Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@sarlei ★ 10/23 ★ 3.
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23
@EvAnnu ★ 12/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

24.1.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä

@heltsuli kp 50/28-36
@haaveillen kp 28/25-28
@marik91 kp 27/27-33
@Cherrymint kp 22/26
@aida91 kp 21/25-28
@EvAnnu kp 20/28-34
@Min204 kp 18/22-30
@Masunen kp 14/24-28
@syksynsävel_ kp 14/28
@S0nj4 kp 14/27
@Dinaas kp 13/27-33
@Päivänsäde84 kp 12/25-31
@Frija kp 9/28-30
@rimpsukka84 kp 7/30
@Liilja kp 6/30-34
@Noups kp 6/26-28
@mamarski kp 3/34-35

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Cherrymint DPO 9
@marik91 DPO 9
@haaveillen DPO 7
@aida91 DPO 7
@burkei DPO 7
@Min204 DPO 6
@EvAnnu DPO 3
@Masunen DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24

Viimeksi muokattu:
Dpo 7 vasta, miksi tää aika tuntuu nyt matelevan oikein kunnolla!
Varmaan se on uitettava tikkua jo perjantaina dpo 9 Jos edes sinne asti maltan,
vaikka tiedän että ei siinä vielä mitään voi näkyä

Oireita: tuntemuksia alavatsalla, vilunväreitä, koko ajan kauhea nälkä!

Mites muut piinailijat jaksaa odotella?
Huonosti ja kuullostelen koko ajan et tuntuuko jotain oireita😂 no eipä oikeestaan tunnu. Pinnistelen ainaki siihen lauantaihin asti testaamatta. About tänään pitäisi pakastealkion tarrata kiinni viimeistään jos ottaa kiinni😶

Ja niin lähti piinaavat odottelupäivät käyntiin, täällä dpo1. Onko muita? Siellä oli useampi pidemmällä piinailussa, toivon teille kärsivällistä oloa ja tietenkin positiivisia tikkuja ❤

Toiveet on täällä tottakai korkealla, kun panopuuhat saatiin ajoitettua just eikä melkein nappiin. Sairasloma jatkuu joten on ihan liikaa aikaa kuulostella kroppaa ja kehittää valeraskaus 🙈 Liika ajatteluaika tekee myös sen, että ehtii ajatella sitäkin, miten tuurinkauppaa koko raskautuminen on. Pitää olla kelpo munasolu joka irtoaa. Pitää olla kelpo siittiö joka ehtii hengissä perille ja kohtaa munasolun oikeassa paikassa. Munasolun pitää reissata oikeaan paikkaan, limakalvon pitää olla kunnossa, kiinnittymisen täytyy onnistua, jakautumisen alkaa ja jatkua normaalisti. Ja niin edelleen ja niin edelleen.

Välillä löydän hetkeksi mielenrauhan siitä, etten oikeasti voi tehdä juuri mitään sen eteen että raskaus alkaisi ja jatkuisi. Pitäisi vain luottaa omaan kehoon. Miten teillä, jotka olette pitkään yrittäneet raskautta, menee suhde omaan kehoon?

Eilen tuli illalla haamujen esiäiti testiin, joka hävis. Nyt aamulla dpo 10 tuli taas tooooosi haalea haamu, jota ei saa edes kuvassa näkymään, joten menkkoja alan odottelemaan 😔
Ihme jos dpo10 vielä näkyy yhtään mitään 🤷🏻‍♀️ mulla ei näkynyt ennen dpo12 ainakaan edes haamua vaikka miten käänteli ja tiirasi. Et jos sulla jotain on näkynyt jo nyt niin älä ainakaan kirvestä kaivoon heitä ☺

• Tykkää
Reactions: marik91 ja aida91
Ja niin lähti piinaavat odottelupäivät käyntiin, täällä dpo1. Onko muita? Siellä oli useampi pidemmällä piinailussa, toivon teille kärsivällistä oloa ja tietenkin positiivisia tikkuja

