Haaveena vauva 2024

Samoissa päivissä mennään, joten ovista yritän kans bongata lähipäiville (tai jonnekki). Testaan sylkitestillä, niin sehän ei silleen kulu mut tosiaan, en vielä oo positiivista saanu, ja niinhän womanLogkin ennustaa toki vasta ens viikolle.
Eilen korkkasin digitestin, tyhjä ympyrä oli. Tänään kuitenkin ylläriksi tuli vilkkuva hymynaama! Flo ennustaa ovista maanantaille ja tänään alkoi ”siniset päivät” , joten kovasti yllätyin et miten voi olla näin oikeassa mun äärimmäisen epäsäännöllisestä kierrosta. Noh, eihän tämä vielä mitään tarkoita, mutta iloinen ylläri aamulla. 😊 Ja kivaa, kun on joku suht samoissa menossa 😍
 
Onko täällä ketään jolla olisi ovis tullut heti menkkojen jälkeen?

Luulempa että minulla meni tässä kierrossa niin! Flo ennusti sen tämän viikon tiistaille 8.8.
Ostin myös tähän kiertoon ekaa kertaa ovistestejä ja muistaakseni 3.8 tai 4.8 oli suht tumma viiva, ei mielestäni kuitenkaan positiivinen testin ohjeen mukaan (ehkä laitan kuvan testistä kun pääsen kotiin niin voitte kertoa mielipiteen :D ). Pari päivää siitä uudessa testissä viiva oli haalempi, ja eilen tehdyssä testissä vielä haaleampi. Tulkitsin tämän niin että ovis oli jo heti menkkojen jälkeen (menkat loppui 31.7.) ja seksiä harrastettiin 2.8. joten ehkä tässä kierrossa voi olla mahis että tärppäisi vaikka ovulaatio "meni ohi".

Eli jos ovis oli 3. tai 4.päivä niin nyt olisi DPO 7-8. Eilen raskaustesti puhdas negatiivinen. Jännää, toivossa on hyvä elää
 
Eilen korkkasin digitestin, tyhjä ympyrä oli. Tänään kuitenkin ylläriksi tuli vilkkuva hymynaama! Flo ennustaa ovista maanantaille ja tänään alkoi ”siniset päivät” , joten kovasti yllätyin et miten voi olla näin oikeassa mun äärimmäisen epäsäännöllisestä kierrosta. Noh, eihän tämä vielä mitään tarkoita, mutta iloinen ylläri aamulla. Ja kivaa, kun on joku suht samoissa menossa
Esikoisen yrityksen kanssa huomasin, että Flow on kyl ehdottomasti omasta mielestä paras noista sovelluksista ennustamaan parhainta ajankohtaa yrittää. Puhuttiin tästä useamman kaverin kanssa myös. Oltiin käytetty digiovistestiä useammassa kierrossa, mutta ei niin tuloksella. Ja sit flown kanssa yhdessä heti tärppäs. Toki ihan sattumaa voi olla, mutta ennemmin uskon et ajoitus oli kaikista suotuisin silloin.
 
  • Rakkaus
Reactions: pikkuhaave
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

11.8.2023 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 40/?
@heltsuli kp 28/28
@meinaas kp 22/28-34
@Leonida kp 17/29
@pikkuhaave kp 16/38
@esparsetti kp 16/32
@aida91 kp 15/25-28
@syksynsävel_ kp 13/27-30
@Cherrymint kp 12/24-27
@Cara-mel kp 11/24-27
@Tiukuna kp 5/28
@Päivänsäde84 kp 4/25-28
@Karvakorvat kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 18
@haaveillen DPO 8
@meinaas DPO 7
@Mamiks DPO 6
@aida91 DPO4
@Leonida DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi jo tiputtelu eilen dpo 8-9 (oletettavasti, kun en tikuttanut ovista) ja menkkakivut tänä aamuna. Eikä oo kun kp 25 vasta. Niin masentavaa, vaikka koitin ottaa tämän kierron rennommin. No seuraavaa kiertoa kohti taas.

