Haaveena vauva 2024

Dpo4 ja rauha maassa. Yleensä tässä vaiheessa alkaa jo aika matelemaan, mutta en tiedä onko lähestyvä kesäloma, palautusviikko treeneistä vai mikä kun osaakin olla näin chill. Enkä oireita kyttäile tai muutakaan. Jos vaikka yks semmonen kierto tähän välii. 😂 Oliski kivaa vaihtelua. Jos sais mentyä testaamatta loppuun asti. Tai aikasintaan sitten kun pääsen kesälomalle eli tasan viikon päästä. Katsellaan vähän fiiliksiä tässä , mieli saattaa muuttua vielö 🫣
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

9.8.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 38/?
@Karvakorvat kp 26/?
@heltsuli kp 26/28
@meinaas kp 20/28-34
@Leonida kp 15/29
@pikkuhaave kp 14/38
@esparsetti kp 14/32
@syksynsävel_ kp 11/27-30
@Cherrymint kp 10/24-27
@Cara-mel kp 9/24-27
@Tiukuna kp 3/28
@Päivänsäde84 kp 2/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 16
@haaveillen DPO 6
@meinaas DPO 5
@Mamiks DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
Mietin, et alottaisko tänään jo testaamaan ovista digillä vai meniskö vaan normi tikuilla vielä 😅 Kun sit jos ne kymmenen tikkua ei riitäkään, kun tää kierto voi olla taas vaikka se 60 päiväinen. 🙃 Nuo normitestit ei oo juuri tummenemista näyttäneet vielä, mut toisaalta en kyllä niihin juuri luottakkaan 😅
 
Kirjoittelin tuossa aiemmin, että 14 vuoden lapsihaaveilun jälkeen tein viikonlopun aikana ja vähän ennen elämäni ensimmäiset plussatestit. Tärppäsi, vaikka en viime aikoina ole tehnyt muuta kuin stressannut, on ollut pitkästä avioliitosta eroamista, keskeneräinen taloprojekti, epäselvyyttä laina-asioissa ja siitä missä uusi koti on, järkyttävää stressaamista lapsettomuudesta, kun ikääkin jo 34v.

Nyt kun vielä saisi varmuuden onko tämä raskaus oikeassa paikassa. Viikot oman arvion mukaan vasta 4+2. Ainakin mahassa ja tisseissä on aika ajoin tuntemuksia, tai no tisseissä on koko ajan. Neuvolatäti palaa lomilta vasta tämän kuun lopulla. Oletteko muut plussanneet käyneet varhaisultrassa ennen ekaa neuvolaa? Tehdäänkö ensimmäisellä neuvolakäynnillä siis se nt ultra? Mietin, että onko se varhaisultra sen rahan (200€) arvoinen, vai odottaisiko. Voisiko/kannattaako sinne mennä vaikka jo heti kun on 6+1?
Kerrot "lapsihaaveilusta" tarkoittaa se sinulla samaa kuin yritysaika? Oletteko yritäneet siis 14v?
Pitkä aika joka tapauksessa..
Onnea hirmuisesti ja toivottavasti saatte pienen nyytin tästä.❤
 
Täällä on aika kanssa tulla listoille, kun 2:sta on alettu toivomaan: Kp 14/29 - yritys aloitettu 8/23 - 2. Lapsi

Aluksi ajateltiin, että mahdollisesti toivottaisiin 2-3 meidän perheeseen. Nyt ollaan kuitenkin huomattu, että vaivihkaa haaveisiin on tullut mukaan 4 ja 5. Sisäinen realisti sanoo, että todennäköisesti haaveeksi jää, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ei sitä kuitenkaan osannut olla palaamatta jälleen tänne kuumottelijoiden joukkoon. Ovis olisi Flow:n mukaan huomenna.
Ihania haaveita sinulla!🤗 Toivottavasti haaveet toteutuu..🥰

On tästä aiheesta:
Mulla oli koko nuoruuden ajan ollut haave, että haluisin 2-3 lasta.