Toiveet on täällä tottakai korkealla, kun panopuuhat saatiin ajoitettua just eikä melkein nappiin. Sairasloma jatkuu joten on ihan liikaa aikaa kuulostella kroppaa ja kehittää valeraskaus Liika ajatteluaika tekee myös sen, että ehtii ajatella sitäkin, miten tuurinkauppaa koko raskautuminen on. Pitää olla kelpo munasolu joka irtoaa. Pitää olla kelpo siittiö joka ehtii hengissä perille ja kohtaa munasolun oikeassa paikassa. Munasolun pitää reissata oikeaan paikkaan, limakalvon pitää olla kunnossa, kiinnittymisen täytyy onnistua, jakautumisen alkaa ja jatkua normaalisti. Ja niin edelleen ja niin edelleen.

Välillä löydän hetkeksi mielenrauhan siitä, etten oikeasti voi tehdä juuri mitään sen eteen että raskaus alkaisi ja jatkuisi. Pitäisi vain luottaa omaan kehoon. Miten teillä, jotka olette pitkään yrittäneet raskautta, menee suhde omaan kehoon?
Mä oon ainakin todella pettynyt omaani. Yritystä takana 2.5 vuotta kohta ja oon 32 vuotias mutta eipä näy vauvaa🙈 mitään vikaa ei kummassakaan että ihme rakettitiedettä tuntuu tää lasten hankkiminen olevan😅

• Haha
Reactions: tamuli
Niin jännän äärellä kyllä ollaan, kun monella menossa dpo:t 😊

Huomasin, että täällä on paljon porukkaa jotka tykkää testailla jo aikaisin, mutta onko täällä minun lisäksi porukkaa, jotka eivät halua nähdä sitä negaa testissä ja odottavat malttamattomina sinne että menkkojen pitäisi alkaa tai yli sen?

Tässä kierrossa nyt uutena oireena on rintojen kutina, alkoi kolme päivää sitten kun oli dpo 7, nyt mennään dpo 9 ja kutina jatkuu edelleen, samalla rintoja tuikkailee välillä sisältä hassusti.
Alhaalla tuikkii joku ihan koko ajan, ei ole muissa kierroissa näin paljon nipistellyt ja alaselkä on ollut muutaman päivän kipeä.

Veikkaan kuitenkin, että tullaan korkealta ja kovaa ensi maanantaina, kun menkat sieltä kuitenkin taas alkaa.

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: mamarski ja aida91
Kp 10 ovistesti näyttää ihan mitä pitääkin. Ja mies kuumeessa. Yritti kyl lohduttaa et kun paranee niin sit tehään kaikkee kivaa mut jotenkin just nyt harmittaa.

Tossa on kolme kuvaa, yritin kaikkeni et saisin vähän valoa noihin kuviin mut tänään on niin haemaa päivä ettei parempaa saanut. Jatkan testailua 1 krt per päivä. Viimeks kp 14 tuli plussa ja jatku kp 15.

Pitäisi vain luottaa omaan kehoon. Miten teillä, jotka olette pitkään yrittäneet raskautta, menee suhde omaan kehoon?
Lyhesin hieman sinun lainaustasi. Mulla on kaksi lasta, ekaa toivoin vuosia ja todellakin menetin uskon kehoon ja kaikkeen. Vikaa ei ollut kummassakaan. Ekan lapsen ollessa vuoden tapasin nykyisen mieheni ja hänen kanssaan meni yli 2 vuotta tulla raskaaksi. Menetin varmaan toivon joskus siinä kun yritystä oli ollut takana alle se vuosi. Nyt on kolmas toiveissa ja tällä kertaa kun ikää on 39 niin tuntuu että tää 8kk yritys alkaa jo viedä uskon itsestä ja kaikesta. Meillä on jo lapsi, miksi sitä toista ei kuulu. Mutta en halua ajatella omaa napaani ja valittaa näin lyhyestä ajasta kun tiedän miten jotkut joutuu kohtaamaan lapsettomuuden ja käymään rankat hoidot läpi että edes mitään mahdollisuutta lapseen olisi. Mutta kyllä se vaan syö naista kun vauvaa ei kuulu, se negatiivinen testi kierron lopussa itkettää ja ahdistaa. ja vaikka kaiken tekee niin kuin pitääkin, silti ei kuulu. Olen ihmistyyppinä sellainen joka aina ajattelee, että kaikki onnistuu jos tarpeeksi tekee töitä sen eteen, että tekee kaikki asiat excat niin kuin pitää niin asiat hoituu mutta tässä projektissa kuten tiedätte se ei vaan mene niin. Se on turhauttavaa.

