkoi. Flo siirsi oletettua ovulaatiota siis päivälle 27.12., eli sitten ne mun tapaninpäivä-himot olis osuneet yksiin ovulaation kanssa! Mielenkiintoista, ennen en oo voinut päätellä siitä mitään. Nyt kun menkat alkoi, niin kierto lyheni 32:n päivään, eli taas n. viikolla (edellinen 38pvää ja sitä edellinen 44pvää) ja nyt aletaan olla jo aika normaalilukemissa silleen keskiarvoon nähden. Synnytysten jäljiltä kyllä melkoinen operaatio tämä kierrosta selvää ottaminen.

@Keltainenkukka92 hyvä kun kävitte siis! Toihan on jo tosi positiivista, että se gyne antoi noin pitkän aikaikkunan (6kk) yrittää vielä, eikä antanut olettaa että ois mikään kiire nyt tässä lähikuukausina jo katsoa muita toimenpiteitä. Eli hällä ainakin on toivoa teidän suhteen. Eiköhän se teille suoda pian!

• Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
Niin no tuo 6kk oli nyt lähinnä sen takia että sitten täytämme jo julkisen kriteerit mutta kaippa se joka tapauksessa olisi sanonut jos onnistumischansit surkeat☺ Onneksi on vielä soittoaika, toivottavasti saa vielä silloin kysyä kun nyt jälkikäteen on tullut jkv kysymyksiä mieleen. Tuli jotenkin niin paljon tietoa kerrallaan siellä vastaanotolla. 😅 Kilpirauhasen arvo oli jo tullut ja se on käsittääkseni viitearvoissa.

Kp 10/24-26 eikä merkkejä lähestyvästä oviksesta vaikka sen pitäisi olla asap kun kierto niin lyhyt 🙄 huomenna aloitan tikuttelun.

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

11.1.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 25/28-32
@Kultakataja kp 24/25-32
@Ainoaksi kp 23/29
@Min204 kp 23/23-30
@jauhopeukalo kp 20/28-30
@Heimi89 kp 16/25-26
@Jennnuli kp 11/27-28
@gaoxiaojie kp 11/28-31
@Keltainenkukka92 kp 10/26
@Hopeanopea kp 7/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Lunni~ DPO 7
@Havu89 DPO 7
@jauhopeukalo DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
[/QUOTE]

Käytiin lapsettomuuslääkärin ensikäynnillä. Rakenteet, elintavat yms kaikki hyvin mutta follikkelimäärä oli tosi pieni (2+2 kun keskimäärin pitäisi olla 8+8) tässä iässä. Verikokeet otettu, varmistetaan tuo tulos mittaamalla amh-hormoonia, myös kilpirauhasta analysoidaan. Soittoaika parin viikon päästä kun labrat valmiit.

Fiilikset: Ihan ok, paljon tärkeitä asioita kunnossa ja lääkäri mainitsi pariin otteeseen että luomuraskaus sen verran todennäköinen että ellei labrois poikkeavaa kannattaa yrittää vielä toiset 6kk. Toisaalta kun tuo matala follikkelimäärä todennäköisesti viittaa siihen että aikainen menopaussi edessä ja munasarjat "laiskat" niin eihän se nyt mitenkään mahtavalta tunnu🙄 ja jos menee hoitoihin niin pieni follikkelimäärä vaikuttaa paljon ennusteeseen niin tavallaan enemmän paineita saada luomuplussa. Lutaaliakin seurataan nyt parin kierron verran koska tuo viime kierron 11 päivää on vähän turhaan lyhyt.

Kuitenkin hyvä fiilis että mentiin jo nyt kun tämä selvisi. Maksoi vajaa 500€ ja menetetty raha ei sureta niin se on kai hyvä mittari että kannatti käydä. Lääkäri mukava ja kokemuksena ei moitittavaa.
Kiitos kun jaoit tän sun kokemuksen 😊 kannustaa itseäkin varaamaan pikapikaa aikaa. Ihana kuiten, että teillä on luomusti mahiksia ja paljon tärkeitä asioita kunnossa! Toivon että pian teillä tärppää ❤

Se olis nyt itsellä dpo7 ja ei mitään ihmeempiä tuntemuksia. Eilen illasta kuvotti pariin otteeseen ja tänään sama homma, mutta ollut joissain muissa kierroissa samaa niin ei sekään poikkeavaa 😄 onneksi työt vie nyt ajatukset muualle niin ei ehdi paljon piinailla 😅

• Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
Tänään olisi jo kpl 19 mutta en ole löytänyt o.plussaa:/ miten teillä muilla, onko teidän helppo löytää ovista? Ja onkohan mahdollista käydä niin että ovis on ollut mutta ei ole näkynyt testissä..?

