Haaveena vauva 2024

Minä laitoin myös geleet tilaukseen. Lupaavat niin paljon kaikkea muutakin hyvää, että pakko testata :D
mm. energia ja parempi iho on asioita mitä odotan innolla :ROFLMAO::ROFLMAO:

Tänään ovistikku edelleen lähellä positiivista, mutta vähemmän kuin eilen. Ja eilen illalla oli selkeä nega.
Hitsi kun en testannut toissapäivänä illalla, niin en tiedä jos olisikin ollut huippu jo silloin. Nyt olen siinä uskossa, että ovis on tänään, mikäli se tapahtuu
 
Höh mikä pettymys taas:

Aamulla olin jo ihan fiiliksissä, kun menkat ei sitten eilen alkaneetkaan eikä ollut edes mitään selkä/vatsatuntemuksia ollut enää. Meinasin tehdä testin mutta jätin tekemättä kuitenkin kun en jaksanut enää lähteä makuuhuoneesta kaappeja kolistelemaan ja alkoi tulla jo kiire töihin.

No nyt päivällä kramppaa alavatsa ja -selkä niin ettei meinaa pystyä paikoillaan istumaan (näyttöpäätetyö) ja on semmoinen oksetus -olo. Ihmettelen jos ei ala vuotamaan tänään tai viimeistään huomenna.
 
Viimeistä viedään.
Plussasin syyskuussa ja keskenmeno ilmeni rv 10 ultrassa, kun löytyi vain liian pieni alkio ja hyvin heikko syke ja sekin syke sammui sitten viikon päästä ja vuoti onneksi spontaanisti sitten ulos.

Keskenmeno tuli siis marraskuun alussa ja sen jälkeen sitten on lähinnä pohdittu, että vieläkö kerran yritetään. Ja nyt siihen sitten päädyttiin.
Tällä kertaa olo on fyysisesti parempi siltä osin, että työstressi on paljon vähäisempää kuin syksyllä yrityksen ollessa päällä ja sitä myöten oma vointi on moninkertaisesti parempaa.

Ensiviikolla on sitten eka ultra, jossa tarkistetaan koska päästään siirtoon. Mahdollisesti sitten siirretään loppukuusta.
Tsemppiä kaikille!
 
Viimeistä viedään.
Plussasin syyskuussa ja keskenmeno ilmeni rv 10 ultrassa, kun löytyi vain liian pieni alkio ja hyvin heikko syke ja sekin syke sammui sitten viikon päästä ja vuoti onneksi spontaanisti sitten ulos.

Keskenmeno tuli siis marraskuun alussa ja sen jälkeen sitten on lähinnä pohdittu, että vieläkö kerran yritetään. Ja nyt siihen sitten päädyttiin.
Tällä kertaa olo on fyysisesti parempi siltä osin, että työstressi on paljon vähäisempää kuin syksyllä yrityksen ollessa päällä ja sitä myöten oma vointi on moninkertaisesti parempaa.

Ensiviikolla on sitten eka ultra, jossa tarkistetaan koska päästään siirtoon. Mahdollisesti sitten siirretään loppukuusta.
Tsemppiä kaikille!
Pahoittelut keskenmenosta ja tsemppiä uuteen siirtoon! Onko teillä siis alkioita pakkasessa?
 
Palailen linjoille taas täältä minäkin alkukierron jälkeen. Mietteet on olleet nyt ihan muissa asioissa, mikä on kyllä tehnyt taas hyvää. Vaikka mieluummin toki olisi esimerkiksi noroviruksen skipannut ja miettinyt enemmän kaikkea kivaa :D Mutta onpahan sekin nyt taas sairastettu.

Tänään kp 24 ja dpo0, eli keskenmenon jälkeen näyttää kierto nyt olevan vähän pidempi. Myös ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen oli aika sama homma, silloin taisi ovis olla kp25. Sinänsä ei mulle epätyypillistä, että voi vaihdella paljonkin, mutta tosiaan tossa synnytyksen ja keskenmenon välissä kierto oli ton 34-35 päivää, eli vähän siihen nyt pidennystä tuli.

Kierto tuli hyödynnettyä vähän heppoisesti, kun tässä oli kaikenlaista, mutta oikeaan aikaan kuitenkin - ellei toki keho tee yllätykiä siinä, miten ovis ajoittuu suhteessa limoihin jne. Ovulaatiota en oo ryhtynyt tikuttamaan. Yhdestä kerrasta se syksylläkin tärppäsi, eli ei kai se mahdotonta ole nytkään. Eli voi lisätä piinailijoihin dpo0.

