No niin, voihan se olla. Hitsit kun olisin ottanut ne ovistestit käyttöön. Omassa päässäni oon jostain syystä tosi hanakasti päättänyt, ettei mulle voi ovista tulla enneku kierto lähteny kuukautisten myötä ns. normaalisti liikkelle. Mutta sinäpä tässä todistat, että toisin voi käydä jos tässä nyt viikon tai kaks odottelee ja tekee sitten r-testin, jos ei vuotoja vieläkään näy. Onpa todella vaikeaa vaan malttaa odotella epätietoisena, kun ei sit voi edes oikein arvioida onko kuukautiset tulossa, ja koska, jos edes tulee.Jospa sullakin kierto palautui kuten mullakin? Ovisplussa 11pv pillerien lopettamisesta, nyt dpo 7 menossa ja pian 3vko pillerien lopetuksesta. Menkkoja odotan alkavaksi ensi viikolla. Oletin minäkin, että vuoto alkaisi heti pillerien lopetuksen jälkeen.
No niimpä, mulla ei oo vielkään alkanu. Lähdettiin nyt meidän mökkireissulle ja kaupassa tuntu alavatsas ku ois alkanu ni pakko oli käydä tarkistaa. No eihän siellä mitää.Mulla @Mamiks vähä sama. Eilen illalla olin jo varma, että menkat alkaa, ku oli lievää jomotusta ja sit kokeilin kohdunsuulta ja tuli iha tippa vaaleenpunasta paperiin. Se jäi kuitenki siihen ja nyt ei ole ollut mitään. Ärsyttää jo tämä odottelu! Tuntemuksia alavatsalla, mutta ei jotenki mitä yleensä menkkojen aikaan ja sit ku näitä on kestäny jo sen 5 päivää.
Tänää taas testasin ja negaa vaan. Kuka on vieny meidän menkat? jos ei ole raskauskaan syynä nii voisi alkaa. Tässä lomaillessa ei luulis stressaavankaa nii paljon, että se aiheuttaisiNo niimpä, mulla ei oo vielkään alkanu. Lähdettiin nyt meidän mökkireissulle ja kaupassa tuntu alavatsas ku ois alkanu ni pakko oli käydä tarkistaa. No eihän siellä mitää.
Ärsyttää odotella. Taasko pitäö hakee testit
Ootko testannut?
Kannattaa kokeilla muun merkkisellä testillä jos haluaa katsoa kuinka vahva viiva tulee! Näillä testeillä ei kovin vahvaa tule kun muulla samaan aikaan voi olla jo leffaviivat!Onpas ärsyttävää vaan odotella menkkoja!
Täällä mä en osaa lopettaa testaamista vaan pakko seurata viivan tummumista on jotenki tosi epäuskonen olo, et näin nopeesti tärppi kävi. Toki uskon, et nyt on mun ”vuoro” joutua kokemaan keskenmeno, en usko et monta raskautta putkeen sujuis ongelmitta. https://aijaa.com/skK4Id
Joo täytyis käydä ostamassa vielä joku eri testi et vois vähä katella miltä näyttää näissä kyllä huomaan eron aina edelliseen mut on tosiaan niitä tosi herkkiä testejä niin pitäis sellanen iha normi hakee. Pakko käyttää ku näitä on kaapissaKannattaa kokeilla muun merkkisellä testillä jos haluaa katsoa kuinka vahva viiva tulee! Näillä testeillä ei kovin vahvaa tule kun muulla samaan aikaan voi olla jo leffaviivat!
Mulla on ollut aiemmin, ja on nytkin justiin. Aiemmin alkanut oviksen tienoilla, ja jossain kohtaa menkkojen tultua kipeytyny kokonaan rinnatkin. Kierrosta riippuen kans vähän. Nyt en tiedä missä vaiheessa kierto menossa, mutta 4pv tuota nännikipua ollut ilman että rinnat muuten kipeenä.En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Onko kellään ollut vastaavaa?
Luin myös että liittyy yleensä kiertoon ja ovikseen, siksi ihmettelin kun ei minulla koskaan aiemmin ole olleet kipeätMulla on ollut aiemmin, ja on nytkin justiin. Aiemmin alkanut oviksen tienoilla, ja jossain kohtaa menkkojen tultua kipeytyny kokonaan rinnatkin. Kierrosta riippuen kans vähän. Nyt en tiedä missä vaiheessa kierto menossa, mutta 4pv tuota nännikipua ollut ilman että rinnat muuten kipeenä.
Joo mullakaan ei ole tähän mennessä ollut, siis vasta joskus 24v alkaen ollut (siitäkin jo aikaa kyllä) eikä silti joka kierrossa. En tiedä mikä kaikki tuohon vaikuttaaLuin myös että liittyy yleensä kiertoon ja ovikseen, siksi ihmettelin kun ei minulla koskaan aiemmin ole olleet kipeät
Kyllä on, alkaa oviksen jälkeen ja helpottaa menkkojen alettuaEn olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Nyt dpo6 ehkä(?) ja nännit kipeyty eilen ja on vieläkin kipeät. Ei niinkuin koko rinta vaan ainoastaan nännit.
Joo mulla alko rinnat oleen kipeät ku aloitettii yritys huhtikuusta eteenpäin . Eli siis tarkkailin kroppaani enemmän. Nyt tästä plussa kierrosta joka toistaiseksi kyydissä, niin rinnat ei ollut oviksen aikaan kipeät vaan tuli muutamaa päivää myöhemmin. Normaalissa kierrossa siis mulla tulee heti oviksen aikaan ja kestää sinne menkkoihin.En olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Mulla kipeytyy usein vaan nännit ja on arkana vaihdellen parista päivästä - koko aika oviksesta menkkoihin. Muutamia kertoja (kuten nyt) toinen tissi kipeä sivulta ja jumaliste että onkin kipiäEn olekaan hetkeen päivitellyt kun ei ole ollut mitään päivitettävää.
Täältä onnittelut jokaiselle plussanneelle🫶Aloitin ovistestailut vasta maanantaina kp13. Tosi haalea viiva tuli vielä nytkin. Testaan aamulla liuskalla ja illalla digillä. Pari edellistä kiertoa ovis on ollut kp16. Saas nähdä tuleeko hymynaama vielä illalla vai missä ovis viipyy. Nyt on sentään päästy taas yrittämään ja pari tallettelua onnistunut.