Mulla ovistesti näyttänyt eiliseen asti päivä päivältä hieman viivaltaan vahvistuvaa (mutta kuitenkin negatiivista) tulosta mutta tänään oli selkeästi haaleampi kuin eilen. Oon ymmälläni ja mietin että ovuloinkohan ollenkaan tässä kierrossa. :( Ollaan jokatapauksessa nyt joka toinen päivä talleteltu.

Mulla siis se pcos epäily ja gyne kehotti just tikuttaa ovista mutta tässähän saisi nyt olla kokoajan ostamassa uusia testejä kun en yhtään osaa tietää oviksen aikaa tai onko sitä.. hermoja raastavaa suoraan sanottuna!

Oon kans miettinyt että vaihtaisin jollekin toiselle lääkärille joka osaisi auttaa tässä pcossissa. Siis kun kysyin tältä nyk.lääkäriltä viimeksi että olisiko hänellä antaa joku lääke mulle kiertoa tasaamaan niin ei suostunut vaan sanoi että luomuna pitäisi viel mennä.

Alan olla jo niin turhautunut tähän odotteluun kun kiertokin on pitkä kuin nälkävuosi 😅

vierailija
Ainiin ja toinen kysymys että oletteko käyttäneet ja mitä kokemuksia clear bluen dual hormone ovistestistä ? Oon tähän asti menny siis näillä kaupan tikkutesteillä mut ens kiertoa jo silmällä pitäen tilasin clear bluen ekaa kertaa kokeiluun.

-keltalilja

vierailija
Siis en mä jaksa. Onko tää oikeesti kolmas kierto putkeen kun flunssa iskee ovisviikolla 😭. Eikö se oo huono juttu ovulaation kannalta… Vitsit kuinka ärsyttävää, muuten ei olla oltu kipeenä paitsi kerran kuussa. Huonoo tuuria… No ehkä jos ens kuussa ois terve. Ärsyttää!

-Tikkunekku

vierailija
Minäkin täällä edelleen taustalla. 3,5v nyt yritystä takana ja moneskohan pino missä jo roikun, näyttää siltä että sitä siirrytään edelleen taas seuraavaan. Gelee royalea syöty nyt kohta 2x60kapselia eikä plussan plussaa. Nyt laitoin sitten donafertyn tilaukseen, kokeillaan nyt sitäkin 😅

Just kun jännitin oviksen ajankohtaa niin tänään selkeä ovisplussa kp 11. Luulis että lutaali jää tarpeeksi pitkäksi 🙏 toisaalta pe ultrassa limakalvo vielä melko ohut ("ehtii vielä muuttua paksummaksi ennen ovulaatiota"), kuinkakohan iso muutos 2-3 päivässä on 🤔 Toisaalta huomaan että odotukset melko matalat (mikä tavallaan on helpotus!?) kun tiedän että siellä on vain 25% odotetuista follikkelimäärästä valmiina hommiin.

Tänään siis Dpo -1 ja piinailu alkakoon, kaikista huolimatta.

Just kun jännitin oviksen ajankohtaa niin tänään selkeä ovisplussa kp 11. Luulis että lutaali jää tarpeeksi pitkäksi toisaalta pe ultrassa limakalvo vielä melko ohut ("ehtii vielä muuttua paksummaksi ennen ovulaatiota"), kuinkakohan iso muutos 2-3 päivässä on Toisaalta huomaan että odotukset melko matalat (mikä tavallaan on helpotus!?) kun tiedän että siellä on vain 25% odotetuista follikkelimäärästä valmiina hommiin.

Tänään siis Dpo -1 ja piinailu alkakoon, kaikista huolimatta.
Ja siis eikö sen limakalvon tartte olla valmis vasta siinä 7-8 päivää tästä kun mahdollinen alkio yrittäisi kiinnittyä 🤔? Mä ajattelen niin, että vaikka limakalvolla on merkitystä niin jos alkio voi kiinnittyä munatorviinkin niin ei sen limakalvon tartte olla ns. "täydellinen".

Minäkin täällä edelleen taustalla. 3,5v nyt yritystä takana ja moneskohan pino missä jo roikun, näyttää siltä että sitä siirrytään edelleen taas seuraavaan. Gelee royalea syöty nyt kohta 2x60kapselia eikä plussan plussaa. Nyt laitoin sitten donafertyn tilaukseen, kokeillaan nyt sitäkin
Jos saa kysyä niin oletteko te hoitoja harkinneet, jos yritystä kuitenkin noinkin paljon takana :)?

Tänään olisi jo kpl 19 mutta en ole löytänyt o.plussaa:/ miten teillä muilla, onko teidän helppo löytää ovista? Ja onkohan mahdollista käydä niin että ovis on ollut mutta ei ole näkynyt testissä..?