Ja sen haaveen, että sais viettää äitienpäivää ens vuonna, saa haudata.
Toivottavasti saat viettää äitienpäivää ensi vuonna silittäen mahaasi🤰 ja odottaen tulevaa innolla.❤
Tsemppiä!🤗
 
Viimeksi muokattu:
Eilen korkkasin digitestin, tyhjä ympyrä oli. Tänään kuitenkin ylläriksi tuli vilkkuva hymynaama! Flo ennustaa ovista maanantaille ja tänään alkoi ”siniset päivät” , joten kovasti yllätyin et miten voi olla näin oikeassa mun äärimmäisen epäsäännöllisestä kierrosta. Noh, eihän tämä vielä mitään tarkoita, mutta iloinen ylläri aamulla. Ja kivaa, kun on joku suht samoissa menossa
Mullakin Flo sovellus, en ole varma kuinka hyvin on mennyt ovikset nappiin kun ite en ole bongannut montaakaan sinä aikana kun olen sitä käyttänyt. Eikä minulla ole maksettua versiota, joten en tiedä saisiko siitä enemmän irti 🤔
 
Onko teillä joilla jo synnytys takana, niin kierto tai siihen liittyvät asiat/tuntemukset muuttuneet verrattuna ennen raskautta olevaan aikaan? Mulla tuntu että kaikki muuttui. Ennen ensimmäistä raskautta tunsin ovulaation selvästi, nykyään en juuri koskaan. Rinnat oli aina kipeät heti ovulaation jälkeen kierron loppuun asti ja menkkakivut oli melko kohtalaiset, nykyään rinnat hyvin satunnaisesti kipuilee ja menkkakivuista ei juuri tietoakaan. Menkat on aivan jäätävät nykyään ja tosi paljon hyytymiä 😬 kun ennen raskautta ne on olleet kohtuulliset. Välivuotoja ei minulla koskaan ole ennen ollut, mutta kappas sekin muuttui muutama vuosi sitten kun ykskaks vuosinkin 26päivää putkeen ja sen jälkeen on ovulaation aikoihin tullut tiputteluvuotoa jota jatkui ilman Teroluteja menkkoihin asti, toisinaan myös niiden käytön aikanakin. Olen alkanu epäilemään etten ovuloi ja pelkäämään aikaisia vaihdevuosia 😅 ikää on 33 vuotta.
 
Onko teillä joilla jo synnytys takana, niin kierto tai siihen liittyvät asiat/tuntemukset muuttuneet verrattuna ennen raskautta olevaan aikaan? Mulla tuntu että kaikki muuttui. Ennen ensimmäistä raskautta tunsin ovulaation selvästi, nykyään en juuri koskaan. Rinnat oli aina kipeät heti ovulaation jälkeen kierron loppuun asti ja menkkakivut oli melko kohtalaiset, nykyään rinnat hyvin satunnaisesti kipuilee ja menkkakivuista ei juuri tietoakaan. Menkat on aivan jäätävät nykyään ja tosi paljon hyytymiä kun ennen raskautta ne on olleet kohtuulliset. Välivuotoja ei minulla koskaan ole ennen ollut, mutta kappas sekin muuttui muutama vuosi sitten kun ykskaks vuosinkin 26päivää putkeen ja sen jälkeen on ovulaation aikoihin tullut tiputteluvuotoa jota jatkui ilman Teroluteja menkkoihin asti, toisinaan myös niiden käytön aikanakin. Olen alkanu epäilemään etten ovuloi ja pelkäämään aikaisia vaihdevuosia ikää on 33 vuotta.
Vaikea sanoa varmasti, kun mulla tosiaan nyt vasta alkaneet menkat synnytyksen jälkeen. Vauva 10 kk ja viime kuussa tuli ovulaatio ja jotain parin päivän tuhruvuotoa, menkat kuitenkin. Sen jälkeen ei vielä mitään, siitä nyt tasan kuukausi 🤔 Uutta kiertoa jo kovasti odotan että pääsis kunnolla yrittään!!
Mutta siis.. Toistaiseksi mulla ei mitään pms-oireita. Ennen oli juurikin toi sama kuin sulla, että rinnat kipeyty ovulaation jälkeen. Noi viime kuun menkat oli kyllä tosi niukat ja oudot, mutta ainakaan silloin ei ollut yhtään menkkakipuja, kun ennen oli niitäkin. Ovulaatiota en huomannut tässä kuussa ainakaan, onkohan edes tapahtunut 🙄 ei ollut selkeitä limoja, eikä tuntemuksia. Saa nähdä miten kierto tästä asettuu.
Pelkään myös vähän tota että menkat on tosi runsaat 😬 Mulla on aina ollut aika runsaat ja kauheeta jos olisivat vaan pahentuneet siitä 🙈
 
Onko täällä ketään jolla olisi ovis tullut heti menkkojen jälkeen?

