Haaveena vauva 2024

Täälläkin ylläri negatiivinen testattu tänään toivotaan että ollaan oltu vaan liian hätäisiä
Eikös sulla tänää dpo 9 ? Itse testailin 5-6 dpo sta asti ja olin ihan heittämässä hanskat tiskiin....kun olin näkeväni kiinnittymisviikolla varjoja viivanpaikasta jotka ei vahvistunut 😂 jätin ehkä oleellisimman päivän eli dpo 10-11 päivän testaamatta ihan persammuttuna Karhuna kaikkiin testeihin ja 11-12 plussasin vahvalla haamulla. Ne todellakin ilmestyy yks kaks vaan tikkuun ne viivat- yleensä silloin, kun vähiten enää uskot. Tsemppiä loppu luteaaliin ja tupla viiva taikaa🥰🥰
 
Onko täällä muita, joilla on erikoinen kaksosraskaus toive? Kuopus , pian , 7 v alkoi kaksoisraskautena jonka itse aavistim ja plussasin dpo 8 näin unen kahdesta vauvasta ennen plussaa . Olo oli vahvasti ajatuksissakin monikko. Kun mietin esim . Kiinnittymistä niin ajatus oli " tarratkaa hyvin ❤" ja havahduin omiin monikko ajatuksiin.
Kohtu nousi tosi nopeaa ja oli iso jo 8 viikolla ja todettiinkin viikkoja isommaksi mutta laitettiin monisynnyttäjän piikkiin.

Unohdin ajatuksen alun jlk ja NLA eka ultrassa sitten vanhan koneen näytöltä näin kahdessa kohtaa kohtuontelossa jotain ja sanoin terkalle " onpa siellä paljon jotakin" terkka myös jäi katsomaan

Kotona tajusin ultra kuvasta että siinä oli selät vastakkain kaksi alkiota ja pussit ja penäsin uutta ultraa.

Sain sen ja lääkäri ei meinannut löytää mitään kunnes siirsi ultran aika korkealle kohdun yläosaan ja toinen vilahti ruudussa. Näytin paikan hänelle uudestaan ja pyysin kuvan. Kaksi pussia ja toisessa elämää toisessa ei enää. Mihinkään tätä ei merkitty mikä ihmetyttää minua . Podin kovan surutyön ja lopuksi kävin yksityisellä jossa ei toista pussiakaan enää näkynyt.

Tytön synnyttyä kätilö mainitsi istukasta yllättyneenä ääneen "onpa iso" näin kun taitteli sitä auki kuin lakanaa. Samoin tytön napanuora oli erikoisen lyhyt . Jotenkin puoltavat kaksosena alkanutta odotusta.


Tässä juuri alkaneesss odotuksessa on parissa päivässä melk viikko ennen menkkoja haamu vahvistunut leffaviivoiksi ja näin monikko unen ennen plussaa , samoin ovis oli epämääräinen kuin silloin . Tuntui että se olisi pitkä oireineen enkä tiennyt kumpi munis vai molemmat irrottaa solua. ..


Olipa pitkä teksti... Mutta siis onko monikko odottajia tai toivojia? Mistähän sellainen monikko unelma onkin , se on ollut jo ennen kuopuksen odotusta siis.
 
Ei oo totta, tää epätietoisuus. Mä kun luulin et terolutit aloittaa niin menkatkin alkaa, mut ei se nyt ihan niin mennytkään. Tänään on nautittu 9 nappi ja huomenna ois 10. Äsken soitin ovumiaan ja ei ollut se nainen jonka kanssa oon aiemmin puhunut vaan joku muu. Kertoikin et jos ei niitten syönnin aikana ala niin monesti menee vielä kaksi viikkoa ennen kuin vuoto alkaa.. Siis joudunko vielä kaksi viikkoa 14 päivää oottaa mahdollista vuotoa? Siis ihan järkyttävää.. Sanoi et jos hampaita rupeaa kiristämään niin viikon päästä voit olla yhteyksissä, et jos tarvitaan kovempia nappeja. Odottavan aika on pitkä, mahdollisuudet onnistua 0...

