Haaveena vauva 2025

vierailija
Täällä Pregcheckin ovulaatiliuskat on lähteneet tummenemaan ja veikkaan, että plussa tulee huomenna tai ylihuomenna. Mutta, oma mieli on kiikun laskun, että yrittääkö vasta seuraavasta kierrosta ja todennäköisesti päädyn siihen.. Laskettu aika elokuussa ei ole ihanteellinen.. Haluaisin ehtiä nauttia kesälomasta heinäkuussa (ja loman haluan pitää pääasiassa heinäkuussa, että päästään lomailemaan perheenä) ja elokuussa joutuisin hoitamaan vauvaa huomattavan paljon yksin, kun mies maataloustöissä.. Samalla tunnen syyllisyyttä, mikä on ihan älytöntä. Ajattelen, että mitä jos tämä olisi "the" munasolu ja toisaalta kun lapsia saadaan, ei tehdä..
Saako kysyä, mitä päätit tämän kierron suhteen? Ei ole pakko vastata 😊
Mielestäni järkeviä ja realistisia mietteitä sinulla, turhaan syyllistät itseäsi.

Omaa napaa.
Minulla ovis nyt takana päin, ja nyt vain toivon, että seuraavat pari viikkoa menisi nopeasti 😬

/Kide

Onnea @muropaketti!

omaa napaa. Dpo 16. Kp 27/25-26. Ja testi nega. Mulla on ollu koko elämän ajan aivan kellontarkat menkat, ei ole koskaan mennyt yli, ni oon nyt hieman hämmentynyt tästä. Edelleenkään ei ole oireita. Mitään.
Toisaalta jos vielä tänään alkaa niin sulla on tämä kierto 26 päivää eli ihan sun normi :) ja jos vaikka huomenna niin on vain yhden päivän myöhässä. Toki sormet ristissä ettei tuu menkkoja ollenkaan 🤞

vierailija
Hei vain. Olen lueskellut tätä ketjua ja miettinyt, pitäisikö kirjoittaa. Olin tuolla toukokuisten-25 puolella alkuun mutta keskenmeno viikolla 10 tapahtui lokakuun lopussa ja se oli itselleni nro 2. Edelleen odottelen kuukautisia sen jäljiltä (lääkkeellinen tyhjennys). Aikamoinen kuukausi ollut tämä marraskuu pääkopalle... paljon surua ja erilaisia ajatuksia. Vaikka tiedän nyt asiaan perehdyttyäni miten yleisiä keskenmenot tosiaan ovatkin. Mutta, toisaalta meillä ajatus on jatkaa yrittämistä heti, olen "jo" 32-vuotias eikä ole siis lapsia vielä meillä. Hetkittäin on tuntunut että en kestä sitä jos niin käy taas, mutta yritän jaksaa luottaa tulevaan, välillä se onnistuu paremmin ja välillä huonommin. Hyvää on, että olen raskautunut suht helposti nämä kaksi kertaa.

Tervehdys. Olen vähän vanhempaa sorttia (42v) ja viides olisi tekeillä. Sain keskenmenon kaksi viikkoa sitten maanantaina rv 11, joskin sikiö oli lakannut kasvamasta jo aiemmin.

Tuskin tulen olemaan superaktiivinen kirjoittelija, ainakaan mitään säännöllistä ovistikutusta ei ole luvassa, satunnaista ehkäpä. Mutta katsellaan.

Yhteistyössä