Luulempa että minulla meni tässä kierrossa niin! Flo ennusti sen tämän viikon tiistaille 8.8.
Ostin myös tähän kiertoon ekaa kertaa ovistestejä ja muistaakseni 3.8 tai 4.8 oli suht tumma viiva, ei mielestäni kuitenkaan positiivinen testin ohjeen mukaan (ehkä laitan kuvan testistä kun pääsen kotiin niin voitte kertoa mielipiteen ). Pari päivää siitä uudessa testissä viiva oli haalempi, ja eilen tehdyssä testissä vielä haaleampi. Tulkitsin tämän niin että ovis oli jo heti menkkojen jälkeen (menkat loppui 31.7.) ja seksiä harrastettiin 2.8. joten ehkä tässä kierrossa voi olla mahis että tärppäisi vaikka ovulaatio "meni ohi".

Eli jos ovis oli 3. tai 4.päivä niin nyt olisi DPO 7-8. Eilen raskaustesti puhdas negatiivinen. Jännää, toivossa on hyvä elää
Mulla on ajoittain ovis kp 9. Kierrot 25-28.


@Heinis2017 mulla oviskivut kanssa helpotti jo keskenmenojen aikaan. Synnytyksen jälkeen tuntu koko keho uinuvan pari vuotta. Tänä vuonna kiertojen pituus vähän heitteli kunnes yhtäkkiä taas tutut oviskivut voimistui ja muutenkin loppukierron oireet. Nyt kierto näyttää taas menneen takaisin normaaliin 28 päivään. Saas nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Heinis2017
On: Tänään dpo8, ja en malttanut olla testaamatta (nega odotetusti 😃) Mulla on tässä kierrossa taas ollut läjäpäin oireita dpo5 alkaen. Tänään on toiveet tärpistä noussut (ja samalla tietysti iski ahdistus ja pelko että taas tippuu helvetin korkealta), kun aamulla oli nenä tukossa ja aivastelin, ja lounasta syödessä yhtäkkiä aloin voimaan pahoin 😳 Nuo on sellaisia oireita mitä en oo huomannut aiemmissa kierroissa, tai en ainakaan muista.

Pitäkää peukkuja että tää tietäisi hyvää, oon niin lopen kyllästynyt aina aloittamaan uuden kierron 😭 Jos jotain hyvää, niin onneksi ei tarvitse kauaa enää piinailla, kun tiputtelun pitäisi alkaa 2-3n päivän päästä jos on alkaakseen.

Miten muilla piinailijoilla menee?
 
Viimeksi muokattu:
On: Tänään dpo8, ja en malttanut olla testaamatta (nega odotetusti ) Mulla on tässä kierrossa taas ollut läjäpäin oireita dpo5 alkaen. Tänään on toiveet tärpistä noussut (ja samalla tietysti iski ahdistus ja pelko että taas tippuu helvetin korkealta), kun aamulla oli nenä tukossa ja aivastelin, ja lounasta syödessä yhtäkkiä aloin voimaan pahoin Nuo on sellaisia oireita mitä en oo huomannut aiemmissa kierroissa, tai en ainakaan muista.

Pitäkää peukkuja että tää tietäisi hyvää, oon niin lopen kyllästynyt aina aloittamaan uuden kierron Jos jotain hyvää, niin onneksi ei tarvitse kauaa enää piinailla, kun tiputtelun pitäisi alkaa 2-3n päivän päästä jos on alkaakseen.

Miten muilla piinailijoilla menee?
Tsemppiä!
Täällä on alamahan (vasemmalla puolella enemmän) jomottelua ollu n. 4vrk ja välillä painon tunnetta. Vasen rinta on ylhäältä pienestä kohtaa todella kipeä ku rintoja tunnustelee (voi olla myös joku ihonalainen joku 😅). Flunssa myös vaivannut koko viikon, mutta tuskin on mikään oire vaan ihan tavallinen flunssa. Muuten ei mitään erikoista.
Menkat Flon mukaan alkais tiistaina, mut saa nähä, epäilen ite että saattais alkaa jo su-ma.. Nyt kp 24/23-33
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
vierailija
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.