Niin toissapäiväinen vatsakipu oireili jonkinlaista vatsatautia. Tänään on puolilta päivin hetkittäin koskenut vatsaa, mut en jaksa uskoakkaan et ois menkkakipua. Salaa sitä kyllä toivon, et ois siihen liittyvää, mut vasta kun menkat alkavat niin uskon et on menkka kipua..
Ei niiden menkkojen kyllä terolutin läpi pitäisi alkaa vaan kuurin jälkeen 🤔 Niillähän myös ylläpidetään raskautta jos kaltarauhasessa on ongelmaa, sama siis kuin ne emätinpuikot mistä oli aiemmin puhetta. Näkisin siis positiivisena että menkat ei oo vielä alkanut ja todennäköisesti kun otat vikan tabletin niin ne muutamassa päivässä alkaa tai ainakin sen 2vko aikana mitä hoitaja sanoi. Ota siis ihan rauhassa vaan nyt ☺
 
Ei niiden menkkojen kyllä terolutin läpi pitäisi alkaa vaan kuurin jälkeen 🤔 Niillähän myös ylläpidetään raskautta jos kaltarauhasessa on ongelmaa, sama siis kuin ne emätinpuikot mistä oli aiemmin puhetta. Näkisin siis positiivisena että menkat ei oo vielä alkanut ja todennäköisesti kun otat vikan tabletin niin ne muutamassa päivässä alkaa tai ainakin sen 2vko aikana mitä hoitaja sanoi. Ota siis ihan rauhassa vaan nyt ☺
Okei, kiitos täsmennyksestä. Minä vain kuvittelin et alkavat käytön aikana kun sanoivat vielä, et lopeta heti kun menkat alkavat. Tässä kun nyt olen ensimmäistä kertaa niin en voinnut tätäkään tietään. Olen taas hiukan viisaampi. Paketissa oli maininta et sisältää laktoosia, osaatko kertoa miten paljon? Olen hiukan yrittänyt etsiä tietoa, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Tuntuu et vatsa on normaalia enemmän sekaisin.
 
Eikös sulla tänää dpo 9 ? Itse testailin 5-6 dpo sta asti ja olin ihan heittämässä hanskat tiskiin....kun olin näkeväni kiinnittymisviikolla varjoja viivanpaikasta jotka ei vahvistunut jätin ehkä oleellisimman päivän eli dpo 10-11 päivän testaamatta ihan persammuttuna Karhuna kaikkiin testeihin ja 11-12 plussasin vahvalla haamulla. Ne todellakin ilmestyy yks kaks vaan tikkuun ne viivat- yleensä silloin, kun vähiten enää uskot. Tsemppiä loppu luteaaliin ja tupla viiva taikaa
kiitos tsempeistä 😊 tässä on vaan niin monta kiertoa (tää taitaa olla yk 15 tai 16) tullut niitä negoja että ei osaa oikein muuta odottaakaan. Mutta yllätyksen otan avosylin vastaan jos semmoinen on tullakseen 😍 saapa nähdä milloin sen aika on 😊

mitenkäs @burkei , onko siellä jo testailut aloitettu?
 
  • Tykkää
Reactions: viivaviivi
Onko täällä muita, joilla on erikoinen kaksosraskaus toive? Kuopus , pian , 7 v alkoi kaksoisraskautena jonka itse aavistim ja plussasin dpo 8 näin unen kahdesta vauvasta ennen plussaa . Olo oli vahvasti ajatuksissakin monikko. Kun mietin esim . Kiinnittymistä niin ajatus oli " tarratkaa hyvin ❤" ja havahduin omiin monikko ajatuksiin.
Kohtu nousi tosi nopeaa ja oli iso jo 8 viikolla ja todettiinkin viikkoja isommaksi mutta laitettiin monisynnyttäjän piikkiin.

Unohdin ajatuksen alun jlk ja NLA eka ultrassa sitten vanhan koneen näytöltä näin kahdessa kohtaa kohtuontelossa jotain ja sanoin terkalle " onpa siellä paljon jotakin" terkka myös jäi katsomaan

Kotona tajusin ultra kuvasta että siinä oli selät vastakkain kaksi alkiota ja pussit ja penäsin uutta ultraa.