Ja onnea plussanneille <3
 
Höh mikä pettymys taas:

Aamulla olin jo ihan fiiliksissä, kun menkat ei sitten eilen alkaneetkaan eikä ollut edes mitään selkä/vatsatuntemuksia ollut enää. Meinasin tehdä testin mutta jätin tekemättä kuitenkin kun en jaksanut enää lähteä makuuhuoneesta kaappeja kolistelemaan ja alkoi tulla jo kiire töihin.

No nyt päivällä kramppaa alavatsa ja -selkä niin ettei meinaa pystyä paikoillaan istumaan (näyttöpäätetyö) ja on semmoinen oksetus -olo. Ihmettelen jos ei ala vuotamaan tänään tai viimeistään huomenna.
Kramppeja saattaa ilmetä vielä plussan jälkeenki ilman että vuotaa. Itselläni oli tätä esikoisen kohdalla rv6 asti josta alkoi etova olo. Pahoinvoinnin sain pidettyä kurissa pienillä välipaloilla tai juomalla tiheästi.
 
Pahoittelut keskenmenosta ja tsemppiä uuteen siirtoon! Onko teillä siis alkioita pakkasessa?
Kiitos! <3 Meillä on siis yksi alkio jäljellä pakkasessa vuodelta 2015 ja sitä lähdetään siirtämään. Jännittävää on, haikeaa ja samalla helpottavaa, sillä siihen päättyy sitten tämä sekundäärinen lapsettomuusmatka, kun pakkanen tyhjenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Min204 ja RLiisukka
Hätähousu liikenteessä! Viime viikon maanantaina laitettu ovitrelle ja tiistaina tehty inseminaatio. Ohje toki oli, et vasta kahden viikon jälkeen raskaustesti, mutta kun hätähousu. Ovitrelle ei vaikuta eikä näkynyt enää haamuakaan, tyystin tyhjä testi tuli. Ei iloista uutista näin ystävänpäiväksi. Kohti uusia pettymyksiä. Kaipa se vielä siitä voi iloksikin muuttua, mut en jaksa sitä niin aatella. Meillä kun olisi ollut mahdollisuus kahteen pirpanaan. Mahdolliset uudet piikittelyt täältä tullaan...
 
Hätähousu liikenteessä! Viime viikon maanantaina laitettu ovitrelle ja tiistaina tehty inseminaatio. Ohje toki oli, et vasta kahden viikon jälkeen raskaustesti, mutta kun hätähousu. Ovitrelle ei vaikuta eikä näkynyt enää haamuakaan, tyystin tyhjä testi tuli. Ei iloista uutista näin ystävänpäiväksi. Kohti uusia pettymyksiä. Kaipa se vielä siitä voi iloksikin muuttua, mut en jaksa sitä niin aatella. Meillä kun olisi ollut mahdollisuus kahteen pirpanaan. Mahdolliset uudet piikittelyt täältä tullaan...
Ymmärrän hyvin fiiliksen, mutta viikko on kyllä tosi lyhyt väli vielä, että ei siellä kyllä oikein pitäisikään vielä mitään näkyä. Eli kannattaa varmaan odotella nyt vielä ainakin se viikko <3
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas
vierailija
Hätähousu liikenteessä! Viime viikon maanantaina laitettu ovitrelle ja tiistaina tehty inseminaatio. Ohje toki oli, et vasta kahden viikon jälkeen raskaustesti, mutta kun hätähousu. Ovitrelle ei vaikuta eikä näkynyt enää haamuakaan, tyystin tyhjä testi tuli. Ei iloista uutista näin ystävänpäiväksi. Kohti uusia pettymyksiä. Kaipa se vielä siitä voi iloksikin muuttua, mut en jaksa sitä niin aatella. Meillä kun olisi ollut mahdollisuus kahteen pirpanaan. Mahdolliset uudet piikittelyt täältä tullaan...
Sulla siis max dpo 8. Eli ei tosiaan pitäisi edes näkyä mitään. Ehkä Dpo 10 vois jo hetkissä näkyä mut vaikkei näkyisi niin silti vois olla plussa
Malttia.
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Joku tuolla miettikin otetaanko hoitoihin kun nuori ja miehellä lapsia niin meijät ainakin otettiin heti vaikka mulla ikää sillon 25 ja miehellä entuuestaan kaksi tenavaa, yritystä oli takana 1,5v. Et jos se yhtää mietityttää ni tk vaa kyselee aikaa 😊

