Haaveena vauva 2024

Siis nimenomaan en tikuttanut ja sen takia epäilenkin että joko sitä ovista ei ole sittenkään tapahtunut tai tapahtui joskus ihan eri aikaan kuin luulin ,😅 vihdoin alkoi tuhru vuoto, Johan tässä tosiaan mentiin KP28/30 kierrossa kohtaa KP35 😅
 
Mulla @Mamiks vähä sama. Eilen illalla olin jo varma, että menkat alkaa, ku oli lievää jomotusta ja sit kokeilin kohdunsuulta ja tuli iha tippa vaaleenpunasta paperiin. Se jäi kuitenki siihen ja nyt ei ole ollut mitään. Ärsyttää jo tämä odottelu! Tuntemuksia alavatsalla, mutta ei jotenki mitä yleensä menkkojen aikaan ja sit ku näitä on kestäny jo sen 5 päivää.
 
Toivottavasti enteilis teillä raskautta, kun ei menkkoja ole tullut...🤞
Tosin ressikin saattaa menkkoja viivästyttää ja ei tarvi välttis suuresti edes ressata.😅 Tai menkat saattaa jäädä kokonaankin pois niinkuin ovulaatiokin, jos on stressiä.😏

Nyt naiset nauttimaan auringosta😎 ja miehestä..😉 Ja turhat laskennat yms.pois. joo helppo sanoo, mut kannattaa kokeilla.😚

On: Meillä viime viikolla hommailtiin 6 kertaa😁 saas nähä miten täl viikol, kun h-hetki on nyt tai mahd.täs ihan lähipäivinä. Tai on se voinut jo mennäkin.🙃

Mulla ferritiini on ollu 8, mietin et pitäisköhän hakee rautatabletteja. Tai siis toi oli kun kuopusta aloin odottaa. Hän on nyt 8kk, eli tuskin on tuosta hirveesti noussu.😔
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94 ja ireh
Jospa sullakin kierto palautui kuten mullakin? Ovisplussa 11pv pillerien lopettamisesta, nyt dpo 7 menossa ja pian 3vko pillerien lopetuksesta. Menkkoja odotan alkavaksi ensi viikolla. Oletin minäkin, että vuoto alkaisi heti pillerien lopetuksen jälkeen.
No niin, voihan se olla. 🤔 Hitsit kun olisin ottanut ne ovistestit käyttöön. Omassa päässäni oon jostain syystä tosi hanakasti päättänyt, ettei mulle voi ovista tulla enneku kierto lähteny kuukautisten myötä ns. normaalisti liikkelle. Mutta sinäpä tässä todistat, että toisin voi käydä 🤭👍🏻 jos tässä nyt viikon tai kaks odottelee ja tekee sitten r-testin, jos ei vuotoja vieläkään näy. 🤔 Onpa todella vaikeaa vaan malttaa odotella epätietoisena, kun ei sit voi edes oikein arvioida onko kuukautiset tulossa, ja koska, jos edes tulee.
 
Tarkat päivät hukassa, koska en tikuttanut ovista. Oireiden mukaan vois olla dpo9, Flo ennustaa dpo8 mitä en usko koska sain jo toissapäivänä haamun pc liuskaan. Oli miten oli, ajoissa piirtyy ja niin piirtyi tänäänkin mutta mitä ihmettä Apteekin Ultra jättää viivan vajaaksi (tein kaksi, sama vika molemmissa).