Sain sen ja lääkäri ei meinannut löytää mitään kunnes siirsi ultran aika korkealle kohdun yläosaan ja toinen vilahti ruudussa. Näytin paikan hänelle uudestaan ja pyysin kuvan. Kaksi pussia ja toisessa elämää toisessa ei enää. Mihinkään tätä ei merkitty mikä ihmetyttää minua . Podin kovan surutyön ja lopuksi kävin yksityisellä jossa ei toista pussiakaan enää näkynyt.

Tytön synnyttyä kätilö mainitsi istukasta yllättyneenä ääneen "onpa iso" näin kun taitteli sitä auki kuin lakanaa. Samoin tytön napanuora oli erikoisen lyhyt . Jotenkin puoltavat kaksosena alkanutta odotusta.


Tässä juuri alkaneesss odotuksessa on parissa päivässä melk viikko ennen menkkoja haamu vahvistunut leffaviivoiksi ja näin monikko unen ennen plussaa , samoin ovis oli epämääräinen kuin silloin . Tuntui että se olisi pitkä oireineen enkä tiennyt kumpi munis vai molemmat irrottaa solua. ..


Olipa pitkä teksti... Mutta siis onko monikko odottajia tai toivojia? Mistähän sellainen monikko unelma onkin , se on ollut jo ennen kuopuksen odotusta siis.
Onpa jännä toi sun kertomus! 😮 Ja toi kuinka sulle on tullut alun perin tuolloin noin vahva tunne kaksosista.
Vastauksena sun kysymykseen, mullakin on aina ollut toive monikkoraskaudesta 😄 Saa nähdä toteutuuko se koskaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: viivaviivi
vierailija
Mulla oli sama homma. Syksy 22 otettiin fsh arvo ja se oli oikein hyvä vaikka luulin , että oudot oireet oli alkavia esivaihdevuosia jne. Tehtiin myös munasarjojen ultra ym ja sanoi että paljon munasoluja molemmissa "nuoren tytön synnytyselimet" . Olihan se ihan kiva kun olin huolehtinut jonkun aikaa että saisinko seitsemättä edes tutustuneena perin pohjin iän tuomiin haasteisiin hedelmöityksem ja raskauden suhteen. Ikää 39
Enemmän kertoo AMH arvo kuin FSH. FSH voi olla ok, mutta AMH matala.
 
  • Tykkää
Reactions: viivaviivi
Mulla oli dpo 5-6 alkaen menkkakipuja ja harjoitus supistuksen oloisia oloja. Eli hyvin pian oviksen jlk. Plussasin dpo 11-12 ja oloja oli n viikon . Nyt menkkojen poisjäännin jlk ne on hävinnyt. Voi hyvin olla kiinnittymistä
Toivottavasti olisi ollut kiinnittymiskipuja 😊

Tänään olo on ollut kurja. Väsyttää, särkee päätä ja huimailee välillä. Tosin johtuu varmaan ihan niskoista nämä oireet. Uskaltaisikohan ottaa yhden panadolin 🤔

Viisi päivää on hassusti kutissut molemmat rinnat sivuilta ja aristaa, yleensä mulla aristaa rintojen alta tai nännejä, ei tuolta sivuilta. Alaselkä särkyä jo monta päivää ja nippailut tuolla jossain munasarjoissa/kohdussa jatkuu.
On niin omituisia oireita, mutta silti pää sanoo että en ole raskaana. Maanantaina testi, jos ei oo menkat alkanut ennen sitä.

Mukavaa viikonloppua kaikille! 🤗
 
Onko täällä muita, joilla on erikoinen kaksosraskaus toive? Kuopus , pian , 7 v alkoi kaksoisraskautena jonka itse aavistim ja plussasin dpo 8 näin unen kahdesta vauvasta ennen plussaa . Olo oli vahvasti ajatuksissakin monikko. Kun mietin esim . Kiinnittymistä niin ajatus oli " tarratkaa hyvin " ja havahduin omiin monikko ajatuksiin.
Kohtu nousi tosi nopeaa ja oli iso jo 8 viikolla ja todettiinkin viikkoja isommaksi mutta laitettiin monisynnyttäjän piikkiin.