★★★★★★★★★★★★★★★

11.8.2023 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 40/?
@Karvakorvat kp 28/?
@heltsuli kp 28/28
@meinaas kp 22/28-34
@Leonida kp 17/29
@pikkuhaave kp 16/38
@esparsetti kp 16/32
@syksynsävel_ kp 13/27-30
@Cherrymint kp 12/24-27
@Cara-mel kp 11/24-27
@Tiukuna kp 5/28
@Päivänsäde84 kp 4/25-28
@aida91 kp 15/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 18
@haaveillen DPO 8
@meinaas DPO 7
@Mamiks DPO 6
@Leonida DPO 2
@aida91 DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
Onko teillä joilla jo synnytys takana, niin kierto tai siihen liittyvät asiat/tuntemukset muuttuneet verrattuna ennen raskautta olevaan aikaan? Mulla tuntu että kaikki muuttui. Ennen ensimmäistä raskautta tunsin ovulaation selvästi, nykyään en juuri koskaan. Rinnat oli aina kipeät heti ovulaation jälkeen kierron loppuun asti ja menkkakivut oli melko kohtalaiset, nykyään rinnat hyvin satunnaisesti kipuilee ja menkkakivuista ei juuri tietoakaan. Menkat on aivan jäätävät nykyään ja tosi paljon hyytymiä kun ennen raskautta ne on olleet kohtuulliset. Välivuotoja ei minulla koskaan ole ennen ollut, mutta kappas sekin muuttui muutama vuosi sitten kun ykskaks vuosinkin 26päivää putkeen ja sen jälkeen on ovulaation aikoihin tullut tiputteluvuotoa jota jatkui ilman Teroluteja menkkoihin asti, toisinaan myös niiden käytön aikanakin. Olen alkanu epäilemään etten ovuloi ja pelkäämään aikaisia vaihdevuosia ikää on 33 vuotta.
Mulla oli ennen aina tasan 30. Kierto ja uus kierto alkoi aina klo 6-8 välissä. Nyt ei oo yhtään noin säännölliset. 26-31 pvää ollut vaihtelu ja vuoto on välillä niukempaa sekä välillä runsaampaa. Synnytyksestä tulee alkuvuodesta täyteen 2v. Pitäisi tässä alkusyksyn tullen pudotella vähän noita edellisessä raskaudessa kertyneitä kilojakin pois. Tässä kierrossa tunsin nipistelyä jne oviksen kohdalla, mutta en oo kaikissa kierroissa tuntenut. Menkat oli ihan hirmu runsaat kun siinä 6kk kohdalla alkoivat. Et aattelen, että kestää palautua eikä varmaan enää ihan tuohon palaudu. Nyt on ikää rapiat 30v.
 
Synnytyksen jälkeisestä menkka jne kivuista -> itsellä loppu menkkakivut ekaan synnytykseen, siitä saakka ollut täysin kivuttomat menkat. Oviskivut on sit taas mulla todella selkeet ollu synntyksen jälkeen, kun taas ennen nii ei oo ollut tai en ainakaan muista😅.

ON Täällä 2vk kkm lääkkeellisest tyhjennyksestä, ja muutama päivä sitten tein negan raskaustestin. Vuoto mulla tosiaan kesti sen 6pv. Ja päätettiin nyt et saa tulla heti tähän perään jos nyt ees ovuloin ennen niitä yhtii kuukautisii.
Ovista kyllä tikutin kokeeksi ja vastas noin kp12 ovis tikkuu, toki eihän ne ihan vertailukelpoisia ole.
Hyvillä fiiliksillä tuleviin juttuihin😇.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille❤‍🩹!
 
Mää heitän jo täs vaihees kohta kirveen, tai noi ovistestit, kaivoon, kun ei niihin oo tähänkää mennes tullut tummaa viivaa. :D nyt on menossa kp13 - mikä ei siis vielä tosin meinaa mitään, jos kierto täl kertaa sen 27-28pv - ja suunnilleen vaan haalistuu toi viiva. Testaan aika säntillisesti samaan aikaan alkuillasta joka kerta. Onhan sit toki varmaan mahdollista, etten ovuloi, mutta esim. viime kierrossa oli niin klassiset ovulaatio-oireet kaiken kaikkiaan, että luulisi sen tapahtuneen. Ei vaan sit silti tärpännyt. Ja tikkuun sitä ei saanut. Saa nyt nähdä tummeneeko toi viiva kp16-17 mennessä vai ei...

Ps. Tervetuloa uusille tyypeille! 🤗
 
vierailija
Onko täällä ketään jolla olisi ovis tullut heti menkkojen jälkeen?