Mulla ovistesti näyttänyt eiliseen asti päivä päivältä hieman viivaltaan vahvistuvaa (mutta kuitenkin negatiivista) tulosta mutta tänään oli selkeästi haaleampi kuin eilen. Oon ymmälläni ja mietin että ovuloinkohan ollenkaan tässä kierrossa. Ollaan jokatapauksessa nyt joka toinen päivä talleteltu.

Mulla siis se pcos epäily ja gyne kehotti just tikuttaa ovista mutta tässähän saisi nyt olla kokoajan ostamassa uusia testejä kun en yhtään osaa tietää oviksen aikaa tai onko sitä.. hermoja raastavaa suoraan sanottuna!

Oon kans miettinyt että vaihtaisin jollekin toiselle lääkärille joka osaisi auttaa tässä pcossissa. Siis kun kysyin tältä nyk.lääkäriltä viimeksi että olisiko hänellä antaa joku lääke mulle kiertoa tasaamaan niin ei suostunut vaan sanoi että luomuna pitäisi viel mennä.

Alan olla jo niin turhautunut tähän odotteluun kun kiertokin on pitkä kuin nälkävuosi
Ovulaatio voi tapahtua vaikka sitä ei saisi testillä kiinni. Mutta jos ovulaatio tapahtui nyt oletettuna ajankohtana, pitäisi vuodon alkaa 12-16 päivän päästä (jos siis ei ole raskaana toki ;) ). Pitkä kierto voi olla merkki myös siitä, että ovulaatiota ei tapahdu (tai että se ei tapahdu aina tai toki se voi tapahtua myös todella myöhään). Vaihtaisin kanssa gyneä. Käsittääkseni on olemassa lääkkeitä, joilla ovulaatio tapahtuu varmemmin, jotka sopivat PCO(S) tilanteisiin. Jos ovulaatio tapahtuu ja yleensä vielä suunnilleen samoihin aikoihin, pitäisi kierronkin tasaantua.

Ja siis eikö sen limakalvon tartte olla valmis vasta siinä 7-8 päivää tästä kun mahdollinen alkio yrittäisi kiinnittyä 🤔? Mä ajattelen niin, että vaikka limakalvolla on merkitystä niin jos alkio voi kiinnittyä munatorviinkin niin ei sen limakalvon tartte olla ns. "täydellinen".
Joo en ole ajatellut asiaa aikaisemmin mutta lääkäri siis kommentoi että kohtu näyttää hyvältä kiertoon nähden ja sitten jotenkin tokas sivukommenttina että ehtiihän tuo kalvo vielä paksuuntua ennen ovista niin sitä jäin nyt jälkikäteen pohtimaan. Kun aina tää mee tällaiseksi ylianalysoimiseksi mulla 🤷🫣

vierailija
Katsotaan saanko infuusion. Terkkalääkäri määräsi uudet labrat ja kävin toissapäivänä. Hemppa nyt 98, aattona oli 114, ferri 5.. aattona ei mitattu sitä, vaikka pyysin. Eipä ihme, että koko ajan väsyttää.
Lääkärin soittoaika on ke. Mutta se vuoto loppui viimeinkin. En viitsi tikuttaa ovulaatiota tässä kuussa.
T. Se, jolla oli 6 viikon menkat..

vierailija
Ovulaatio voi tapahtua vaikka sitä ei saisi testillä kiinni. Mutta jos ovulaatio tapahtui nyt oletettuna ajankohtana, pitäisi vuodon alkaa 12-16 päivän päästä (jos siis ei ole raskaana toki ). Pitkä kierto voi olla merkki myös siitä, että ovulaatiota ei tapahdu (tai että se ei tapahdu aina tai toki se voi tapahtua myös todella myöhään). Vaihtaisin kanssa gyneä. Käsittääkseni on olemassa lääkkeitä, joilla ovulaatio tapahtuu varmemmin, jotka sopivat PCO(S) tilanteisiin. Jos ovulaatio tapahtuu ja yleensä vielä suunnilleen samoihin aikoihin, pitäisi kierronkin tasaantua.
Äh, ku tää heittää mut välillä ulos täältä niin kirjoitan nyt vierailijana.

Tein tosiaan nyt iltapäivällä uuden testin ja hyvä että tein koska viiva oli jälleen vahva !mutta ei siis vieläkään ihan ovisplussa). Muut ovisoireet kehossa vahvistuneet joten uskallan taas toivoa ja odottaa että lh-piikki voisi siellä olla kohta toivottavasti!! 🙏

Mä jo googlailin tossa pcos erikoistuneita lääkäreitä ja aattelin varaa ajan.