Minulle voi päivittää tälle päivälle dpo 1 tai huomiselle dpo 2.

Eli täällä yksi piinailija. Taaskaan ei tullut tässä kierrossa kuin yksi talletus, sekin oli jo kaksi päivää ennen oletettua ovista. Tavoitteena oli tallettaa vielä tänään, mutta lämmöt oli jo aamulla nousseet, joten tästä päätellen ovis oli jo eilen.

• Tykkää
Reactions: Browneye2023
Tänään on ihan perk... koskenut vatsaan ja joka kerta kun käynyt vessassa on vain pettynyt. Ei vieläkään menkkoja. Tänään mussutettu 7 terolut, 3 päivälle vielä olis. Jos eivät ala perjantaihin mennessä niin soitampahan jälleen kerran ovumiaan. Joten odotetaan...
Onpa turhauttavaa odotella. 😓

Täällä myös odottelen kunnon vuotoa alkavaksi. Tiputellut on jo pari päivää. Viime yönä ja tänään ollut ihan järkyttävän kovaa alavatsakipua. Burana onneksi auttaa hetken.

• Tykkää
Reactions: Browneye2023
Minulle voi päivittää tälle päivälle dpo 1 tai huomiselle dpo 2.

Eli täällä yksi piinailija. Taaskaan ei tullut tässä kierrossa kuin yksi talletus, sekin oli jo kaksi päivää ennen oletettua ovista. Tavoitteena oli tallettaa vielä tänään, mutta lämmöt oli jo aamulla nousseet, joten tästä päätellen ovis oli jo eilen.
Jee, piinataan yhdessä! 2 päivää ennen ovulaatiota voi olla ihan kelpo ajoitus, älä heitä kirvestä kaivoon (vai pitäisikö sanoa "kivestä" 🤣). Mäkin olen yrittänyt mitata lämpöjä mutta en ole ihan kaikkien sääntöjen mukaan mennyt, on jäänyt päiviä väliin ja eilen en saanut aamulämpöä vaan vasta iltapäivästä, tosin olin siinä jonkun aikaa lepäillyt aloillani. Oli kuitenkin selkeästi korkeampi kuin aamulämmöt, johtuiko sitten ovulaatiosta vai väärästä mittausajankohdasta 🤷

Ja niin lähti piinaavat odottelupäivät käyntiin, täällä dpo1. Onko muita? Siellä oli useampi pidemmällä piinailussa, toivon teille kärsivällistä oloa ja tietenkin positiivisia tikkuja

Toiveet on täällä tottakai korkealla, kun panopuuhat saatiin ajoitettua just eikä melkein nappiin. Sairasloma jatkuu joten on ihan liikaa aikaa kuulostella kroppaa ja kehittää valeraskaus Liika ajatteluaika tekee myös sen, että ehtii ajatella sitäkin, miten tuurinkauppaa koko raskautuminen on. Pitää olla kelpo munasolu joka irtoaa. Pitää olla kelpo siittiö joka ehtii hengissä perille ja kohtaa munasolun oikeassa paikassa. Munasolun pitää reissata oikeaan paikkaan, limakalvon pitää olla kunnossa, kiinnittymisen täytyy onnistua, jakautumisen alkaa ja jatkua normaalisti. Ja niin edelleen ja niin edelleen.