Aamun testi

Vaikka muuten viivan alku näyttää lupaavalta 🤞 en uskalla vielä hurrata, sillä reilu vuoden yritystaipaleella jo 6 kemiallista 😔 huominen näyttää miten käy, siis jos testit tulee postilaatikkoon huomiseen mennessä 🤭

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja onnea kovasti @Peanutbuttercup 😍

Niin muutenhan en olis testaamista aloittanut näin aikaisin, mutta sain reseptin pahoinvointilääkkeisiin, mitä ei suositella raskaana oleville. Niin pitihän se varmistaa 🤭
 
Mulla @Mamiks vähä sama. Eilen illalla olin jo varma, että menkat alkaa, ku oli lievää jomotusta ja sit kokeilin kohdunsuulta ja tuli iha tippa vaaleenpunasta paperiin. Se jäi kuitenki siihen ja nyt ei ole ollut mitään. Ärsyttää jo tämä odottelu! Tuntemuksia alavatsalla, mutta ei jotenki mitä yleensä menkkojen aikaan ja sit ku näitä on kestäny jo sen 5 päivää.
No niimpä, mulla ei oo vielkään alkanu. Lähdettiin nyt meidän mökkireissulle ja kaupassa tuntu alavatsas ku ois alkanu ni pakko oli käydä tarkistaa. No eihän siellä mitää.
Ärsyttää odotella. Taasko pitäö hakee testit 😅
Ootko testannut?
 
No niimpä, mulla ei oo vielkään alkanu. Lähdettiin nyt meidän mökkireissulle ja kaupassa tuntu alavatsas ku ois alkanu ni pakko oli käydä tarkistaa. No eihän siellä mitää.
Ärsyttää odotella. Taasko pitäö hakee testit
Ootko testannut?
Tänää taas testasin ja negaa vaan. Kuka on vieny meidän menkat?:D jos ei ole raskauskaan syynä nii voisi alkaa. Tässä lomaillessa ei luulis stressaavankaa nii paljon, että se aiheuttaisi
 
vierailija
Onpas ärsyttävää vaan odotella menkkoja!

Täällä mä en osaa lopettaa testaamista vaan pakko seurata viivan tummumista on jotenki tosi epäuskonen olo, et näin nopeesti tärppi kävi. Toki uskon, et nyt on mun ”vuoro” joutua kokemaan keskenmeno, en usko et monta raskautta putkeen sujuis ongelmitta. https://aijaa.com/skK4Id
Kannattaa kokeilla muun merkkisellä testillä jos haluaa katsoa kuinka vahva viiva tulee! Näillä testeillä ei kovin vahvaa tule kun muulla samaan aikaan voi olla jo leffaviivat!
 
Kannattaa kokeilla muun merkkisellä testillä jos haluaa katsoa kuinka vahva viiva tulee! Näillä testeillä ei kovin vahvaa tule kun muulla samaan aikaan voi olla jo leffaviivat!
Joo täytyis käydä ostamassa vielä joku eri testi et vois vähä katella miltä näyttää😁 näissä kyllä huomaan eron aina edelliseen mut on tosiaan niitä tosi herkkiä testejä niin pitäis sellanen iha normi hakee. Pakko käyttää ku näitä on kaapissa😂
 
En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Onko kellään ollut vastaavaa?
 
En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Onko kellään ollut vastaavaa?
Mulla on ollut aiemmin, ja on nytkin justiin. Aiemmin alkanut oviksen tienoilla, ja jossain kohtaa menkkojen tultua kipeytyny kokonaan rinnatkin. Kierrosta riippuen kans vähän. Nyt en tiedä missä vaiheessa kierto menossa, mutta 4pv tuota nännikipua ollut ilman että rinnat muuten kipeenä.
 
Mulla on ollut aiemmin, ja on nytkin justiin. Aiemmin alkanut oviksen tienoilla, ja jossain kohtaa menkkojen tultua kipeytyny kokonaan rinnatkin. Kierrosta riippuen kans vähän. Nyt en tiedä missä vaiheessa kierto menossa, mutta 4pv tuota nännikipua ollut ilman että rinnat muuten kipeenä.
Luin myös että liittyy yleensä kiertoon ja ovikseen, siksi ihmettelin kun ei minulla koskaan aiemmin ole olleet kipeät :D
 
En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Onko kellään ollut vastaavaa?
Joo mulla alko rinnat oleen kipeät ku aloitettii yritys huhtikuusta eteenpäin 😂. Eli siis tarkkailin kroppaani enemmän. Nyt tästä plussa kierrosta joka toistaiseksi kyydissä🙏🏻, niin rinnat ei ollut oviksen aikaan kipeät vaan tuli muutamaa päivää myöhemmin. Normaalissa kierrossa siis mulla tulee heti oviksen aikaan ja kestää sinne menkkoihin.
 