Kun tapasin mieheni, hänelle myös kerroin tämän haaveen ja hänellä oli myös sama: 2-3 lasta olisi kiva.😊
Sitten, kun saimme ensimmäisen, oli se niin ihanaa, että mulla lapsiluku oli sen jälkeen pelkkä❓-merkki, ja siis tietenkin se oli enemmän kuin se 2 tai kolme...🙃
Mietin vain, että aika näyttää. Tämä haave vain sai lisää tuulta alle, kuin saimme toisen jne.❤ Kahden lapsen jälkeen mies jo sanoi, että kyllä nämä 2 riittää. Itse kyllä tiesin, että hänellä mieli muuttuu varmasti jossain vaiheessa..😅 Ja ei menny pitkään, kun oli jo eri mieltä tästä asiasta.🤣

Nyt meillä on tosiaan 5 lasta ja haaveissa vielä yksi.🙏 Ikä tulee vastaan, niin varmasti tämä haaveilu jää tämän jälkeen. Jospa vielä saatais yksi rakkaus❤👶 meidän perheeseen.

Onhan lasten kans kiire ja tekemistä riittää. Meillä kun on 4 alle kouluikäistä.😅 Mutta joulu oman perheen kanssa on niin parasta. Joka joulu parempi, kun on ollut enemmän lapsia. Se lasten riemu..🥲 Se on vaan jotain niin ihanaa ja taianomaista!💫

Menipä taas raiteilta nää mun korjotukset.😇 Välillä vaan innostuu aamukaffen☕ vieressä kirjottelee, kun kaikki lapset vielä nukkuu.😌

Rentoa ja stressitöntä elokuuta🍂🍁 kaikille ihaNAISILLE!💖

Pitäkää huolta ITSESTÄNNE ja toisista!💞
 
Tänään dpo12 ja testasin huvikseni, että vois alkaa odottaa seuraavaa kiertoa.
Mut nyt täs näkyy jotain
En yhtään ollu valmistautunut tähän. Saa nähdä jääkö kemialliseks vai vahvistuuko vielä.
Muoks: Ja ei siis mitään oireita, ei mitään! Ei edes niitä tuttuja mitä aikasemmissa raskauksissa.
Jännää! Lupaavalta näyttää 🤞🏼 paras ylläri! 😍
Muistanko oikein, että olikos sulla km/kkm tässä hiljattain? Ihanaa jos tärppää nopeasti uudelleen ❤ (ja anteeksi jos muistan väärin 😆)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Täällä alkoi jo tiputtelu eilen dpo 8-9 (oletettavasti, kun en tikuttanut ovista) ja menkkakivut tänä aamuna. Eikä oo kun kp 25 vasta. Niin masentavaa, vaikka koitin ottaa tämän kierron rennommin. No seuraavaa kiertoa kohti taas. 😓

Ja sen haaveen, että sais viettää äitienpäivää ens vuonna, saa haudata.
 
Viimeksi muokattu:
Oireet kuulostaa lupaavilta. Aiotko testailla joka päivä?
No alunperin ajattelin että en testaa jokapäivä mutta entiiä pystynkö olla testaamatta🫣 tuntuu että pakko ehkä tänäänki iltapäivällä tehä testi. Huomeaamuna olis ajatus tehä aamupissasta.
Tänään ruokahalu on pois, aamupuuro yökötti ja nyt töissä lounas tökkii ja pahasti
 
vierailija
Tänään dpo 11, aamulla pieni punainen vuoto ja pyyhittäessä. Kuukautset pitäisi alkaa maanantaina (kp 25). Mitäköhän tämä on?
Tosiaan lopulta kuukautiset alkoivat, oli ensin pientä punaista vuotoa DPO 11, DPO 12 ei minkäänlaista vuotoa ja DPO13 alkoivat kuukautiset. Kierto lyheni vain 23 päivään, saas nähdä onko liian lyhyt kierto raskautumiseen. Jossain lähteissä lukee että 25 on normaali alaraja ja jossain 23. Itse en testaile ovulaatiota eli todennäköisesti näin lyhyellä kierrolla myös ovulaatio saattaa olla aiemmin.

Mutta vuodosta siis, joillain tarkoittaa plussaa joillain negaa. Tässä huomaa kuinka oireet eroavat ihmisten välillä.
 
vierailija
Heippa, olen lueskellut ketjua jo tovin. Taustaa itsestä, oon 29 vuotias ihan pian ja ennestään yksi lapsi 4/20 hän sai alkunsa toisesta yrityskierrosta. No 2021 yritettiin toista lasta tämän edellisen lapsen isän kanssa ja tulin kyllä raskaaksi, sain kolme peräkkäistä keskenmenoa. Meillä oli mennyt huonosti jo pitkään ja siinä sitten tajusin että niillä keskenmenoilla oli tarkoitus, minun ei ollut tarkoitus saada toista lasta tämän henkilön kanssa. Itse olin hyvin varma siitä, ja olin jo eropäätöksen tehnyt. Sitten tein jotain mistä en kovin ylpeä ole eli oli yhdenillan juttu, viimeisen keskenmenon jälkeen (ei ollut vielä menkkoja tullut) no miten siinä kävi, olin taas raskaana.. piti tehdä päätös ja päädyin aborttiin, enhän ollut vielä kunnolla eronnut jne.