Unohdin ajatuksen alun jlk ja NLA eka ultrassa sitten vanhan koneen näytöltä näin kahdessa kohtaa kohtuontelossa jotain ja sanoin terkalle " onpa siellä paljon jotakin" terkka myös jäi katsomaan

Kotona tajusin ultra kuvasta että siinä oli selät vastakkain kaksi alkiota ja pussit ja penäsin uutta ultraa.

Sain sen ja lääkäri ei meinannut löytää mitään kunnes siirsi ultran aika korkealle kohdun yläosaan ja toinen vilahti ruudussa. Näytin paikan hänelle uudestaan ja pyysin kuvan. Kaksi pussia ja toisessa elämää toisessa ei enää. Mihinkään tätä ei merkitty mikä ihmetyttää minua . Podin kovan surutyön ja lopuksi kävin yksityisellä jossa ei toista pussiakaan enää näkynyt.

Tytön synnyttyä kätilö mainitsi istukasta yllättyneenä ääneen "onpa iso" näin kun taitteli sitä auki kuin lakanaa. Samoin tytön napanuora oli erikoisen lyhyt . Jotenkin puoltavat kaksosena alkanutta odotusta.


Tässä juuri alkaneesss odotuksessa on parissa päivässä melk viikko ennen menkkoja haamu vahvistunut leffaviivoiksi ja näin monikko unen ennen plussaa , samoin ovis oli epämääräinen kuin silloin . Tuntui että se olisi pitkä oireineen enkä tiennyt kumpi munis vai molemmat irrottaa solua. ..


Olipa pitkä teksti... Mutta siis onko monikko odottajia tai toivojia? Mistähän sellainen monikko unelma onkin , se on ollut jo ennen kuopuksen odotusta siis.
Pari tuttua on mulle sanonut, että toivottavasti me saadaan kaksoset. Ei ole itsellä erityisemmin toivetta, koska siihenhän liittyy enemmän riskejäkin, mutta jos kaikki menis hyvin niin olishan se hauskaa saada kaks kerralla. Mutta tässä tilanteessa olisin ikionnellinen edes yhdestä pallerosta.
 
Dpo 10 ja eka nega testattu. Tyhmänä sen tein vaikka vannoin ettei liian aikaisin. Eilen illalla oli kauhea olo, kohdun seutua repi joka suuntaan ja kivut oli järkyttävät varmaan 4-5h. Sitä edellisenä päivänä iski kuuma olo. Mietin, että olikohan kiinnittymistä tms. Samaa kipua oli viimeisen kohdalla, mutta paljon aikaisemmin... kuukautisiin alle viikko ja nyt jännittää niin pirusti. 🫣
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Dpo 10 ja eka nega testattu. Tyhmänä sen tein vaikka vannoin ettei liian aikaisin. Eilen illalla oli kauhea olo, kohdun seutua repi joka suuntaan ja kivut oli järkyttävät varmaan 4-5h. Sitä edellisenä päivänä iski kuuma olo. Mietin, että olikohan kiinnittymistä tms. Samaa kipua oli viimeisen kohdalla, mutta paljon aikaisemmin... kuukautisiin alle viikko ja nyt jännittää niin pirusti. 🫣
Kuulostaa kyllä oikein lupaavalta.toivottavasti on tärppikipuja🥰
 
  • Tykkää
Reactions: sarlei
Eilen illalla alkoi niin kamalat poltot alaselässä, että kipu levisi reisiin asti ja samalla kohdun olemassa olon tunsi hassusti koko ajan. Jos tästä nyt pian menkat alkaa niin kyllä ihmetyttää mitä tää kaikki on. Ei ole koskaan mitään tälläistä ollut menkkoja odotellessa...