Esikoisen yritystä 1v2kk takana ja kyllä kehosuhde on aaltoillut tosi paljon tässä yritysaikana. Yritän rakastaa kehoani ja luottaa, että kyllä se handlaa tän homman. Tämähän on nimenomaan se juttu, mitä kehon luonnostaan pitäisi osata tehdä. Mutta luottamus tähän niin luonnolliseen asiaan on saanut iskuja, kun kuukausi toisensa jälkeen tallettelut on mennyt nappiin ja lopputuloksena on vaan yksi saakelin kemiallinen raskaus 🙄 Oon yrittänyt keskittyä kehoyhteyden luomiseen ja ylläpitämiseen erinäisillä tavoilla (meditointi/feminiinienergiajuttuja😃), ja hyväksyä että tää on se tie mikä nyt vaan täytyy kulkea, mutta vaikeaa tämä välillä on 🙈 Suurimman osan ajasta oon kuitenkin sitä mieltä, että kyllä mun keho tän vielä vie maaliin, viimeistään apujen kanssa!

Hei☺☺😎
CLEARBLUEN VIIKKONÄYTÄLLINEN KOKEMUKSIA, OHJEITA TULKINTAAN.
Olen syksyllä ryhmässä kirjoitellut/ seurannut, mutta keskenmenon jälkeen (8+2/3.11) en ole ollut aktiivinen.

Nyt olen plussannut 21.1.
DPO11-12/ rv 3+2 HAALEAN , joka 2vrk vahvistui kunnon punaiseksi ja vahvistuu edelleen. Viime menkat 29.12 ja ovis 9..1

Menkkojen aika olisi pe ja ajattelin tehdä viikkonäytöllisen testin. Niitä on kaksi.

Edellinen km- raskaus soitti kelloja jo alkaessaan , koska sain ultrahaamun vasta päivä menkkojen poisjäännin jlk ja vahvistui hivenen hitaasti. No koko raskauden ajan en 1356 hcg arvoa isommaksi päässyt vaikka viikoissa pääsin 8+2

Nyt ei ole yhtään huolestunut olo, mutta labralähete on jos haluan käydä

En ole koskaan tehnyt kyseistä testiä , mutta tutustuin ohjeisiin ja tutkimukseen sekä kokemuksiin.

Olen huomenna 4+0 ja ajattelin tehdä tuon .....aamulla? Entä kun oma virtsa on aamuisin laimeinta?

Itsellä on aina joka 6 odotuksessa paras pissi ollut yöllä ja päivällä . Illalla, muttei aamulla. Voiko tuo testi reagoida paljonkin virtsan laimeuteen ?

Mitä sen kuuluisi nyt näyttää😅😅t . Tutustunut testiin🙈

Kuopuksen odotus alkoi kaksoisraskautena ja sain plussan Akai siksi DPO 8 , nyt olen saanut myös ajoissa. Tätä aiemmin r-testit reagoivat jo pissiin esim. Viivanpaikalla, ultravarjolla, ultamicroviivalla. Oireet alkaneet dpo5 .

Km - odotuksen aikana ja jälkeen kroppa on koittanut ovuloida ja on ovuloinut buustilla. Ovulaatioita tuli odotuksen aikana, koska kropassa oli pitkään ollut niin vähän hcg. Jälkitarkastuksessa sanoi lääkäri, että kaksoset on sellaisissa tapauksissa tod.näköisempia kuin tavallisesti.

Näyttäisikö silloin ehkä testi nyt 3+? kun hedelmöityksestä 2vkoa.
Pitäisikö sen näyttää nyt huomenna
1-2. Vai 2-3😅🙈🙈

Hei
CLEARBLUEN VIIKKONÄYTÄLLINEN KOKEMUKSIA, OHJEITA TULKINTAAN.
Olen syksyllä ryhmässä kirjoitellut/ seurannut, mutta keskenmenon jälkeen (8+2/3.11) en ole ollut aktiivinen.

