Täällä on aika kanssa tulla listoille, kun 2:sta on alettu toivomaan: Kp 14/29 - yritys aloitettu 8/23 - 2. Lapsi
Aluksi ajateltiin, että mahdollisesti toivottaisiin 2-3 meidän perheeseen. Nyt ollaan kuitenkin huomattu, että vaivihkaa haaveisiin on tullut mukaan 4 ja 5. Sisäinen realisti sanoo, että todennäköisesti haaveeksi jää, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ei sitä kuitenkaan osannut olla palaamatta jälleen tänne kuumottelijoiden joukkoon. Ovis olisi Flow:n mukaan huomenna.
Ihania haaveita sinulla!
Toivottavasti haaveet toteutuu..
On tästä aiheesta:
Mulla oli koko nuoruuden ajan ollut haave, että haluisin 2-3 lasta.
Kun tapasin mieheni, hänelle myös kerroin tämän haaveen ja hänellä oli myös sama: 2-3 lasta olisi kiva.
Sitten, kun saimme ensimmäisen, oli se niin ihanaa, että mulla lapsiluku oli sen jälkeen pelkkä
-merkki, ja siis tietenkin se oli enemmän kuin se 2 tai kolme...
Mietin vain, että aika näyttää. Tämä haave vain sai lisää tuulta alle, kuin saimme toisen jne.
Kahden lapsen jälkeen mies jo sanoi, että kyllä nämä 2 riittää. Itse kyllä tiesin, että hänellä mieli muuttuu varmasti jossain vaiheessa..
Ja ei menny pitkään, kun oli jo eri mieltä tästä asiasta.
Nyt meillä on tosiaan 5 lasta ja haaveissa vielä yksi.
Ikä tulee vastaan, niin varmasti tämä haaveilu jää tämän jälkeen. Jospa vielä saatais yksi rakkaus
meidän perheeseen.
Onhan lasten kans kiire ja tekemistä riittää. Meillä kun on 4 alle kouluikäistä.
Mutta joulu oman perheen kanssa on niin parasta. Joka joulu parempi, kun on ollut enemmän lapsia. Se lasten riemu..🥲 Se on vaan jotain niin ihanaa ja taianomaista!
Menipä taas raiteilta nää mun korjotukset.
Välillä vaan innostuu aamukaffen
vieressä kirjottelee, kun kaikki lapset vielä nukkuu.
Rentoa ja stressitöntä elokuuta
kaikille ihaNAISILLE!
Pitäkää huolta ITSESTÄNNE ja toisista!