Omaa napaa hiukan kun alkukierto piikitelty gonal-f ja käväsin tänää ultrassa et montako lähteny kypsymään niin pettymys oli käsin kosketeltavissa kun oikealla puolella oli vaivaiset kaksi 8mm follia, joita ei kannata lähtä punktioimaan ja vasemmallakin vain 5 joista yksi 19mm ja 4 x 16mm.😭 Ilmeinen pettymys oli mua hoitavalle ihanalle lääkärillekkin joka arpoi siinä sitten hetken että miksi mun oikee puoli ei vastaa hoitoon ja pitääkö koko homma torpata tähän. Päätti sitten et kokeillaan onnea perjantaina ja otetaan nuo 5 mitä vasemmalla puolen on koska mitään takeita siitä että ensi hoito tuottais yhtää parempaa tulosta ei ole, eikä meillä oo mitää syytä uskoa että nuo 5 olis huonoja. 😐 Nyt on kyllä usko vähissä tähän hommaan, ei voi muuta sanoa. Sisko hehkuttaa ja haaveilee jo toisesta vaikka ei tätä ensimmäistä oo edes vielä ultrattu. Hiukan on epäreilut fiilikset 🙈

Onko kellää kokemusta (rohkaisevaa tarinaa siis) kuinka vähästä follimäärästä huolimatta vois onnistua? 🙈 Jotenkin nimittäin tuntuu että ei mulla siellä yhtään munasoluakaa varmaa oo
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★km 11/23
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@esme94 ★ 09/23 ★ 1. ★ km 12/23
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@andune ★ 02/24 ★ 2.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1 yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

14.2.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Dinaas kp 34/27-33
@rimpsukka84 kp 28/30
@jauhopeukalo kp 28/?
@Liilja kp 27/30-34
@mamarski kp 24/34-35
@marik91 kp 23/27-33
@heltsuli kp 19/28-36
@Cherrymint kp 16/26
@haaveillen kp 16/25-28
@Min204 kp 15/22-30
@tamuli kp 12/24-27
@andune kp 11/?
@Masunen kp 9/24-28
@Päivänsäde84 kp 8/25-31
@S0nj4 kp 7/27
@esme94 kp 4/28-32
@Cara-mel kp 2/24-27
@Noups kp 1/26-28
@Frija kp 1/28-30


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@jauhopeukalo DPO 13
@rimpsukka84 DPO 10
@Liilja DPO 8
@marik91 DPO 7
@Cherrymint DPO 4
@mamarski DPO 0
@haaveillen DPO 0


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24
@viivaviivi ★ 07/23 ★ 7. ★ km 11/23★ 01/24
@aida91 ★ 09/21 ★ 1. ★ 01/24
@sarlei ★ 10/23 ★ 3. ★ 02/24
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23 ★ 02/24
 
Viimeksi muokattu:
Joku tuolla miettikin otetaanko hoitoihin kun nuori ja miehellä lapsia niin meijät ainakin otettiin heti vaikka mulla ikää sillon 25 ja miehellä entuuestaan kaksi tenavaa, yritystä oli takana 1,5v. Et jos se yhtää mietityttää ni tk vaa kyselee aikaa

Omaa napaa hiukan kun alkukierto piikitelty gonal-f ja käväsin tänää ultrassa et montako lähteny kypsymään niin pettymys oli käsin kosketeltavissa kun oikealla puolella oli vaivaiset kaksi 8mm follia, joita ei kannata lähtä punktioimaan ja vasemmallakin vain 5 joista yksi 19mm ja 4 x 16mm. Ilmeinen pettymys oli mua hoitavalle ihanalle lääkärillekkin joka arpoi siinä sitten hetken että miksi mun oikee puoli ei vastaa hoitoon ja pitääkö koko homma torpata tähän. Päätti sitten et kokeillaan onnea perjantaina ja otetaan nuo 5 mitä vasemmalla puolen on koska mitään takeita siitä että ensi hoito tuottais yhtää parempaa tulosta ei ole, eikä meillä oo mitää syytä uskoa että nuo 5 olis huonoja. Nyt on kyllä usko vähissä tähän hommaan, ei voi muuta sanoa. Sisko hehkuttaa ja haaveilee jo toisesta vaikka ei tätä ensimmäistä oo edes vielä ultrattu. Hiukan on epäreilut fiilikset