Nyt olen plussannut 21.1.
DPO11-12/ rv 3+2 HAALEAN , joka 2vrk vahvistui kunnon punaiseksi ja vahvistuu edelleen. Viime menkat 29.12 ja ovis 9..1

Menkkojen aika olisi pe ja ajattelin tehdä viikkonäytöllisen testin. Niitä on kaksi.

Edellinen km- raskaus soitti kelloja jo alkaessaan , koska sain ultrahaamun vasta päivä menkkojen poisjäännin jlk ja vahvistui hivenen hitaasti. No koko raskauden ajan en 1356 hcg arvoa isommaksi päässyt vaikka viikoissa pääsin 8+2

Nyt ei ole yhtään huolestunut olo, mutta labralähete on jos haluan käydä

En ole koskaan tehnyt kyseistä testiä , mutta tutustuin ohjeisiin ja tutkimukseen sekä kokemuksiin.

Olen huomenna 4+0 ja ajattelin tehdä tuon .....aamulla? Entä kun oma virtsa on aamuisin laimeinta?

Itsellä on aina joka 6 odotuksessa paras pissi ollut yöllä ja päivällä . Illalla, muttei aamulla. Voiko tuo testi reagoida paljonkin virtsan laimeuteen ?

Mitä sen kuuluisi nyt näyttäät . Tutustunut testiin

Kuopuksen odotus alkoi kaksoisraskautena ja sain plussan Akai siksi DPO 8 , nyt olen saanut myös ajoissa. Tätä aiemmin r-testit reagoivat jo pissiin esim. Viivanpaikalla, ultravarjolla, ultamicroviivalla. Oireet alkaneet dpo5 .

Km - odotuksen aikana ja jälkeen kroppa on koittanut ovuloida ja on ovuloinut buustilla. Ovulaatioita tuli odotuksen aikana, koska kropassa oli pitkään ollut niin vähän hcg. Jälkitarkastuksessa sanoi lääkäri, että kaksoset on sellaisissa tapauksissa tod.näköisempia kuin tavallisesti.

Näyttäisikö silloin ehkä testi nyt 3+? kun hedelmöityksestä 2vkoa.
Pitäisikö sen näyttää nyt huomenna
1-2. Vai 2-3
Oi varovaiset onnittelut! 😍 digi näyttää minusta ”2-3” jos viikkoja 4+ ja ”3+” kun viikkoja 5+.

Onpa turhauttavaa odotella.

Täällä myös odottelen kunnon vuotoa alkavaksi. Tiputellut on jo pari päivää. Viime yönä ja tänään ollut ihan järkyttävän kovaa alavatsakipua. Burana onneksi auttaa hetken.
Juurikin näin. Oon monesti hämmästellyt miten tressi ja jännitys voi sotkea toisten kierrot. Nyt kun osui omalle kohdalle niin on hyvin ärsyttävää. Rupesin turhan kovaan jännittämään ja tressaamaan kaikkea ivf liittyvää… 😔 Buranaa en itse uskalla ottaa, mulla vaikuttaa sen verran hyvin et menkat yleensä katoavat pariksi päiväksi. Nyt kun eivät edes ole alkaneet vielä niin varmaa entisestään viivästyisi…

Tänään on selkeesti ollut alavatsalla nippailua ja paineentunnetta, alkionsiirrosta 2 päivää. Mutta tuoresiirrossa oli kanssa niin en vielä hurraile😅 siis mulla on joku päävika ja luin että ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, no minähän pissin siihen tikkuun ja kaksi viivaa tulee😂 mutta ei niin vahva se toinen viiva, mutta ei se mulla oo kahdessa kierrossa ollutkaan saman vahvuinen edes ovulaatiossa. Raskaana ollessa sen toisen viivan pitäs olla selkeesti tummempi. Huoh😅 kaikkea sitä keksii odotellessaan😂 ootellaan🙈

Dpo 7 vasta, miksi tää aika tuntuu nyt matelevan oikein kunnolla!
Varmaan se on uitettava tikkua jo perjantaina dpo 9 Jos edes sinne asti maltan,
vaikka tiedän että ei siinä vielä mitään voi näkyä

Oireita: tuntemuksia alavatsalla, vilunväreitä, koko ajan kauhea nälkä!