No meni aikaa ja lopulta tämä yhdenillan juttu muuttui vakavaksi. Nyt ollaan hänen kanssa ja häät tulossa kuukauden päästä. Söin viimeisen pillerin toissapäivänä ja nyt seuraavasta kierrosta meinattiin alkaa yrittämään meidän ensimmäistä yhteistä lasta. Mulla on se vauvakuume ollut jo pitkään mutta en halunnut häissä olla raskaana, toki se mahdollisuus on nytkin mutta on sitten vasta viikolla 4 joten ei vielä vaikuta pukuun ym. Kierto on mulla aina ollut tosi säännöllinen eikä pillerit oli vaikuttaneet negatiivisesti. Kierto siis se keskimääräinen 28pv. Ovistestit jo ostettu kaappiin valmiiksi.

Sen verran vielä tuosta edellisestä miehestä että olen todella kiitollinen että tajusin siitä suhteesta lähteä, nyt hänellä huumesyytteitä ym vireillä... touhusi niitä hommia jo silloin kun esikoinen syntyi.
 
No alunperin ajattelin että en testaa jokapäivä mutta entiiä pystynkö olla testaamatta🫣 tuntuu että pakko ehkä tänäänki iltapäivällä tehä testi. Huomeaamuna olis ajatus tehä aamupissasta.
Tänään ruokahalu on pois, aamupuuro yökötti ja nyt töissä lounas tökkii ja pahasti
Täällä nyt sit alkoi taas jotain tuhrua vuotaa, tuntuu nii pahalta ku kyllä ne sit varmaa menkat vaan ilmottelee että ollaan tulossa viikkoa etukäteen🙄
Teen silti tänään ja huomenna vielä herkät raskaustestit mutta uskon että ei nyt tärpänny vaikka kyllä ijan todella oli oireita mitkä ei oo normaalisti menkkoja ennakoivia minulla.
 
Ihania haaveita sinulla! Toivottavasti haaveet toteutuu..

On tästä aiheesta:
Mulla oli koko nuoruuden ajan ollut haave, että haluisin 2-3 lasta.

Kun tapasin mieheni, hänelle myös kerroin tämän haaveen ja hänellä oli myös sama: 2-3 lasta olisi kiva.
Sitten, kun saimme ensimmäisen, oli se niin ihanaa, että mulla lapsiluku oli sen jälkeen pelkkä-merkki, ja siis tietenkin se oli enemmän kuin se 2 tai kolme...
Mietin vain, että aika näyttää. Tämä haave vain sai lisää tuulta alle, kuin saimme toisen jne. Kahden lapsen jälkeen mies jo sanoi, että kyllä nämä 2 riittää. Itse kyllä tiesin, että hänellä mieli muuttuu varmasti jossain vaiheessa.. Ja ei menny pitkään, kun oli jo eri mieltä tästä asiasta.

Nyt meillä on tosiaan 5 lasta ja haaveissa vielä yksi. Ikä tulee vastaan, niin varmasti tämä haaveilu jää tämän jälkeen. Jospa vielä saatais yksi rakkaus meidän perheeseen.

Onhan lasten kans kiire ja tekemistä riittää. Meillä kun on 4 alle kouluikäistä. Mutta joulu oman perheen kanssa on niin parasta. Joka joulu parempi, kun on ollut enemmän lapsia. Se lasten riemu..🥲 Se on vaan jotain niin ihanaa ja taianomaista!

Menipä taas raiteilta nää mun korjotukset. Välillä vaan innostuu aamukaffen vieressä kirjottelee, kun kaikki lapset vielä nukkuu.

Rentoa ja stressitöntä elokuuta kaikille ihaNAISILLE!