Onko kellää kokemusta (rohkaisevaa tarinaa siis) kuinka vähästä follimäärästä huolimatta vois onnistua? Jotenkin nimittäin tuntuu että ei mulla siellä yhtään munasoluakaa varmaa oo
Multa punktoitiin kanssa vain 6 follia joista tuoresiirto alkion ollessa 3vrk. Kolme selviytyi pakkaseen 2× 5 vrk ikäisiä ja 1 × 6 vrk ikäisenä. Tuoresiirrosta nega, ekasta passista plussa 5 päiväisellä blastolla ja tänään rv6. Ei se määrä vaan se laatu. Joten no hätä💕
 
Sori tämä spämmi mutta fiilistelen nyt vielä koska kokoajan takaraivossa takoo että kohta tämä loppuu taas 🤯😓 tänään dpo11.


Jatkuisipa tämä nyt ❤

Meillä muuten lapsettomuuslääkärille aika 28.2. ja miehen pitää käydä antamassa spermanäyte ensi keskiviikkona 🤔 kaipa pidetään niistä kiinni kun ei tiedä onko tämä raskaus ensi viikolla ohi. Vai miten te muut tekisitte?
 
Dpo 9. Tein aamulla herkän testin ja katselin että ei siinä toista viivaa millään näin. Söin aamupalan. Sitten keitin itselleni teetä ja ohi mennen kurkkasin vielä testiä ja mitä! Ei tarvinnut edes tihrustaa, ei kuivatella, ei odotella tunteja! Siellä hennosti punertava haamulainen olla kökötti. Ihan vaa sillai terve! :love:

Ja minä olen aivan ihmeissään! Ensinnäkin oon ollut sellanen myöhään plussaaja joten tässä vaiheessa edes jotain on jo todellakin jotain! Ja heti mietityttääkin että jos tässä viivat alkaa vahvistuun niin epäilys siitä että onkohan tässä nyt onnistuttu x2 🤭

Noh, malttia nyt. Olen ihmetellyt että missä ne tutut menkkajomot viipyy. Toivottavasti pysyykin poissa. (y)🤩

https://aijaa.com/yRLW41
 
Dpo 9. Tein aamulla herkän testin ja katselin että ei siinä toista viivaa millään näin. Söin aamupalan. Sitten keitin itselleni teetä ja ohi mennen kurkkasin vielä testiä ja mitä! Ei tarvinnut edes tihrustaa, ei kuivatella, ei odotella tunteja! Siellä hennosti punertava haamulainen olla kökötti. Ihan vaa sillai terve!

Ja minä olen aivan ihmeissään! Ensinnäkin oon ollut sellanen myöhään plussaaja joten tässä vaiheessa edes jotain on jo todellakin jotain! Ja heti mietityttääkin että jos tässä viivat alkaa vahvistuun niin epäilys siitä että onkohan tässä nyt onnistuttu x2

Noh, malttia nyt. Olen ihmetellyt että missä ne tutut menkkajomot viipyy. Toivottavasti pysyykin poissa.

https://aijaa.com/yRLW41
oi että! varovaiset onnittelut! 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Liilja
Dpo 9. Tein aamulla herkän testin ja katselin että ei siinä toista viivaa millään näin. Söin aamupalan. Sitten keitin itselleni teetä ja ohi mennen kurkkasin vielä testiä ja mitä! Ei tarvinnut edes tihrustaa, ei kuivatella, ei odotella tunteja! Siellä hennosti punertava haamulainen olla kökötti. Ihan vaa sillai terve!

Ja minä olen aivan ihmeissään! Ensinnäkin oon ollut sellanen myöhään plussaaja joten tässä vaiheessa edes jotain on jo todellakin jotain! Ja heti mietityttääkin että jos tässä viivat alkaa vahvistuun niin epäilys siitä että onkohan tässä nyt onnistuttu x2

Noh, malttia nyt. Olen ihmetellyt että missä ne tutut menkkajomot viipyy. Toivottavasti pysyykin poissa.

https://aijaa.com/yRLW41
Ihana plussa aalto täällä, varovaiset onnittelut💕
 
  • Rakkaus
Reactions: Liilja

Yhteistyössä