-Keltalilja

Täällä selvitty eilisestä päivästä, vauvan hautajaisista. Tilaisuus oli kaunis. Illalla lenkillä itkeskelen ja katsoin taivaalle, että missä se meidän enkelityttömme nyt sitten kirkkaimpana tähtenä loistaa, ja näin tähdenlennon. 🩷 Se tuntui niin lohdulliselta ja merkitykselliseltä. 🤍

Mulla yhä sellaista tiputtelua et sidettä ei tarvi mut pissalla käydessä tulee jokunen tippa ja pyyhiessä. Sen reilun viikon runsaan vuodon jälkeen ollut tätä nyt 10 päivää, jos se runsas vuoto oli ekat menkat jälkivuodon perään, kuten synnärillä epäilivät.. Loppuisi nyt tää tiputtelu ja alkais kierto palautua. Onko täällä kellään vastaavaa kokemusta synnytyksen jälkeen ekoista menkoista? Tai onko kukaan mistään syystä koskaan saanut maidonestolääkitystä, onko siitä kokemuksia? Luin et voidaan käyttää munasolun irtoamiseen joissain tapauksissa. Mietin vaan sen vaikutusta kiertoon.

Katsotaan saanko infuusion. Terkkalääkäri määräsi uudet labrat ja kävin toissapäivänä. Hemppa nyt 98, aattona oli 114, ferri 5.. aattona ei mitattu sitä, vaikka pyysin. Eipä ihme, että koko ajan väsyttää.
Lääkärin soittoaika on ke. Mutta se vuoto loppui viimeinkin. En viitsi tikuttaa ovulaatiota tässä kuussa.
T. Se, jolla oli 6 viikon menkat..

Toivottavasti saat infuusion! Itellä kun sain rv 30 niin kyllä koheni vointi muutamassa viikossa.

Mulla oli ainakin ekat menkat synnytyksen jälkeen erittäin runsaat ja kipeät, ilmeisesti tosi yleistä. Tosin mulla oli ne vasta 1,5v synnytyksestä koska mulle laitettiin kierukka ennen kuin kierto oli palautunut.

Vielä iso virtuaalihali täältä, ei kenenkään pitäisi joutua oman lapsen hautajaisiin 😭❤

• Tykkää
Reactions: marik91
vierailija
Toivottavasti saat infuusion! Itellä kun sain rv 30 niin kyllä koheni vointi muutamassa viikossa.
Korona-aikana sain ekan kerran, silloin ferri oli "pikkasen parempi" eli 8. Ja auttoi kyllä, ferri nousi 89 ja pari vuota myöhemmin tarkistustestissä se oli 86. Sen jälkeen sitä ei olekkaan mitattu. Hemppaa en muista, pahimmillaan se on ollut 76. Ferriä ei silloin ole mitattu.

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.1.2025 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Lunni~ kp 27/28-32
@Kultakataja kp 26/25-32
@Ainoaksi kp 25/29
@Min204 kp 25/23-30
@jauhopeukalo kp 22/28-30
@Heimi89 kp 18/25-26
@Jennnuli kp 13/27-28
@gaoxiaojie kp 13/28-31
@Keltainenkukka92 kp 12/26
@Hopeanopea kp 9/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Lunni~ DPO 9
@Havu89 DPO 9
@jauhopeukalo DPO 6
@Keltainenkukka92 DPO 0
@Jennnuli DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24

Päivittelin tuon listan nyt itse ensimmäistä kertaa, toivottavasti meni kaikki oikein!

Mulla tuli tänään aamulla vahva ovisplussa, joten nyt piinaillaan! Mies lähti juuri työreissuun mutta onneksi ehdittiin puuhailla sitä ennen, toivottavasti se riittää. :giggle:
Jee, taas melkein sama DPO sun kaa 😄 Mulla oli eilen aamulla semiyllättäen ovisplussa (ei oireita, kp11) mutta illalla oli tosi selkeitä ovisoireita ja selvästi vas munasarja hommissa. Josko yksi niistä säälittävistä kahdesta munasolusta olisi elämänsä kunnossa 😁

Jee, taas melkein sama DPO sun kaa Mulla oli eilen aamulla semiyllättäen ovisplussa (ei oireita, kp11) mutta illalla oli tosi selkeitä ovisoireita ja selvästi vas munasarja hommissa. Josko yksi niistä säälittävistä kahdesta munasolusta olisi elämänsä kunnossa
Katsoin myös samaa että melkein samat päivät! 😄 Itsellä tuli myös tosi yllättäen toi ovisplussa, kun eilen aamulla oli vielä tosi haalea viiva testissä, eikä ollut yhtään semmonen ”ovulaatio olo” jos niin voi sanoo 😅

Yhteistyössä