Pitäkää huolta ITSESTÄNNE ja toisista!
Toi on niin hyvin sanottu, että lapsiluku on ’?’ eikä tarkka numero. Ajatellaan samalla tavalla nyt. Ja kun toisaalta iso perhe olisi mahdollista taloudellisesti/asumispuitteiden perusteella, niin nyt vaan katsellaan et miten elämä viel.

Toivottiin meidän esikoista ihan hirmuisesti. Eikä kaikki mennyt helposti vaan useampi kierto yritettiin kaikki poppakonstit ja ovistestit apuna. Huomaan kuitenkin, että nyt yritän ehkä olla liikaa testailematta. Hän jäi myös jumiin, minkä takia on korkea riski että leikkauspöydän kautta mahdolliset seuraava(t) joutuu tulemaan, mikä puolestaan aiheuttaa omat rajoituksensa.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

10.8.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 39/?
@Karvakorvat kp 27/?
@heltsuli kp 27/28
@meinaas kp 21/28-34
@Leonida kp 16/29
@pikkuhaave kp 15/38
@esparsetti kp 15/32
@syksynsävel_ kp 12/27-30
@Cherrymint kp 11/24-27
@Cara-mel kp 10/24-27
@Tiukuna kp 4/28
@Päivänsäde84 kp 3/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 17
@haaveillen DPO 7
@meinaas DPO 6
@Mamiks DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
Meillä meni tää kierto täysin ohi yrityksen kannalta😓. Toki mulla on kierto vielä sekaisin synnytyksen jäljiltä, tää on oikeastaan vasta ensimmäinen kunnollinen kierto mikä tulee. En onnistunut bongaamaan ovulaatiota ja aika harvakseltaan on ehditty mitään puuhailemaankaan totta puhuen 😅 Nyt on kp 28, mutta Flo näyttää menkkoja vasta sunnuntaille. Saas nähdä koska alkavat, kun mitään käsitystä asiasta ei oo. Raskaana en usko olevani kun niin vähän oli yritystä ja juuri kierron puolen välin aikaan ei tainnut olla ollenkaan 🙈 Toivottavasti jo ens kierrossa päästäis kunnolla yrittämään!


Mites muilla menee, miten aiotte testailla?
Tsemppiä kaikille 💕
 
Tänään dpo 8 eikä mitään viitteitä että ois onnistunut.

Päätin, että testaan huomenna aamulla herkällä testillä. (Joo, aikaista on). Jos täysin valkoinen, lopetan lugesteronin jo nyt jotta ei ainakaan turhaan pitkity uuden kierron aloitus tuen vuoksi. Ja jääpähän paketista vähän enemmän sit seuraavaan kiertoon.

Jos taas nään jotain testissä, jatkan tukea viikonlopun yli ja testaan uudestaan maanantaina. Viikonloppu ollaan reissussa niin ei ole mahdollisuutta testata. Siksi päädyin tällaiseen ratkaisuun nyt. Muuten oisin kyllä odottanut testaamisen kanssa ainakin sunnuntaihin
 
Hei!

Täältä huhuilee 26 v esikoista puuhaileva nainen. Puolisollani on aiemmasta liitosta lapsia, mutta minulle ja meille yhteisenä vauva olisi ensimmäinen laatuaan.

Kymmenen vuoden pillereiden syömisen jälkeen jätettiin ehkäisy pois 05/2023. Kierto säännöllistynyt 28 päiväksi.

Nyt muutaman päivän on alavatsalla ollut tosi kummallinen tunne, ihan kun olisi ilmakupla kohdun tietämillä. Tuntuu hassulta, ei koske mutta tuntuu semmoselta oudolta kokoajan. Menossa kp 14/28, menkat tuli ajallaan ja tavanomaisesti todella runsaina. Silti mielessä häivähtää välillä ajatus josko tuolla joku kasvaakin?

Sovittiin miehen kanssa että ei oteta stressiä nyt alussa tästä eikä kytätä ovulaatiota tikuttamalla tai testata turhan takia liian aikaisin (ts. testiä vasta jos alkaa olla viikon myöhässä) koska itse otan kamalat suorituspaineet ja ahdistun. Stressiä on töistä todella kovasti meillä molemmilla eikä haluta rueta tekemään "verenmaku suussa".

Pelkään tosi kovasti että lapsi ei ota tullakseen joten päätettiin nyt ottaa eka ihan rauhassa ja jos vielä joulun jälkeenkään ei onnista niin aletaan seuraamaan tarkemmin ovulaatiota.