En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Onko kellään ollut vastaavaa?
Mulla kipeytyy usein vaan nännit ja on arkana vaihdellen parista päivästä - koko aika oviksesta menkkoihin. Muutamia kertoja (kuten nyt) toinen tissi kipeä sivulta ja jumaliste että onkin kipiä 😅
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Me ollaan esikoisen kanssa kaksin reissussa, eikä ole ovistestejä mukana. Tänään alkoi jo nippailla vasemmalta alavatsalta, en nyt sitten tiedä voiko tämä olla ovulaatiota. Esikoinen on myös jo nukkumassa, enkä pääse siis kauppaan testejä hakemaankaan. Harmittaa hieman, jos nyt ovis meneekin ohi. Talleteltiin kyllä ennen, kun reissuun lähdettiin, ja nähdään loppuviikosta taas. Jospa olisi vain jotain ”esilämmittelykipua” 🤭
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Rapujellona ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

28.6.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Eswe kp 23/27-30
@Samppa40 kp 19/25
@Cherrymint kp 18/24-27
@hermoilija_ kp 18/23-27
@Cara-mel kp 17/24-27
@Päivänsäde84 kp 15/25-28
@RLiisukka kp 15/28
@heltsuli kp 12/28
@Tiukuna kp 12/28
@pikkuhaave kp 12/38
@meinaas kp 5/28-34
@esparsetti kp 4/30
@ireh kp 1/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Haavejuttu DPO 9
@Cara-mel DPO 5
@Tiukuna DPO -1


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
 
Viimeksi muokattu:
Täällä dpo 9 menossa ja meinasin jo tänä aamuna testata. Kunnes tulin järkiini ja totesin ettei vielä mitään näkyisi kuitenkaan :LOL:
Rinnoissa outoa kihelmöintiä välillä. Vähän sellainen maidonnousun tunne. Nännit normaalia aremmat. Repäisykipuja ylös noustessa, välillä aaltomaista menkkakipua.

Toki nämä kaikki voi olla myös ihan normaaleja tuntemuksia ilman raskautta, mutta nämä pistänyt nyt merkille vaikken varsinaisesti ole oireita kyttäillyt. Perjantaihin eli dpo 11 jos malttaisi, niin varmaan jotain voisi jo näkyä jos on näkyäkseen.
 
Aloitin ovistestailut vasta maanantaina kp13. Tosi haalea viiva tuli vielä nytkin. Testaan aamulla liuskalla ja illalla digillä. Pari edellistä kiertoa ovis on ollut kp16. Saas nähdä tuleeko hymynaama vielä illalla vai missä ovis viipyy. Nyt on sentään päästy taas yrittämään ja pari tallettelua onnistunut. 😊
Täältä onnittelut jokaiselle plussanneelle🍀🫶🏻
Mä en oo tikutellu ovista nyt pariin kiertoon, mikä nyt vähän harmittaa kun nyt tässä kierrossa olo ollut että tapahtui myöhemmin kun aikaisemmin oireiden perusteella, lisäks tässä kierrossa ei ole vielä rinnatkaan kipeytyneet nyt jo kp 18 ja aikaisemmin jo kp 12-14 alkanut pms oireilu, fiilikset laidasta laitaan heitelleet tän yrittämisen kanssa, varsinkin viime kierron kemiallisen takia, toiveita on silti ja koitettava ajatella positiivisesti😊joten plussatuulia jokaiselle❤
 

Yhteistyössä