Luulempa että minulla meni tässä kierrossa niin! Flo ennusti sen tämän viikon tiistaille 8.8.
Ostin myös tähän kiertoon ekaa kertaa ovistestejä ja muistaakseni 3.8 tai 4.8 oli suht tumma viiva, ei mielestäni kuitenkaan positiivinen testin ohjeen mukaan (ehkä laitan kuvan testistä kun pääsen kotiin niin voitte kertoa mielipiteen ). Pari päivää siitä uudessa testissä viiva oli haalempi, ja eilen tehdyssä testissä vielä haaleampi. Tulkitsin tämän niin että ovis oli jo heti menkkojen jälkeen (menkat loppui 31.7.) ja seksiä harrastettiin 2.8. joten ehkä tässä kierrossa voi olla mahis että tärppäisi vaikka ovulaatio "meni ohi".

Eli jos ovis oli 3. tai 4.päivä niin nyt olisi DPO 7-8. Eilen raskaustesti puhdas negatiivinen. Jännää, toivossa on hyvä elää
Oon miettinyt samaa ja jos oikein oon ymmärtänyt niin on mahdollista jos lyhyt kierto. Voiko ovulqatio olla vaikka kuukautisvuotoa, siitä en ole varma. Mulla aika samanlainen tilanne ja ovistestit kun sulla mutta jatkan vielä tikuttelua jos vielä vahvistuukin.
 
On: Tänään dpo8, ja en malttanut olla testaamatta (nega odotetusti ) Mulla on tässä kierrossa taas ollut läjäpäin oireita dpo5 alkaen. Tänään on toiveet tärpistä noussut (ja samalla tietysti iski ahdistus ja pelko että taas tippuu helvetin korkealta), kun aamulla oli nenä tukossa ja aivastelin, ja lounasta syödessä yhtäkkiä aloin voimaan pahoin Nuo on sellaisia oireita mitä en oo huomannut aiemmissa kierroissa, tai en ainakaan muista.

Pitäkää peukkuja että tää tietäisi hyvää, oon niin lopen kyllästynyt aina aloittamaan uuden kierron Jos jotain hyvää, niin onneksi ei tarvitse kauaa enää piinailla, kun tiputtelun pitäisi alkaa 2-3n päivän päästä jos on alkaakseen.

Miten muilla piinailijoilla menee?
Toistaiseksi rauhallinen olo, vaikka tiedostan sen voivan muuttuvan älyttömäksi testailuksi kun dpo8 saapuu 😆

toivotaan sulle läjäpäin oireita jotka piirtyy kahdeksi viivaksi ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: haaveillen
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

12.8.2023 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 41/?
@heltsuli kp 29/28
@meinaas kp 23/28-34
@Leonida kp 18/29
@pikkuhaave kp 17/38
@esparsetti kp 17/32
@aida91 kp 16/25-28
@syksynsävel_ kp 14/27-30
@Cherrymint kp 13/24-27
@Cara-mel kp 12/24-27
@Tiukuna kp 6/28
@Päivänsäde84 kp 5/25-28
@Karvakorvat kp 2/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@haaveillen DPO 9
@meinaas DPO 8
@Mamiks DPO 7
@aida91 DPO 5
@Leonida DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Synnytyksen jälkeisestä menkka jne kivuista -> itsellä loppu menkkakivut ekaan synnytykseen, siitä saakka ollut täysin kivuttomat menkat. Oviskivut on sit taas mulla todella selkeet ollu synntyksen jälkeen, kun taas ennen nii ei oo ollut tai en ainakaan muista.

ON Täällä 2vk kkm lääkkeellisest tyhjennyksestä, ja muutama päivä sitten tein negan raskaustestin. Vuoto mulla tosiaan kesti sen 6pv. Ja päätettiin nyt et saa tulla heti tähän perään jos nyt ees ovuloin ennen niitä yhtii kuukautisii.
Ovista kyllä tikutin kokeeksi ja vastas noin kp12 ovis tikkuu, toki eihän ne ihan vertailukelpoisia ole.
Hyvillä fiiliksillä tuleviin juttuihin.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille‍🩹!
Mullakin muuten meni niin että ennen synnytystä tunsin kyllä oviksen ajankohdan ja menkkakivut oli välillä kovatkin. Sitten synnytyksen jälkeen menkkakivut katosi mutta oviskivut voimistui lähes niin kovaksi ku menkkakivut oli ennen. Mutta nyt viimeset reilu pari vuotta ei oviskivuista tai menkkakivuista tietoakaan, tai hyvin satunnaisesti toinen/molemmat kipuilleet hiemab. Samoihin aikoihin alkoi vuotohäiriöt, joten liittynee siihen ja voi olla etten ole ovuloinut ollenkaan välillä.
 

Yhteistyössä