Tänään luulisin olevan dpo 10 ja aamusta asti tuolla alhaalla taas joku nipistelee ja tuntuu sellaista pientä painetta. Yleensä mulla tuntuu tuollaista painetta vain ovulaation aikaan, mutta nyt ei kyllä ole ovulaatiosta kyse.
Täällä aivan sama.
Toivottavasti olisi ollut kiinnittymiskipuja 😊

Tänään olo on ollut kurja. Väsyttää, särkee päätä ja huimailee välillä. Tosin johtuu varmaan ihan niskoista nämä oireet. Uskaltaisikohan ottaa yhden panadolin 🤔

Viisi päivää on hassusti kutissut molemmat rinnat sivuilta ja aristaa, yleensä mulla aristaa rintojen alta tai nännejä, ei tuolta sivuilta. Alaselkä särkyä jo monta päivää ja nippailut tuolla jossain munasarjoissa/kohdussa jatkuu.
On niin omituisia oireita, mutta silti pää sanoo että en ole raskaana. Maanantaina testi, jos ei oo menkat alkanut ennen sitä.

Mukavaa viikonloppua kaikille! 🤗
Itsellä just samoja oireita mutta en vaan usko, ei. Pää sanoo että en varmana ole raskaana. Ens viikolla vasta testiä. Toivotaan parasta. 🥰
 
Okei, kiitos täsmennyksestä. Minä vain kuvittelin et alkavat käytön aikana kun sanoivat vielä, et lopeta heti kun menkat alkavat. Tässä kun nyt olen ensimmäistä kertaa niin en voinnut tätäkään tietään. Olen taas hiukan viisaampi. Paketissa oli maininta et sisältää laktoosia, osaatko kertoa miten paljon? Olen hiukan yrittänyt etsiä tietoa, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Tuntuu et vatsa on normaalia enemmän sekaisin.
Mä meinasin sanoo samaa, eli terolutinhan pitäis simuloida keltarauhasta ja niiden jälkeen pitäisi alkaa menkat. Tosin olen kuullut, että jos tuolla "väärässä" kohtaa kiertoa ottaa niitä, niin ei välttis ala heti niiden lopetuksen jälkeen vuoto. Mutta luulisi että muutama päivä vikan tabun jälkeen alkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
kiitos tsempeistä tässä on vaan niin monta kiertoa (tää taitaa olla yk 15 tai 16) tullut niitä negoja että ei osaa oikein muuta odottaakaan. Mutta yllätyksen otan avosylin vastaan jos semmoinen on tullakseen saapa nähdä milloin sen aika on

mitenkäs @burkei , onko siellä jo testailut aloitettu?
Oliko tämä letro-kierto kanssa? 😊Onko niistä napeista ollut hyötyä ja saatu ovis aikaan? Muistelin, että sinulla pcos kanssa, eli minulla sitten ensi kierrossa sama tilanne!
 
Hei ! Nyt on ollut repäisykipuja eilen ja tänä aamuna etova olo ja jatkunut päivän, menin testaamaan kp 24 dpo 11 CB varhaisella ja siinä haamu vaaleansinisellä, onko kellään kokemusta tekeekö nämä viivanpaikkoja? Huomenna testaan uusiks kaapissa vielä rfsu herkkä ja apteekin liuskat, nyt kyllä tullaan sitten korkeelta ja kovaa alas jos tää onkin joku viivanpaikka tai kemiallinen, kk alkamis päivä sunnuntai tai maanantai, todellista piinaa😂
 
En mä muista kirjotinko eilen tänne, että tais olla taas kemiallinen, ku näky pari kertaa haamu ja sit eilen ei enää näkynytkään ja ei ollu tänäänkään 😔 Eli nyt vuosi yritystä takana, johon sisältyy keskeytynyt keskenmeno ja kolme kemiallista. Nyt mennään pari kk sillä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen ja jos ei onnistu, niin keväällä meen yksityiselle pyytää keltarauhastuen 👍🏻
 
Oliko tämä letro-kierto kanssa? Onko niistä napeista ollut hyötyä ja saatu ovis aikaan? Muistelin, että sinulla pcos kanssa, eli minulla sitten ensi kierrossa sama tilanne!
Mulla ei oo mitään tukia käytössä eikä myöskään todettua pcosia. Sekoitat varmaan johonkin toiseen nimimerkkiin 😊