Plussatuulia kaikille yrittäjille <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Meillä meni tää kierto täysin ohi yrityksen kannalta. Toki mulla on kierto vielä sekaisin synnytyksen jäljiltä, tää on oikeastaan vasta ensimmäinen kunnollinen kierto mikä tulee. En onnistunut bongaamaan ovulaatiota ja aika harvakseltaan on ehditty mitään puuhailemaankaan totta puhuen Nyt on kp 28, mutta Flo näyttää menkkoja vasta sunnuntaille. Saas nähdä koska alkavat, kun mitään käsitystä asiasta ei oo. Raskaana en usko olevani kun niin vähän oli yritystä ja juuri kierron puolen välin aikaan ei tainnut olla ollenkaan Toivottavasti jo ens kierrossa päästäis kunnolla yrittämään!


Mites muilla menee, miten aiotte testailla?
Tsemppiä kaikille
Tsemppiä sinne, toivottavasti kierto asettuu ja saat oviksen kiinni 😊

Täällä varmaan täytyy tehdä epätoivotesti jo huomenna kun on dpo8 ( i know 🙈 )… En tiedä miks on taas niin malttamaton olo.. Sitä haluaa vaan päästä tästä piinasta pois, niin saa suunnattua ajatukset muualle taas hetkeksi. plääh. 🫣
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Tänään dpo11, aamupissasta testi negatiivinen
Ruskea parin pävin tiputteluvuoto loppunut aikalailla kokonaan, menkat pitäisi alkaa ensviikon tiistaina.
Kokopäivä väsymys on hurjan vahvasti läsnä, 2-3h päikkärit pakko päivittäin saahan. Öisin ja päiväunilla myös unet tosi voimakkaita nyt. Ruokahalu pois, päänsärkyä selä alaselän vihlontaa on.

Oiskohan tässä enää toiveita. Olin aamulla varma että nyt näkyis jo testissä jotakin, mutta ei.
 
Mietin, et alottaisko tänään jo testaamaan ovista digillä vai meniskö vaan normi tikuilla vielä Kun sit jos ne kymmenen tikkua ei riitäkään, kun tää kierto voi olla taas vaikka se 60 päiväinen. Nuo normitestit ei oo juuri tummenemista näyttäneet vielä, mut toisaalta en kyllä niihin juuri luottakkaan
Samoissa päivissä mennään, joten ovista yritän kans bongata lähipäiville (tai jonnekki). Testaan sylkitestillä, niin sehän ei silleen kulu 😄 mut tosiaan, en vielä oo positiivista saanu, ja niinhän womanLogkin ennustaa toki vasta ens viikolle.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
Heippa kaikille!
Hetken mielijohteesta eksyin sivulle ja testailin vieläkö vanha nimimerkki toimii ja yhtäkkiä tuli halu alkaa kirjoittaa :D Nimimerkki viittaa siihen milloin olen viimeksi kirjoitellut.
Esikoinen ja ainoa lapsi siis on nyt 6 vuotias. Toisen yritystä takana 3-4 vuotta, en enää edes kunnolla muista milloin aloitettiin. Esikoisen yritystä kesti myös 3 vuotta ennen kuin tärppäsi, tuolloin myös yksi inseminaatio tuloksetta. Esikoista yrittäessä kierto oli suht säännöllistä, nyt on ollut enemmän ja vähemmän ongelmia kaikessa. Teroluteja olen syöny nyt reilu 2 vuotta tasaamaan kiertoja. Saas nähä tullaanko koskaan saamaan toista, toivetta ei kuitenkaan vielä(kään) ole menetetty (ainakaan koko aikaa). Nyt kierto on loppupuolella, tänään kp23/23-33
 
vierailija
Vieläkö mahtuu yksi mukaan😊 olen 32v ja puolisoni 34v. Ollaan yritetty lasta luomuna 1.5v, ei tärpännyt. Tänä vuonna ollaan aloitettu hoidot, selittämätön syy kun kummassakaan ei ole vikaa. Kaksi inssiä takana, ensin letrozol pillereillä ja nyt tehtiin Menopurilla, josta kypsyi 2 munasolua. Jännityksellä nyt pari viikkoa kuinka käy. Kyllä tää biologia on jännää, ei fyysistä vikaa ja silti ei nyyttiä näy😶
 

Yhteistyössä