Haaveena vauva 2024

Näkyy! Onks tuo onestep? Kun 2020 noilla testailin, niin onestep oli vaan haamu kun esim rfsu tai pregcheck oli jo selvä plussa päiväpissastakin.
Joo tais olla, semmoses sinises pussukas/paketissa, tuli ovistestien mukana kun niit tilasin raskauskeijulta. Eilen ei näkynyt näissä mitään ja tänään sit näkyi jo haamua.

Mulla vie yks PC'n testi ja 2 clearbluen. Niillä teen sit loppuviikosta.
 
Nega testattu aamulla. Mulla on vahva tunne onnistumisesta mutta on ollu ennenkin. Joten eipä tässä muuta ku katsellaan kuinka käy. Ei kyl ole kivaa jos menkat slkaa just kun ollaan mökillä lomailemassa.
Katdotaan mitä testit näyttää huomenna .
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois. 💔

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
 
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Voimia kovasti♥

Mulla ihan pahimman shokin kanssa meni ehkä kaks viikkoa, jonka jälkeen alkoi helpottaa. Nyt vasta kun mun ku+km kaksosraskauden laskettu meni juuri tuntuu et oon päässyt siitä aivan täysin yli (tai sen verran yli kun siitä voi päästä. Ei se ihan täysin ehkä itsellä oo)
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Paljon voimia @Mollama suureen suruun 💔
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.

Voi ei, paljon voimia sinne, todella epäreilua ja ikävää 😔🌻
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Joo tais olla, semmoses sinises pussukas/paketissa, tuli ovistestien mukana kun niit tilasin raskauskeijulta. Eilen ei näkynyt näissä mitään ja tänään sit näkyi jo haamua.

Mulla vie yks PC'n testi ja 2 clearbluen. Niillä teen sit loppuviikosta.

Mulla parhaita on ollut ne Apteq:n testit (rasiat on vihreä-valkoisia). Näytti tosiaan jo selkeää viivaa kuukautisten oletettua alkamispäivänä ja vahvistui tasaisesti. Ne Clearbuen viikkonäyttötestit antaa mielenrauhaa 😁
 
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.


Voi ei, otan osaa! 😭😭

Olitteko ehtineet käydä monta kertaa ultrassa vai paljastuiko tuo siellä ensimmäisessä ultrassa?

Menee varmasti aikaa, että olo helpottaa ja niin saa mennäkin! Anna itsellesi aikaa ja rauhaa surra. Toivottavasti sitten myöhemmin tärppää taas ja saatte pienokaisen syliin asti 🤗
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mulla parhaita on ollut ne Apteq:n testit (rasiat on vihreä-valkoisia). Näytti tosiaan jo selkeää viivaa kuukautisten oletettua alkamispäivänä ja vahvistui tasaisesti. Ne Clearbuen viikkonäyttötestit antaa mielenrauhaa 😁
Mulla on noi cb ihan vaan viivallisii, mut uskoisin että noilla pärjää jos vaan pysyy matkassa. Ennen aina tein rfsulla mut nykyään taitaa olla aika huonoi ne 😁
 
Kiitos kaikille ❤❤ On tää raskasta, tunteet vaihtelee ihan laidasta laitaan.

Voi ei, otan osaa!

Olitteko ehtineet käydä monta kertaa ultrassa vai paljastuiko tuo siellä ensimmäisessä ultrassa?

Menee varmasti aikaa, että olo helpottaa ja niin saa mennäkin! Anna itsellesi aikaa ja rauhaa surra. Toivottavasti sitten myöhemmin tärppää taas ja saatte pienokaisen syliin asti
Varhaisultrassa kaikki oli ok. Mulla loppui pahoinvointi rv9, joka oli tosi aikaisin mulle. Menin sit rv11 yksityiselle, kun en vaan pystynyt odottaa nt-ultraan asti. Ja siellä sit todettiin vauvan alun kuolleen, jonka jälkeen lähete naistentaudeille tyhjennykseen.
 
Kiitos kaikille On tää raskasta, tunteet vaihtelee ihan laidasta laitaan.



Varhaisultrassa kaikki oli ok. Mulla loppui pahoinvointi rv9, joka oli tosi aikaisin mulle. Menin sit rv11 yksityiselle, kun en vaan pystynyt odottaa nt-ultraan asti. Ja siellä sit todettiin vauvan alun kuolleen, jonka jälkeen lähete naistentaudeille tyhjennykseen.
Olen pahoillani ja jaksamisia sinulle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Olen niin pahoillani sun puolesta 😭❤ Mulla on ollu rv 15+3 kkm. Sikiö oli mebehtynyt siinä n. Rv 13. Kyllä siinä aikaa meni että pääsi asiasta joinkin ylitte mutta mulla oli sillon 5kk ikäinen vauva joten se tietysti helpotti tuskaa. Annat nyt itsellesi aikaa toipua ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Voimia ja jaksamista @Mollama ! Tuota ei toivoisi tapahtuvan kenellekään.