@Cherrymint oi jännää! toivotaan että haamut tulee muihinkin testeihin 🤞🏼
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
En mä muista kirjotinko eilen tänne, että tais olla taas kemiallinen, ku näky pari kertaa haamu ja sit eilen ei enää näkynytkään ja ei ollu tänäänkään 😔 Eli nyt vuosi yritystä takana, johon sisältyy keskeytynyt keskenmeno ja kolme kemiallista. Nyt mennään pari kk sillä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen ja jos ei onnistu, niin keväällä meen yksityiselle pyytää keltarauhastuen 👍🏻
Paljon tsemppiä ❤❤
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@sarlei ★ 10/23 ★ 3.
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23
@EvAnnu ★ 12/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

27.1.2024 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@haaveillen kp 31/25-28
@Cherrymint kp 25/26
@aida91 kp 24/25-28
@EvAnnu kp 23/28-34
@Min204 kp 21/22-30
@Masunen kp 17/24-28
@syksynsävel_ kp 17/28
@S0nj4 kp 17/27
@Dinaas kp 16/27-33
@Päivänsäde84 kp 15/25-31
@Frija kp 12/28-30
@rimpsukka84 kp 10/30
@Liilja kp 9/30-34
@Noups kp 9/26-28
@mamarski kp 6/34-35
@marik91 kp 5/27-33
@heltsuli kp 1/28-36


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Cherrymint DPO 12
@haaveillen DPO 10
@aida91 DPO 10
@burkei DPO 10
@Min204 DPO 9
@EvAnnu DPO 6
@Masunen DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24
@viivaviivi ★ 07/23 ★ 7. ★ km 11/23★ 01/24
 
Viimeksi muokattu:
Teettekö muuten testejä aamuisin , iltaisin vai?. Itsellä haamujen metsästys onnistuu päivällä parhaiten ja muutaman tunnin pisusta.

Aamun pissa on aina liian laimeaa ja sama päivän pitkän pidätyksen jlk.

Tietysti kun haamu on jo bongattu ja selvä punainen niin se löytyy aamutikuistakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
Teettekö muuten testejä aamuisin , iltaisin vai?. Itsellä haamujen metsästys onnistuu päivällä parhaiten ja muutaman tunnin pisusta.

Aamun pissa on aina liian laimeaa ja sama päivän pitkän pidätyksen jlk.

Tietysti kun haamu on jo bongattu ja selvä punainen niin se löytyy aamutikuistakin.
Mä oon tehnyt aina aamupissasta mutta aattelin kokeilla tota digiä nyt päivällä vielä ku aamupissasta tuli haamu😍 en oo kokeillutkaan testata päivällä tai illalla.
 
Okei, kiitos täsmennyksestä. Minä vain kuvittelin et alkavat käytön aikana kun sanoivat vielä, et lopeta heti kun menkat alkavat. Tässä kun nyt olen ensimmäistä kertaa niin en voinnut tätäkään tietään. Olen taas hiukan viisaampi. Paketissa oli maininta et sisältää laktoosia, osaatko kertoa miten paljon? Olen hiukan yrittänyt etsiä tietoa, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Tuntuu et vatsa on normaalia enemmän sekaisin.
Joillainnalkaa lääkkeestä huolimatta menkat mutta yleensä lääkkeen lopetus saa aikaan hormonitason laskun joka sitten aloittaa menkat. Mulla meni lugesteroneissa ba cyclogesteissa 3-4pv menkkojen alkuun viimeisestä ja mulla ihan normaali luteaali ja normaalit hormonitasot, oli siis käytössä enemmänkin varmuuden vuoksi. Terolutissa sama perusajatus vaikka vaikutus onkin systeeminen (eli verenkierron kautta enemmän koko kehoon kuin puikoissa paikallisempi) joten vähän voi olla ero sen takia. Jos otit nyt viimeisen kymmenestä niin varmaan ensi viikon aikana menkat alkaisi.

En osaa laktoosista sanoa onko miten iso annos, varmaan herkille voi vaikuttaa. Mutta mulla vaikuttaa hormonikierto myös vatsaan ja yleensäkin kierron lopussa ja menkkojen aikaan vatsa on löysällä. Voi siis olla että johtuu ihan hormoneistakin. Jos ei vatsa kipeä ole niin varmaan on sellainen siedettävissä oleva sivuvaikutus johtuu sitten laktoosista tai hormoneista 🤔 Myös stressi voi vetää mahan sekaisin.
 

Yhteistyössä