Mites muut piinailijat jaksaa odotella?
Täällä paleltaa ja väsyttää. Välillä alavatsassa semmoista puristavaa menkkamaista tunnetta. Ovistesti ja lämpöjä seuraava äppi hämmentää. Voi olla dpo 5 tai dpo 7. 🤷 Testailua koitan välttää ja olla taas kovasti liikaa toivomatta.

Onko 10kk pitkä yritysaika? Näen mielessäni ja uskon, että tulen vielä raskaaksi. Koitan pitää luottamusta yllä, että lapsi tulee kun on sen aika.

Tänään on selkeesti ollut alavatsalla nippailua ja paineentunnetta, alkionsiirrosta 2 päivää. Mutta tuoresiirrossa oli kanssa niin en vielä hurraile siis mulla on joku päävika ja luin että ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, no minähän pissin siihen tikkuun ja kaksi viivaa tulee mutta ei niin vahva se toinen viiva, mutta ei se mulla oo kahdessa kierrossa ollutkaan saman vahvuinen edes ovulaatiossa. Raskaana ollessa sen toisen viivan pitäs olla selkeesti tummempi. Huoh kaikkea sitä keksii odotellessaan ootellaan

Kyllä se näyttää raskauden... Ei ehkä kaikilla silti.
Itse olen sen kaksi kertaa tutkinut oikein olettaen huomannut myös kemialliset heinäkuusta alkaen. Jotka viivanpaikkaa piirtäneet testiin, mut ei enempää. Mulla ovistesti käyttäytyy niin että siinä on aina paitsi n 7-8 päivää ovulaatiosta haalea viiva. Ov selkeästi siinä , sitten blankko viikko ja sitten alkaa taas punaa piirtyä. N. 2 päivää ennen menkkoja se haalea punatesti viiva on vahvin. Ja sitten menkat. Olen siis tutkinut ihan koko kiertoja miten itsellä ne toimii.

Sitten kun olen ollut raskaana niin oviksen jälkeen tuo blankko vaihe ei ole lakannut ja on harmaa se viiva. Ja heti kun hcg tarpeeksi niin alkaa vahvaa punaista tulla ja ei kestä ku pari päivää nii se on räikeämpi kuin kontrolli.

Nyt tuo tapahtu n viikko ennen menkkoja ja syksyllä alkaneessa raskaudesta plussatessa kp30/29 oli vielä haalea mutta tav vahvempi testiviiva. Ja oli ennemmin vahva plussa ennenkuin r testi.

• Tykkää
Reactions: aida91
Täällä dpo 10, rfsu testi nega. Oli ainoita testejä kaupassa niin oli pakko ottaa niitä vaikka mielestäni onkin huonoja kun tulee räikeitä viivanpaikkoja.

Toissapäivänä alkoi tiputteluvuoto pyyhiessä, eilen yltyi runsaammaksi (vaati pikkuhousunsuojan) ja oli jo ihan verta. Tänään ja yöllä ei mitään. En tiedä oliko kiinnittymisvuotoa, jos oli niin yllättävän runsasta.. Eikä rinnat ole enää kipeät. Että eiköhän ne ollut menkat, hyvin niukat ja poikkeukselliset kyllä ja liian aikaisessa. Roikun toistaiseksi piinalistalla, kattellaan ny vielä muutama päivä mitä tapahtuu.. josko alkaakin kunnolla vuoto. Olo on väkisinkin vähän pettynyt, nyt todella oli olo että olis tärpännyt mut eilinen tiputteluvuoto oli sen verran runsasta et tokkopa siellä mitään voi olla ainakaan enää.. 😔

Yhteistyössä