ON: täällä negat testattu dpo 10 ja 11. Flon mukaan menkkojen pitäisi alkaa torstaina, ovis oli vähän myöhempään nii venyttää kiertoa. Mulla on ollu kuvottava olo/pahoinvointia muutaman päivän nyt. Tosi harvoin oksettaa, mutta viime yönä oli ihan kauhee olo. Kurkku myös vähän karheena, että toki tässä voi olla muuten vaa kipeenä. En tiedä odottaisko tässä nyt vaan sitten menkkojen oletettuun alkuun ja testailen uudestaan, jos on myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Voimia ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Menkkojen pitäisi alkaa nyt ti-to välillä eikä ole mitään merkkejä, mutta ei ole tehnyt mieli myöskään tehdä testiä. Nyt on ehkä huonoin sauma plussalle ikinä, kun läheinen ihminen juuri koki keskenmenon, vaikka viikolla 12 ultrassa kaikki vaikutti hyvältä
Ei ole vieläkään mitään merkkejä että alkaisi... Tänään tai huomenna pakko testata jos olisikin plussa , kun juhannuksena olis tarkoitus ottaa alkoa 😅 en vaan haluaisi testata enkä tiedä haluaisinko edes plussaa tällä hetkellä, oma ilo tuntuisi jotenkin väärältä että toisen ilo on juuri viety... en tiedä.
 
Ei ole vieläkään mitään merkkejä että alkaisi... Tänään tai huomenna pakko testata jos olisikin plussa , kun juhannuksena olis tarkoitus ottaa alkoa en vaan haluaisi testata enkä tiedä haluaisinko edes plussaa tällä hetkellä, oma ilo tuntuisi jotenkin väärältä että toisen ilo on juuri viety... en tiedä.
"Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, jaettu suru on puolikas suru". On ihan normaalia, että tuntemukset vaihtelee, ja että saattaa tulla syyllisyyden tunteita omasta onnesta, tai voi tulla myös pieni kateuskin toisen ilosta.

Mutta toi sanonta on semmonen mitä mä mietin usein!
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Olen niin pahoillani @Mollama 😭
Anna itsellesi aikaa, puhu ja anna tunteiden tulla. Ajan kanssa helpottaa, ja toivottavasti saat pian uuden plussan ja vauvan syliin asti <3

ON:
Meillä ei tallettelut nyt oikein sujunutkaan. Olin niin väsynyt että nukahdin maanantaina jo aikaisin, ja eilen mies oli liian väsynyt peittojen heilutteluun. Mennään siis tähän ekaan yrityskiertoon vaan dpo -1 tallettelulla. Ei ole odotukset korkealla, varsinkaan kun esikoisen "tekemiseen" meni 1,5 vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.

Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?

Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
voi ei, olen pahoillani! Ja noilla viikoilla se on vielä jotenkin erityisen kamalaa, kun alkaa ehkä jo vähän huokaista, et pääsee "turvallisille viikoille".

Mulla ekasta tuli lähinnä semmonen sisu, et tästähän päästään yli, toisesta raskaudesta tuli keskenmeno sit melkein heti perään, josta taas iski semmonen turtuminen, josta en vieläkään ole selvinnyt. Edelleen yritetään, mutta olo on semmonen, et ihan sama raskautuuko, pois se tulee kuitenkin. Et en tiedä kuin kauan tää tunne sit taas kestää, km oli pääsiäisen seutuun ja nyt alkaa kierto olla taas kohdillaan, saa nähdä kuin käy. Musta tuntuu, et miehellä molemmilla kerroilla iski myös pahemmin ku muhun.

Toivottavasti teillä olo helpottuu ja pystytte pian taas katsomaan kohti tulevaa <3 pyytäkää myös keskusteluapua sairaalan kautta, jos vaan mahdollista ja tuntuu, et se vois auttaa. Sitä tarjolla molemmille vanhemmille.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
@Mollama kovasti voimia sinne ❤

Omassa testissä ei näy mitään dpo10. Aamulla ei ollut edes fiilistä testata. Rinnat ei edelleenkään ole kipeytynyt.
Onko kellään ollut niin plussakierrossa että ne tavalliset luteaalin oireet esim rintojen arkuus olisi jäänyt pois? Tiedän, kuulostaa taas hyvin epätoivoiselta 😕 sitähän tää välillä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama

Yhteistyössä